quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Doet me weer aan Friends denken
Ross in zn leren broek, die ie dan niet meer aan krijgt![]()
Dan wordt het zo vol in de OPquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:15 schreef jna het volgende:
Moet het Stage SC voetbalshirt trouwens niet in de OP?
Jullie zijn echt de achterdochtigquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:16 schreef jna het volgende:
[..]
Danny en Yvonne in disguise. Ik blijf erbij
In dit topicquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:19 schreef jna het volgende:
Nog 20 posts voor nummer 10.000
In welk topic zal ik hem posten?
Daar waar jouw post het meeste waarde heeft voor jequote:Op dinsdag 29 april 2008 11:19 schreef jna het volgende:
Nog 20 posts voor nummer 10.000
In welk topic zal ik hem posten?
Hilarisch stukjequote:Op dinsdag 29 april 2008 11:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Doet me weer aan Friends denken
Ross in zn leren broek, die ie dan niet meer aan krijgt![]()
ik ook. Bijna alleen hier en het Ajax topic.quote:
ajaxquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:23 schreef jna het volgende:
[..]
ik ook. Bijna alleen hier en het Ajax topic.
Maar dan zal ik nummer 10.000 maar hier maken
Goeiemorgen Houquote:
"je weet wat ik bedoel gast. Droge mond, kijk met m'n bek in de koelkast..."quote:
Hier op het dorp rondhangenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:33 schreef plukkert het volgende:
Wat gaan jullie morgen allemaal doen?
Ik, maar ik weet niet hoe het werktquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
De achtergrond is niet transparant. Wie heeft er Potoshop op zijn werk pc?
Ik kan het vanavond wel even fixenquote:
Moet .gif ipv .jpgquote:
Ik heb nu zegmaar het shirt los gekregen van de achtergrond. Hoe maak ik hem dan transparant?quote:
Ik zet het hele plaatje op een transparantie achtergrond. Daarna met de wonderstaf een tolerantie van 1 kiezen en het witte gedeelte selecteren. Daarna op DELETE drukken en opslaan als .gifquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:51 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb nu zegmaar het shirt los gekregen van de achtergrond. Hoe maak ik hem dan transparant?
Nee Flickr veranderde alles in een JPG het was een PNGquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:51 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het is een JPG, die kunnen nooit transparant zijn. Dan moet het een png of gif zijn..
Altijd de schuld van de flikkers inderdaad!quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee Flickr veranderde alles in een JPG het was een PNG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |