zojuist gevonden, waar ze ineens vandaan kwamen weet ik echt nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:19 schreef Static-NL het volgende:
[..]
zit hij niet ergens aan vast geplakt?
Ik zou gewoon de shop mailen met het probleem misschien dat ze er wat aan kunnen doen.
ach heb ik ook vaak.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
zojuist gevonden, waar ze ineens vandaan kwamen weet ik echt niet![]()
Nogmaalsquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vinden jullie de graphics echt geweldig?
Ik vind het er eigenlijk niet uitzien met de blur gedoe op mijn HD scherm, is het mogelijk om blur uit te schakelen?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:27 schreef Rorata het volgende:
lol wat is dat met de CE? Sleutels en een kluis?
Ja echt belachelijk he, dat de game zo populair isquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:30 schreef daWeasel het volgende:
Pfff, vanonchtend om 10 uur eens even een rondje langs de shops gemaakt bij mij in de buurt. (Amsterdam).
Mercatorplein, Intertoys, uitverkocht.
Bilderdijkstraat, Intertoys, uitverkocht.
Kinkerstraat, Intertoys, uitverkocht.
Kinkerstraat, Dixons, uitverkocht.
En FRS tevens in de Kinkerstraat ook uitverkocht.
Belachelijk dat in een stad als Amsterdam om 10 uur 's ochtends het spel al niet meer kan krijgen. Hij is vast nog wel ergens te vinden, maar om de hele stad door te fietsen is wel een beetje veel van het goede. Ik ga vandaag maar eens studeren voor de verandering, morgen zuipen, donderdag met een kater in mijn bed liggen. Het weekend ben ik gelukkig niet thuis en dan Maandag maar weer een nieuwe ronde doen.
De media is te enthousiast maar wat jij gelezen hebt overtuigd jou niet? Wat je leest is toch de media?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:42 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ga em ook kopen maar ik vind wel dat de media veel te enthousiast is. Wat ik over de multiplayer gelezen heb overtuigd mij niet echt maar de media praat erover of het de beste multiplayer ooit gemaakt is.
Haha, dat natuurlijk niet, maar in Amsterdam mag je toch wel verwachten dat hij een uur na het opengaan van de winkels op de releasedag hij nog wel te vinden is. Ik vind het natuurlijk vooral gewoon kut dat ik het spel niet heb.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk he, dat de game zo populair is
Graphics zijn wel ok, maar heb op m'n plasma nog geen beelden gezien zoals in de videoreview van Gametrailers bijvoorbeeld. Iets teveel jaggies enzo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Vinden jullie de graphics echt geweldig?
Ik vind het er eigenlijk niet uitzien met de blur gedoe op mijn HD scherm, is het mogelijk om blur uit te schakelen?
Meer missies doen, kan vanzelf...quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:37 schreef ryangozer het volgende:
en weet iemand hoe ik nummers kan indrukken in me mobieltje, kan alleen maar multiplayer selecteren, ik wil 911 bellen
zou handig zijn om te weten welke versie mensen hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:37 schreef Un4 het volgende:
[..]
Graphics zijn wel ok, maar heb op m'n plasma nog geen beelden gezien zoals in de videoreview van Gametrailers bijvoorbeeld. Iets teveel jaggies enzo.
Of heb ik die shit gewoon verkeerd ingesteld?
Ik dacht dat het spel in de kluis zatquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:09 schreef ryangozer het volgende:
Ben trouwens wel blij dat mijn doosje en boekje niet NL zijn (dus engels), echt wel kut van die sleutel mja, explosies zijn trouwens echt uber mooi!
360 uiteraard, zie m'n sig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:39 schreef Static-NL het volgende:
[..]
zou handig zijn om te weten welke versie mensen hebben.
angezien sommige reviewers beweren dat de PS3 meer scherpte heeft en de XBox meer blur.
En andere previews zeggen juist het omgekeerde
zat hij ook maar hij zat niet opslot (alles zat in de kluis, de kluis is zo groot als de doos, best flink dus)quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:40 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het spel in de kluis zat![]()
Heb je nog geluk dus.
je pc is over 3maanden (misschien nu al) te oud om de nieuwste spellen degelijk te spelen. Ook komen er steeds minder goeie spellen uit voor de PC en gaat alles steeds vaker naar de consoles. Laat ik de xbox360 als voorbeeld nemen. Daarvoor heb je nu al toppers als Gears of war, halo3, gta4, mass effect etc etcquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:36 schreef DaFrenk het volgende:
Wil.. hem.. spelen.. maar wil wachten op de PC versie. Ga geen console kopen voor een game alleen maar voor free-roaming. Geef niet zoveel om de missies eigenlijk.
nope werkt niet, zal wel later komenquote:
nope helaas nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:40 schreef Simsfan88 het volgende:
Zitten er trouwens politie motoren in? Die vond ik in San Andreas zo gaaf!
PS3!quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:53 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Check die koekwaus staan dan![]()
!
het spel is echt geweldigquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:53 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
!
Ik heb 2x SE besteld bij de BS online, en mijn track&trace status is nu:quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:47 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
is er iemand die me kan geruststellen dat Bart Smit orders gewoon netjes vandaag bezorgd zijn/worden?
Dat is nou Nikoquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:53 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |