je moet ff inloggen: https://socialclub.rockst(...)ices/lid/signin.aspxquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:23 schreef KneusTeun het volgende:
social club is weer online, maar je kan er nie veel volgens mij behalve een avatar kiezen en linken aan je xbox id.
Ja, had ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:24 schreef ryangozer het volgende:
dacht ik ga eens kijken op het vliegveld of ik een heli kan vinden, gevolg: 4 sterren achtervolging onder opstijgende en landende vliegtuigen door
klopt, daarom ga ik ook een xbox 360 kopenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:27 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Eens, maar hoe lang zal het wel niet duren voordat GTA4 uitkomt op de PC? Een jaar?Misschien ga ik toch maar eens een Xbox 360 kopen...
fuhuck.. hij ligt hier voor me, maar nog 2,5 uur voor ik naar huis kan!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, had ik ook. Ik had ook 1 keer alle sterren vol. Echt geniaal.
Nog wat anders, ik loop expres tegen zo'n gast aan en dan dondert zijn GSM uit zijn handen. Die gast überpissed en begint mij in elkaar te beuken. De politie ziet het, arresteert hem en laat mij vrij rondlopen
Ja oke maar dan kun je zien dat je gta hebt maar verder nix geloof ik.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je moet ff inloggen: https://socialclub.rockst(...)ices/lid/signin.aspx
Warez is wel degelijk een reden. Op de PC download iedereen, lang niet iedereen heeft zijn 360 gemod.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:14 schreef -SosuA- het volgende:
Haha.. Ik denk dat wanneer Rockstar echt geen release voor de PC maakt er hele hordes mensen met brandende fakkels en hooivorken even verhaal komen halen op het niveau van een gemiddelde kamper uit Vinkenslag.
Lijkt geen slimme zet van ze. Los van het feit dat ze toch een behoorlijke omzet mislopen. De game is immers al af. Hoeveel moeite zal het meer kosten om het om de zetten naar pc. En het excuus warez is ook geen gegronde reden meer aangezien XBOX toch al gehackt is, en PS3 slechts een kwestie van tijd.
Dan ren je heel snel weg, klauter je een gebouw op en rent over wat daken totdat je een safe haven ziet waar je wacht totdat de kust weer veilig is..quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:36 schreef Ericjuh het volgende:
leuk spel.. alleen wat ik me altijd wel aan erger is die politie. soms ben je naar een doel aan het rijden en opeens schiet er een politieauto voor je langs. Ook al raak je hem maar heeeeeeel iets.. je krijgt gewoon 1 ster! en het ontvluchten van politie is nu toch een stuk moeilijker geworden..
Als ik zometeen tegen een politieauto aanrijd hierbuiten willen ze me ook wel ff spreken hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:36 schreef Ericjuh het volgende:
leuk spel.. alleen wat ik me altijd wel aan erger is die politie. soms ben je naar een doel aan het rijden en opeens schiet er een politieauto voor je langs. Ook al raak je hem maar heeeeeeel iets.. je krijgt gewoon 1 ster! en het ontvluchten van politie is nu toch een stuk moeilijker geworden..
Moet je maar netjes rijden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:36 schreef Ericjuh het volgende:
Vergeet niet dat het een open world game is. Dit is veruit de mooiste open world game ooit gemaakt. De besturing is realistischer dan andere games, maar het is inderdaad even wennen ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:38 schreef bigore het volgende:
Ik ben om eerlijk te zijn niet hooked aan deze game. Vind de besturing vervelend, auto's rijden niet fijn, de vering lijkt wel van stuiterballen gemaakt. Ik werd me auto uitgetrokken door de politie omdat ik even stil stond er een politie tegen MIJN auto aanrijdt en hoppa, weer missie opnieuw doen. Grafisch vind het ook niet supermooi, gezichten en dergelijke heb ik bij heel wat andere games veel beter gezien.
Ik vind het ook beter. Het voelt veel echter aan. Niet alsof je ineens 180 draait in Burnout-style, nu ben je echt met een chase bezig. Goed werk van Rockstar.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:46 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind de auto's nu veel nicer! tis iets lastiger maar wel realistischer,minder met volle bak door de bocht en zo is een achtervolging veel toffer.
Bij je thuis lijkt me nog net iets makkelijker als wanneer hij zoals bij mij voor je neus ligtquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
Hij ligt bij me thuis, nog nooit heeft een werkdag zó lang geduurd. Maar goed, nog maar tweeënhalf uur.
Media Markt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
gruwelijke launch vannacht, 200 man ofzo allemaal wachtend op gta4 compleet gekkenhuis om 00.00
Hehe, inderdaad. Bij jou tikt de klok nóg langzamer.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Bij je thuis lijkt me nog net iets makkelijker als wanneer hij zoals bij mij voor je neus ligt
herzijn, ik dacht ik dat ik weer nuchter was (kan weer volledig normaal lopen) maar rijden blijft moelijk en elke keer dat een politie je ziet krijg je 1 ster, damned!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:53 schreef ryangozer het volgende:
oja dronken zijn is trouwens helemaal niet leuk, je komt echt geen meter vooruit, gelukkig duurt het niet echt lang...
Hoe kwam die?? Met de gewone post of met pakket?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:31 schreef Govinda het volgende:
Ps3home.nl heeft hem wel netjes op tijd verzonden; jammer dat de tnt zo laat is met bezorgen![]()
Is bezig met installeren; ben benieuwd!!![]()
Comazuipuuuhh!!!eins!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:05 schreef EricNLNL het volgende:
Hoe wordt je dronken?
Tuurlijk jongen, "dé ultieme gamingplatform", ga nu maar weer verder gamen hequote:Op dinsdag 29 april 2008 14:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die wanhopig smeken om een PC versie
Wanneer leren jullie het nou eens? De console is dé ultieme gamingplatform![]()
gaan drinkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:05 schreef EricNLNL het volgende:
Hoe wordt je dronken?
ik weet dat je bij de MM in hengelo 600 stuks hadden besteld voor de PS3, tenminste zei zo'n jongen van de MM omdat ik heb wou pre-orderen vorige week, om half 10 lagen er inderdaad nog veel stapelsquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:11 schreef Antaresje het volgende:
Was net bij de MM in Arnhem, daar lag nog een stapel van minstens 50 stuks voor xbox.
Ja, hihi, het is natuurlijk "hét ultieme gamingplatform" haha!!!ROFLCOPTER!!!11 einszwei!!111BBQ k thx baiquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:08 schreef Resco het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, "dé ultieme gamingplatform", ga nu maar weer verder gamen he
Ja de console is op dit moment ongenaakbaar en is ook het meest winstgevend.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:08 schreef Resco het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen, "dé ultieme gamingplatform", ga nu maar weer verder gamen he
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja, hihi, het is natuurlijk "hét ultieme gamingplatform" haha!!!ROFLCOPTER!!!11 einszwei!!111BBQ k thx bai
In Den Haag heb ik net nog een PS3 versie gekocht, en er waren nog redelijk wat stuks voor zowel de ps3 als de 360. Hier in Den Haag is hij nog "duur" voor de MM, 55 euro.quote:
Check je cellphonequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:14 schreef bigore het volgende:
waar de neuk kan ik de multiplayer opstarten? Als ik het spel opstart begint ie gewoon direct met de singleplayer, waar je ook nog moet wachten op een paar van die gare plaatjes wat je niet kan doorklikken
D-pad omhoog en dan zie je ''multiplayer'' op je scherm verschijnen en vervolgens druk je op A.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:14 schreef bigore het volgende:
waar de neuk kan ik de multiplayer opstarten? Als ik het spel opstart begint ie gewoon direct met de singleplayer, waar je ook nog moet wachten op een paar van die gare plaatjes wat je niet kan doorklikken
mobieltjequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:14 schreef bigore het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |