quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
zo loop ik straks ook weg online als ik 2 van jullie heb gepwned
Daarom kun je nog wel mazzel hebben voor die vrije dagen die je hebt!quote:Op dinsdag 22 april 2008 04:37 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Mwah.... die diensten moet ik ooit alsnog draaien....
laatste zondag van de maand betekent hier koopzondag. Weet niet hoe het daar zit.. Maar ik denk ook wel dat ie op zaterdag al bij bepaalde shops verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 04:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Gaat d'r in Groningen ook iets open om 00:00? Ik verwacht eigenlijk wel dat 'ie zaterdag/maandag al te krijgen is anyway.
is al bevestigd dat het niet zo is.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:02 schreef Kadesh het volgende:
Ik hoop wel dat er weer een Jetpack in zit.
noooooooquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
is al bevestigd dat het niet zo is.
kan ik nog een pre-order bemachtigen ergens? Dwz, als ik ergens een pre-order kit vind, ben ik dan verzekerd van een exemplaar op de 29e?quote:
in vorige delen zaten ook wel racebaantjes, maar dat was over het algemeen met een 4x4 of een crossmotor.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:57 schreef Sackboy het volgende:
Ik hoop dat er Go-Karts in zitten. Op deze screen (early render eigenlijk) zie je wel een soort racebaantje helemaal links![]()
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat dit plaatje ook maar iets met GTAIV te maken heeft, btw check die treinsporen boven elkaar zwevenquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:57 schreef Sackboy het volgende:
Ik hoop dat er Go-Karts in zitten. Op deze screen (early render eigenlijk) zie je wel een soort racebaantje helemaal links![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk valt het wel mee en kan je zelfs gewoon bij de launch overal het spel kopen, waarom?quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
kan ik nog een pre-order bemachtigen ergens? Dwz, als ik ergens een pre-order kit vind, ben ik dan verzekerd van een exemplaar op de 29e?
Anders moet ik de hele dag gaan bellen. Stiekem ga ik vrijdag toch al kijken hier en daar.
En toch is het zo.quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:18 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit plaatje ook maar iets met GTAIV te maken heeft, btw check die treinsporen boven elkaar zweven![]()
quote:Apparently there are a couple of online stores that have started shipping out orders so it looks like there might be some Aussies playing it before Friday. DVDCrave and Dstore are the places in question.
Hmm oke, duidelijk iemand van Rockstar dusquote:GTA IVLast Played on dinsdag 8 april 2008 15:11:15 (Your Local Time)
GamerScore: 0/1000 (0%) MGC Average: 0.00 (All)
Achievements: 0/50 (0%) World Rank: 1 (+0) of 1
Last Played on dinsdag 8 april 2008quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:18 schreef Scarface2004 het volgende:
http://profile.mygamercard.net/corimi
[..]
Hmm oke, duidelijk iemand van Rockstar dus
ik tot 15 mei ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2008 03:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
Officieel 3 dagen vrij gekregen vanaf 29-04
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |