Volgens TVGIDS.nl komt het mórgen weer wel. Beetje vaag.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:15 schreef AlwaysConnected het volgende:
wat moeten we nu doen vanaaf zonder MooiWeer?
Ik sla Ik hou van Holland eigenlijk altijd over, maar mooi dat ik het nu eens kan kijkenquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:26 schreef DaFrenk het volgende:
Komt hier goed uit, we kijken eigenlijk toch Ik hou van Holland. Paultje keken we dan altijd op de zondag terug. Nu dus zondag en maandag
Datum en tijdstip: 14 april 2008, 21:30-22:30 uurquote:Op zondag 13 april 2008 11:14 schreef Sonja27 het volgende:
Hoelaat is Paul eigenlijk op maandagavond.... Want maandag avond is ook Grey's Anatomy! Nou ja anders de video even zijn werk laten doen
Verdomd ja. Dan maar weer opnemenquote:Op zondag 13 april 2008 10:32 schreef Tabloid het volgende:
MWDL valt precies gelijk met The Phone...
Thanks!!quote:Op zondag 13 april 2008 11:52 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Datum en tijdstip: 14 april 2008, 21:30-22:30 uur
21:50-22:50 uur volgens tvgids.nlquote:Op zondag 13 april 2008 16:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe laat komt vanavond Paul?
DJ Johan Gielen is er ook zo een, tochquote:Op zondag 13 april 2008 22:34 schreef Aoristus het volgende:
een volwassen kerel die helemaal gek is van koikarpers. Het moet niet gekker worden
Iddquote:Op zondag 13 april 2008 22:48 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Prachtig was die opmerking aan het begin.
Dat hij met Adčle en wat kinderen een clipje op Youtube zou moeten zetten, zodat ze er op het internet schande over konden spreken.
Alanis zag er erg goed uitquote:Op maandag 14 april 2008 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Jezus wat is die Alanis Morisette opgeknapt
True... liedje is wat zeikerig... maar goddomme die heeft een goeie make-over gehadquote:Op maandag 14 april 2008 21:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Alanis zag er erg goed uit
't liedje vind ik helaas wel wat minder
Ja dat viel mij ook op. Tot twee keer toe noemde hij hem gewoon Arijan. Eerst iets van "Arijan draai je eens om', en bij t afvoeren "Dag Arijan". Was ook inderdaad vrij chaotisch op dat moment.quote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef DaFrenk het volgende:
Tegenvallende day-after eigenlijk.
Opvallend dat Paul "Adje" een paar keer met z'n echte naam aansprakMaar dat paste compleet in de chaos van het hele day-after programma.
Ja, vond ook wat tegen vallen..Zondagavond vond ik wel leukquote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef DaFrenk het volgende:
Tegenvallende day-after eigenlijk.
adele.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:03 schreef Stansfield het volgende:
Wie was die zangeres eigenlijk die voor alanis morisette er was?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:16 schreef honesty het volgende:
Vond Alanis ook een stuk leuker er uit zien dan in de eind jaren 90, leuk om te zien hoeveel moeite Paul met haar naam had. Vond het een leuke belevenis om een keer live mee te maken hoe het programma gemaakt werd en vond niet echt dat ik pech had met de artiesten(wel met de wensen btw) qua uitzending. Krezip vind ik werelds en Alanis natuurlijk helemaal:)
26 April is idd de laatste uitzending van dit seizoenquote:Op woensdag 16 april 2008 02:23 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Wij hadden vorige maand uist leuke wensen (chips, taartengevecht) maar juist geen leuke artiesten. (2 musicals)
Hoop dat we over twee weken een leuke combi hebben. Volgens mij is het de laatste van het seizoen.
Nummer was ook wel leuk.quote:
Eerder nam ik het altijd op als ik er niet was.. maar moet eerlijk toegeven dat ik dat niet meer altijd doe.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
Voor de verandering. Heb alles van vorige week gemist
Ik doe het net andersomquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
Ik ga toch maar voor Ik hou van Holland
Anders morgen overdag maar MWDL
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:51 schreef Thelonious het volgende:
Dam, Marga Bult is echt een lekker wijf.
Word die niet oud ofzo?
Die zou ik ook graag terug willen jaquote:Op zondag 20 april 2008 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de trane over mijn wangen liepen van het lachen?.
Geweldig hé', vond het betere uitzending dan vorige weekquote:Op zondag 20 april 2008 11:32 schreef AlwaysConnected het volgende:
WoW MooiWeerDeLeeuw 1.859.000 kijkkers
yup maar dat kwam denk ik dat het op zondag viel en eigenlijk moet mooiweer gewoon op zaterdagquote:Op zondag 20 april 2008 17:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geweldig hé', vond het betere uitzending dan vorige week
Daar hoop ik ook opquote:Op zondag 20 april 2008 23:40 schreef DaFrenk het volgende:
Ben echt blij dat volgende week voorlopig de laatste is. Misschien dat het in het nieuwe seizoen weer leuk aanvoelt omdat je het een tijdje niet gezien hebt.
Erg jammer!
Waren Kas en Toby ook in de studio?? Paul's zoontjes met zijn man Stephan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef kaatjejannie het volgende:
Het wordt een leuke uitzending (al zeg ik het zelf) heb gelachen, heb tranen in mijn ogen gehad, we zaten qua zicht wat minder, maar qua comfort wat beter.
Na de opnames was het ook gaaf. Paul ging nog even door met nummers zingen. Erg mooi!
ja ze kwamen binnen bij de day after.. mooie kindjes!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waren Kas en Toby ook in de studio?? Paul's zoontjes met zijn man Stephan.
Ze zijn laatste tijd vaker bij Papa in de studioquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:37 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
ja ze kwamen binnen bij de day after.. mooie kindjes!
Mij zijn ze dan kwijt iigquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:24 schreef AlwaysConnected het volgende:
Gaan ze komend seizoen nu op vrijdag??? hoop echt niet
Waar maak je dat uit op?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:24 schreef AlwaysConnected het volgende:
Gaan ze komend seizoen nu op vrijdag??? hoop echt niet
hij zei 12-9 zijn we terug en dat valt op vrijdagquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:25 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op?
Leuke aflevering trouwens!
Oohw, oke... Hmmmm dat zou wel echt minder zijn...quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:27 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
hij zei 12-9 zijn we terug en dat valt op vrijdag
Hij heeft later (volgens mij wordt dat morgen uitgezonden) gezegd dat het de eerste keer op vrijdag is, en dan daarna gewoon weer zaterdag/zondagquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:29 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Oohw, oke... Hmmmm dat zou wel echt minder zijn...
ohwzoquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:34 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hij heeft later (volgens mij wordt dat morgen uitgezonden) gezegd dat het de eerste keer op vrijdag is, en dan daarna gewoon weer zaterdag/zondag
Schattig hequote:Op zaterdag 26 april 2008 21:48 schreef weasel85 het volgende:
en de opa's die even 2500 km willen afleggen met hun scootertjes
en stinken in de studio...quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:48 schreef weasel85 het volgende:
matige uitzending... stagiaire is weer leuk :p
en de opa's die even 2500 km willen afleggen met hun scootertjes
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:34 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hij heeft later (volgens mij wordt dat morgen uitgezonden) gezegd dat het de eerste keer op vrijdag is, en dan daarna gewoon weer zaterdag/zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja hé, echt wel een leuk nummerquote:Op zondag 27 april 2008 14:05 schreef RaymanNL het volgende:
Leuke aflevering weerEn wat een heerlijk nummer is "Een mooie nieuwe dag" toch, je wordt er zo vrolijk van
Je telt toch niet de keren mee dat tie Arjan Ederveen aanspreekt hequote:Op zondag 27 april 2008 16:55 schreef DaFrenk het volgende:
We hebben nu vaker Arijan gehoord dan Adje![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 22:23 schreef weasel85 het volgende:
de vrouwen die gesponsord worden door durex...
Eens.. het vervullen van serieuze en minder serieuze wensen is erg leuk. Maar als ik naar een talkshow wil kijken kijk ik wel naar n ander programma. Neem aan dat ze toch niet het probleem hebben dat ze anders niet genoeg materiaal hebben?quote:Op maandag 28 april 2008 10:00 schreef weasel85 het volgende:
fe males emales mocht wel wegblijven.... jantje aan toe.. 15 minuten alleen gezever over niets'
Mwa, Females Emales mag van mijn wegblijven, duurt te lang en past niet echt bij het programma.. Verder was het wel een leuke uitzending. Ook grappig om aan het eind al die oude fragmenten te zien van het seizoenquote:Op zondag 27 april 2008 22:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja hé, echt wel een leuk nummer![]()
Ik vond de 'Day After' best leuk, had gisteren op internet gekeken.
quote:Gastenboek gesloten
Beste mensen,
Vanaf nu is het gastenboek gesloten. Vanaf 12 september 2008, bij de start van ons nieuwe seizoen, zal het gastenboek waarschijnlijk terug keren in een gewijzigde vorm. Maandag 28 april 2008 j.l. was onze laatste show te zien, wij wensen iedereen een mooie zomer toe ! ! En tot volgend seizoen ! !
Groeten,
De redactie
Zag toevallig net een reclame dat het 12 september weer begint.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:39 schreef Tabloid het volgende:
Wanneer begint er trouwens weer een nieuw seizoen?
Gelukkig ,eindelijk weer hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zag toevallig net een reclame dat het 12 september weer begint.
Waar zijn z'n blogs te lezen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:19 schreef RaymanNL het volgende:
Er komt dit najaar een 12 uur lang durende Mooi Weer de Leeuw las ik een tijdje terug op de blog van Paul. Da's dus wel tof.
quote:Paul de Leeuw: ‘Mooi Weer De Leeuw twaalf uur live’
Geplaatst op dinsdag 19 augustus 2008 om 15:38
Paul de Leeuw presenteert in november een twaalf uur lang durende marathon van zijn tv-programma ‘Mooi Weer De Leeuw’ op Nederland 1. De bijzondere uitzending vindt plaats ter gelegenheid van het 25-jarig jubileum van Paul de Leeuw. Dat vertelde Paul vanochtend op de radio bij Giel Beelen. “De VARA vond het een leuk idee en Nederland 1 ook. We gaan dan 12 uur live televisie maken Mooi Weer De Leeuw van half negen ’s avonds tot half negen ’s ochtends. Dat is dan op 29 november.”
Paul de Leeuw onthulde het nieuws over zijn twaalf uur durende marathon vanochtend bij de VARA op Radio 3FM. “Het is 25 jaar geleden dat ik begonnen ben. In 1983 heb ik met Brigitte Kaandorp en Hans Liberg meegedaan aan Cameretten. 29 november wordt weer Cameretten gehouden. Het leek mij leuk om dan ook mijn 25-jarig jubileum te gaan vieren.”
De twaalf uur durende marathon van Mooi Weer De Leeuw wordt een bijzondere, vertelt Paul de Leeuw. “Het wordt waarschijnlijk waanzinnig leuk en spannend en goed. Er gaat van alles gebeuren. Heel veel mensen hebben al toegezegd. We hebben een aantal mensen gevraagd of ze alsjeblieft wilden komen. Sinterklaas komt sowieso. En nog meer gasten, maar dat wordt later bekend. Maar ontzettend veel wensen en ideeën en dan gaan we twaalf uur lang live door.”
Het reguliere seizoen van Mooi Weer De Leeuw start op 8 september. “We beginnen nu eerst op vrijdag met een warming-up en dan zaterdag gewoon Mooi Weer De Leeuw. Dan zondag zoeken naar Joseph. Vanaf begin november zijn we dan weer heel vertrouwd op de zondag. Het wordt een heel leuk seizoen.“
Da's ook een optie ja, op je gemak en overdagquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dan moeten ze wel alle 12 uren online zetten(Ik kijk het nooit live maar via internet)
linkjes werken niet op een forumquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat kunnen ze toch vinden naar de link die ik heb gegeven
Bij mij welquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
linkjes werken niet op een forum
Nou inderdaad!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:02 schreef VegaKip het volgende:
12 uur is wel erg lang om wakker te blijven...Maar gelukkig heb ik een dvd recorder
Tss, niet zo flauw hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:02 schreef VegaKip het volgende:
12 uur is wel erg lang om wakker te blijven...Maar gelukkig heb ik een dvd recorder
Hoe grappig het ook is, ik val gewoon in slaap dan hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Tss, niet zo flauw hoor
Ik ga het wel kijken denk ik![]()
Je kunt op de site een formulier invullen. Ze contacten je dan, zodra ze meer info hebben over de uitzendingenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:56 schreef Haaibaaike het volgende:
@ Linebear, kan je nog kaartjes bestellen.?
Wij hebben gelukkig 2 video-recorders..als het moet, maar ik probeer zoveel mogelijk te kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:02 schreef VegaKip het volgende:
Die hebben wij niet wel 2 video recorder.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:20 schreef Walter81 het volgende:
De HD-recorder mag weer overuren draaien de 29e november !!!
Met een band van 240 minuten op SP-snelheid kom je ook al n heel eindquote:Op maandag 25 augustus 2008 10:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die hebben wij niet wel 2 video recorder.
quote:Mooi! Weer de Leeuw, the warming up
De eerste zeven weken van dit nieuwe seizoen geen ‘the day after’, maar ‘the warming up’. Wat gaat er allemaal vooraf aan de grote zaterdagshow? ‘The warming up’ geeft een verrassende kijk achter de schermen, waarbij de scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid, improvisatie en regie niet altijd even duidelijk hoeft te zijn. Een programma waarin veel kan en weinig vast staat, behalve dat Paul de Leeuw alles uit de kast zal trekken om de stemming er in te brengen bij zijn gasten, orkest, publiek en natuurlijk bij de kijker.
‘Mooi! Weer de Leeuw, the warming up’, vanaf 12 september 2008, iedere vrijdag om 20.25 uur op Nederland 3.
Mooi! Weer de Leeuw
Zónder het programma is de zaterdagavond niet compleet en dus keert ‘Mooi! Weer de Leeuw’ met ingang van 13 september terug op Nederland 1. Onder de bezielende leiding van Paul de Leeuw (en met de steun van het onvolprezen orkest o.l.v. Cor Bakker) worden weer de meest uiteenlopende wensen vervuld (al gaat dat niet altijd helemaal op de manier waarop iemand dat had gedacht of gehoopt!). Daarnaast laat een bonte variatie aan bekende gasten zich van een kant zien die alleen Paul de Leeuw kan onthullen! ‘Mooi! Weer de Leeuw’, vanaf 13 september 2008, iedere zaterdag om 20.25 uur op Nederland 1
Mooi! Weer de Leeuw, the day after
Net als vorig seizoen stopt ‘Mooi! Weer de Leeuw’ niet wanneer de uitzending op Nederland 1 stopt. Vanaf 2 november wordt in de studio en op het internet het verrassingsfeest net zo hilarisch vervolgd. Voor al diegenen die er – met of zonder goed excuus - niet bij konden zijn in Studio Cé in Almere of voor alle internetters die even niet online waren, is er op zondagavond een herkansing in ‘the day after’!
‘Mooi! Weer de Leeuw, the day after’, vanaf 2 november 2008, iedere zondag om 21.25 uur op Nederland 3.
Mooi! Weer de Leeuw, jubileummarathon
Dit jaar viert Paul de Leeuw zijn 25-jarig jubileum. Het was het jaar 1983 dat Paul de publieks- en aanmoedigingsprijs won op het Cameretten festival in Delft. Dit bleek de aftrap van een spraakmakende carričre als theater- en televisiepersoonlijkheid.
Paul viert dit jubileum samen met de kijker middels een unieke marathonuitzending van ‘Mooi! Weer de Leeuw’. Een feest van 12 uur non-stop live-televisie met wisselend publiek. Een instuif van bekende artiesten, gasten van toen en kijkers die in actie komen. Een feest van herkenning, maar ook van verkenning: met welke hoogtepunten zullen bijvoorbeeld Paul’s volgende 25 jaar van start gaan? Kortom een nacht om de slaap te weerstaan en met open ogen te dromen.
‘Mooi! Weer de Leeuw, jubileummarathon’, van zaterdag 29 november, 20.30 uur tot zondagochtend 30 november, 8.30 uur op Nederland 1.
Leukste aflevering van het jaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:46 schreef Misteria het volgende:
En Sinterklaas moet natuurlijk langskomen. 29 november...zijn grote televisievriend. Kan niet anders
Uhhm ja ik zie het nu...Fred Butter wordt het. Aghja...dan keert ie maar voor 1 keer terug in het kostuum speciaal voor Paulquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
Sinterklaas is dit jaar toch iemand anders?
Voor zover ik had begrepen is het voorlopig alleen in 'De Club van Sinterklaas' op Jetix, waar Fred Butter het stokje overneemt van Bram van der Vlugt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:09 schreef Misteria het volgende:
[..]
Uhhm ja ik zie het nu...Fred Butter wordt het. Aghja...dan keert ie maar voor 1 keer terug in het kostuum speciaal voor PaulDoet hij wel
Wel ontzettend jammer...iedereen sprak bij Bram van der Vlugt toch over de echte. Maarja die man is 74 jaar dus ik begrijp hem wel. Om dan nog op dat paard te moeten springen :p
Inderdaad!quote:
Zeker!quote:
Klinkt leuk en interessantquote:Wat gaat er allemaal vooraf aan de grote zaterdagshow? Een verrassende kijk achter de schermen, waarbij de scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid, improvisatie en regie niet altijd even duidelijk hoeft te zijn. Een programma waarin veel kan en weinig vast staat, behalve dat Paul de Leeuw alles uit de kast zal trekken om de stemming er in te brengen bij zijn gasten, orkest, publiek en natuurlijk bij de kijker.
Mwah, niet zo'n fan van. Zeker niet livequote:
Geen idee eigenlijk, we zullen het zo zienquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:19 schreef AlwaysConnected het volgende:
is er ook weer live stream ?
3 kwartier. Lag niet aan jou.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:30 schreef VegaKip het volgende:
Was het nou echt zo kort of ligt dat aan mij?
Hoe kan dat ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:28 schreef AlwaysConnected het volgende:
leuk op humor tv was tegelijk een totaal andere aflevering
inderdaad, viel mij ook een beetje tegenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:55 schreef Tabloid het volgende:
Vond het tegenvallen.
Morgen begint de reguliere uitzending..Dus zou die Adje morgen wel komen, of hij staat in het thaeter..quote:
Hoop het welquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja komt Adje dit seizoen wel gewoon terug?
Is dat nep of komt die er echt? zapte er langs namelijkquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:48 schreef Qunix het volgende:
Hey meneer de Roos... Kent u me nog???![]()
![]()
En dan ook nog aan die vrouw vragen of ze nog iets wil zeggen:quote:
Echt geweldigquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:34 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
En dan ook nog aan die vrouw vragen of ze nog iets wil zeggen:
'Meneer de Roos, blijf alsjeblieft thuis'.
Ja best wel indrukwekkend.. Volgens mij is dat gisteren allemaal opgenomen...' The Day After' komt pas op zondag 2 november ! week naar de Joseph live shows waar Paul in de jury zit..quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:05 schreef sunmoonstar het volgende:
Mooie wens, van dat lint
En zo als Doemaar al zong , er zit een knop op je TVquote:Op zondag 14 september 2008 13:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het hele programma nogal zwaar overgewaardeerd, beetje te simpel allemaal.
Echt ieder jaar is het weer precies hetzelfde
Ja en zo vind iedereen het leuk. Dus als het programma verandert verliest het alleen maar kijkers. Het was weer leuk in ieder gevalquote:Op zondag 14 september 2008 13:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het hele programma nogal zwaar overgewaardeerd, beetje te simpel allemaal.
Echt ieder jaar is het weer precies hetzelfde
Heb niet teveel hoop. 2 maanden voordat het programma begon hebben duizenden mensen zich al opgegeven... Zo wil de vara vooral z'n publieksbestand uitbreiden. Je kan binnenkort een telefoontje verwachten met: 'Hallo, je staat nog steeds op de wachtlijst voor Paul maar wil je misschien een keer naar DWDD?".quote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook genoten! En na dat hij bij de afsluiting zo'n reclame kwam over bijwonen heb ik me gelijk opgegevenEr stond dat er telefonisch contact zou worden opgenomen om een datum te prikken, ben benieuwd!
Ik heb paar weken geleden via de site van de VARA me aangemeld..ik kreeg te lezen dat ik dan een telefoontje van ze zou krijgen.quote:Op zondag 14 september 2008 17:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb ook genoten! En na dat hij bij de afsluiting zo'n reclame kwam over bijwonen heb ik me gelijk opgegevenEr stond dat er telefonisch contact zou worden opgenomen om een datum te prikken, ben benieuwd!
Nouja, ff afwachtenquote:Op zondag 14 september 2008 18:09 schreef jmac het volgende:
[..]
Heb niet teveel hoop. 2 maanden voordat het programma begon hebben duizenden mensen zich al opgegeven... Zo wil de vara vooral z'n publieksbestand uitbreiden. Je kan binnenkort een telefoontje verwachten met: 'Hallo, je staat nog steeds op de wachtlijst voor Paul maar wil je misschien een keer naar DWDD?".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2008 20:17 schreef Tabloid het volgende:
Ik heb ooit eens wens ingestuurt.![]()
Op zondagavond ingestuurd werd ik op een dinsdagmiddag na school gebelt, toen gingen ze overleggen en kreeg je de volgende dag weer een telefoontje. Maar ik was toch niet gekozen.
En nu ik daar aan terug denk denk ik gelukkig dat me wens niet doorging.
Was de wens voor jezelf of voor iemand anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor iemand anders.quote:Op zondag 14 september 2008 20:20 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Was de wens voor jezelf of voor iemand anders?
Tofquote:Op zondag 14 september 2008 20:34 schreef N00N het volgende:
Ik was lekker bij de uitzendinggggggg, yahoooooo
Dat is al langer bekendquote:Toen ik later mezelf terugkeek, haha naar de show keek, viel me op dat er gewoon niks in geknipt was.
Nou je moet goed kijken, ik zat een eindje schuin boven "Ma Flodder".quote:Op zondag 14 september 2008 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof![]()
Nog veel in beeld geweest?
[..]
Oh ik loop weer achter dusquote:Dat is al langer bekend
Maar inderdaad mooie tv
Nee.quote:Op zondag 14 september 2008 21:24 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Dan kan je het toch wel vertellen
Was jij uitgenodigd om de uitzending bij te wonen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:16 schreef Sonja27 het volgende:
Ik ben gebeld!!! Maar trof een gemiste oproep! Was wel van daar, dus hopenlijk bellen ze me nog eens terug
Sorry, was er helemaal van in de warquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:10 schreef Roi het volgende:
Je 'hebt' gezapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |