waarom zou je de SE niet willen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:33 schreef nicomart het volgende:
ik ben net rotterdam in geweest en heb de laatste gevonden in volgens mij zo'n beetje alle winkels die ik maar kon verzinnen. Het was wel een special edition die ik eigenlijk niet wilde, maar ik heb m
Denk dat ik vandaag iets eerder naar huis ga
Paas je rekeningnummer maar, dan wordt de financiering geregeld!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:42 schreef RickoKun het volgende:
ik heb hier godverdomme zin in, wie passed me effe 100 eu?
Het is dat jij het al doet, anders was ik wel de geldschieterquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:44 schreef EricNLNL het volgende:
[..]
Paas je rekeningnummer maar, dan wordt de financiering geregeld!
NIET DOM!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:46 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het is dat jij het al doet, anders was ik wel de geldschieter
Had iets met terroristen te maken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:47 schreef ryangozer het volgende:
Wat ik me ineens bedenk, er is helemaal niet gezegd waarom je de bruggen niet over mag, weet iemand dat?
Door terrorisme.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:47 schreef ryangozer het volgende:
Wat ik me ineens bedenk, er is helemaal niet gezegd waarom je de bruggen niet over mag, weet iemand dat?
Blauwe knop, oftewel "X" op de XBOX controller!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Door terrorisme.
Btw, hoe zet je 's nacht grootlicht aan?
Ik was ook om een uur of half 10 bij de kinkerstraat aan het kijken maar die hadden dus alleen de ps3 versie. Ben daarna naar Fame music op de dam gegaan en die hadden er nog een stuk of 30-40 dus daar kan je het nog proberen.quote:Pfff, vanonchtend om 10 uur eens even een rondje langs de shops gemaakt bij mij in de buurt. (Amsterdam).
Mercatorplein, Intertoys, uitverkocht.
Bilderdijkstraat, Intertoys, uitverkocht.
Kinkerstraat, Intertoys, uitverkocht.
Kinkerstraat, Dixons, uitverkocht.
En FRS tevens in de Kinkerstraat ook uitverkocht.
Belachelijk dat in een stad als Amsterdam om 10 uur 's ochtends het spel al niet meer kan krijgen. Hij is vast nog wel ergens te vinden, maar om de hele stad door te fietsen is wel een beetje veel van het goede. Ik ga vandaag maar eens studeren voor de verandering, morgen zuipen, donderdag met een kater in mijn bed liggen. Het weekend ben ik gelukkig niet thuis en dan Maandag maar weer een nieuwe ronde doen.
Altijd berouw tonen als je je XBOX hebt verkocht!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:56 schreef Oksel het volgende:
Hm, nu wel even spijt dat ik mijn Xbox heb verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |