abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 april 2008 @ 12:56:23 #1
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58378590

Link naar GTA IV website, met filmpjes en downloads

Op 9 mei 2006 werd Grand Theft Auto IV (of Grand Theft Auto 4, of zelfs kortweg IV) officieel aangekondigd. De releasedate is 29 april 2008.

Tevens zal er op de dag van uitgave een speciale editie worden uitgebracht voor beide consoles. Deze editie zit verpakt in een metalen GTA-kluisje en bevat het spel, een artworkboekje, muziek CD, sleutelkoord en een reistas.

GTA IV zal de eerste GTA van het IV-era worden en gebruik maken van RAGE, de engine die ook voor Table Tennis gebruikt is.

Feiten:
  • Er is een snelweg of rondweg aanwezig in Liberty City, inclusief werkende tolhuizen.
  • Wanneer voertuigen beschoten worden verschijnen er kogelgaten op de juiste plaats
  • GTA IV bevat motors.
  • De map is kleiner dan die van GTA San Andreas, maar er wordt geen ruimte gebruikt voor uitgestrekte woestijnen of grote stukken platteland.
  • Liberty City is gebaseerd op vier van de vijf wijken in New York en een gedeelte van New Jersey.
  • Liberty City is de enige stad in GTA IV.
  • Het spel begint bij Niko's neef Roman, die diep in de schulden zit.
  • Auto's kun je stelen door een ruit in te slaan om naar binnen te kunnen.
  • Er is veel aandacht besteed aan animatie en physics.
  • Ook de graphics zijn veel beter dan we gewend zijn en zijn ondertussen al beter dan die in de eerste trailer.
  • Je kunt een mobiele telefoon gebruiken om zelf anderen te bellen. Het gebruik van de telefoon brengt een nieuwe interface in de HUD. De telefoon bevat mogelijk nog andere functies, maar hierover is nog niets bekend.
  • Het is niet mogelijk om vliegtuigen te besturen, maar helikopters daarentegen wel. Er is een Maverick-achtige helikopter en een gevechtshelikopter. Liberty City bevat één vliegveld.
  • Niko kan in telefoonpalen en op brandtrappen klimmen.
  • Niko kan van kleding wisselen, maar het is niet mogelijk om zijn uiterlijk op andere wijze aan te passen.
  • De maffia is aanwezig, maar speelt geen prominente rol.
  • Er komen 'vrijwel' geen bekende personages uit vorige GTA's terug.
  • Evenals in GTA San Andreas is het mogelijk om er vriendinnen op na te houden.
  • De camera van het spel hangt dichter en lager achter de auto dan we gewend zijn van de vorige
  • GTA's en is meer te vergelijken met de camera in Midnight Club.
  • GTA IV bevat nadat het spel eenmaal gestart is geen laadschermen meer, zelfs niet bij het betreden van een interieur.
  • De lengte van GTA IV is vergelijkbaar met die van voorgaande GTA's, alhoewel dit nog kan veranderen aangezien het spel nog ontwikkeld wordt.
  • De Xbox 360- en PS3-versie zullen waarschijnlijk hetzelfde zijn, maar er komt exclusieve downloadbare 'episodic content' voor de Xbox 360 versie.
  • GTA IV bevat multiplayer, maar dit zal geen enorm onderdeel van het spel uitmaken. Wat de multiplayer precies gaat inhouden is nog niet bekend.
  • Voetgangers en automobilisten gedragen zich naar de tijd: 's ochtends zul je minder mensen tegenkomen dan in de spits.
  • GTA IV is, in tegenstelling tot vorige GTA's, niet geïnspireerd op films.
  • Er is meer aandacht besteed aan de mogelijkheden die je buiten de missies om hebt.
  • Je kunt net als in voorgaande delen in boten rondvaren.
  • Sommige wolkenkrabbers zijn toegankelijk, opdat je naar boven kunt.
  • Philip Glass, diegene die de trailermuziek schreef, is bij de productie van de GTA IV soundtrack betrokken.
  • Het is mogelijk om de kofferbak van je auto te openen, en dus waarschijnlijk ook om er dingen in te vervoeren.

Heb je de 300e post gemaakt? Maak dan even aub het nieuwe topic aan. Verzin een leuke titel, zolang het eerste gedeelte en het nummer er maar in staan. De OP van dit topic vind je hier.

[ Bericht 59% gewijzigd door Houniet op 29-04-2008 13:04:58 ]
  • Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_58378601
    Ik heb hem nog niet.
    pi_58378612
    Echte nerds hebben hem al uitgespeeld!
    pi_58378632
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 12:57 schreef RacerDKB het volgende:
    Nee, dat heten warezhoeren
    Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
    Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
      dinsdag 29 april 2008 @ 12:58:20 #5
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_58378637
    Echte nerds die hem hebben en nu op FOK! zitten !
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_58378641
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 12:57 schreef RacerDKB het volgende:
    ik heb al best wel wat missies gedaan en met michelle gedate, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in missies, maar die tyfus neef van me belt steeds dat hij en elkaar geslagen wordt

hoe zit het trouwens met missies waar je gewoon niet op reageert, wat ik dus 1x heb gehad, ik kwam niet opdagen en roman moest daardoor naar het ziekenhuis, waarvan ik hem weer moest ophalen, als ik nou wel gereageerd had was dat dus nooit gebeurd, hoe zit dat nou heb je op die manier nou verschillende verhaallijnen?
    Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
    De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
    Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
    pi_58378654
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef Houniet het volgende:
    Echte nerds die hem hebben en nu op FOK! zitten !
    Heb hem net al 4 uur achter elkaar gespeeld dus even pauze
      dinsdag 29 april 2008 @ 12:59:44 #8
    121315 LENUS
    UFC undisputed 2009
    pi_58378664
    tvp
    JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
    pi_58378676
    Wat een spel
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:00:27 #10
    131729 jna
    Je lul hangt uit je broek
    pi_58378678
    Is ie nou ook te koop samen met een ps3 in 1 pack?
    Jawel, je keek.
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:00:33 #11
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_58378681
    Nu 2 uur gespeeld, echt tof,

Een metro station zag er groot uit , leek wel of er nog een garage bij zat ook.
    Regen valt iets tegen, je ziet het wel goed in de lucht dat het regent, maar op ooghoogte wat minder

maarja boeie
    pi_58378682
    http://wiki.fok.nl/index.php/OP/GTAIV

Houniet, kan je niet ff dat als OP doen? Mits iemand zin heeft deel 22 t/m 35 op te zoeken en op die wiki te zetten.
    pi_58378689
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ik heb al best wel wat missies gedaan en met michelle gedate, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in missies, maar die tyfus neef van me belt steeds dat hij en elkaar geslagen wordt
    Eikel, ga je familie redden!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:01:32 #14
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_58378703
    quote:

[..]

hoe zit het trouwens met missies waar je gewoon niet op reageert, wat ik dus 1x heb gehad, ik kwam niet opdagen en roman moest daardoor naar het ziekenhuis, waarvan ik hem weer moest ophalen, als ik nou wel gereageerd had was dat dus nooit gebeurd, hoe zit dat nou heb je op die manier nou verschillende verhaallijnen?
    Ja dat had ik ook, maar fuck dat chick gaat voor je neef toch?
    's avonds een reus, 'smorgens een kneus
    Xbox: kneusteun
    PSN: kneusteun
    Steam:kneusteun
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:04:08 #15
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_58378749
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:00 schreef RacerDKB het volgende:
    http://wiki.fok.nl/index.php/OP/GTAIV

Houniet, kan je niet ff dat als OP doen? Mits iemand zin heeft deel 22 t/m 35 op te zoeken en op die wiki te zetten.
    .
    pi_58378773
    weetje wat leuk is, 911 bellen. politie oproepen, en ze vervolgens afknallen zo komen ze dus naar je toe en na ze vermoord te hebben heb je hun wapens, zonder er moeite voor te doen
    pi_58378784
    Ongeveer 15 min gespeeld. Ziet er allemaal erg goed uit, alleen de bochten nemen met hoge snelheid is vrijwel onmogelijk, terwijl dat in San Andreas vrij makkelijk was. Zoals gezegd realistischer, dat is het zeker! Kwam net bij het vliegveld aan. Ik denk, ga mooi even kijken of er al een heli staan, krijg ik 4 sterren en wordt ik via de zijkant enorm hard geraakt door een politiewagen, dood... . De camera als je in de auto zit is soms wel vrij irritant. Neem je een bocht, gaat die camera eventjes later pas mee waardoor je meteen tegen een andere auto opknalt...

Goed spel
    pi_58378799
    quote:

[..]

Doe gewoon die missies, fuck Michelle. Ik heb Michelle 2 keer gedate zodat Niko haar kon neuken voor de achievement.

Michelle daten heeft geen zin.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_58378817
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:05 schreef Simsfan88 het volgende:
    Ongeveer 15 min gespeeld. Ziet er allemaal erg goed uit, alleen de bochten nemen met hoge snelheid is vrijwel onmogelijk, terwijl dat in San Andreas vrij makkelijk was. Zoals gezegd realistischer, dat is het zeker! Kwam net bij het vliegveld aan. Ik denk, ga mooi even kijken of er al een heli staan, krijg ik 4 sterren en wordt ik via de zijkant enorm hard geraakt door een politiewagen, dood...

Goed spel
    ja dat deed ik dus ook, al hield ik de achtervolging wel een paar minuten vol, ech zooo vet onder een opstijgend vliegtuig door te rijden en van vervolgens de politie achter je er tegen aan horen crashen
    pi_58378841
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:07 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ja dat deed ik dus ook, al hield ik de achtervolging wel een paar minuten vol, ech zooo vet onder een opstijgend vliegtuig door te rijden en van vervolgens de politie achter je er tegen aan horen crashen
    Als je een aantal missies hebt gedaan (20% van het spel ofzo) word het 2e eiland unlockt. Daar kan je helemaal onderaan de map naar de Heli Tours gaan, en daar kan je gewoon een heli jatten zonder dat er politie achter je aan komt.
    pi_58378846
    OK! Ik kon me neit inhouden en heb een 360arcade + gta4 gehaald... Hier in Leiden waren er nog zat!
    pi_58378873
    tvp
    pi_58378881
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:00 schreef jna het volgende:
    Is ie nou ook te koop samen met een ps3 in 1 pack?
    Yup, die heb ik vanmorgen gekocht bij Toys"R"us.
    399 euros en dan krijg je er GTA IV en GT5 Prologue er gratis bij!

Ik zat verdomme om half 9 al voor de ToysRus aangezien ik dacht dat het echt stormloop zou zijn....
    Zat daar helemaal alleen
    Uiteindelijk zijn er nog 5 mensen bij gekomen.....

Om 09:30 gingen ze open, en om 09:40 was alles uitverkocht, ze hadden maar 6 packs
    [b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
    _O_ jij bent de grootste baas op FOK!
    Aller tijden :D _O_ _O_
    pi_58378904
    Zo gaaf net. Zit zo'n oud mannetje op een bankje. Ik geef hem een duwtje en loop iets van hem af. Hij komt er aan gerend en slaat Niko nogal hard, toevallig stond de politie er niet ver vandaan. Ze stappen uit hun auto en schieten die ouwe kei hard dood, ik loop rustig verder...

De sirenes klinken trouwens erg goed! Als er een politie of ambulance mij hoge snelheid voorbij komt lijkt het wel echt of je in New York staan, hebben ze mooi gedaan! Ik weet echt niet wat ik moet doen, je kunt zo veel, ben nu maar wat aan het rond rijden
    pi_58378967
    Word ik net wakker, heeft m'n vader hem gekocht vanmorgen!
    pi_58378978
    Zo, je bent ff lunchen en er is een nieuw topic

Klinkt allemaal zo vet Hoop hem volgende week ook ff te kunnen spelen bij een maat op de PS3.
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_58378987
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:11 schreef Simsfan88 het volgende:
    Zo gaaf net. Zit zo'n oud mannetje op een bankje. Ik geef hem een duwtje en loop iets van hem af. Hij komt er aan gerend en slaat Niko nogal hard, toevallig stond de politie er niet ver vandaan. Ze stappen uit hun auto en schieten die ouwe kei hard dood, ik loop rustig verder...

De sirenes klinken trouwens erg goed! Als er een politie of ambulance mij hoge snelheid voorbij komt lijkt het wel echt of je in New York staan, hebben ze mooi gedaan! Ik weet echt niet wat ik moet doen, je kunt zo veel, ben nu maar wat aan het rond rijden

Zijn er btw nog live-streams te vinden?
    pi_58378994
    quote:

nee echt? uber! wat mij net gebeurde was ook lol, ik crashte zo niet echt hard tegen een andere auto aan, al zijn ramen spatte eruit en mijne bleven allemaal heel
    pi_58379049
    Als ik dit allemaal lees kan ik echt niet meer wachten! Fok!
    pi_58379068
    Ik wil zo graag spelen
    Zit op mijn bagger stage
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:19:43 #31
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_58379100
    De multiplayer is me nog nie helemaal duidelijk,de lobby is gewoon de map. maar als ik dan deathmatch wil doen geeft ie aan dat er meer dan 2 lui nodig zijn?!?! moet ik in die map mensen zoeken ofzo?
    pi_58379105
    Hoef nog maar een haf jaartje te wachten.
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:20:03 #33
    195276 S95Sedan
    No, not really...
    pi_58379108
    quote:

[..]

Je kan je telefoon ook uitzetten in dat menu, (Options / Turn Sleep Mode On) dan wordt je niet meer gebeld en kan je gewoon rondrijden.
    pi_58379109
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:18 schreef Leonos het volgende:
    Ik wil zo graag spelen
    Zit op mijn bagger stage
    Meld je ziek, voor die ene keer moet dat kunnen

Burnout voor een stoplicht is zo gaaf! In San Andreas ging dat moeilijk omdat die auto wat begon te rijden, maar hier gaat dat echt lekker!

Het is echt realistisch! Sta je stil en kijk je zelf opzij, zie je Niko ook echt opzij kijken. Kijk je zelf achteruit, zie je hem in zijn binnenspiegel kijken.
    pi_58379176
    net werd roman zo aangereden opstraat (heel zacht tikje) zegt hij zo "fuck ya momma"
    pi_58379204
    oja en de mogelijkheid om groot licht aan te zetten is echt superfijn snachts
    pi_58379242
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:20 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Meld je ziek, voor die ene keer moet dat kunnen

Burnout voor een stoplicht is zo gaaf! In San Andreas ging dat moeilijk omdat die auto wat begon te rijden, maar hier gaat dat echt lekker!

Het is echt realistisch! Sta je stil en kijk je zelf opzij, zie je Niko ook echt opzij kijken. Kijk je zelf achteruit, zie je hem in zijn binnenspiegel kijken.
    Mag 3 uur weg. Maar dan koninginnenach en morgen naar Amsterdam
    pi_58379288
    Hebben jullie het spel nu pas ik had hem gister al uitgespeeld!!
    pi_58379329
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:28 schreef arffie het volgende:
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:30:12 #40
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_58379345
    quote:
    Ow shit jij bent een koning jij gaat het vast veel verder schoppen in het leven dan alle andere
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:30:59 #41
    214049 EricNLNL
    GTA 4 OWNAGE!!
    pi_58379365
    quote:
    Wat heb je nu weer aan zo'n reactie! Daar krijg je echt geen blije gezichten van hoor!
    HUILLIE!!
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:31:29 #42
    45458 Govinda
    Blond is geil!
    pi_58379375
    Ps3home.nl heeft hem wel netjes op tijd verzonden; jammer dat de tnt zo laat is met bezorgen
    Is bezig met installeren; ben benieuwd!!
    Suffering from Oblomow's
    pi_58379397
    Even 1 vraagje. Ik stond net voor een stoplicht stil en er knalt zo'n schele gek achterop. Ik stap uit om hem dmv mijn pistool te laten zien dat ik daar niet van gediend ben. Maar toen ik op hem wilde richten ging de crosshair automatisch naar voetgangers, het lukte me niet om die op een andere plaats te richten. Moet je daarvoor op een speciale knop drukken, zodat hij niet automatisch richt, of moet je dat uit zetten in de opties?
    pi_58379416

[ Bericht 100% gewijzigd door arffie op 29-04-2008 13:34:24 ]
    pi_58379417
    ik ben net rotterdam in geweest en heb de laatste gevonden in volgens mij zo'n beetje alle winkels die ik maar kon verzinnen. Het was wel een special edition die ik eigenlijk niet wilde, maar ik heb m

Denk dat ik vandaag iets eerder naar huis ga
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:34:01 #46
    141104 Patje1987
    Madre me quiero un frikandel.
    pi_58379423
    TVP
    Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
    Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
    Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
    Aan ons de victorie aan RKC!
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:34:10 #47
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_58379425
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:32 schreef Simsfan88 het volgende:
    Even 1 vraagje. Ik stond net voor een stoplicht stil en er knalt zo'n schele gek achterop. Ik stap uit om hem dmv mijn pistool te laten zien dat ik daar niet van gediend ben. Maar toen ik op hem wilde richten ging de crosshair automatisch naar voetgangers, het lukte me niet om die op een andere plaats te richten. Moet je daarvoor op een speciale knop drukken, zodat hij niet automatisch richt, of moet je dat uit zetten in de opties?
    De trigger half intrekken
    pi_58379449
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kan je telefoon ook uitzetten in dat menu, (Options / Turn Sleep Mode On) dan wordt je niet meer gebeld en kan je gewoon rondrijden.
    damned ik maar zoeken en zoeken, was het het telefoon menu, zeg dat dan
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:37:05 #49
    23283 Mobster273
    BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
    pi_58379494
    echt die bierreclame in het boekje...

Pisswasser...
    ...houdt toch vooral van bier
    Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
    Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:37:19 #50
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_58379502
    quote:
    ja joh de politie is vet aso.
    ik heb gister gewoon een kwartier naar stomme voorbijgangers zitten kijken. ze doen de meest hilarische dingen.
    en btw. de politie die ff gaat inparkeren.

*bam* tegen de auto voor hem.
    *bam* tegen de auto achter hem. rijdt een klein stukkie naar voren en gaat gewoon lekker te voet verder. terwijl de auto alarmen afgaan etc. echt geweldig.
    Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
    pi_58379554
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:33 schreef nicomart het volgende:
    ik ben net rotterdam in geweest en heb de laatste gevonden in volgens mij zo'n beetje alle winkels die ik maar kon verzinnen. Het was wel een special edition die ik eigenlijk niet wilde, maar ik heb m

Denk dat ik vandaag iets eerder naar huis ga
    waarom zou je de SE niet willen?
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:40:27 #52
    141350 Twentyfour
    PUT DOWN YOUR WEAPON
    pi_58379576
    Wat een spel!

In het begin was het even wennen, maar nou lekker door de stad racen! Die motors rijden ook weer lekker zeg!

24, de beste serie ooit.
    pi_58379608
    Vermaak me goed met de game. Ben al sinds Oblivion niet meer zo onder de indruk geweest van een game.
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:42:51 #54
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_58379632
    ik heb hier godverdomme zin in, wie passed me effe 100 eu?
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:44:49 #55
    214049 EricNLNL
    GTA 4 OWNAGE!!
    pi_58379663
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:42 schreef RickoKun het volgende:
    ik heb hier godverdomme zin in, wie passed me effe 100 eu?
    Paas je rekeningnummer maar, dan wordt de financiering geregeld!
    pi_58379675
    328540146
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:45:49 #57
    214049 EricNLNL
    GTA 4 OWNAGE!!
    pi_58379683
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:45 schreef arffie het volgende:
    328540146
    -12684531

=?
    pi_58379693
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:44 schreef EricNLNL het volgende:

[..]

Paas je rekeningnummer maar, dan wordt de financiering geregeld!
    Het is dat jij het al doet, anders was ik wel de geldschieter
    pi_58379713
    ik wil ook graag van mij geld af anders!!!!
    pi_58379717
    Wat ik me ineens bedenk, er is helemaal niet gezegd waarom je de bruggen niet over mag, weet iemand dat?
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:47:21 #61
    214049 EricNLNL
    GTA 4 OWNAGE!!
    pi_58379720
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:46 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Het is dat jij het al doet, anders was ik wel de geldschieter
    NIET DOM!!

We richten met z'n allen GTA Investments op..
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:47:43 #62
    47809 ikookhier
    >hijdiehieris<
    pi_58379723
    Fuck ik heb er zin in
    Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
    *Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
    GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
    Pax & Pry Free download
    pi_58379730
    Goedemorgen

Ik ga vandaag toch maar niet weer voor een lange nacht, moet morgen om 06.30 uur beginnen met werken
    pi_58379747
    maar 34% woekerrente
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:50:25 #65
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_58379767
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:47 schreef ryangozer het volgende:
    Wat ik me ineens bedenk, er is helemaal niet gezegd waarom je de bruggen niet over mag, weet iemand dat?
    Had iets met terroristen te maken.
    pi_58379780
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:39 schreef ryangozer het volgende:

[..]

waarom zou je de SE niet willen?
    nja.. het gaat me verder om de game en niet om de extra's
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:52:18 #67
    214049 EricNLNL
    GTA 4 OWNAGE!!
    pi_58379791
    Ik heb uit anonieme bronnen mogen vernemen dat je aan het eind van het spel een missie in Afganistan moet uitvoeren! Dit om de terroristen waardoor de bruggen gesloten zijn uit te schakelen.
    pi_58379803
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:47 schreef ryangozer het volgende:
    Door terrorisme.

Btw, hoe zet je 's nacht grootlicht aan?
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:53:57 #69
    214049 EricNLNL
    GTA 4 OWNAGE!!
    pi_58379813
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:52 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Door terrorisme.

Blauwe knop, oftewel "X" op de XBOX controller!
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:54:04 #70
    143940 Cubewoods
    Chi-Town's God
    pi_58379815
    quote:
    Pfff, vanonchtend om 10 uur eens even een rondje langs de shops gemaakt bij mij in de buurt. (Amsterdam).
    Mercatorplein, Intertoys, uitverkocht.
    Bilderdijkstraat, Intertoys, uitverkocht.
    Kinkerstraat, Intertoys, uitverkocht.
    Kinkerstraat, Dixons, uitverkocht.
    En FRS tevens in de Kinkerstraat ook uitverkocht.

Belachelijk dat in een stad als Amsterdam om 10 uur 's ochtends het spel al niet meer kan krijgen. Hij is vast nog wel ergens te vinden, maar om de hele stad door te fietsen is wel een beetje veel van het goede. Ik ga vandaag maar eens studeren voor de verandering, morgen zuipen, donderdag met een kater in mijn bed liggen. Het weekend ben ik gelukkig niet thuis en dan Maandag maar weer een nieuwe ronde doen.
    Ik was ook om een uur of half 10 bij de kinkerstraat aan het kijken maar die hadden dus alleen de ps3 versie. Ben daarna naar Fame music op de dam gegaan en die hadden er nog een stuk of 30-40 dus daar kan je het nog proberen.
    "so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
    -Revolutionary Immortal Technique
    pi_58379826
    helemaal niet bij mij Y de gele
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:55:16 #72
    214049 EricNLNL
    GTA 4 OWNAGE!!
    pi_58379843
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:54 schreef arffie het volgende:
    Wat doe jij lelijk dan, die kun je alleen gebruiken als je volgas rijd!
    pi_58379856
    ja idd..
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:56:17 #74
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_58379872
    Hm, nu wel even spijt dat ik mijn Xbox heb verkocht.
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:57:31 #75
    214049 EricNLNL
    GTA 4 OWNAGE!!
    pi_58379897
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:56 schreef Oksel het volgende:
    Hm, nu wel even spijt dat ik mijn Xbox heb verkocht.
    Altijd berouw tonen als je je XBOX hebt verkocht!
    pi_58379905
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:52 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Door terrorisme.

kan ook overdag en je doet het door het linkse van de 4 knopjes eventjes in te houden, dit geld dus voor beide consoles.
    Ja dit is m denkik echtwel! &lt;-- ik heb het 1m topic!
    pi_58379906
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:54 schreef arffie het volgende:
    Dan spring je uit je auto.

Btw, het is echt tering donker in steegjes zonder licht. Je ziet dan zelfs Niko bijna niet meer. Dat is op zich wel realistisch gedaan.

Nou, oké, genoeg pauze genomen. Ik ga weer spelen.
      dinsdag 29 april 2008 @ 13:59:29 #78
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_58379926
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:54 schreef nicomart het volgende:

pi_58379981
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:37 schreef _GdR_ het volgende:

en btw. de politie die ff gaat inparkeren.

*bam* tegen de auto voor hem.
    *bam* tegen de auto achter hem. rijdt een klein stukkie naar voren en gaat gewoon lekker te voet verder. terwijl de auto alarmen afgaan etc. echt geweldig.
    Heerlijk

Echt een goed spel! Heb hem nu ongeveer een uur gespeeld denk ik, even een pauze om wat te eten genomen. Ik kwam net bij de brug naar het 2e eiland, en er stonden allemaal politiewagens en politiemannetjes voor. Ik stap uit en loop naar ze toe, misschien dat ze een reden zouden geven waarom ik er niet door zou mogen (ik wist al wel waarom, maar gewoon even om te kijken). Nog voordat ik bij één van de politieagenten was kreeg ik 4 sterren en begonnen ze als gekken op me te schieten. In de verte zag ik een gevechtshelicopter aan komen vliegen. Ik stap snel in mijn auto, maar na nog geen minuut was ik dood. 2 van die zwarte wagens achter me aan, binnen no-time gekillt door die uzi-kogelregen.
    pi_58379986
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:59 schreef Houniet het volgende:

[..]

Hou op
      dinsdag 29 april 2008 @ 14:03:33 #81
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_58380006
    Sommige dingen klinken dus echt niet realistisch.. kogelregens als je niets doet, politie die er zelf een zooi van maakt.
      dinsdag 29 april 2008 @ 14:05:23 #82
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_58380033
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 14:03 schreef Oksel het volgende:
    Sommige dingen klinken dus echt niet realistisch.. kogelregens als je niets doet, politie die er zelf een zooi van maakt.
    Werkt de politie zo niet altijd?
    pi_58380035
    *snif* daar zit je dan met je vers geassembleerde pc.
    Had toch misschien beter een ps3 kunnen kopen met GTAIV en een stuk of wat kratten HJ.

Tsja...wachten maar op de pc release...
      dinsdag 29 april 2008 @ 14:07:59 #84
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_58380076
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 14:03 schreef Oksel het volgende:
    de politie is in elke gta al zwaar verneukt/corrupt. ik vind het overigens geweldig. die gasten schreeuwen er gewoon om gefragged te worden.
    Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
    pi_58380082
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 14:05 schreef -SosuA- het volgende:
    Had toch misschien beter een ps3 kunnen kopen met GTAIV en een stuk of wat kratten HJ.

Rockstar: 'Geen GTA IV voor de PC.'
    pi_58380083
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 14:05 schreef -SosuA- het volgende:

* andre347 leeft met je mee
      dinsdag 29 april 2008 @ 14:08:59 #87
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_58380094
    Helemaal fantastisch weer. GTA4 schijnt één van de beste games allertijden te zijn (eigelijk niet zo verrassend, alle vorige GTAs waren allemaal erg goed, San Andreas vond ik wat minder). Nu heb ik geen PS3 of Xbox 360. Moet ik nu zo'n console kopen? Moet ik wachten op de PC release, aangezien ik een high-end PC heb?

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_58380115
    Hij is erg vet. Schieten, coveren, vechten enzo werkt allemaal heel cool. Alleen constant A indrukken (wil je rennen) is irritant want dan kan ik niet goed bij rechterjoystick. + als je autorijdt kijkt hij constant iets te laag. De graphics zijn prima, framedrops niet gigantisch vervelend.. voor de rest een 10, zover
    pi_58380189
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 13:59 schreef Houniet het volgende:

[..]

Je zit me te crossposten
    pi_58380193
    Haha.. Ik denk dat wanneer Rockstar echt geen release voor de PC maakt er hele hordes mensen met brandende fakkels en hooivorken even verhaal komen halen op het niveau van een gemiddelde kamper uit Vinkenslag.

Lijkt geen slimme zet van ze. Los van het feit dat ze toch een behoorlijke omzet mislopen. De game is immers al af. Hoeveel moeite zal het meer kosten om het om de zetten naar pc. En het excuus warez is ook geen gegronde reden meer aangezien XBOX toch al gehackt is, en PS3 slechts een kwestie van tijd.
    pi_58380206
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef Ruzbeh het volgende:
    Helemaal fantastisch weer. GTA4 schijnt één van de beste games allertijden te zijn (eigelijk niet zo verrassend, alle vorige GTAs waren allemaal erg goed, San Andreas vond ik wat minder). Nu heb ik geen PS3 of Xbox 360. Moet ik nu zo'n console kopen? Moet ik wachten op de PC release, aangezien ik een high-end PC heb?

Je moet je in een hoekje gaan zitten schamen
      dinsdag 29 april 2008 @ 14:16:15 #92
    105393 IkWilbert
    -Tukker 4 life-
    pi_58380220
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 14:14 schreef -SosuA- het volgende:
    Haha.. Ik denk dat wanneer Rockstar echt geen release voor de PC maakt er hele hordes mensen met brandende fakkels en hooivorken even verhaal komen halen op het niveau van een gemiddelde kamper uit Vinkenslag.

Lijkt geen slimme zet van ze. Los van het feit dat ze toch een behoorlijke omzet mislopen. De game is immers al af. Hoeveel moeite zal het meer kosten om het om de zetten naar pc. En het excuus warez is ook geen gegronde reden meer aangezien XBOX toch al gehackt is, en PS3 slechts een kwestie van tijd.
    Volgens mij is het inderdaad vrij simpel om een port te maken vanaf de xbox 360.
    * I intend to live forever, so far so good! *
    pi_58380225
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 14:14 schreef -SosuA- het volgende:

Klopt opzich, maar vergeet niet dat je een pc niet hoeft te modden, om illegaal te downloaden. Daarbij geldt het voor mij dat als ik een pc van 2000 euries koop ik echt geen games meer ga kopen. Dan voel ik me zon computernerd dat ik gelijk alles download.
    pi_58380251
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 14:16 schreef Huskybe het volgende:

[..]

-knip- een pc van 2000 euries koop ik echt geen games meer ga kopen. Dan voel ik me zon computernerd dat ik gelijk alles download.
    * -SosuA- mompelt iets van niet iedereen met jezelf vergelijken. Online gamen vraagt toch een zekere vorm van legaliteit.
      dinsdag 29 april 2008 @ 14:20:42 #95
    159199 Rickocum
    LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
    pi_58380297
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Rockstar: 'Geen GTA IV voor de PC.'
    Hoax, niks duidt er op dat Rockstar dat heeft gezegd.

Pas als Rockstar het op hun eigen site zet, geloof ik het.
    pi_58380301
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 14:18 schreef -SosuA- het volgende:

[..]

* -SosuA- mompelt iets van niet iedereen met jezelf vergelijken.
    * schreeuwt dat hij zichzelf niet met anderen vergelijkt. Daarom zet hij het erbij namelijk.
      dinsdag 29 april 2008 @ 14:23:05 #97
    163996 KneusTeun
    Kiss my airs!
    pi_58380357
    social club is weer online, maar je kan er nie veel volgens mij behalve een avatar kiezen en linken aan je xbox id.
      dinsdag 29 april 2008 @ 14:26:19 #98
    132419 melluk
    vidi, vici, veni
    pi_58380422
    HEEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,
    ik heb m! Vanochend ff naar de Mediamarkt. Om half tien lagen er nog stapels...alhoewel ik wel met 10 man in de rij ston die allemaal het zelfde spel in hun handen hadden!!
    Vanavond maar even spelen.

Hij was trouwens maar 49,00 euro! terwijl ie overal voor 64.99 staat...
    scheelde me gewoon 15 eurootjes!!
      dinsdag 29 april 2008 @ 14:26:21 #99
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_58380424
    net een MP game gespeeld, en ik pakte de heli op het vliegveld,

over de stad gevlogen
      dinsdag 29 april 2008 @ 14:27:57 #100
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_58380468
    quote:
    Op dinsdag 29 april 2008 14:20 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Hoax, niks duidt er op dat Rockstar dat heeft gezegd.

Pas als Rockstar het op hun eigen site zet, geloof ik het.
    Eens, maar hoe lang zal het wel niet duren voordat GTA4 uitkomt op de PC? Een jaar? Misschien ga ik toch maar eens een Xbox 360 kopen...
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')