Bij mijn andere werk doe ik altijd de dop er verkeerd op. Die vaseline potjes..quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:30 schreef Mindstate het volgende:
Dan wil ik hierbij een klacht indienen, want mijn dopje zat er schuin op.
Niet alleen .AUquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:10 schreef Sackboy het volgende:
Het schijnt dat enkele Australische webshops hun GTA IV pre-orders al hebben verzonden![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doe hem ff achter spoiler vanwege dat ie anders heel groot is
Denk niet dat ie hem morgen of zo al heeft, maar gewoon volgende week..
misschien hebben ze foutje gemaakt
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die ook al voorbij gekomen hier??Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:53 schreef Nick-GizMo het volgende:vette nissanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die ook al voorbij gekomen hier??
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Jammer, want anders kon je zien welke 360 de geest geeft. Zodra er plots 1 offline gaat, is het een 360..quote:
Da's dat wijf uit From Dusk till Dawn. Net even gegoogled en echt onflatteuze foto's. Wist niet dat ze ook zangeres was.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:34 schreef Vince22 het volgende:
Juliette Lewis als host van Radio Broker!
Ik dacht EINDELIJK!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
nee mods, niks om je druk over te maken![]()
![]()
Haha hulde!quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
gewoon in de winkel halen dus.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:13 schreef bjorntju het volgende:
Heb net het spel vanmiddag maar bij Consoleshop besteld. Had voor de zekerheid een e-mailtje gestuurd of ik hem wel 29 April binnen zal krijgen. Hij zij van ''Als u bij ons preordert, krijgt u uw spel de eerste werkdag na de release van ons in huis.'' Zal wel een foutje zijn want ik moet hem dan gewoon de 29 krijgen. Maar we zullen wel zien...
ik had mail gestuurd naar xboxhome, en zij sturen hem maandagquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:13 schreef bjorntju het volgende:
Heb net het spel vanmiddag maar bij Consoleshop besteld. Had voor de zekerheid een e-mailtje gestuurd of ik hem wel 29 April binnen zal krijgen. Hij zij van ''Als u bij ons preordert, krijgt u uw spel de eerste werkdag na de release van ons in huis.'' Zal wel een foutje zijn want ik moet hem dan gewoon de 29 krijgen. Maar we zullen wel zien...
Ligt er net aan wat de mensen willen héquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:14 schreef Tijn het volgende:
Ik snap echt niks van die PS3-aanbieding. Als mensen speciaal een console voor GTA IV gaan aanschaffen, waarom zouden ze dan 400+ euro neertellen voor een PS3 terwijl je voor 270 euro een Xbox 360 hebt waarmee je ook nog extra content kunt downloaden?
Nooo, not again.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:14 schreef Tijn het volgende:
Ik snap echt niks van die PS3-aanbieding. Als mensen speciaal een console voor GTA IV gaan aanschaffen, waarom zouden ze dan 400+ euro neertellen voor een PS3 terwijl je voor 270 euro een Xbox 360 hebt waarmee je ook nog extra content kunt downloaden?
Voor 400 een PS3quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:14 schreef Tijn het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
![]()
You fail.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Voor 400 een PS3![]()
![]()
![]()
aanschaffen of voor 270 euro je ziel verkopen aan de duivel + een doos dikke stront ontvangen
![]()
Ik zou t wel weten
Welke winkels?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sommige nederlandse winkels hebben hem al binnen gekregen
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
En niemand die het zou kunnen weten als ik me internet kabel eruit haal
quote:An update is required
Zoals bijvoorbeeld nedgamequote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Voor 400 een PS3![]()
![]()
![]()
aanschaffen of voor 270 euro je ziel verkopen aan de duivel + een doos dikke stront ontvangen
![]()
Ik zou t wel weten
110 pond om een game eerder te kunnen spelenquote:Op woensdag 23 april 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
http://cgi.ebay.co.uk/GRA(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
![]()
Hij gaat voor 440 euro verkocht worden.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:09 schreef Slappe_hap het volgende:
Is er al iemand achter gekomen of de PS3-GTA pack ergens voor 399,- euro verkocht gaat worden? Was afgelopen weekend bij de Bart Smit en daar moest ie 439,95 gaan kosten..
daar heeft Niko wel een strak pak aan vergeleken met die pauperkleren die hij op andere plaatjes draagtquote:Op woensdag 23 april 2008 00:12 schreef sander89 het volgende:
Staan weer nieuwe screenshots online: Klik
Eindelijk duidelijk screenshot van bierblikjes beeld![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lees die laatste regel in 't frans dan. Hij zegt van "lol dit is gewoon saints row, gefopt!" maar dan in het Frans natuurlijk.quote:
Gele kikkers in GTA IV confirmedquote:
quote:In terms of camera views, all the traditional views are still there, and there will now also be a dashboard view.
quote:You begin in a standoff with the other players. Everyone spawns in a circle and there is, at least the first time you play Free Mode, a brief moment of surprise when no one does a damn thing. This lasts a few seconds before someone takes out a gun and shoots their neighbor in the face. But this standoff isn't just to start the killing (and jump people around the city with their first respawn); it also allows players to talk about what they want to do in Free Mode. This way you don't have to hunt for anyone in order to discuss plans to take a bus caravan down to Star Junction or to agree that there will be a knife fight atop the Algonquin Bridge. Or you can just blow each other up. It's Free Mode -- do whatever the hell you want.
Die reactiesquote:
Dat is bullshit, die foto stond gisteren al op gtaforums.comquote:Op woensdag 23 april 2008 11:13 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=47168&start=2575
Frs schijnt hem al te hebben
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |