Nee, dat heten warezhoerenquote:
ik heb al best wel wat missies gedaan en met michelle gedate, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in missies, maar die tyfus neef van me belt steeds dat hij en elkaar geslagen wordtquote:
Heb hem net al 4 uur achter elkaar gespeeld dus even pauzequote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef Houniet het volgende:
Echte nerds die hem hebben en nu op FOK! zitten!
Eikel, ga je familie redden!quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik heb al best wel wat missies gedaan en met michelle gedate, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in missies, maar die tyfus neef van me belt steeds dat hij en elkaar geslagen wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat had ik ook, maar fuck dat chick gaat voor je neef toch?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik heb al best wel wat missies gedaan en met michelle gedate, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in missies, maar die tyfus neef van me belt steeds dat hij en elkaar geslagen wordt![]()
hoe zit het trouwens met missies waar je gewoon niet op reageert, wat ik dus 1x heb gehad, ik kwam niet opdagen en roman moest daardoor naar het ziekenhuis, waarvan ik hem weer moest ophalen, als ik nou wel gereageerd had was dat dus nooit gebeurd, hoe zit dat nou heb je op die manier nou verschillende verhaallijnen?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:00 schreef RacerDKB het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/GTAIV
Houniet, kan je niet ff dat als OP doen? Mits iemand zin heeft deel 22 t/m 35 op te zoeken en op die wiki te zetten.
Doe gewoon die missies, fuck Michelle. Ik heb Michelle 2 keer gedate zodat Niko haar kon neuken voor de achievement.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ik heb al best wel wat missies gedaan en met michelle gedate, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in missies, maar die tyfus neef van me belt steeds dat hij en elkaar geslagen wordt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat deed ik dus ook, al hield ik de achtervolging wel een paar minuten vol, ech zooo vet onder een opstijgend vliegtuig door te rijden en van vervolgens de politie achter je er tegen aan horen crashenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Ongeveer 15 min gespeeld. Ziet er allemaal erg goed uit, alleen de bochten nemen met hoge snelheid is vrijwel onmogelijk, terwijl dat in San Andreas vrij makkelijk was. Zoals gezegd realistischer, dat is het zeker! Kwam net bij het vliegveld aan. Ik denk, ga mooi even kijken of er al een heli staan, krijg ik 4 sterren en wordt ik via de zijkant enorm hard geraakt door een politiewagen, dood...![]()
Goed spel
Als je een aantal missies hebt gedaan (20% van het spel ofzo) word het 2e eiland unlockt. Daar kan je helemaal onderaan de map naar de Heli Tours gaan, en daar kan je gewoon een heli jatten zonder dat er politie achter je aan komt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja dat deed ik dus ook, al hield ik de achtervolging wel een paar minuten vol, ech zooo vet onder een opstijgend vliegtuig door te rijden en van vervolgens de politie achter je er tegen aan horen crashen
Yup, die heb ik vanmorgen gekocht bij Toys"R"us.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:00 schreef jna het volgende:
Is ie nou ook te koop samen met een ps3 in 1 pack?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:11 schreef Simsfan88 het volgende:
Zo gaaf net. Zit zo'n oud mannetje op een bankje. Ik geef hem een duwtje en loop iets van hem af. Hij komt er aan gerend en slaat Niko nogal hard, toevallig stond de politie er niet ver vandaan. Ze stappen uit hun auto en schieten die ouwe kei hard dood, ik loop rustig verder...![]()
De sirenes klinken trouwens erg goed! Als er een politie of ambulance mij hoge snelheid voorbij komt lijkt het wel echt of je in New York staan, hebben ze mooi gedaan! Ik weet echt niet wat ik moet doen, je kunt zo veel, ben nu maar wat aan het rond rijden![]()
nee echt? uber! wat mij net gebeurde was ook lol, ik crashte zo niet echt hard tegen een andere auto aan, al zijn ramen spatte eruit en mijne bleven allemaal heelquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:11 schreef Simsfan88 het volgende:
Zo gaaf net. Zit zo'n oud mannetje op een bankje. Ik geef hem een duwtje en loop iets van hem af. Hij komt er aan gerend en slaat Niko nogal hard, toevallig stond de politie er niet ver vandaan. Ze stappen uit hun auto en schieten die ouwe kei hard dood, ik loop rustig verder...![]()
De sirenes klinken trouwens erg goed! Als er een politie of ambulance mij hoge snelheid voorbij komt lijkt het wel echt of je in New York staan, hebben ze mooi gedaan! Ik weet echt niet wat ik moet doen, je kunt zo veel, ben nu maar wat aan het rond rijden![]()
Je kan je telefoon ook uitzetten in dat menu, (Options / Turn Sleep Mode On) dan wordt je niet meer gebeld en kan je gewoon rondrijden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef ryangozer het volgende:
[..]
hoe zit het trouwens met missies waar je gewoon niet op reageert, wat ik dus 1x heb gehad, ik kwam niet opdagen en roman moest daardoor naar het ziekenhuis, waarvan ik hem weer moest ophalen, als ik nou wel gereageerd had was dat dus nooit gebeurd, hoe zit dat nou heb je op die manier nou verschillende verhaallijnen?
Meld je ziek, voor die ene keer moet dat kunnenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:18 schreef Leonos het volgende:
Ik wil zo graag spelen![]()
Zit op mijn bagger stage
Mag 3 uur weg. Maar dan koninginnenach en morgen naar Amsterdamquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:20 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Meld je ziek, voor die ene keer moet dat kunnen![]()
Burnout voor een stoplicht is zo gaaf! In San Andreas ging dat moeilijk omdat die auto wat begon te rijden, maar hier gaat dat echt lekker!
Het is echt realistisch! Sta je stil en kijk je zelf opzij, zie je Niko ook echt opzij kijken. Kijk je zelf achteruit, zie je hem in zijn binnenspiegel kijken.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:28 schreef arffie het volgende:
Hebben jullie het spel nu pas ik had hem gister al uitgespeeld!!
Ow shit jij bent een koningquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:28 schreef arffie het volgende:
Wat heb je nu weer aan zo'n reactie! Daar krijg je echt geen blije gezichten van hoor!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:28 schreef arffie het volgende:
De trigger half intrekkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:32 schreef Simsfan88 het volgende:
Even 1 vraagje. Ik stond net voor een stoplicht stil en er knalt zo'n schele gek achterop. Ik stap uit om hem dmv mijn pistool te laten zien dat ik daar niet van gediend ben. Maar toen ik op hem wilde richten ging de crosshair automatisch naar voetgangers, het lukte me niet om die op een andere plaats te richten. Moet je daarvoor op een speciale knop drukken, zodat hij niet automatisch richt, of moet je dat uit zetten in de opties?
damned ik maar zoeken en zoeken, was het het telefoon menu, zeg dat danquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan je telefoon ook uitzetten in dat menu, (Options / Turn Sleep Mode On) dan wordt je niet meer gebeld en kan je gewoon rondrijden.
ja joh de politie is vet aso.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:11 schreef Simsfan88 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |