Paul de Leeuw terug op televisie met Mooi Weer De Leeuw
Paul de Leeuw keert vanavond terug met Mooi Weer De Leeuw. ‘The Warming Up’ is om half negen te zien op Nederland 3. Deze uitzending komt in plaats van ‘The Day After’, dat de eerste zeven weken van dit nieuwe seizoen niet zal worden uitgezonden. De show op zaterdag blijft wel overeind. “Maar op zondag zit ik in die zoektocht naar Joseph“, legt Paul de Leeuw vandaag uit. “Daarom ben ik naar vrijdagavond gegaan. Om op zondag én Joseph te zoeken én de after-party te doen, wordt echt teveel.”
Wat gaat er allemaal vooraf aan de grote zaterdagshow? Mooi Weer De Leeuw: The Warming Up geeft volgens de VARA een ‘verrassende’ kijk achter de schermen. “Daarbij hoeft de scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid, improvisatie en regie niet altijd even duidelijk te zijn. Een programma waarin veel kan en weinig vast staat, behalve dat Paul de Leeuw alles uit de kast zal trekken om de stemming er in te brengen bij zijn gasten, orkest, publiek en natuurlijk bij de kijker.”
Paul de Leeuw is enthousiast over The Warming Up, liet hij vanochtend blijken in de radioshow van
Edwin Evers. “We beginnen vanavond met de warming-up in plaats van de day-after. De warming-up is de opwarmer voor wat we zaterdag gaan doen met wensen en ludieke gasten. We nemen ook de actualiteit door van de afgelopen week: ‘de week op wieltjes’. Verder hebben we heel leuke gasten, zoals
Amy McDonald.”Dat Amy McDonald vanavond te gast is, vindt Paul de Leeuw erg leuk. “Dat was wel één van mijn zomer-cd’s, naast Alain Clark en Duffy. Na de warming-up over acht weken gaan we overigens Ranking the Stars gelijk doen, dus ik blijf op vrijdagavond om half negen voorlopig ook op Nederland 3 te zien.” (Foto: John Kramer)
Dus over acht weken Ranken met de mannen