Nee, dat heten warezhoerenquote:
ik heb al best wel wat missies gedaan en met michelle gedate, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in missies, maar die tyfus neef van me belt steeds dat hij en elkaar geslagen wordtquote:
Heb hem net al 4 uur achter elkaar gespeeld dus even pauzequote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef Houniet het volgende:
Echte nerds die hem hebben en nu op FOK! zitten!
Eikel, ga je familie redden!quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik heb al best wel wat missies gedaan en met michelle gedate, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in missies, maar die tyfus neef van me belt steeds dat hij en elkaar geslagen wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat had ik ook, maar fuck dat chick gaat voor je neef toch?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik heb al best wel wat missies gedaan en met michelle gedate, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in missies, maar die tyfus neef van me belt steeds dat hij en elkaar geslagen wordt![]()
hoe zit het trouwens met missies waar je gewoon niet op reageert, wat ik dus 1x heb gehad, ik kwam niet opdagen en roman moest daardoor naar het ziekenhuis, waarvan ik hem weer moest ophalen, als ik nou wel gereageerd had was dat dus nooit gebeurd, hoe zit dat nou heb je op die manier nou verschillende verhaallijnen?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:00 schreef RacerDKB het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/GTAIV
Houniet, kan je niet ff dat als OP doen? Mits iemand zin heeft deel 22 t/m 35 op te zoeken en op die wiki te zetten.
Doe gewoon die missies, fuck Michelle. Ik heb Michelle 2 keer gedate zodat Niko haar kon neuken voor de achievement.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik heb al best wel wat missies gedaan en met michelle gedate, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in missies, maar die tyfus neef van me belt steeds dat hij en elkaar geslagen wordt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat deed ik dus ook, al hield ik de achtervolging wel een paar minuten vol, ech zooo vet onder een opstijgend vliegtuig door te rijden en van vervolgens de politie achter je er tegen aan horen crashenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Ongeveer 15 min gespeeld. Ziet er allemaal erg goed uit, alleen de bochten nemen met hoge snelheid is vrijwel onmogelijk, terwijl dat in San Andreas vrij makkelijk was. Zoals gezegd realistischer, dat is het zeker! Kwam net bij het vliegveld aan. Ik denk, ga mooi even kijken of er al een heli staan, krijg ik 4 sterren en wordt ik via de zijkant enorm hard geraakt door een politiewagen, dood...![]()
Goed spel
Als je een aantal missies hebt gedaan (20% van het spel ofzo) word het 2e eiland unlockt. Daar kan je helemaal onderaan de map naar de Heli Tours gaan, en daar kan je gewoon een heli jatten zonder dat er politie achter je aan komt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja dat deed ik dus ook, al hield ik de achtervolging wel een paar minuten vol, ech zooo vet onder een opstijgend vliegtuig door te rijden en van vervolgens de politie achter je er tegen aan horen crashen
Yup, die heb ik vanmorgen gekocht bij Toys"R"us.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:00 schreef jna het volgende:
Is ie nou ook te koop samen met een ps3 in 1 pack?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:11 schreef Simsfan88 het volgende:
Zo gaaf net. Zit zo'n oud mannetje op een bankje. Ik geef hem een duwtje en loop iets van hem af. Hij komt er aan gerend en slaat Niko nogal hard, toevallig stond de politie er niet ver vandaan. Ze stappen uit hun auto en schieten die ouwe kei hard dood, ik loop rustig verder...![]()
De sirenes klinken trouwens erg goed! Als er een politie of ambulance mij hoge snelheid voorbij komt lijkt het wel echt of je in New York staan, hebben ze mooi gedaan! Ik weet echt niet wat ik moet doen, je kunt zo veel, ben nu maar wat aan het rond rijden![]()
nee echt? uber! wat mij net gebeurde was ook lol, ik crashte zo niet echt hard tegen een andere auto aan, al zijn ramen spatte eruit en mijne bleven allemaal heelquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:11 schreef Simsfan88 het volgende:
Zo gaaf net. Zit zo'n oud mannetje op een bankje. Ik geef hem een duwtje en loop iets van hem af. Hij komt er aan gerend en slaat Niko nogal hard, toevallig stond de politie er niet ver vandaan. Ze stappen uit hun auto en schieten die ouwe kei hard dood, ik loop rustig verder...![]()
De sirenes klinken trouwens erg goed! Als er een politie of ambulance mij hoge snelheid voorbij komt lijkt het wel echt of je in New York staan, hebben ze mooi gedaan! Ik weet echt niet wat ik moet doen, je kunt zo veel, ben nu maar wat aan het rond rijden![]()
Je kan je telefoon ook uitzetten in dat menu, (Options / Turn Sleep Mode On) dan wordt je niet meer gebeld en kan je gewoon rondrijden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
hoe zit het trouwens met missies waar je gewoon niet op reageert, wat ik dus 1x heb gehad, ik kwam niet opdagen en roman moest daardoor naar het ziekenhuis, waarvan ik hem weer moest ophalen, als ik nou wel gereageerd had was dat dus nooit gebeurd, hoe zit dat nou heb je op die manier nou verschillende verhaallijnen?
Meld je ziek, voor die ene keer moet dat kunnenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:18 schreef Leonos het volgende:
Ik wil zo graag spelen![]()
Zit op mijn bagger stage
Mag 3 uur weg. Maar dan koninginnenach en morgen naar Amsterdamquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:20 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Meld je ziek, voor die ene keer moet dat kunnen![]()
Burnout voor een stoplicht is zo gaaf! In San Andreas ging dat moeilijk omdat die auto wat begon te rijden, maar hier gaat dat echt lekker!
Het is echt realistisch! Sta je stil en kijk je zelf opzij, zie je Niko ook echt opzij kijken. Kijk je zelf achteruit, zie je hem in zijn binnenspiegel kijken.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:28 schreef arffie het volgende:
Hebben jullie het spel nu pas ik had hem gister al uitgespeeld!!
Ow shit jij bent een koningquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:28 schreef arffie het volgende:
Wat heb je nu weer aan zo'n reactie! Daar krijg je echt geen blije gezichten van hoor!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:28 schreef arffie het volgende:
De trigger half intrekkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:32 schreef Simsfan88 het volgende:
Even 1 vraagje. Ik stond net voor een stoplicht stil en er knalt zo'n schele gek achterop. Ik stap uit om hem dmv mijn pistool te laten zien dat ik daar niet van gediend ben. Maar toen ik op hem wilde richten ging de crosshair automatisch naar voetgangers, het lukte me niet om die op een andere plaats te richten. Moet je daarvoor op een speciale knop drukken, zodat hij niet automatisch richt, of moet je dat uit zetten in de opties?
damned ik maar zoeken en zoeken, was het het telefoon menu, zeg dat danquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan je telefoon ook uitzetten in dat menu, (Options / Turn Sleep Mode On) dan wordt je niet meer gebeld en kan je gewoon rondrijden.
ja joh de politie is vet aso.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:11 schreef Simsfan88 het volgende:
waarom zou je de SE niet willen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:33 schreef nicomart het volgende:
ik ben net rotterdam in geweest en heb de laatste gevonden in volgens mij zo'n beetje alle winkels die ik maar kon verzinnen. Het was wel een special edition die ik eigenlijk niet wilde, maar ik heb m
Denk dat ik vandaag iets eerder naar huis ga
Paas je rekeningnummer maar, dan wordt de financiering geregeld!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:42 schreef RickoKun het volgende:
ik heb hier godverdomme zin in, wie passed me effe 100 eu?
Het is dat jij het al doet, anders was ik wel de geldschieterquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:44 schreef EricNLNL het volgende:
[..]
Paas je rekeningnummer maar, dan wordt de financiering geregeld!
NIET DOM!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het is dat jij het al doet, anders was ik wel de geldschieter
Had iets met terroristen te maken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:47 schreef ryangozer het volgende:
Wat ik me ineens bedenk, er is helemaal niet gezegd waarom je de bruggen niet over mag, weet iemand dat?
Door terrorisme.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:47 schreef ryangozer het volgende:
Wat ik me ineens bedenk, er is helemaal niet gezegd waarom je de bruggen niet over mag, weet iemand dat?
Blauwe knop, oftewel "X" op de XBOX controller!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Door terrorisme.
Btw, hoe zet je 's nacht grootlicht aan?
Ik was ook om een uur of half 10 bij de kinkerstraat aan het kijken maar die hadden dus alleen de ps3 versie. Ben daarna naar Fame music op de dam gegaan en die hadden er nog een stuk of 30-40 dus daar kan je het nog proberen.quote:Pfff, vanonchtend om 10 uur eens even een rondje langs de shops gemaakt bij mij in de buurt. (Amsterdam).
Mercatorplein, Intertoys, uitverkocht.
Bilderdijkstraat, Intertoys, uitverkocht.
Kinkerstraat, Intertoys, uitverkocht.
Kinkerstraat, Dixons, uitverkocht.
En FRS tevens in de Kinkerstraat ook uitverkocht.
Belachelijk dat in een stad als Amsterdam om 10 uur 's ochtends het spel al niet meer kan krijgen. Hij is vast nog wel ergens te vinden, maar om de hele stad door te fietsen is wel een beetje veel van het goede. Ik ga vandaag maar eens studeren voor de verandering, morgen zuipen, donderdag met een kater in mijn bed liggen. Het weekend ben ik gelukkig niet thuis en dan Maandag maar weer een nieuwe ronde doen.
Altijd berouw tonen als je je XBOX hebt verkocht!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:56 schreef Oksel het volgende:
Hm, nu wel even spijt dat ik mijn Xbox heb verkocht.
kan ook overdag en je doet het door het linkse van de 4 knopjes eventjes in te houden, dit geld dus voor beide consoles.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Door terrorisme.
Btw, hoe zet je 's nacht grootlicht aan?
Dan spring je uit je auto.quote:
quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:37 schreef _GdR_ het volgende:
en btw. de politie die ff gaat inparkeren.
*bam* tegen de auto voor hem.
*bam* tegen de auto achter hem. rijdt een klein stukkie naar voren en gaat gewoon lekker te voet verder. terwijl de auto alarmen afgaan etc.echt geweldig.
Werkt de politie zo niet altijd?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:03 schreef Oksel het volgende:
Sommige dingen klinken dus echt niet realistisch.. kogelregens als je niets doet, politie die er zelf een zooi van maakt.
de politie is in elke gta al zwaar verneukt/corrupt. ik vind het overigens geweldig. die gasten schreeuwen er gewoon om gefragged te worden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:03 schreef Oksel het volgende:
Sommige dingen klinken dus echt niet realistisch.. kogelregens als je niets doet, politie die er zelf een zooi van maakt.
Rockstar: 'Geen GTA IV voor de PC.'quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:05 schreef -SosuA- het volgende:
*snif* daar zit je dan met je vers geassembleerde pc.
Had toch misschien beter een ps3 kunnen kopen met GTAIV en een stuk of wat kratten HJ.
Tsja...wachten maar op de pc release...
* andre347 leeft met je meequote:Op dinsdag 29 april 2008 14:05 schreef -SosuA- het volgende:
*snif* daar zit je dan met je vers geassembleerde pc.
Had toch misschien beter een ps3 kunnen kopen met GTAIV en een stuk of wat kratten HJ.
Tsja...wachten maar op de pc release...
Je moet je in een hoekje gaan zitten schamenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Helemaal fantastisch weer. GTA4 schijnt één van de beste games allertijden te zijn (eigelijk niet zo verrassend, alle vorige GTAs waren allemaal erg goed, San Andreas vond ik wat minder). Nu heb ik geen PS3 of Xbox 360. Moet ik nu zo'n console kopen? Moet ik wachten op de PC release, aangezien ik een high-end PC heb?
Volgens mij is het inderdaad vrij simpel om een port te maken vanaf de xbox 360.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:14 schreef -SosuA- het volgende:
Haha.. Ik denk dat wanneer Rockstar echt geen release voor de PC maakt er hele hordes mensen met brandende fakkels en hooivorken even verhaal komen halen op het niveau van een gemiddelde kamper uit Vinkenslag.
Lijkt geen slimme zet van ze. Los van het feit dat ze toch een behoorlijke omzet mislopen. De game is immers al af. Hoeveel moeite zal het meer kosten om het om de zetten naar pc. En het excuus warez is ook geen gegronde reden meer aangezien XBOX toch al gehackt is, en PS3 slechts een kwestie van tijd.
Klopt opzich, maar vergeet niet dat je een pc niet hoeft te modden, om illegaal te downloaden. Daarbij geldt het voor mij dat als ik een pc van 2000 euries koop ik echt geen games meer ga kopen. Dan voel ik me zon computernerd dat ik gelijk alles download.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:14 schreef -SosuA- het volgende:
Haha.. Ik denk dat wanneer Rockstar echt geen release voor de PC maakt er hele hordes mensen met brandende fakkels en hooivorken even verhaal komen halen op het niveau van een gemiddelde kamper uit Vinkenslag.
Lijkt geen slimme zet van ze. Los van het feit dat ze toch een behoorlijke omzet mislopen. De game is immers al af. Hoeveel moeite zal het meer kosten om het om de zetten naar pc. En het excuus warez is ook geen gegronde reden meer aangezien XBOX toch al gehackt is, en PS3 slechts een kwestie van tijd.
* -SosuA- mompelt iets van niet iedereen met jezelf vergelijken. Online gamen vraagt toch een zekere vorm van legaliteit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:16 schreef Huskybe het volgende:
[..]
-knip- een pc van 2000 euries koop ik echt geen games meer ga kopen. Dan voel ik me zon computernerd dat ik gelijk alles download.
Hoax, niks duidt er op dat Rockstar dat heeft gezegd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Rockstar: 'Geen GTA IV voor de PC.'
* schreeuwt dat hij zichzelf niet met anderen vergelijkt. Daarom zet hij het erbij namelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:18 schreef -SosuA- het volgende:
[..]
* -SosuA- mompelt iets van niet iedereen met jezelf vergelijken.
Eens, maar hoe lang zal het wel niet duren voordat GTA4 uitkomt op de PC? Een jaar?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoax, niks duidt er op dat Rockstar dat heeft gezegd.
Pas als Rockstar het op hun eigen site zet, geloof ik het.
je moet ff inloggen: https://socialclub.rockst(...)ices/lid/signin.aspxquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:23 schreef KneusTeun het volgende:
social club is weer online, maar je kan er nie veel volgens mij behalve een avatar kiezen en linken aan je xbox id.
Ja, had ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:24 schreef ryangozer het volgende:
dacht ik ga eens kijken op het vliegveld of ik een heli kan vinden, gevolg: 4 sterren achtervolging onder opstijgende en landende vliegtuigen door
klopt, daarom ga ik ook een xbox 360 kopenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Eens, maar hoe lang zal het wel niet duren voordat GTA4 uitkomt op de PC? Een jaar?Misschien ga ik toch maar eens een Xbox 360 kopen...
fuhuck.. hij ligt hier voor me, maar nog 2,5 uur voor ik naar huis kan!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, had ik ook. Ik had ook 1 keer alle sterren vol. Echt geniaal.
Nog wat anders, ik loop expres tegen zo'n gast aan en dan dondert zijn GSM uit zijn handen. Die gast überpissed en begint mij in elkaar te beuken. De politie ziet het, arresteert hem en laat mij vrij rondlopen
Ja oke maar dan kun je zien dat je gta hebt maar verder nix geloof ik.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je moet ff inloggen: https://socialclub.rockst(...)ices/lid/signin.aspx
Warez is wel degelijk een reden. Op de PC download iedereen, lang niet iedereen heeft zijn 360 gemod.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:14 schreef -SosuA- het volgende:
Dan ren je heel snel weg, klauter je een gebouw op en rent over wat daken totdat je een safe haven ziet waar je wacht totdat de kust weer veilig is..quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:36 schreef Ericjuh het volgende:
leuk spel.. alleen wat ik me altijd wel aan erger is die politie. soms ben je naar een doel aan het rijden en opeens schiet er een politieauto voor je langs. Ook al raak je hem maar heeeeeeel iets.. je krijgt gewoon 1 ster! en het ontvluchten van politie is nu toch een stuk moeilijker geworden..
Als ik zometeen tegen een politieauto aanrijd hierbuiten willen ze me ook wel ff spreken hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:36 schreef Ericjuh het volgende:
leuk spel.. alleen wat ik me altijd wel aan erger is die politie. soms ben je naar een doel aan het rijden en opeens schiet er een politieauto voor je langs. Ook al raak je hem maar heeeeeeel iets.. je krijgt gewoon 1 ster! en het ontvluchten van politie is nu toch een stuk moeilijker geworden..
Moet je maar netjes rijden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:36 schreef Ericjuh het volgende:
Vergeet niet dat het een open world game is. Dit is veruit de mooiste open world game ooit gemaakt. De besturing is realistischer dan andere games, maar het is inderdaad even wennen ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:38 schreef bigore het volgende:
Ik ben om eerlijk te zijn niet hooked aan deze game. Vind de besturing vervelend, auto's rijden niet fijn, de vering lijkt wel van stuiterballen gemaakt. Ik werd me auto uitgetrokken door de politie omdat ik even stil stond er een politie tegen MIJN auto aanrijdt en hoppa, weer missie opnieuw doen. Grafisch vind het ook niet supermooi, gezichten en dergelijke heb ik bij heel wat andere games veel beter gezien.
Ik vind het ook beter. Het voelt veel echter aan. Niet alsof je ineens 180 draait in Burnout-style, nu ben je echt met een chase bezig. Goed werk van Rockstar.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind de auto's nu veel nicer! tis iets lastiger maar wel realistischer,minder met volle bak door de bocht en zo is een achtervolging veel toffer.
Bij je thuis lijkt me nog net iets makkelijker als wanneer hij zoals bij mij voor je neus ligtquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
Hij ligt bij me thuis, nog nooit heeft een werkdag zó lang geduurd. Maar goed, nog maar tweeënhalf uur.
Media Markt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
gruwelijke launch vannacht, 200 man ofzo allemaal wachtend op gta4 compleet gekkenhuis om 00.00
Hehe, inderdaad. Bij jou tikt de klok nóg langzamer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Bij je thuis lijkt me nog net iets makkelijker als wanneer hij zoals bij mij voor je neus ligt
herzijn, ik dacht ik dat ik weer nuchter was (kan weer volledig normaal lopen) maar rijden blijft moelijk en elke keer dat een politie je ziet krijg je 1 ster, damned!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:53 schreef ryangozer het volgende:
oja dronken zijn is trouwens helemaal niet leuk, je komt echt geen meter vooruit, gelukkig duurt het niet echt lang...
Hoe kwam die?? Met de gewone post of met pakket?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:31 schreef Govinda het volgende:
Ps3home.nl heeft hem wel netjes op tijd verzonden; jammer dat de tnt zo laat is met bezorgen![]()
Is bezig met installeren; ben benieuwd!!![]()
Comazuipuuuhh!!!eins!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:05 schreef EricNLNL het volgende:
Hoe wordt je dronken?
Tuurlijk jongen, "dé ultieme gamingplatform", ga nu maar weer verder gamen hequote:Op dinsdag 29 april 2008 14:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die wanhopig smeken om een PC versie
Wanneer leren jullie het nou eens? De console is dé ultieme gamingplatform![]()
gaan drinkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:05 schreef EricNLNL het volgende:
Hoe wordt je dronken?
ik weet dat je bij de MM in hengelo 600 stuks hadden besteld voor de PS3, tenminste zei zo'n jongen van de MM omdat ik heb wou pre-orderen vorige week, om half 10 lagen er inderdaad nog veel stapelsquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:11 schreef Antaresje het volgende:
Was net bij de MM in Arnhem, daar lag nog een stapel van minstens 50 stuks voor xbox.
Ja, hihi, het is natuurlijk "hét ultieme gamingplatform" haha!!!ROFLCOPTER!!!11 einszwei!!111BBQ k thx baiquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:08 schreef Resco het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, "dé ultieme gamingplatform", ga nu maar weer verder gamen he
Ja de console is op dit moment ongenaakbaar en is ook het meest winstgevend.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:08 schreef Resco het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, "dé ultieme gamingplatform", ga nu maar weer verder gamen he
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, hihi, het is natuurlijk "hét ultieme gamingplatform" haha!!!ROFLCOPTER!!!11 einszwei!!111BBQ k thx bai
In Den Haag heb ik net nog een PS3 versie gekocht, en er waren nog redelijk wat stuks voor zowel de ps3 als de 360. Hier in Den Haag is hij nog "duur" voor de MM, 55 euro.quote:
Check je cellphonequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:14 schreef bigore het volgende:
waar de neuk kan ik de multiplayer opstarten? Als ik het spel opstart begint ie gewoon direct met de singleplayer, waar je ook nog moet wachten op een paar van die gare plaatjes wat je niet kan doorklikken
D-pad omhoog en dan zie je ''multiplayer'' op je scherm verschijnen en vervolgens druk je op A.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:14 schreef bigore het volgende:
waar de neuk kan ik de multiplayer opstarten? Als ik het spel opstart begint ie gewoon direct met de singleplayer, waar je ook nog moet wachten op een paar van die gare plaatjes wat je niet kan doorklikken
mobieltjequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:14 schreef bigore het volgende:
Ik snap er ook geen hol vanquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:14 schreef bigore het volgende:
moet je ff ZIP bellen dan zeggen ze wie het isquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:26 schreef ryangozer het volgende:
Waaaah lache net een nummer van die turkse zangeres gehoord die song nogwat had gewonnen je weet wel, lacheop vladiostok fm uiteraard
oja t is ruslana, PS:
SIXAXIS TUTORIAL VIA MOBIELTJE is echt keileuk.
www.portforwarding.com ( << Cyb moet jij ook is kijken johquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:20 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van
Ik kom in een lobby, verschijnen paar andere spelers, en dan na tien seconden 'connection to one or more players has been lost - returning to single player'.
bedankt he!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:36 schreef Un4 het volgende:
Ik voel met alle harde werkers mee die de game nu al de hele dag naast zich hebben liggen; ik had gisteren precies hetzelfde. En moest nog overwerken ook.
Ik moet ook nog meer dan een uur en dan nog de nodige verplichtingenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:36 schreef Un4 het volgende:
Ik voel met alle harde werkers mee die de game nu al de hele dag naast zich hebben liggen; ik had gisteren precies hetzelfde. En moest nog overwerken ook.
NEEEEEE...quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Rockstar: 'Geen GTA IV voor de PC.'
Maak je niet druk. Dat bericht komt van een of andere vage crappy games-site zonder bronvermelding. Ze kunnen ook iedereen zitten te dissen dus.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:41 schreef Trystar het volgende:
[..]
NEEEEEE...
Nu moet ik dus een xdoosdriehonderdzestig of Playstation gaan kopen
ja dat zijn die luxe bakken. viel me ook al op.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:44 schreef DaFrenk het volgende:
Ik las dat alle dure auto's een GPS met stem hadden. Dus jat maar eens een dure sportwagen ofzo
I LOVE IT!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja dat zijn die luxe bakken. viel me ook al op.
met zn hele slechte ongetimde stem.
after... 100... yards... go... left...
kan volgens mij pas later in het spel dmv l1 te drukken kan je dan fluiten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe regel je een taxi aan? Het werkt voor geen meter.
Of hoe bel je er 1?
Als je fluit moet je even goed opletten. De taxi stopt meestal niet voor je neus maar hij stopt ergens langs de kant van de weg. Meestal neemt hij dan nog een lantaarnpaal of een voetganger mee. Alles voor een klantquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe regel je een taxi aan? Het werkt voor geen meter.
Of hoe bel je er 1?
Ik kijk uit naar de Comedy Club met Ricky Gervais!quote:
Donderdag is hemelvaart!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:52 schreef Shadeauw het volgende:
Klote TNT post![]()
Besteld bij bol.com, nog steeds niet binnen. Heb er allang geen vertrouwen meer in dat die vandaag nog komt. Aangezien het morgen koninginnendag is, wordt er geen post bezorgd, dus ik zal het speel niet voor donderdag spelen.![]()
Mijn humeur = 0
Humeur = -10quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:53 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Donderdag is hemelvaart!![]()
Bezorgen pas vrijdag weer. Sterkte
hehehequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:53 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Donderdag is hemelvaart!![]()
Bezorgen pas vrijdag weer. Sterkte
Ik zie dat je op de 360 kan fluiten met L1 en dat je dat na een paar missies leert..quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe kan je in een taxi zitten ?
Hoe kan je hem aanhouden dus
maar het werkt dus wel met l1? bij mij gebeurt er niks, misschien ben jij verder in het spel al?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:52 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Als je fluit moet je even goed opletten. De taxi stopt meestal niet voor je neus maar hij stopt ergens langs de kant van de weg. Meestal neemt hij dan nog een lantaarnpaal of een voetganger mee. Alles voor een klant![]()
[..]
Ik kijk uit naar de Comedy Club met Ricky Gervais!
Ja, je moet dus verder in het spel zijn. Dan laten ze zien hoe het werkt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef ryangozer het volgende:
[..]
maar het werkt dus wel met l1? bij mij gebeurt er niks, misschien ben jij verder in het spel al?
ik ga nu ff wat missies doen, duurde het lang?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, je moet dus verder in het spel zijn. Dan laten ze zien hoe het werkt.
nee, en neequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
Volgende week komen mijn ouders terug uit Turkije en ze zouden misschien een PS3 met GTA4 meenemen als ze weer in Nederland zijn.![]()
Maar ik ben al een tijdje aan het zoeken naar 2 dingen maar ik kan het niet vinden.
Kan je met GTA4 net als met GTA:SA ook met 2 spelers offline spelen?
En kan je net als met GTA op je pc muziek op je PS3 zetten en dan op een eigen radio kanaal in GTA luisteren?
maar dat kan de ps3 vanaf deze zomer ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:03 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, en nee
Alleen op de 360 kan je je eigen muziek gebruiken, maar dat speelt altijd door (ook tijdens cut-scenes enzo)
Dat is dan weer jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:41 schreef Trystar het volgende:
[..]
NEEEEEE...
Nu moet ik dus een xdoosdriehonderdzestig of Playstation gaan kopen
ja banshee is keivet! volgens mij gevonden op het eiland boven het 1e eiland, die is ook al open.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Echt handig dat je groot licht aan kunt zetten. Heb inmiddels 2 missie's gedaan. Heb net nieuwe kleren gekocht en een date met Michelle geregeld. Heb nog geen echt snelle auto's kunnen vinden, zijn die wel te vinden op het 1e eiland?
Ik heb het spel niet,quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Echt handig dat je groot licht aan kunt zetten. Heb inmiddels 2 missie's gedaan. Heb net nieuwe kleren gekocht en een date met Michelle geregeld. Heb nog geen echt snelle auto's kunnen vinden, zijn die wel te vinden op het 1e eiland?
En wat vinden jullie de leukste muziekzender?
DOEN!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
LOL ik had mijn gta ge pre-orderd bij gameshop, en natuurlijk meteen opgehaald om 0:00.
Word ik net gebeld door de gameshop dat ik ge pre-ordered had en of ik de game nog kwam ophalen!
zeer waarschijnlijk niet, omdat MS een patent heeft op het ingame afspelen van muziekquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
maar dat kan de ps3 vanaf deze zomer ook
Iets zegt me dat hij hem dan niet voor niks mee krijgtquote:
waar slaat dit nou op dit is helemaal niet waar, deze zomer komt ingame xbm eraan en dan kunnen we hetzelfde als de 360, sterker nog, burnout paradise krijgt binnenkort een update waardoor het kan zonder xbm, zodat je het dus alleen hoort in auto's en niet continu.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:08 schreef kepler het volgende:
[..]
zeer waarschijnlijk niet, omdat MS een patent heeft op het ingame afspelen van muziek(of de techniek erachter ofzo
)
Er rijdden cker wel "snellere" auto's op het eerste eiland, denk hierbij aan de "inferno".quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet,
Maar het lijkt me héél erg logisch dat je niet meteen de übah pwn auto's krijgt...
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:52 schreef Shadeauw het volgende:
Klote TNT post![]()
Besteld bij bol.com, nog steeds niet binnen. Heb er allang geen vertrouwen meer in dat die vandaag nog komt. Aangezien het morgen koninginnendag is, wordt er geen post bezorgd, dus ik zal het speel niet voor donderdag spelen.![]()
Mijn humeur = 0
dik verkopenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
LOL ik had mijn gta ge pre-orderd bij gameshop, en natuurlijk meteen opgehaald om 0:00.
Word ik net gebeld door de gameshop dat ik ge pre-ordered had en of ik de game nog kwam ophalen!
Ja ik moet zeggen dat de auto's er wat anders bij reden dan bij GTA SA, (tenminste, wat ik op de gameplay vids heb gezien) maar ik denk dat deze 'nieuwere' rijstijl ook vast wel makkelijk zal wennen! Ik vond die van GTA SA echt heerlijk toen ik er aan gewend was!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:10 schreef EricNLNL het volgende:
[..]
Er rijdden cker wel "snellere" auto's op het eerste eiland, denk hierbij aan de "inferno".
Masterlijk brute bak waarmee het niet anders kan dan met een burnout weg te rijdden.
Hij heeft alleen een beetje last van oversteer, zoals bijna alle auto's in de game!
Idd dat denk ik ook, en daarbij moet ik werken tot 6uur en dan is de shop ook dicht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:09 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Iets zegt me dat hij hem dan niet voor niks mee krijgt
Owned. Doen natuurlijk, kan je voor 50 euro wel kwijt op Marktplaats.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
dat is t voordeel van de gratis service die sony bied.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:15 schreef latin_LiZzY het volgende:
Al mensen aan het multiplayen op de PS3? Ik krijg het niet voor elkaar. (heb ook geen vrienden in PSN, weet niet of dat uitmaakt...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Ik zat het ook te zoeken van dat knipperlicht. Kan het niet vinden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:12 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
Hebben jullie dat ook dat wanneer je netjes rijd en stopt voor een rood stoplicht, allerlei randdebielen tegen je auto aanbotsen? En weet iemand hoe je je knipperlicht aanzet?
edit: XBOX360
knipperlicht is er niet, koplamen kan je wel op groot licht zetten, normaal licht is snachts aan en overdag niet, groot licht kan je altijd aan doen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:18 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik zat het ook te zoeken van dat knipperlicht. Kan het niet vinden.
Ik zou zeggen, bel ze...quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:24 schreef DaFrenk het volgende:
Zou die PS3 actie van de Toys 'R Us al uitverkocht zijn? Eigenlijk toch wel een gruwelijk goede deal..
Iddquote:
xbox live moet je kopen, voor een jaar of een maand. Bij de game zit een gratis maand als ik het goed heb begrepen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:30 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb het dan toch gedaan, hehe. Maar hoe zit het met Xbox live? Moet je dat kopen of krijg je een trail als je hem nieuw koopt. En ow, wat een brute game.
jammerquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:31 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
[..]
jammerwat een kut spel zeg!
I'll kiiilll you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhm.. nee..quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef Rutgerr het volgende:
De controller van de Xbox laadt zichzelf toch op wanneer je gamed of niet?
-edit- is niet zo wat ik zeiquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef Rutgerr het volgende:
De controller van de Xbox laadt zichzelf toch op wanneer je gamed of niet?
Vanochtend om 9.00 was alles al uitverkocht/gereserveerd, komt ook niet meer binnen. Best jammer, maar de Xbxo 360 deal is ook zeer goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:24 schreef DaFrenk het volgende:
Zou die PS3 actie van de Toys 'R Us al uitverkocht zijn? Eigenlijk toch wel een gruwelijk goede deal..
Ja idd. En hoewel er voor mij interessantere games uitkomen op de XBox, vind ik het wel klote dat je 60 euro per jaar moet betalen om online te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:37 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Vanochtend om 9.00 was alles al uitverkocht/gereserveerd, komt ook niet meer binnen. Best jammer, maar de Xbxo 360 deal is ook zeer goed
ik ben er zelf nog niet geweest, maar volgens mij kan je er ook geld wegzetten en weer af pinnen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:39 schreef JJH het volgende:
Nog zo'n geinig dingetje, bij ATM's kun je kijken hoeveel geld je nog hebt.
Je kunt 1 jaar Live online kopen voor 35 euro geloof ik, bij gamehubs.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja idd. En hoewel er voor mij interessantere games uitkomen op de XBox, vind ik het wel klote dat je 60 euro per jaar moet betalen om online te kunnen spelen.
Had ik ook gezien bij een ATM naast een tankstation. Moet je trouwens veel missie's doen om naar het 2e eiland te mogen? En weet iemand of er ergens brandweerwagens geparkeerd staan in het 1e eiland (en het stuk erboven) ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:39 schreef JJH het volgende:
Nog zo'n geinig dingetje, bij ATM's kun je kijken hoeveel geld je nog hebt.
Ja, dat vind ik ook wel jammer. Daarnaast zal PES 2009 mijn eerste Pro Evo zijn zonder de vertrouwde PS controller.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja idd. En hoewel er voor mij interessantere games uitkomen op de XBox, vind ik het wel klote dat je 60 euro per jaar moet betalen om online te kunnen spelen.
je kan ook ff 911 bellen en dan brandweer laten komen en de wagen jatten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:49 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
eiland te mogen? En weet iemand of er ergens brandweerwagens geparkeerd staan in het 1e eiland (en het stuk erboven) ?
Dat hoeft niet meer want ik heb zojuist mezelf opgeblazenquote:
Hm, misschien een stomme maar vraag hoe typ ik dan een nummer in? Als ik mijn telefoon tevoorschijn laat komen kan ik bijv. kiezen voor telefoonboek, maar hoe typ je zelf een nummer in?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:59 schreef ryangozer het volgende:
[..]
je kan ook ff 911 bellen en dan brandweer laten komen en de wagen jatten.
als je je telefoon pakt, nog een keer op pijltje naar boven drukken, dan kan je nummers kiezen, je moet wel 2 missies hebben gedaan zodat je romans telefoon krijgt van hem.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:06 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Hm, misschien een stomme maar vraag hoe typ ik dan een nummer in? Als ik mijn telefoon tevoorschijn laat komen kan ik bijv. kiezen voor telefoonboek, maar hoe typ je zelf een nummer in?
http://www.gtaivcheats.net/quote:
Exact!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:16 schreef Reki het volgende:
[..]
http://www.gtaivcheats.net/
Ik speel hem eerst zonder cheats uit, en daarna lekker uitleven in de stad met cheats is veel leuker
missies spelen tot je little jabob ontmoet, die laat je wapens kopen uit zijn achterbak.quote:
ok, heb hem al en kreeg een pistool van hem, wil meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:29 schreef ryangozer het volgende:
[..]
missies spelen tot je little jabob ontmoet, die laat je wapens kopen uit zijn achterbak.
je moet je auto voor de deur zetten binnen het gele parkeervak, dan blijft hij staan, denk trouwens dat er ook wel 2 auto's op passenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:39 schreef __Saviour__ het volgende:
heb je bij de eerste safehouse al een garage?
Ik dacht daar wel iets over te lezen in de teksten die op het scherm komen, maar ik zie het nergens
Ja de parkeer spot voor je deur slaat de auto op.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:39 schreef __Saviour__ het volgende:
heb je bij de eerste safehouse al een garage?
Ik dacht daar wel iets over te lezen in de teksten die op het scherm komen, maar ik zie het nergens
3x jawel, komt allemaal nog, rustig maarquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:44 schreef Agiath het volgende:
Maare...
Geen taxi/ambulance missies meer?
Geen stunt bonussen?
![]()
Voorderest natuurlijk super
Daar had iemand anders het ook al over, bij mij zit er geen maand Xbox Live bij? Normaal krijg je een plaatje met zo'n code, maar ik heb die nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:51 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een offline account gemaakt, maar nu zag ik een maand gratis xbox live, dus heb een nieuwe online gemaakt, maar moet ik nu helemaal opnieuw beginnen of kun je die savegames switchen?
Ja die hebben we ook gevonden idd, na een stuk te lopen over de rails, om de eilanden heen te varen etc.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
langs die blokkade komen is makkelijk. Bij een van de bruggen kun je gewoon op een lager niveau tussen de 2 weghelften doorrijden. Je krijgt dan wel gelijk het maximale wanted level.
met dat pistool kan je best een hoop uithalen als je tijdens het richten iets naar boven doet met je rechter stickje maak je headshot (1 hit kill) en bij de 2e missie van litlle jacob krijg je een shotgun (als je hem pakt tenminste) dus das wel relaxx.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ok, heb hem al en kreeg een pistool van hem, wil meer
misschien wordt hun post wel afgeleverd op rotterdam en daar gesorteerd, maarja kut voor je tot vrijdag moeten wachten...quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:28 schreef bar_rel het volgende:
Man ik woon niet eens in de buurt van Rotterdam hoe ken dat nou
Dat is wel netjes van Bol zeg!quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:28 schreef bar_rel het volgende:
Heh, krijg ik net een e-mail van bol.com;
Helaas moeten we u meedelen dat uw zending is vertraagd door de stakingen bij TNT Post, ondanks alle maatregelen die wij hebben getroffen om dit te voorkomen. Onze oprechte excuses hiervoor.
Om u tegemoet te komen in het ongemak, bieden wij u graag een cadeaubon aan ter waarde van ¤10
Jeuj!![]()
Man ik woon niet eens in de buurt van Rotterdam hoe ken dat nou
Ja is idd wel netjes van bol.comquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:32 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat is wel netjes van Bol zeg!![]()
Je post kan toch via Dordrecht zijn gegaan alwaar het sorteercentrum staakt. Mooi kut dus!
en straks staat marktplaats er vol mee voor belachelijke prijzen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:55 schreef DaFrenk het volgende:
En mensen maar klagen dat hij uitverkocht isNiet gek als iedereen voor de zekerheid 2 of 3 exemplaren bestellen/halen
kan niet, dan wordt het spel geladen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:00 schreef Spaulding het volgende:
Vraagje
Hoe skip je dat beginfilmpje, dus die tekeningen die achter elkaar komen?
2x naar boven drukken volgens mij (directional buttons)quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk bellen naar een nummer met je mobiel?
Ik zit pas in het begin van het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |