quote:Pauw en Witteman
Pauw en Witteman, deel 2
Pauw en Witteman: topic nummero #3
Pauw & Witteman - deeltje 4 - Het kan SCHerper heren
Pauw en Witteman: Geef me de #5.
Pauw en Witteman #6: Wie is de penis?
Pauw en Witteman: Lucky #7
Pauw & Witteman: Vol verw#8ing klopt ons hart.
Pauw & Witteman, deeltje 9
Pauw & Witteman: Een #10 met een griffel.
Pauw & Witteman: welke spuit #11 zit er vandaag?
Pauw en Witteman # 12 De waardige opvolgers van B&vD
Pauw & Witteman: #13 gasten in een dozijn.
Pauw & Witteman #14: Met de mond vol tanden.
Pauw & Witteman #15: Zo trots als een Witteman.
Pauw & Witteman #16: We gaan naar de zapservice.
Pauw & Witteman #17: Ze maken ons de pis niet lauw.
Pauw & Witteman #18: Samen een dubbel paspoort.
Pauw & Witteman #19: Dik voor mekaar.
Pauw en Witteman # 20 Arcee Wie had je liever gezien ?
Pauw en Witteman #21: Eindelijk volwassen.
Pauw en Witteman #22: Moeten plaats maken.
Pauw en Witteman #23: Ze zijn d'r weer. *O*
Pauw en Witteman #24: Verdonk heeft meer zetels.
Pauw en Witteman #25: omdat Arcee het niet meer bekijkt.
Pauw en Witteman #26: Niet links genoeg.
Pauw en Witteman # 27 Met kutMarokkanen
Pauw & Witteman #28: De knuppel in het hoenderhok.
Pauw & Witteman #29: Annie de Rooy en Pauw de Leeuw
Pauw & Witteman #30: Van de wal in de Sloot.
Pauw & Witteman # 31 : Met rode wijn.
Pauw & Witteman #32: Onthult, ontrafelt...beschuldigt
Pauw & Witteman #33 [Potentieel dubbeltopic
Pauw & Witteman #34: Waar Lulu Wang regeert!
Pauw & Witteman #35: met veel herhalingsgasten
Pauw & Witteman #36: met een preutse Witteman
Pauw & Witteman #37: Moslims en de vagina!
Pauw & Witteman #38: Zelfs hun naam is mooi.
Pauw & Witteman #39 Pauw valt net niet in slaap.
Pauw en Witteman #40 Immer gerade aus met Rita
Elke werkdag op Nederland 1 rond de klok van 23:00 uur.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:10 schreef venomsnake het volgende:
Trots op nederland, WE GAAN HET SAMEN GEWOON DOEN!! EINS!!1111 !!
![]()
Volgens mij is Rita Verdonk minstens net zo erg.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, je kunt 't ook in je eentje doen en geen tegenspraak dulden.:')
graag gedaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:17 schreef Wup het volgende:
dank voor nieuw topic Aoristus.
Ik hoor veel liever Kelder aan het woord dan Brink.
Zou je in dat geval dan aandelen aan toonder of aandelen op naam hebben?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:20 schreef Tism het volgende:
Mensen in 't buitenland, die investeren in de Nederlandse politiek!..![]()
Werkelijk helemaal van de pot gerukt!!..
Dat hangt natuurlijk af van hoe de wind waait voor die investeerders, lijkt mij!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zou je in dat geval dan aandelen aan toonder of aandelen op naam hebben?
LOL, bedankt voor dat beeld:)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:27 schreef Aoristus het volgende:
ik denk wel dat Nina een viezerik tussen de lakens is. Het is vervelend dat ze ons met dat idee lastig valt
Idd, wat een enige man én z'n familie ook. Heb zelf een blauwe maandag getracht cello te studeren, te moelijk, werd piano. De leukste gast vanavond.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:41 schreef golfer het volgende:
Leuke gast, die cellist.
Heeft in ieder geval gevoel voor humor.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi om te zien hoe mensen helemaal in het samenspel met hun instrument kunnen opgaan.
interessant dat je dat zegt, ik vond het meer klotestuk van 'mquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hij speelde ook nog eens een teringmoeilijk stuk van De Bussy.
jort noemde hem ook twee keer duidelijk een stakker, dus sloten p&w maar snel de uitzending af. waar ging het nou eigenlijk om?quote:
ego'squote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:58 schreef men_in_red het volgende:
waar ging het nou eigenlijk om?
hoorde het ja, 2e wijnincident?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:58 schreef men_in_red het volgende:
[..]
jort noemde hem ook twee keer duidelijk een stakker, dus sloten p&w maar snel de uitzending af. waar ging het nou eigenlijk om?
Inderdaad. mooi om te zien.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
Ziiten er drie van die mensen die zichzelf enorm belangrijk vinden, steelt zo'n grappig joch van 19 helemaal de show![]()
Boehoe, het zijn aandelen. Je krijgt een hogere risicopremie juist door dit soort risico's.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:49 schreef Bruce117 het volgende:
Natuurlijk is het niet leuk geweest voor Nina, maar zijn we alweer vergeten hoeveel pijn Nina veroorzaakt heeft bij vele gezinnen die spaarcenten geinvesteerd hadden in World Online.
Nee, waarschijnlijk gaat het om de kinky sex.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef golfer het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Pieter in Nina ziet. Ze is ouder dan hem en totaal niet z'n type vrouw. Gaat het echt alleen maar om haar poen bij hem?
Ik vroeg me al af of Pieter haar schoothondje is, maar hebben ze een relatie?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef golfer het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat Pieter in Nina ziet. Ze is ouder dan hem en totaal niet z'n type vrouw. Gaat het echt alleen maar om haar poen bij hem?
Ik vond het ook raar dat Storms zei: "Dat heb jij gezegd, bij Jensen!!"quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:49 schreef Bruce117 het volgende:
Pieter
"Jij hebt Nina heel veel pijn gedaan".
Natuurlijk is het niet leuk geweest voor Nina, maar zijn we alweer vergeten hoeveel pijn Nina veroorzaakt heeft bij vele gezinnen die spaarcenten geinvesteerd hadden in World Online.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:20 schreef Regina7 het volgende:
welbespraakt spontaan joch die cellist voor z'n 19 jaar.
dat was briljant, zijn onderbrekingen. Nina was vaak aan het hakkelen met vragen en antwoorden. Jort en Bourne waren echt leuk, aangenaam en welbespraakt. Nina en haar nieuwe 'sex' slaaf Pieter Storms waren daarintegen echt saai en maakte de uitzending bij hun beurt vaak dood.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 07:20 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik vond hem juist hinderlijk met zijn domme onderbrekingen. Het sloeg vaak nergens op. Wel compenseerde hij dat met z'n prachtige uitvoering.
Jort zegt wat ie denkt, en daar hou ik van. Kijk zijn bretels doen er dan even niet toe.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
Wat is er dan leuk aan die Jort Kelder? Die zit toch ook maar een beetje populistisch uit zijn bretels te zwetsen???
Veel te veel van die usual suspects bij P en W - volgens mij hebben ze de hele week Tofik Dibi niet gehad, is die ziek ofzo?
Meer van die gasten zoals die cellist, we willen verrast worden
Gelukkig is het seizoen bijna afgelopen.
Oh ja, da's hip tegenwoordig. Zeggen wat je denktquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
Jort zegt wat ie denkt, en daar hou ik van.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
Veel te veel van die usual suspects bij P en W - volgens mij hebben ze de hele week Tofik Dibi niet gehad, is die ziek ofzo?
Gelukkig is het seizoen bijna afgelopen.
Nou, dat is al iets, golfer vindt de tafel iig weer interessant. Nu de gasten nog.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:11 schreef golfer het volgende:
Interessante tafel vanavond, vind ik.
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, dat is al iets, golfer vindt de tafel iig weer interessant. Nu de gasten nog.
een komiek, die golferquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, dat is al iets, golfer vindt de tafel iig weer interessant. Nu de gasten nog.
Ja, nuance is vies.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:33 schreef Aoristus het volgende:
Wat een vervelende D66 meneer is die rechter
Ik ben het wel met hem eens dat jury-rechtspraak zou moeten kunnen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:33 schreef Aoristus het volgende:
Wat een vervelende D66 meneer is die rechter
Ik moet dat mens ook niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:36 schreef vw_caddy het volgende:
Ik krijg altijd zo'n ontiegelijke jeuk als ik Hertsenberg zie.
FOK!'s eigen dwarsbalk weer, hoor.:')quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:33 schreef SCH het volgende:
Houd toch eens op over die Pim, heeft niks dan ellende gebracht die vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |