Vanochtend om 9.00 was alles al uitverkocht/gereserveerd, komt ook niet meer binnen. Best jammer, maar de Xbxo 360 deal is ook zeer goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:24 schreef DaFrenk het volgende:
Zou die PS3 actie van de Toys 'R Us al uitverkocht zijn? Eigenlijk toch wel een gruwelijk goede deal..
Ja idd. En hoewel er voor mij interessantere games uitkomen op de XBox, vind ik het wel klote dat je 60 euro per jaar moet betalen om online te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:37 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Vanochtend om 9.00 was alles al uitverkocht/gereserveerd, komt ook niet meer binnen. Best jammer, maar de Xbxo 360 deal is ook zeer goed
ik ben er zelf nog niet geweest, maar volgens mij kan je er ook geld wegzetten en weer af pinnen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:39 schreef JJH het volgende:
Nog zo'n geinig dingetje, bij ATM's kun je kijken hoeveel geld je nog hebt.
Je kunt 1 jaar Live online kopen voor 35 euro geloof ik, bij gamehubs.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja idd. En hoewel er voor mij interessantere games uitkomen op de XBox, vind ik het wel klote dat je 60 euro per jaar moet betalen om online te kunnen spelen.
Had ik ook gezien bij een ATM naast een tankstation. Moet je trouwens veel missie's doen om naar het 2e eiland te mogen? En weet iemand of er ergens brandweerwagens geparkeerd staan in het 1e eiland (en het stuk erboven) ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:39 schreef JJH het volgende:
Nog zo'n geinig dingetje, bij ATM's kun je kijken hoeveel geld je nog hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vind ik ook wel jammer. Daarnaast zal PES 2009 mijn eerste Pro Evo zijn zonder de vertrouwde PS controller.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:42 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja idd. En hoewel er voor mij interessantere games uitkomen op de XBox, vind ik het wel klote dat je 60 euro per jaar moet betalen om online te kunnen spelen.
je kan ook ff 911 bellen en dan brandweer laten komen en de wagen jatten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:49 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
eiland te mogen? En weet iemand of er ergens brandweerwagens geparkeerd staan in het 1e eiland (en het stuk erboven) ?
Dat hoeft niet meer want ik heb zojuist mezelf opgeblazenquote:
Hm, misschien een stomme maar vraag hoe typ ik dan een nummer in? Als ik mijn telefoon tevoorschijn laat komen kan ik bijv. kiezen voor telefoonboek, maar hoe typ je zelf een nummer in?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:59 schreef ryangozer het volgende:
[..]
je kan ook ff 911 bellen en dan brandweer laten komen en de wagen jatten.
als je je telefoon pakt, nog een keer op pijltje naar boven drukken, dan kan je nummers kiezen, je moet wel 2 missies hebben gedaan zodat je romans telefoon krijgt van hem.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:06 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Hm, misschien een stomme maar vraag hoe typ ik dan een nummer in? Als ik mijn telefoon tevoorschijn laat komen kan ik bijv. kiezen voor telefoonboek, maar hoe typ je zelf een nummer in?
http://www.gtaivcheats.net/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |