quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Doet me weer aan Friends denken
Ross in zn leren broek, die ie dan niet meer aan krijgt![]()
Dan wordt het zo vol in de OPquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:15 schreef jna het volgende:
Moet het Stage SC voetbalshirt trouwens niet in de OP?
Jullie zijn echt de achterdochtigquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:16 schreef jna het volgende:
[..]
Danny en Yvonne in disguise. Ik blijf erbij
In dit topicquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:19 schreef jna het volgende:
Nog 20 posts voor nummer 10.000
In welk topic zal ik hem posten?
Daar waar jouw post het meeste waarde heeft voor jequote:Op dinsdag 29 april 2008 11:19 schreef jna het volgende:
Nog 20 posts voor nummer 10.000
In welk topic zal ik hem posten?
Hilarisch stukjequote:Op dinsdag 29 april 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Doet me weer aan Friends denken
Ross in zn leren broek, die ie dan niet meer aan krijgt![]()
ik ook. Bijna alleen hier en het Ajax topic.quote:
ajaxquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:23 schreef jna het volgende:
[..]
ik ook. Bijna alleen hier en het Ajax topic.
Maar dan zal ik nummer 10.000 maar hier maken
Goeiemorgen Houquote:
"je weet wat ik bedoel gast. Droge mond, kijk met m'n bek in de koelkast..."quote:
Hier op het dorp rondhangenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:33 schreef plukkert het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal doen?
Ik, maar ik weet niet hoe het werktquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
De achtergrond is niet transparant. Wie heeft er Potoshop op zijn werk pc?
Ik kan het vanavond wel even fixenquote:
Moet .gif ipv .jpgquote:
Ik heb nu zegmaar het shirt los gekregen van de achtergrond. Hoe maak ik hem dan transparant?quote:
Ik zet het hele plaatje op een transparantie achtergrond. Daarna met de wonderstaf een tolerantie van 1 kiezen en het witte gedeelte selecteren. Daarna op DELETE drukken en opslaan als .gifquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb nu zegmaar het shirt los gekregen van de achtergrond. Hoe maak ik hem dan transparant?
Nee Flickr veranderde alles in een JPG het was een PNGquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is een JPG, die kunnen nooit transparant zijn. Dan moet het een png of gif zijn..
Altijd de schuld van de flikkers inderdaad!quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee Flickr veranderde alles in een JPG het was een PNG
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Altijd de schuld van de flikkers inderdaad!
300-300quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef jna het volgende:
Nu moet het alleen nog mooi naast de opstelling passen. Hoe breed mag ie daarvoor zijn?
300x300. Zo heeft Yesse hem ook. Dan weet je zeker dat het pastquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef jna het volgende:
Nu moet het alleen nog mooi naast de opstelling passen. Hoe breed mag ie daarvoor zijn?
FAIL!quote:
quote:
Heb je de wiki aangepast? Dan doe ik de OP welquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:09 schreef jna het volgende:
Waar is Yesse gebleven om de OP aan te passen?
Donequote:Op dinsdag 29 april 2008 12:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Heb je de wiki aangepast? Dan doe ik de OP wel.
Hebben we dan niet tegelijk zitten kloten erin?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:14 schreef Deansensitized het volgende:
Heb net de Wiki ook even aangepast
Even de usericon-grid opgeschoond
Volgens mij komt het precies goed nuquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef jna het volgende:
[..]
Hebben we dan niet tegelijk zitten kloten erin?
Keurigquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer...
Net ff mijn bankrekening geplunderd.. xbox 360 en LCD 19' scherm gekocht
kzit eraan te denken om straks een ps3 te halenquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik weer...
Net ff mijn bankrekening geplunderd.. xbox 360 en LCD 19' scherm gekocht
Typo men! Alles snel snel snel, werkt dus nietquote:
Leip! Huisgenoot heeft er 1, super mooiquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:18 schreef jna het volgende:
[..]
kzit eraan te denken om straks een ps3 te halen
dan nog gta 4 halen en je zit goed voor de komende paar wekenquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Leip! Huisgenoot heeft er 1, super mooi
Met GTA IV?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:18 schreef jna het volgende:
[..]
kzit eraan te denken om straks een ps3 te halen
quote:
Mijn PC en laptop kan het ook niet draaien... daarom dan maar investeren in een console. Hoef ik niet om het jaar nieuwe hardware aan te schaffenquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:24 schreef Deansensitized het volgende:
Jammer dat ik nergens GTA4 kan draaien
m'n 10.000ste postquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:23 schreef PieterBas het volgende:
Nog 3 posts en dan??
Goed punt, maar game eigenlijk nooit meer.... en om daarvoor nou even 500 euro voor een console en game te lappen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn PC en laptop kan het ook niet draaien... daarom dan maar investeren in een console. Hoef ik niet om het jaar nieuwe hardware aan te schaffen
En ik sta er niet inquote:
Whehe die heb ik een tijdje geleden geplaatstquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Whehe die heb ik een tijdje geleden geplaatst!
Heb je ook een goed punt. Daarentegen hebben veel van mijn klasgenoten een 360 dus, dan kunnen we na onze opleiding ook nog wel eens tegen elkaar gamen..quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goed punt, maar game eigenlijk nooit meer.... en om daarvoor nou even 500 euro voor een console en game te lappen...
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:33 schreef jna het volgende:
10.000
![]()
Ik heb er wat jaartjes over gedaan maar het is dan toch gelukt.
* pakt briefje uit binnenzak
Ik wil iedereen bedanken die me heeft gesteund, ook door moeilijke tijden als fok weer eens stronttraag was. M'n computer voor al z'n werk. M'n muis die kilometers heeft gemaakt richting "invoeren" knop. M'n toetsenbord natuurlijk, die het op een aantal typo's na, altijd goed deed. En natuurlijk alle users waar ik op heb gereageerd. DANK JULLIE WEL
*insert applaus*
Op naar 20.000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |