Hij gaat voor 440 euro verkocht worden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:09 schreef Slappe_hap het volgende:
Is er al iemand achter gekomen of de PS3-GTA pack ergens voor 399,- euro verkocht gaat worden? Was afgelopen weekend bij de Bart Smit en daar moest ie 439,95 gaan kosten..
daar heeft Niko wel een strak pak aan vergeleken met die pauperkleren die hij op andere plaatjes draagtquote:Op woensdag 23 april 2008 00:12 schreef sander89 het volgende:
Staan weer nieuwe screenshots online: Klik
Eindelijk duidelijk screenshot van bierblikjes beeld![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lees die laatste regel in 't frans dan. Hij zegt van "lol dit is gewoon saints row, gefopt!" maar dan in het Frans natuurlijk.quote:
Gele kikkers in GTA IV confirmedquote:
quote:In terms of camera views, all the traditional views are still there, and there will now also be a dashboard view.
quote:You begin in a standoff with the other players. Everyone spawns in a circle and there is, at least the first time you play Free Mode, a brief moment of surprise when no one does a damn thing. This lasts a few seconds before someone takes out a gun and shoots their neighbor in the face. But this standoff isn't just to start the killing (and jump people around the city with their first respawn); it also allows players to talk about what they want to do in Free Mode. This way you don't have to hunt for anyone in order to discuss plans to take a bus caravan down to Star Junction or to agree that there will be a knife fight atop the Algonquin Bridge. Or you can just blow each other up. It's Free Mode -- do whatever the hell you want.
Die reactiesquote:
Dat is bullshit, die foto stond gisteren al op gtaforums.comquote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=47168&start=2575
Frs schijnt hem al te hebben
quote:
Dan ga ik m niet kijken...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:29 schreef Sackboy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze is 4 real![]()
Hij is serieus echtquote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Dan ga ik m niet kijken...ookal geloof ik je toch niet
Meer van dezelfde gastquote:Op woensdag 23 april 2008 12:29 schreef Sackboy het volgende:
Deze is 4 real![]()
Dude.. hij is echt hoorquote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Meer van dezelfde gast
Die shootout
Damnit, de eerste keer hield ik er rekening mee maar nu trapte ik er inquote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Meer van dezelfde gast
Die shootout
lulquote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Meer van dezelfde gast
Die shootout
Wil het niet weten.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:29 schreef Sackboy het volgende:
Deze is 4 real![]()
Viel me ook al op. Maar ies vetquote:Op woensdag 23 april 2008 12:42 schreef Sackboy het volgende:
Alleen beetje jammer van de overdreven vering van die auto.
Vet man!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:29 schreef Sackboy het volgende:
Deze is 4 real![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:51 schreef Openthegate het volgende:
Ben erg benieuwd![]()
vanavond eens in de xbox leggen..
multiplayer zal moeten wachten
Als je je warezbek er maar over houdtquote:Op woensdag 23 april 2008 12:51 schreef Openthegate het volgende:
Ben erg benieuwd![]()
vanavond eens in de xbox leggen..
multiplayer zal moeten wachten
ies amerikaans he. is alsof je in een boot vaart. maar is idd wel wat overdreven.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:48 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Vet man!
Die auto heeft echt wegligging van een botte hockeyschaats
Moet je hier is de onderste foto met de gozer die een boodschappentas sjouwt vergroten.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:12 schreef sander89 het volgende:
Staan weer nieuwe screenshots online: Klik
Dat laden duurt wel tering langquote:Op woensdag 23 april 2008 12:29 schreef Sackboy het volgende:
Deze is 4 real![]()
Grand_Theft_Auto_IV_MULTI5_PAL_READNFO_XBOX360-****quote:
Dan is de PS3 beterquote:Op woensdag 23 april 2008 13:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag. Welke versie is grafisch beter, de 360 of PS3-versie? Ik zoek namelijk een reden om een PS3 te gaan halen
Js.. stervenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat laden duurt wel tering lang. Heb 2 minuten naar loading screens gekeken, en ik wacht denk ik maar tot dinsdag voor ik hem ga halen. Hopelijk is hij dan nog ergens te koop, heb geen pre-order gedaan
![]()
.
Misschien een domme vraag. Welke versie is grafisch beter, de 360 of PS3-versie? Ik zoek namelijk een reden om een PS3 te gaan halen
[..]
Grand_Theft_Auto_IV_MULTI5_PAL_READNFO_XBOX360-****
Je moet wel een nieuwe gamertag aanmaken zonder Live, je ethernetcable disconnecten en nog wat dingen doen anders wordt je gebanned door MS.![]()
zou 360 halen, meer content dalijkquote:Op woensdag 23 april 2008 13:15 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat laden duurt wel tering lang. Heb 2 minuten naar loading screens gekeken, en ik wacht denk ik maar tot dinsdag voor ik hem ga halen. Hopelijk is hij dan nog ergens te koop, heb geen pre-order gedaan
![]()
.
[..]
Grand_Theft_Auto_IV_MULTI5_PAL_READNFO_XBOX360-****
Je moet wel een nieuwe gamertag aanmaken zonder Live, je ethernetcable disconnecten en nog wat dingen doen anders wordt je gebanned door MS.![]()
Ik heb al 1,5 jaar lang een XBOX360, maar ik ben niet echt een fanatieke gamer. Heb hem in januari of februari voor het laatst aangehadquote:Op woensdag 23 april 2008 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou 360 halen, meer content dalijk
alleen niet betrouwbaar, vanmiddag halen ze voor 2x me 360 op![]()
filmpje is sweet zeg
Veel winkels hebben hem al..quote:Op woensdag 23 april 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
zaterdag krijgen de winkels hem binnen
maandag is goed ideequote:Op woensdag 23 april 2008 13:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Veel winkels hebben hem al..
al denk ik niet dat ze hem zaterdag aan je verkopen, maandag maak je wel goeie kans
Alvast indrinken voor Woensdag dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
maandag is goed idee
als ik lam op de coolsingel sta
En terecht!quote:Op woensdag 23 april 2008 13:15 schreef PirE het volgende:
Die Mediamarkt foto hierboven lijkt me niet fake, en ik denk dat een organisatie als MM de eventuele boete wel kan hebben? Ben benieuwd hoe 't hier gaat. Heb in ieder geval meer hoop dat ik zaterdag al zit te spelen.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:11 schreef Sackboy het volgende:
Ergens hoop ik dat Rockstar nu alle winkeliers toestemming geeft om de game voortijdig te verkopen. Gewoon om de piracy tegen te gaan. Maarja, dat zal wel ijdele hoop zijn..
Die foto is wel fake, is al gedebunked. Het zijn pre-order doosjes, let ook op de schuine band in de rechterbovenhoek.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:13 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Die Mediamarkt foto hierboven lijkt me niet fake, en ik denk dat een organisatie als MM de eventuele boete wel kan hebben? Ben benieuwd hoe 't hier gaat. Heb in ieder geval meer hoop dat ik zaterdag al zit te spelen.
Elk gameplay filmpje MOET gechecked worden.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:07 schreef Sackboy het volgende:
Sorry voor de mensen die niets willen zien tot de release.. Maar dan moet je hier maar niet komen![]()
Nieuw gameplaystukje:
Oja, tuurlijk die heb je ook nog.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die foto is wel fake, is al gedebunked. Het zijn pre-order doosjes, let ook op de schuine band in de rechterbovenhoek.
quote:Op woensdag 23 april 2008 14:21 schreef _GdR_ het volgende:
gewoon een nep brief maken met rockstar logo dr op en een verhaal dat hij eerder verkocht mag worden etc. handtekening verzinnen enzo...
En dan tegen een winkelier zeggen dat je die print van een andere winkel gehad hebt omdat ze uitverkocht waren oid. moet wel werken.
lijkt het wel heel erg op ja..quote:Op woensdag 23 april 2008 14:25 schreef -Menn0- het volgende:
Wordt Ivan in dat filmpje nou nog neer geschoten ook?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |