www.portforwarding.com ( << Cyb moet jij ook is kijken johquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:20 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen hol van
Ik kom in een lobby, verschijnen paar andere spelers, en dan na tien seconden 'connection to one or more players has been lost - returning to single player'.
bedankt he!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:36 schreef Un4 het volgende:
Ik voel met alle harde werkers mee die de game nu al de hele dag naast zich hebben liggen; ik had gisteren precies hetzelfde. En moest nog overwerken ook.
Ik moet ook nog meer dan een uur en dan nog de nodige verplichtingenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:36 schreef Un4 het volgende:
Ik voel met alle harde werkers mee die de game nu al de hele dag naast zich hebben liggen; ik had gisteren precies hetzelfde. En moest nog overwerken ook.
NEEEEEE...quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Rockstar: 'Geen GTA IV voor de PC.'
Maak je niet druk. Dat bericht komt van een of andere vage crappy games-site zonder bronvermelding. Ze kunnen ook iedereen zitten te dissen dus.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:41 schreef Trystar het volgende:
[..]
NEEEEEE...
Nu moet ik dus een xdoosdriehonderdzestig of Playstation gaan kopen
ja dat zijn die luxe bakken. viel me ook al op.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:44 schreef DaFrenk het volgende:
Ik las dat alle dure auto's een GPS met stem hadden. Dus jat maar eens een dure sportwagen ofzo
I LOVE IT!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja dat zijn die luxe bakken. viel me ook al op.
met zn hele slechte ongetimde stem.
after... 100... yards... go... left...
kan volgens mij pas later in het spel dmv l1 te drukken kan je dan fluiten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe regel je een taxi aan? Het werkt voor geen meter.
Of hoe bel je er 1?
Als je fluit moet je even goed opletten. De taxi stopt meestal niet voor je neus maar hij stopt ergens langs de kant van de weg. Meestal neemt hij dan nog een lantaarnpaal of een voetganger mee. Alles voor een klantquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe regel je een taxi aan? Het werkt voor geen meter.
Of hoe bel je er 1?
Ik kijk uit naar de Comedy Club met Ricky Gervais!quote:
Donderdag is hemelvaart!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:52 schreef Shadeauw het volgende:
Klote TNT post![]()
Besteld bij bol.com, nog steeds niet binnen. Heb er allang geen vertrouwen meer in dat die vandaag nog komt. Aangezien het morgen koninginnendag is, wordt er geen post bezorgd, dus ik zal het speel niet voor donderdag spelen.![]()
Mijn humeur = 0
Humeur = -10quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:53 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Donderdag is hemelvaart!![]()
Bezorgen pas vrijdag weer. Sterkte
hehehequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:53 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Donderdag is hemelvaart!![]()
Bezorgen pas vrijdag weer. Sterkte
Ik zie dat je op de 360 kan fluiten met L1 en dat je dat na een paar missies leert..quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe kan je in een taxi zitten ?
Hoe kan je hem aanhouden dus
maar het werkt dus wel met l1? bij mij gebeurt er niks, misschien ben jij verder in het spel al?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:52 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Als je fluit moet je even goed opletten. De taxi stopt meestal niet voor je neus maar hij stopt ergens langs de kant van de weg. Meestal neemt hij dan nog een lantaarnpaal of een voetganger mee. Alles voor een klant![]()
[..]
Ik kijk uit naar de Comedy Club met Ricky Gervais!
Ja, je moet dus verder in het spel zijn. Dan laten ze zien hoe het werkt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef ryangozer het volgende:
[..]
maar het werkt dus wel met l1? bij mij gebeurt er niks, misschien ben jij verder in het spel al?
ik ga nu ff wat missies doen, duurde het lang?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, je moet dus verder in het spel zijn. Dan laten ze zien hoe het werkt.
nee, en neequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:57 schreef Broekpaling het volgende:
Volgende week komen mijn ouders terug uit Turkije en ze zouden misschien een PS3 met GTA4 meenemen als ze weer in Nederland zijn.![]()
Maar ik ben al een tijdje aan het zoeken naar 2 dingen maar ik kan het niet vinden.
Kan je met GTA4 net als met GTA:SA ook met 2 spelers offline spelen?
En kan je net als met GTA op je pc muziek op je PS3 zetten en dan op een eigen radio kanaal in GTA luisteren?
maar dat kan de ps3 vanaf deze zomer ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:03 schreef kepler het volgende:
[..]
nee, en nee
Alleen op de 360 kan je je eigen muziek gebruiken, maar dat speelt altijd door (ook tijdens cut-scenes enzo)
Dat is dan weer jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:41 schreef Trystar het volgende:
[..]
NEEEEEE...
Nu moet ik dus een xdoosdriehonderdzestig of Playstation gaan kopen
ja banshee is keivet! volgens mij gevonden op het eiland boven het 1e eiland, die is ook al open.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Echt handig dat je groot licht aan kunt zetten. Heb inmiddels 2 missie's gedaan. Heb net nieuwe kleren gekocht en een date met Michelle geregeld. Heb nog geen echt snelle auto's kunnen vinden, zijn die wel te vinden op het 1e eiland?
Ik heb het spel niet,quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:05 schreef Simsfan88 het volgende:
Echt handig dat je groot licht aan kunt zetten. Heb inmiddels 2 missie's gedaan. Heb net nieuwe kleren gekocht en een date met Michelle geregeld. Heb nog geen echt snelle auto's kunnen vinden, zijn die wel te vinden op het 1e eiland?
En wat vinden jullie de leukste muziekzender?
DOEN!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef KneusTeun het volgende:
LOL ik had mijn gta ge pre-orderd bij gameshop, en natuurlijk meteen opgehaald om 0:00.
Word ik net gebeld door de gameshop dat ik ge pre-ordered had en of ik de game nog kwam ophalen!
zeer waarschijnlijk niet, omdat MS een patent heeft op het ingame afspelen van muziekquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:05 schreef ryangozer het volgende:
[..]
maar dat kan de ps3 vanaf deze zomer ook
Iets zegt me dat hij hem dan niet voor niks mee krijgtquote:
waar slaat dit nou op dit is helemaal niet waar, deze zomer komt ingame xbm eraan en dan kunnen we hetzelfde als de 360, sterker nog, burnout paradise krijgt binnenkort een update waardoor het kan zonder xbm, zodat je het dus alleen hoort in auto's en niet continu.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:08 schreef kepler het volgende:
[..]
zeer waarschijnlijk niet, omdat MS een patent heeft op het ingame afspelen van muziek(of de techniek erachter ofzo
)
Er rijdden cker wel "snellere" auto's op het eerste eiland, denk hierbij aan de "inferno".quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb het spel niet,
Maar het lijkt me héél erg logisch dat je niet meteen de übah pwn auto's krijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |