nou die nfo die gepost werd.quote:
Mediamarkt deed vroeger nog weleens van dat soort actiesquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:05 schreef Edwinuss het volgende:
ZONDAG KAN TOCH OOK ?
Het is hier dan koopzondag
Can I get a whoo hoo?quote:Dear student,
The TU/e will be closed from Wednesday April 30 to Monday May 5 including.
Regards,
geen idee. Wat ik wel weet is dat ik m 1 of 2 dagen eerder kon kopen bij de gameshop.quote:
Laat ik nu toevallig iemand zijn die dat doet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:03 schreef Mindstate het volgende:
Tja, sommigen zitten gewoon nog op school en nemen geen genoegen met 24/7 tandpastadopjes op de tandpasta doen.
Bij mijn andere werk doe ik altijd de dop er verkeerd op. Die vaseline potjes..quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:30 schreef Mindstate het volgende:
Dan wil ik hierbij een klacht indienen, want mijn dopje zat er schuin op.
Niet alleen .AUquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:10 schreef Sackboy het volgende:
Het schijnt dat enkele Australische webshops hun GTA IV pre-orders al hebben verzonden![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe hem ff achter spoiler vanwege dat ie anders heel groot is
Denk niet dat ie hem morgen of zo al heeft, maar gewoon volgende week..
misschien hebben ze foutje gemaakt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die ook al voorbij gekomen hier??Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:53 schreef Nick-GizMo het volgende:vette nissanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die ook al voorbij gekomen hier??
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Jammer, want anders kon je zien welke 360 de geest geeft. Zodra er plots 1 offline gaat, is het een 360..quote:
Da's dat wijf uit From Dusk till Dawn. Net even gegoogled en echt onflatteuze foto's. Wist niet dat ze ook zangeres was.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:34 schreef Vince22 het volgende:
Juliette Lewis als host van Radio Broker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |