Join the club!quote:Op maandag 21 april 2008 16:23 schreef jna het volgende:
Ik denk dat dit spel ervoor gaat zorgen dat ik een ps3 ga kopen
Het vooruitzoucht was bij mij voldoende, ik heb hem een kleine maand geleden met GT5p gehaald.quote:Op maandag 21 april 2008 16:23 schreef jna het volgende:
quote:- De stad is zo immens dat je er bijna bang van zou worden.
- De graphics zijn heel goed te noemen, alles glimt en kent veel detail.
- Het spel kent zeer mooie animaties waardoor het alleen al goed aanvoelt om rustig door de stad te lopen.
- Roman motiveert Niko steeds om missies aan te nemen, hij herrinert hem hierbij voortdurend aan de grote plannen voor de familie Bellic.
- Je kunt vrouwen uit de prostitutie huren.
- In Liberty City zelf zijn ook wapenwinkels te vinden.
- Gedurende de missies komt het klimmen en zacht infiltreren goed van pas.
- In één van de missies steelt Niko een koffer van een bank met behulp van explosieven. Wat volgt is een race tegen SWAT eenheden en helikopters, waarbij Niko zijn tocht in de metro zal moeten vervolgen om de $ 2.500.000 veilig te stellen.
- De Pay N Spray is er niet langer om de politie af te schudden, je kunt er nu simpelweg je wagen van een nieuw kleurtje voorzien.
- De enige problemen die de reviewers tegen kwamen waren de draw distance en de soms wat heftige bewegingen van de karakters.
Ik ga ze even toevoegen.quote:Op maandag 21 april 2008 16:31 schreef DSS24 het volgende:
Ik mis trouwens deeltje 19 en 20 van de reeks.
over driekwart jaar, misschien later.quote:Op maandag 21 april 2008 16:42 schreef zomgmoz het volgende:
fak mennnn, wanneer komt ie nou voor de peeceeee ><
Niet te lang hoop ik?quote:Op maandag 21 april 2008 16:30 schreef -Mo- het volgende:
Ik laat mijn Xbox alvast warm draaien voor GTA.
K denk dat er nog wel een paar topics doorheen gaan voordat het 29 april isquote:
Doet jouw Xbox het nog?quote:Op maandag 21 april 2008 16:30 schreef -Mo- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog minstens twee.quote:
quote:Volgens Garbut zou het direct overnemen van steden resulteren in een leeg gevoel, en is er daarom voor gekozen, om de steden niet regelrecht over te nemen in Grand Theft Auto IV.
"Het gaat er om de inspiratie te halen uit echte steden, en dan iets produceren dat het gevoel ervan pakt. We hebben geprobeerd onze impressie van New York over te nemen, een impressie, en niet een wetenschappelijke reproductie."
De stad die centraal staat in Grand Theft Auto IV, Liberty City, heeft veel weg van de stad New York. Zo zit in de game het Vrijheidsbeeld, Broker Bridge en is ook deze stad érg multicultureel. Toch heeft het team achter de game er voor gekozen om de stad niet regelrecht over te nemen, om zo meer intensiteit en plezier in het spel te houden.
"Ik heb in veel andere games, waarin een stad straat voor straat is nagemaakt, gezien dat niet alleen het plezier ten koste gaat van het realisme, maar dat ook een boel van het leven in de stad verloren gaat, en een lege representatie van de stad het enige is wat er overblijft. Ik heb dan ook liever het juiste gevoel van een stad in de game dan een wegennet dat precies klopt met de werkelijkheid."
De release van Grand Theft Auto IV is dichtbij, we hoeven nog maar acht dagen te overbruggen voordat we met de langverwachte game aan de slag kunnen, en na kunnen gaan of Liberty City hetzelfde gevoel op ons overbrengt als New York.
Wordt vet. Ik meld me hierbij alvast aan.quote:Op maandag 21 april 2008 17:07 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een gang opgezet voor de ps3 mensen zodat we in teamverband kunnen raggen, even site fixen
Tevens TVP.
zou ik niet doen, straks krijg je een RROD op 28 april DAN BAAL JE!quote:Op maandag 21 april 2008 16:30 schreef -Mo- het volgende:
Microsoft PWND de Xbox-ers gewoon door op 28 april een virus te verspreiden!quote:Op maandag 21 april 2008 17:10 schreef ryangozer het volgende:
[..]
zou ik niet doen, straks krijg je een RROD op 28 april DAN BAAL JE!
en de andere helft (die geen live heeft) crasht zoiezo wel door het vele spelen van GTAIV (RRoD wordt veroorzaakt door hitte door teveel spelen die kleine chips laat smelten enzquote:Op maandag 21 april 2008 17:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Microsoft PWND de Xbox-ers gewoon door op 28 april een virus te verspreiden!
Uit mijn vriendenkring heb ik ook al een man of 4 dus wordt zeker vet. Je bent zeker welkomquote:Op maandag 21 april 2008 17:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wordt vet. Ik meld me hierbij alvast aan.
Er komt toch zeker wel een apart topic.quote:Op maandag 21 april 2008 17:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uit mijn vriendenkring heb ik ook al een man of 4 dus wordt zeker vet. Je bent zeker welkom
Nog 10 minuten dan ga ik naar huis, verder met de site. Ik hou je op de hoogte en dan ja eventueel een apart topic.quote:Op maandag 21 april 2008 17:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er komt toch zeker wel een apart topic.
Of ben je al bezig?
Bedankt man. Ik heb er zin in.quote:Op maandag 21 april 2008 17:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nog 10 minuten dan ga ik naar huis, verder met de site. Ik hou je op de hoogte en dan ja eventueel een apart topic.
quote:Op maandag 21 april 2008 17:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
en de andere helft (die geen live heeft) crasht zoiezo wel door het vele spelen van GTAIV (RRoD wordt veroorzaakt door hitte door teveel spelen die kleine chips laat smelten enz)
neuhh de winkel die dat zou doen krijgt ¤15.000,- boete per verkocht exemplaar dus denk dat niemand dat risico neemt...quote:
Ow wist ik niet..quote:Op maandag 21 april 2008 17:35 schreef ryangozer het volgende:
[..]
neuhh de winkel die dat zou doen krijgt ¤15.000,- boete per verkocht exemplaar dus denk dat niemand dat risico neemt...
Nee ik doel op een PS3 versie in de winkelquote:Op maandag 21 april 2008 17:46 schreef NoNickOne het volgende:
Ik denk dat hij doelt op een gelekte x360 versie op het internet
Me too.quote:Op maandag 21 april 2008 17:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Wordt vet. Ik meld me hierbij alvast aan.
Ja echt vet kut he ik hoor ook van heel veel winkels die hem niet krijgen en ook niet kunnen bestellen.quote:Op maandag 21 april 2008 17:55 schreef ChrisFO het volgende:
Kreeg net een mailtje binnen dat de gereseveerde PS3 special edition niet voldoende leverbaar is in Nederland of ik het wilde omzetten naar een gewone uitvoering. Jammer
Goh, wat komt mij dat bekend voor, zojuist kreeg ik ook een mailtje daarover, alleen dan voor de xbox360 versie... jammer maar helaas.. :S.quote:Op maandag 21 april 2008 17:55 schreef ChrisFO het volgende:
Kreeg net een mailtje binnen dat de gereseveerde PS3 special edition niet voldoende leverbaar is in Nederland of ik het wilde omzetten naar een gewone uitvoering. Jammer
Volgens mij wel.quote:Op maandag 21 april 2008 18:19 schreef -Dries- het volgende:
Kan je eigenlijk ook online gewoon free-roamen?
quote:Op maandag 21 april 2008 18:19 schreef -Dries- het volgende:
Kan je eigenlijk ook online gewoon free-roamen?
BRON: GTA4.netquote:FREE MODE
1-16 Players
Like single-player, except playing with your friends. Complete free for all. No rules, no objectives, no score. You're free to do whatever you wish.
Geniaal!!quote:
Zekerquote:Op maandag 21 april 2008 18:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Geniaal!!![]()
Dus gewoon een beetje rondstiefelen en rijden en bijbehorende activiteiten ontplooien!
quote:- There is no loading (excepting on the launching of the game).
- The other characters will be very natural.
- Graphics aren't amazing, but they are very good (some flutters)
- The spirit of this GTA IV is based on : originality, realism, coherence, references, violence, provocation, sex, but less fun than in the previous versions.
- General atmosphere of this game is excellent (production, noises, etc.)
- In the dialogues, there are lot of unforgettable retorts, always so tasty.
- Multi-player is very good, but cooperation is medium.
- The content (size of the town, vehicles, weapons, minigames, etc) is rich and various.
- The gameplay is not so easy at the beginning.
quote:Op maandag 21 april 2008 19:07 schreef Patje1987 het volgende:
Hier een coming soon image gemaakt voor de site
http://www.derium-online.com/
Ziet er knap uit!quote:Op maandag 21 april 2008 19:07 schreef Patje1987 het volgende:
Hier een coming soon image gemaakt voor de site
http://www.derium-online.com/
Een naam die ik een keer heb verzonnen voor een character in een spel, die is dus gewoon geblevenquote:
Net alsof zij nu al kunnen ruiken hoe er samengewerkt gaat worden online.quote:Op maandag 21 april 2008 18:54 schreef Gamer_V het volgende:
- Multi-player is very good, but cooperation is medium.
![]()
Ja klopt heb nu ook een 65nm, maar vraag het anders in het 360 topic. Dingen zijn nu gewoon betrouwbaarquote:Op maandag 21 april 2008 17:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Schijnt toch dat de laatste versie Xbox 360's veel minder problemen hebben? Las ergens iets over andere voeding en iets over van 90nm naar 65nm ofzo. Niet dat ik weet wat het betekent, maar het zal vast wel goed zijn want ze waren nogal lyrisch.
quote:Op maandag 21 april 2008 22:27 schreef NoNickOne het volgende:
Niko doet mij denken aan Patrick van der Eem..
heb ik ook gedaanquote:Op maandag 21 april 2008 16:23 schreef jna het volgende:
new screensquote:Op maandag 21 april 2008 22:10 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die sfeerquote:Op maandag 21 april 2008 22:10 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:+ Wounderful environment with gajillions of great things to do.
+ Multiplayer is a deep, terrific addition to the series.
- Would be even better with a little editing: it starts slowly, has a few too many "filler" missions.
? Whats in the DLC episodes?
Party Mode - Invite up to 7 friends & play different online modes without ever losing them & having to send invite again.
11 Subdivisions to spawn in city
11 online ranks
Nearly 3 dozen race tracks
Call other team(s) on cell phone(even on Ranked matches)
Over 90 main story missions
Many stunt jumps are now goal oriented -Example- 1 stunt you have to land your car in the tunnel
50-100hrs long if you do all the main missions,side mission,stunt jumps, etc
Ik ging er van uit dat ze co-op bedoelen .. maar het staat er zoals jij het zegt idd.quote:Op maandag 21 april 2008 19:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Net alsof zij nu al kunnen ruiken hoe er samengewerkt gaat worden online.![]()
Of bedoelen ze de coop-mode. Dat is iets heel anders dan cooperation.
Redelijk korte speelduur van missies. Korter dan SA?quote:Op maandag 21 april 2008 23:11 schreef Sackboy het volgende:
De US versie van Official Xbox Magazine heeft het spel een 9.5 gegeven. Details:
[..]
Dat is omdat er geen vliegtuigen in het spel zittenquote:Op maandag 21 april 2008 23:28 schreef -Dries- het volgende:
Oh noes!! Een 9.5Ik had gehoopt dat elk blad en site een 10 zou geven
Haha waar haal je toch elke keer die shit vandaan!quote:
Ik ben sowieso een free roam speler.quote:Op maandag 21 april 2008 23:18 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat ze co-op bedoelen .. maar het staat er zoals jij het zegt idd.
[..]
Redelijk korte speelduur van missies. Korter dan SA?
JA IK WEET HET FREE ROAM IS HEEL VEEL UREN EXTRA (oops caps) en dit deel heb je ook nog online. Maar gewoon, kijkend naar de missies.
Hé, ik game voor de relax, niet voor de stress. Anders was ik wel kabouterworstelaar geworden.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:18 schreef Edwinuss het volgende:
Gamemania hier in Leeuwarden is om 12 uur snachts open!
Dr.Games in Utrecht doet ook vaak aan nachtlaunches. Een mogelijkheid misschien?quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:22 schreef Gamer_V het volgende:
Potverdomme, waarom doet de lokale gameshop of zelfs de mediamarkt dat hier niet?
Nee, beste verkoper, het is vandaag al 29 april, heus waar!
Koop eerst maar een Xbox 360.quote:Op dinsdag 22 april 2008 00:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hé, ik game voor de relax, niet voor de stress. Anders was ik wel kabouterworstelaar geworden.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
zo loop ik straks ook weg online als ik 2 van jullie heb gepwned
Daarom kun je nog wel mazzel hebben voor die vrije dagen die je hebt!quote:Op dinsdag 22 april 2008 04:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mwah.... die diensten moet ik ooit alsnog draaien....
laatste zondag van de maand betekent hier koopzondag. Weet niet hoe het daar zit.. Maar ik denk ook wel dat ie op zaterdag al bij bepaalde shops verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 04:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Gaat d'r in Groningen ook iets open om 00:00? Ik verwacht eigenlijk wel dat 'ie zaterdag/maandag al te krijgen is anyway.
is al bevestigd dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:02 schreef Kadesh het volgende:
Ik hoop wel dat er weer een Jetpack in zit.
noooooooquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
is al bevestigd dat het niet zo is.
kan ik nog een pre-order bemachtigen ergens? Dwz, als ik ergens een pre-order kit vind, ben ik dan verzekerd van een exemplaar op de 29e?quote:
in vorige delen zaten ook wel racebaantjes, maar dat was over het algemeen met een 4x4 of een crossmotor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:57 schreef Sackboy het volgende:
Ik hoop dat er Go-Karts in zitten. Op deze screen (early render eigenlijk) zie je wel een soort racebaantje helemaal links![]()
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat dit plaatje ook maar iets met GTAIV te maken heeft, btw check die treinsporen boven elkaar zwevenquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:57 schreef Sackboy het volgende:
Ik hoop dat er Go-Karts in zitten. Op deze screen (early render eigenlijk) zie je wel een soort racebaantje helemaal links![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk valt het wel mee en kan je zelfs gewoon bij de launch overal het spel kopen, waarom?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
kan ik nog een pre-order bemachtigen ergens? Dwz, als ik ergens een pre-order kit vind, ben ik dan verzekerd van een exemplaar op de 29e?
Anders moet ik de hele dag gaan bellen. Stiekem ga ik vrijdag toch al kijken hier en daar.
En toch is het zo.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:18 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit plaatje ook maar iets met GTAIV te maken heeft, btw check die treinsporen boven elkaar zweven![]()
quote:Apparently there are a couple of online stores that have started shipping out orders so it looks like there might be some Aussies playing it before Friday. DVDCrave and Dstore are the places in question.
Hmm oke, duidelijk iemand van Rockstar dusquote:GTA IVLast Played on dinsdag 8 april 2008 15:11:15 (Your Local Time)
GamerScore: 0/1000 (0%) MGC Average: 0.00 (All)
Achievements: 0/50 (0%) World Rank: 1 (+0) of 1
Last Played on dinsdag 8 april 2008quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:18 schreef Scarface2004 het volgende:
http://profile.mygamercard.net/corimi
[..]
Hmm oke, duidelijk iemand van Rockstar dus
ik tot 15 mei ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2008 03:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
Officieel 3 dagen vrij gekregen vanaf 29-04
quote:Take Two stelt embargo op omtrent releasedatum GTA IV
Zoals verwacht heeft uitgever Take Two een embargo opgesteld omtrent de releasedatum van Grand Theft Auto IV. Dit houdt in dat elke retailer die dit embargo ondertekent, akkoord gaat dat de game pas op 29 april mag verkocht worden. Shops die de games verzenden mogen dit op maandag 28 april doen. Dit alles blijkt uit een FAQ die ShopTo.com, een online gamestore, heeft opgesteld naar aanleiding van de vele vragen van de gamers.
Quote:
After countless meetings and hours upon hours of phone calls, blood, sweat, tears and a one off meeting inside a toilet (inside joke) and ShopTo are proud to announce that we will now be able to (subject to it arriving when we have paid for it to arrive and in full order quantity) fulfil all pre-orders of Grand Theft Auto IV on both XBOX 360 and Playstation 3 with both normal and limited editions for all pre-orders made before Saturday 19th April 2008.
As predicted by myself and many others months ago, Take2 sent us a street date agreement that we have had to sign which means we cannot ship until Monday next week, this also includes an embargo on staff getting copies either paid for or free so alot of us are in same position.
Ik verwacht m ook nog gewoon te vinden in de winkelquote:Op dinsdag 22 april 2008 11:18 schreef ryangozer het volgende:
Waarschijnlijk valt het wel mee en kan je zelfs gewoon bij de launch overal het spel kopen, waarom?
1: ze hebben echt wel genoeg ingekocht en zeker meer dan alleen de pre-orders
2: het is hier amerika niet (waar mensen om 5 uur savonds op 28 april al voor de winkels gaan staan, tis echtwaar, kijk maar op wat amerkaanse forums)
Old news, oh boy!quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:23 schreef KarnSuk het volgende:Geluid in het spel is realistischer dan ooit. Zo hoor je auto's die toeteren vanuit tunnels echt echo'en. Ook maakt het nu nog meer uit hoe dicht bij het voertuig is. Er zijn ongeveer 4500 (SFX) geluidsfragmentjes die weer in vele combinaties kunnen worden gehoord. Er zijn 740 stemmen in het spel (van voetgangers etc..) die in totaal 80.000 dingen tegen je en andere kunnen zeggen. hiervan zijn 7000 audioframenten van Niko zelf. Voetgangers op straat telefoneren en je kan luisteren wat ze zeggen.
Je moet huilen omdat ze hem in Australie al kunnen spelen en wij hier nog niet?quote:
uhm dat zal een gassie zijn in een winkel die een foto maakt omdat ze net GTA IV hebben binnengekregen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je moet huilen omdat ze hem in Australie al kunnen spelen en wij hier nog niet?
Gaat wel gebeuren 1 van deze dagen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daar heb je 't al.Je bent naïef als je denkt dat een mens de verleiding kan weerstaan om het plastic eraf te scheuren en 'm in de 360/ps3 te stoppen die binnen 3 meter van je staat.
Jij denkt dat niemand hem in de tussentijd gaat spelenquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:04 schreef staticdata het volgende:
[..]
uhm dat zal een gassie zijn in een winkel die een foto maakt omdat ze net GTA IV hebben binnengekregen.
Staat toch nergens dat ik dat denkquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Jij denkt dat niemand hem in de tussentijd gaat spelen![]()
Btw, hier staan wat meer foto's van de Special Edition
Gast, zet die lamers nu niet aan tot downloaden ok? Ze dienen te wachten net als wij.quote:
Laat ieder gewoon z'n ding doen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:31 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Gast, zet die lamers nu niet aan tot downloaden ok? Ze dienen te wachten net als wij.
Vanwege het feit dat veel winkels hem al binnen hebben denk ik.quote:
WAHAHAHAHAHAHAHA..quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:43 schreef Sackboy het volgende:
En dikke pech voor de warezhoeren, die release waar Edwinuss over postte is een fake, het blijkt Assassins Creed te zijn
Idd, maar ik denk dat het geen 48 uur meer duurt voordat de echte versie op het net staat.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat veel winkels hem al binnen hebben denk ik.
En dikke pech voor de warezhoeren, die release waar Edwinuss over postte is een fake, het blijkt Assassins Creed te zijn
nou die nfo die gepost werd.quote:
Mediamarkt deed vroeger nog weleens van dat soort actiesquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:05 schreef Edwinuss het volgende:
ZONDAG KAN TOCH OOK ?
Het is hier dan koopzondag
Can I get a whoo hoo?quote:Dear student,
The TU/e will be closed from Wednesday April 30 to Monday May 5 including.
Regards,
geen idee. Wat ik wel weet is dat ik m 1 of 2 dagen eerder kon kopen bij de gameshop.quote:
Laat ik nu toevallig iemand zijn die dat doet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:03 schreef Mindstate het volgende:
Tja, sommigen zitten gewoon nog op school en nemen geen genoegen met 24/7 tandpastadopjes op de tandpasta doen.
Bij mijn andere werk doe ik altijd de dop er verkeerd op. Die vaseline potjes..quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:30 schreef Mindstate het volgende:
Dan wil ik hierbij een klacht indienen, want mijn dopje zat er schuin op.
Niet alleen .AUquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:10 schreef Sackboy het volgende:
Het schijnt dat enkele Australische webshops hun GTA IV pre-orders al hebben verzonden![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe hem ff achter spoiler vanwege dat ie anders heel groot is
Denk niet dat ie hem morgen of zo al heeft, maar gewoon volgende week..
misschien hebben ze foutje gemaakt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die ook al voorbij gekomen hier??Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:53 schreef Nick-GizMo het volgende:vette nissanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die ook al voorbij gekomen hier??
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Jammer, want anders kon je zien welke 360 de geest geeft. Zodra er plots 1 offline gaat, is het een 360..quote:
Da's dat wijf uit From Dusk till Dawn. Net even gegoogled en echt onflatteuze foto's. Wist niet dat ze ook zangeres was.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:34 schreef Vince22 het volgende:
Juliette Lewis als host van Radio Broker!
Ik dacht EINDELIJK!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
nee mods, niks om je druk over te maken![]()
![]()
Haha hulde!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
gewoon in de winkel halen dus.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:13 schreef bjorntju het volgende:
Heb net het spel vanmiddag maar bij Consoleshop besteld. Had voor de zekerheid een e-mailtje gestuurd of ik hem wel 29 April binnen zal krijgen. Hij zij van ''Als u bij ons preordert, krijgt u uw spel de eerste werkdag na de release van ons in huis.'' Zal wel een foutje zijn want ik moet hem dan gewoon de 29 krijgen. Maar we zullen wel zien...
ik had mail gestuurd naar xboxhome, en zij sturen hem maandagquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:13 schreef bjorntju het volgende:
Heb net het spel vanmiddag maar bij Consoleshop besteld. Had voor de zekerheid een e-mailtje gestuurd of ik hem wel 29 April binnen zal krijgen. Hij zij van ''Als u bij ons preordert, krijgt u uw spel de eerste werkdag na de release van ons in huis.'' Zal wel een foutje zijn want ik moet hem dan gewoon de 29 krijgen. Maar we zullen wel zien...
Ligt er net aan wat de mensen willen héquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:14 schreef Tijn het volgende:
Ik snap echt niks van die PS3-aanbieding. Als mensen speciaal een console voor GTA IV gaan aanschaffen, waarom zouden ze dan 400+ euro neertellen voor een PS3 terwijl je voor 270 euro een Xbox 360 hebt waarmee je ook nog extra content kunt downloaden?
Nooo, not again.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:14 schreef Tijn het volgende:
Ik snap echt niks van die PS3-aanbieding. Als mensen speciaal een console voor GTA IV gaan aanschaffen, waarom zouden ze dan 400+ euro neertellen voor een PS3 terwijl je voor 270 euro een Xbox 360 hebt waarmee je ook nog extra content kunt downloaden?
Voor 400 een PS3quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:14 schreef Tijn het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
You fail.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Voor 400 een PS3![]()
![]()
![]()
aanschaffen of voor 270 euro je ziel verkopen aan de duivel + een doos dikke stront ontvangen
![]()
Ik zou t wel weten
Welke winkels?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sommige nederlandse winkels hebben hem al binnen gekregen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En niemand die het zou kunnen weten als ik me internet kabel eruit haal
quote:An update is required
Zoals bijvoorbeeld nedgamequote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Voor 400 een PS3![]()
![]()
![]()
aanschaffen of voor 270 euro je ziel verkopen aan de duivel + een doos dikke stront ontvangen
![]()
Ik zou t wel weten
110 pond om een game eerder te kunnen spelenquote:Op woensdag 23 april 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/GRA(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
![]()
Hij gaat voor 440 euro verkocht worden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:09 schreef Slappe_hap het volgende:
Is er al iemand achter gekomen of de PS3-GTA pack ergens voor 399,- euro verkocht gaat worden? Was afgelopen weekend bij de Bart Smit en daar moest ie 439,95 gaan kosten..
daar heeft Niko wel een strak pak aan vergeleken met die pauperkleren die hij op andere plaatjes draagtquote:Op woensdag 23 april 2008 00:12 schreef sander89 het volgende:
Staan weer nieuwe screenshots online: Klik
Eindelijk duidelijk screenshot van bierblikjes beeld![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lees die laatste regel in 't frans dan. Hij zegt van "lol dit is gewoon saints row, gefopt!" maar dan in het Frans natuurlijk.quote:
Gele kikkers in GTA IV confirmedquote:
quote:In terms of camera views, all the traditional views are still there, and there will now also be a dashboard view.
quote:You begin in a standoff with the other players. Everyone spawns in a circle and there is, at least the first time you play Free Mode, a brief moment of surprise when no one does a damn thing. This lasts a few seconds before someone takes out a gun and shoots their neighbor in the face. But this standoff isn't just to start the killing (and jump people around the city with their first respawn); it also allows players to talk about what they want to do in Free Mode. This way you don't have to hunt for anyone in order to discuss plans to take a bus caravan down to Star Junction or to agree that there will be a knife fight atop the Algonquin Bridge. Or you can just blow each other up. It's Free Mode -- do whatever the hell you want.
Die reactiesquote:
Dat is bullshit, die foto stond gisteren al op gtaforums.comquote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=47168&start=2575
Frs schijnt hem al te hebben
quote:
Dan ga ik m niet kijken...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:29 schreef Sackboy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze is 4 real![]()
Hij is serieus echtquote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dan ga ik m niet kijken...ookal geloof ik je toch niet
Meer van dezelfde gastquote:Op woensdag 23 april 2008 12:29 schreef Sackboy het volgende:
Deze is 4 real![]()
Dude.. hij is echt hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Meer van dezelfde gast
Die shootout
Damnit, de eerste keer hield ik er rekening mee maar nu trapte ik er inquote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Meer van dezelfde gast
Die shootout
lulquote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Meer van dezelfde gast
Die shootout
Wil het niet weten.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:29 schreef Sackboy het volgende:
Deze is 4 real![]()
Viel me ook al op. Maar ies vetquote:Op woensdag 23 april 2008 12:42 schreef Sackboy het volgende:
Alleen beetje jammer van de overdreven vering van die auto.
Vet man!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:29 schreef Sackboy het volgende:
Deze is 4 real![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:51 schreef Openthegate het volgende:
Ben erg benieuwd![]()
vanavond eens in de xbox leggen..
multiplayer zal moeten wachten
Als je je warezbek er maar over houdtquote:Op woensdag 23 april 2008 12:51 schreef Openthegate het volgende:
Ben erg benieuwd![]()
vanavond eens in de xbox leggen..
multiplayer zal moeten wachten
ies amerikaans he. is alsof je in een boot vaart. maar is idd wel wat overdreven.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:48 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Vet man!
Die auto heeft echt wegligging van een botte hockeyschaats
Moet je hier is de onderste foto met de gozer die een boodschappentas sjouwt vergroten.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:12 schreef sander89 het volgende:
Staan weer nieuwe screenshots online: Klik
Dat laden duurt wel tering langquote:Op woensdag 23 april 2008 12:29 schreef Sackboy het volgende:
Deze is 4 real![]()
Grand_Theft_Auto_IV_MULTI5_PAL_READNFO_XBOX360-****quote:
Dan is de PS3 beterquote:Op woensdag 23 april 2008 13:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag. Welke versie is grafisch beter, de 360 of PS3-versie? Ik zoek namelijk een reden om een PS3 te gaan halen
Js.. stervenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat laden duurt wel tering lang. Heb 2 minuten naar loading screens gekeken, en ik wacht denk ik maar tot dinsdag voor ik hem ga halen. Hopelijk is hij dan nog ergens te koop, heb geen pre-order gedaan
![]()
.
Misschien een domme vraag. Welke versie is grafisch beter, de 360 of PS3-versie? Ik zoek namelijk een reden om een PS3 te gaan halen
[..]
Grand_Theft_Auto_IV_MULTI5_PAL_READNFO_XBOX360-****
Je moet wel een nieuwe gamertag aanmaken zonder Live, je ethernetcable disconnecten en nog wat dingen doen anders wordt je gebanned door MS.![]()
zou 360 halen, meer content dalijkquote:Op woensdag 23 april 2008 13:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat laden duurt wel tering lang. Heb 2 minuten naar loading screens gekeken, en ik wacht denk ik maar tot dinsdag voor ik hem ga halen. Hopelijk is hij dan nog ergens te koop, heb geen pre-order gedaan
![]()
.
[..]
Grand_Theft_Auto_IV_MULTI5_PAL_READNFO_XBOX360-****
Je moet wel een nieuwe gamertag aanmaken zonder Live, je ethernetcable disconnecten en nog wat dingen doen anders wordt je gebanned door MS.![]()
Ik heb al 1,5 jaar lang een XBOX360, maar ik ben niet echt een fanatieke gamer. Heb hem in januari of februari voor het laatst aangehadquote:Op woensdag 23 april 2008 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou 360 halen, meer content dalijk
alleen niet betrouwbaar, vanmiddag halen ze voor 2x me 360 op![]()
filmpje is sweet zeg
Veel winkels hebben hem al..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
zaterdag krijgen de winkels hem binnen
maandag is goed ideequote:Op woensdag 23 april 2008 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Veel winkels hebben hem al..
al denk ik niet dat ze hem zaterdag aan je verkopen, maandag maak je wel goeie kans
Alvast indrinken voor Woensdag dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maandag is goed idee
als ik lam op de coolsingel sta
En terecht!quote:Op woensdag 23 april 2008 13:15 schreef PirE het volgende:
Die Mediamarkt foto hierboven lijkt me niet fake, en ik denk dat een organisatie als MM de eventuele boete wel kan hebben? Ben benieuwd hoe 't hier gaat. Heb in ieder geval meer hoop dat ik zaterdag al zit te spelen.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:11 schreef Sackboy het volgende:
Ergens hoop ik dat Rockstar nu alle winkeliers toestemming geeft om de game voortijdig te verkopen. Gewoon om de piracy tegen te gaan. Maarja, dat zal wel ijdele hoop zijn..
Die foto is wel fake, is al gedebunked. Het zijn pre-order doosjes, let ook op de schuine band in de rechterbovenhoek.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:13 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die Mediamarkt foto hierboven lijkt me niet fake, en ik denk dat een organisatie als MM de eventuele boete wel kan hebben? Ben benieuwd hoe 't hier gaat. Heb in ieder geval meer hoop dat ik zaterdag al zit te spelen.
Elk gameplay filmpje MOET gechecked worden.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:07 schreef Sackboy het volgende:
Sorry voor de mensen die niets willen zien tot de release.. Maar dan moet je hier maar niet komen![]()
Nieuw gameplaystukje:
Oja, tuurlijk die heb je ook nog.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die foto is wel fake, is al gedebunked. Het zijn pre-order doosjes, let ook op de schuine band in de rechterbovenhoek.
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:21 schreef _GdR_ het volgende:
gewoon een nep brief maken met rockstar logo dr op en een verhaal dat hij eerder verkocht mag worden etc. handtekening verzinnen enzo...
En dan tegen een winkelier zeggen dat je die print van een andere winkel gehad hebt omdat ze uitverkocht waren oid. moet wel werken.
lijkt het wel heel erg op ja..quote:Op woensdag 23 april 2008 14:25 schreef -Menn0- het volgende:
Wordt Ivan in dat filmpje nou nog neer geschoten ook?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |