abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58378978
Zo, je bent ff lunchen en er is een nieuw topic

Klinkt allemaal zo vet Hoop hem volgende week ook ff te kunnen spelen bij een maat op de PS3.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_58378987
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:11 schreef Simsfan88 het volgende:
Zo gaaf net. Zit zo'n oud mannetje op een bankje. Ik geef hem een duwtje en loop iets van hem af. Hij komt er aan gerend en slaat Niko nogal hard, toevallig stond de politie er niet ver vandaan. Ze stappen uit hun auto en schieten die ouwe kei hard dood, ik loop rustig verder...

De sirenes klinken trouwens erg goed! Als er een politie of ambulance mij hoge snelheid voorbij komt lijkt het wel echt of je in New York staan, hebben ze mooi gedaan! Ik weet echt niet wat ik moet doen, je kunt zo veel, ben nu maar wat aan het rond rijden

Zijn er btw nog live-streams te vinden?
pi_58378994
quote:
Zo gaaf net. Zit zo'n oud mannetje op een bankje. Ik geef hem een duwtje en loop iets van hem af. Hij komt er aan gerend en slaat Niko nogal hard, toevallig stond de politie er niet ver vandaan. Ze stappen uit hun auto en schieten die ouwe kei hard dood, ik loop rustig verder...

De sirenes klinken trouwens erg goed! Als er een politie of ambulance mij hoge snelheid voorbij komt lijkt het wel echt of je in New York staan, hebben ze mooi gedaan! Ik weet echt niet wat ik moet doen, je kunt zo veel, ben nu maar wat aan het rond rijden
nee echt? uber! wat mij net gebeurde was ook lol, ik crashte zo niet echt hard tegen een andere auto aan, al zijn ramen spatte eruit en mijne bleven allemaal heel
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_58379049
Als ik dit allemaal lees kan ik echt niet meer wachten! Fok!
pi_58379068
Ik wil zo graag spelen
Zit op mijn bagger stage
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:19:43 #31
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_58379100
De multiplayer is me nog nie helemaal duidelijk,de lobby is gewoon de map. maar als ik dan deathmatch wil doen geeft ie aan dat er meer dan 2 lui nodig zijn?!?! moet ik in die map mensen zoeken ofzo?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_58379105
Hoef nog maar een haf jaartje te wachten.
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:20:03 #33
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_58379108
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 12:58 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ik heb al best wel wat missies gedaan en met michelle gedate, ik heb eigenlijk helemaal geen zin in missies, maar die tyfus neef van me belt steeds dat hij en elkaar geslagen wordt

hoe zit het trouwens met missies waar je gewoon niet op reageert, wat ik dus 1x heb gehad, ik kwam niet opdagen en roman moest daardoor naar het ziekenhuis, waarvan ik hem weer moest ophalen, als ik nou wel gereageerd had was dat dus nooit gebeurd, hoe zit dat nou heb je op die manier nou verschillende verhaallijnen?
Je kan je telefoon ook uitzetten in dat menu, (Options / Turn Sleep Mode On) dan wordt je niet meer gebeld en kan je gewoon rondrijden.
pi_58379109
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:18 schreef Leonos het volgende:
Ik wil zo graag spelen
Zit op mijn bagger stage
Meld je ziek, voor die ene keer moet dat kunnen

Burnout voor een stoplicht is zo gaaf! In San Andreas ging dat moeilijk omdat die auto wat begon te rijden, maar hier gaat dat echt lekker!

Het is echt realistisch! Sta je stil en kijk je zelf opzij, zie je Niko ook echt opzij kijken. Kijk je zelf achteruit, zie je hem in zijn binnenspiegel kijken.
pi_58379176
net werd roman zo aangereden opstraat (heel zacht tikje) zegt hij zo "fuck ya momma"
pi_58379204
oja en de mogelijkheid om groot licht aan te zetten is echt superfijn snachts
pi_58379242
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:20 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Meld je ziek, voor die ene keer moet dat kunnen

Burnout voor een stoplicht is zo gaaf! In San Andreas ging dat moeilijk omdat die auto wat begon te rijden, maar hier gaat dat echt lekker!

Het is echt realistisch! Sta je stil en kijk je zelf opzij, zie je Niko ook echt opzij kijken. Kijk je zelf achteruit, zie je hem in zijn binnenspiegel kijken.
Mag 3 uur weg. Maar dan koninginnenach en morgen naar Amsterdam
pi_58379288
Hebben jullie het spel nu pas ik had hem gister al uitgespeeld!!
pi_58379329
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:28 schreef arffie het volgende:
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:30:12 #40
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_58379345
quote:
Ow shit jij bent een koning jij gaat het vast veel verder schoppen in het leven dan alle andere
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:30:59 #41
214049 EricNLNL
GTA 4 OWNAGE!!
pi_58379365
quote:
Wat heb je nu weer aan zo'n reactie! Daar krijg je echt geen blije gezichten van hoor!
HUILLIE!!
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:31:29 #42
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_58379375
Ps3home.nl heeft hem wel netjes op tijd verzonden; jammer dat de tnt zo laat is met bezorgen
Is bezig met installeren; ben benieuwd!!
Suffering from Oblomow's
pi_58379397
Even 1 vraagje. Ik stond net voor een stoplicht stil en er knalt zo'n schele gek achterop. Ik stap uit om hem dmv mijn pistool te laten zien dat ik daar niet van gediend ben. Maar toen ik op hem wilde richten ging de crosshair automatisch naar voetgangers, het lukte me niet om die op een andere plaats te richten. Moet je daarvoor op een speciale knop drukken, zodat hij niet automatisch richt, of moet je dat uit zetten in de opties?
pi_58379416

[ Bericht 100% gewijzigd door arffie op 29-04-2008 13:34:24 ]
pi_58379417
ik ben net rotterdam in geweest en heb de laatste gevonden in volgens mij zo'n beetje alle winkels die ik maar kon verzinnen. Het was wel een special edition die ik eigenlijk niet wilde, maar ik heb m

Denk dat ik vandaag iets eerder naar huis ga
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:34:01 #46
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_58379423
TVP
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:34:10 #47
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_58379425
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:32 schreef Simsfan88 het volgende:
Even 1 vraagje. Ik stond net voor een stoplicht stil en er knalt zo'n schele gek achterop. Ik stap uit om hem dmv mijn pistool te laten zien dat ik daar niet van gediend ben. Maar toen ik op hem wilde richten ging de crosshair automatisch naar voetgangers, het lukte me niet om die op een andere plaats te richten. Moet je daarvoor op een speciale knop drukken, zodat hij niet automatisch richt, of moet je dat uit zetten in de opties?
De trigger half intrekken
pi_58379449
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:20 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je kan je telefoon ook uitzetten in dat menu, (Options / Turn Sleep Mode On) dan wordt je niet meer gebeld en kan je gewoon rondrijden.
damned ik maar zoeken en zoeken, was het het telefoon menu, zeg dat dan
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:37:05 #49
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_58379494
echt die bierreclame in het boekje...

Pisswasser...
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:37:19 #50
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_58379502
quote:
ja joh de politie is vet aso.
ik heb gister gewoon een kwartier naar stomme voorbijgangers zitten kijken. ze doen de meest hilarische dingen.
en btw. de politie die ff gaat inparkeren.

*bam* tegen de auto voor hem.
*bam* tegen de auto achter hem. rijdt een klein stukkie naar voren en gaat gewoon lekker te voet verder. terwijl de auto alarmen afgaan etc. echt geweldig.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')