Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:33 schreef jna het volgende:
10.000
![]()
Ik heb er wat jaartjes over gedaan maar het is dan toch gelukt.
* pakt briefje uit binnenzak
Ik wil iedereen bedanken die me heeft gesteund, ook door moeilijke tijden als fok weer eens stronttraag was. M'n computer voor al z'n werk. M'n muis die kilometers heeft gemaakt richting "invoeren" knop. M'n toetsenbord natuurlijk, die het op een aantal typo's na, altijd goed deed. En natuurlijk alle users waar ik op heb gereageerd. DANK JULLIE WEL
*insert applaus*
Op naar 20.000
Ik weiger pertinent mensen te feliciteren met hun postaantal.quote:
Nietus, hij verplaatste zich snelquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Maar je keyboard deed het altijd goed, die typo's maak je zelf, niet je keyboard![]()
Gefeliciteerd!
\quote:
Zondag bij de fitness ook. Zo'n vrouw probeert zich op te trekken (groot apparaat). Lukt haar een paar keer en wil weer afstappen (1,5 m. hoogte oid). Stapt ze mis op de opstapjes. Flikkert ze achterover op haar stuitje en knettert keihard met haar kop/nek tegen ander apparaat wat daarachter staat. Ambulance erbijquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:38 schreef PieterBas het volgende:
Toen ik vanochtend naar R'dam Alexandrium reed (A20) lag er in de buurt van Vlaardingen een auto midden op de snelweg op zijn kant..
Moet een behoorlijk klap zijn geweest en de hulpdiensten waar nog niet te plaatsen, gelukkig stonden er al een aantal mensen bij de klap..
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:33 schreef jna het volgende:
10.000
![]()
Ik heb er wat jaartjes over gedaan maar het is dan toch gelukt.
* pakt briefje uit binnenzak
Ik wil iedereen bedanken die me heeft gesteund, ook door moeilijke tijden als fok weer eens stronttraag was. M'n computer voor al z'n werk. M'n muis die kilometers heeft gemaakt richting "invoeren" knop. M'n toetsenbord natuurlijk, die het op een aantal typo's na, altijd goed deed. En natuurlijk alle users waar ik op heb gereageerd. DANK JULLIE WEL
*insert applaus*
Op naar 20.000
Ik heb net mac gegetenquote:
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
\
Denk dat jij wel bij de 1 met 5 nullen zit
FAIL!quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:56 schreef jna het volgende:
De baas moet blij zijn dat Piles de moeite neemt om daar te komen slapen
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:56 schreef jna het volgende:
[..]
De baas moet blij zijn dat Piles de moeite neemt om daar te komen slapen
Man, zit hier al in mijn vakantiequote:Op dinsdag 29 april 2008 13:16 schreef jna het volgende:
Wie werkt er nou op de laatste dag voor de vakantie?
IKquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:16 schreef jna het volgende:
Ja, waar is iedereenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:25 schreef jna het volgende:
Het is hier echt creepy stil.
Ik, tot 2200quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:16 schreef jna het volgende:
Ik moet het missenquote:
Eer-ik zint op wraakquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:27 schreef jna het volgende:
[..]
Er is vast een seriemoordenaar die iedereen van Stage SC op z'n lijstje heeft
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:27 schreef jna het volgende:
[..]
Er is vast een seriemoordenaar die iedereen van Stage SC op z'n lijstje heeft
lekkah lekkah!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
mmm zometeen heerlijk met een Hoegaarden wit bier in de zon zitten
Heerlijk!quote:
en ik een Big Macquote:
Die tassen zijn wel tofquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
En niet op de foto te zien, maar ook een hippe Rockstar tas en een zwart GTA geldkluisje
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:00 schreef Deansensitized het volgende:
Bellick, zo heet die dude van Prison Break ook![]()
Ziet er tof uit man!
in ieder geval naar de fast food ketens geweestquote:
Geen zin om die helemaal uit te pakken hier op mijn stagequote:Op dinsdag 29 april 2008 14:01 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Die tassen zijn wel tof
Foto!!
Ik heb hem gelezen, nog gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:07 schreef jna het volgende:
Jullie hebben wel bijna allemaal mijn 10.000ste post gemist
Is ook erg lekkerquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in ieder geval naar de fast food ketens geweest
Hij is hipquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zag T-bag nog in Hitman de film
Vies ventje is dat
Dat is toch meestal de dag ná Koninginnedag, niet ervoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb beetje hoofdpijn.. hoop maar dat het snel wegtrekt!
Heeeee postbodes zijn liefquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Postbode vond het weer eens leuk om mijn pakje bij de buren af te geven. Niet alleen kan ik het bijzonder slecht met de buren vinden, ze zijn ook niet thuis. Ik wil mijn pakje!
Jaaaaaa elke keer denk je, nou gaat ie iemand vermoorden, en dat doet ie gewoon lief.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:27 schreef Deansensitized het volgende:
T-bag is fout
Ik vind die dude op dat fietsje met die helm zo tof
Haywire
ja leipo is dat.. Jammer dat hij niet naar Nederland kon komen met zijn vlotjequote:Op dinsdag 29 april 2008 14:27 schreef Deansensitized het volgende:
T-bag is fout
Ik vind die dude op dat fietsje met die helm zo tof
Haywire
Ja, zolang ze mijn post gewoon aan mij geven zijn ze best aardig. Kutbeleid dat post bij buren wordt aangeboden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeeee postbodes zijn lief(sommige dan
)
Hier ook, want de airco staat aan, en ik zit er precies onderquote:
de postbodes bij ons nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Heeeee postbodes zijn lief(sommige dan
)
Jupp, maar de asperine begint al te werkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is toch meestal de dag ná Koninginnedag, niet ervoor
Wel vervelend
trippin'quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jupp, maar de asperine begint al te werken
Vanavond niet, zou niet weten watquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gaan jullie allemaal nog wat leuks doen vanavond?
Heel het beleid is gewoonquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, zolang ze mijn post gewoon aan mij geven zijn ze best aardig. Kutbeleid dat post bij buren wordt aangeboden.
koninginnenachhhh natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanavond niet, zou niet weten wat
Friends kijken denk ik
Omdat ze voor de 2e keer rijden niet meer betaald krijgen en dat zijn geen postbodes. Pakketjes gaan tegenwoordig via particulieren met busjes omdat postbodes te duur zijnquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
de postbodes bij ons niet
Vorige keer presteerde hij het zelfs om mijn telefoon die ik bij mijn abo kreeg gewoon zo voor de deur te zetten
En dat doen ze wel vaker bij ons.. gewoon bij de buren afgeven zonder briefje in de brievenbus
Haha jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jaaaaaa elke keer denk je, nou gaat ie iemand vermoorden, en dat doet ie gewoon lief.
Ligt er aan, sommige 'gekken' zijn juist liefquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha ja
Maar vind altijd met zulke series de gekken het leukst, vroeger met A-Team ook altijd zo, ik 'was altijd voor' Murdoch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |