Ik dacht dat het spel in de kluis zatquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:09 schreef ryangozer het volgende:
Ben trouwens wel blij dat mijn doosje en boekje niet NL zijn (dus engels), echt wel kut van die sleutel mja, explosies zijn trouwens echt uber mooi!
360 uiteraard, zie m'n sig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:39 schreef Static-NL het volgende:
[..]
zou handig zijn om te weten welke versie mensen hebben.
angezien sommige reviewers beweren dat de PS3 meer scherpte heeft en de XBox meer blur.
En andere previews zeggen juist het omgekeerde
zat hij ook maar hij zat niet opslot (alles zat in de kluis, de kluis is zo groot als de doos, best flink dus)quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:40 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het spel in de kluis zat![]()
Heb je nog geluk dus.
je pc is over 3maanden (misschien nu al) te oud om de nieuwste spellen degelijk te spelen. Ook komen er steeds minder goeie spellen uit voor de PC en gaat alles steeds vaker naar de consoles. Laat ik de xbox360 als voorbeeld nemen. Daarvoor heb je nu al toppers als Gears of war, halo3, gta4, mass effect etc etcquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:36 schreef DaFrenk het volgende:
Wil.. hem.. spelen.. maar wil wachten op de PC versie. Ga geen console kopen voor een game alleen maar voor free-roaming. Geef niet zoveel om de missies eigenlijk.
nope werkt niet, zal wel later komenquote:
nope helaas nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:40 schreef Simsfan88 het volgende:
Zitten er trouwens politie motoren in? Die vond ik in San Andreas zo gaaf!
PS3!quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:53 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Check die koekwaus staan dan![]()
!
het spel is echt geweldigquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:53 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
!
Ik heb 2x SE besteld bij de BS online, en mijn track&trace status is nu:quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:47 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
is er iemand die me kan geruststellen dat Bart Smit orders gewoon netjes vandaag bezorgd zijn/worden?
Dat is nou Nikoquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:53 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |