Ja, vond ook wat tegen vallen..Zondagavond vond ik wel leukquote:Op maandag 14 april 2008 22:53 schreef DaFrenk het volgende:
Tegenvallende day-after eigenlijk.
adele.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:03 schreef Stansfield het volgende:
Wie was die zangeres eigenlijk die voor alanis morisette er was?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:16 schreef honesty het volgende:
Vond Alanis ook een stuk leuker er uit zien dan in de eind jaren 90, leuk om te zien hoeveel moeite Paul met haar naam had. Vond het een leuke belevenis om een keer live mee te maken hoe het programma gemaakt werd en vond niet echt dat ik pech had met de artiesten(wel met de wensen btw) qua uitzending. Krezip vind ik werelds en Alanis natuurlijk helemaal:)
26 April is idd de laatste uitzending van dit seizoenquote:Op woensdag 16 april 2008 02:23 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Wij hadden vorige maand uist leuke wensen (chips, taartengevecht) maar juist geen leuke artiesten. (2 musicals)
Hoop dat we over twee weken een leuke combi hebben. Volgens mij is het de laatste van het seizoen.
Nummer was ook wel leuk.quote:
Eerder nam ik het altijd op als ik er niet was.. maar moet eerlijk toegeven dat ik dat niet meer altijd doe.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
Voor de verandering. Heb alles van vorige week gemist
Ik doe het net andersomquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
Ik ga toch maar voor Ik hou van Holland
Anders morgen overdag maar MWDL
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:51 schreef Thelonious het volgende:
Dam, Marga Bult is echt een lekker wijf.
Word die niet oud ofzo?
Die zou ik ook graag terug willen jaquote:Op zondag 20 april 2008 11:46 schreef Viking84 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat de trane over mijn wangen liepen van het lachen?.
Geweldig hé', vond het betere uitzending dan vorige weekquote:Op zondag 20 april 2008 11:32 schreef AlwaysConnected het volgende:
WoW MooiWeerDeLeeuw 1.859.000 kijkkers
yup maar dat kwam denk ik dat het op zondag viel en eigenlijk moet mooiweer gewoon op zaterdagquote:Op zondag 20 april 2008 17:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geweldig hé', vond het betere uitzending dan vorige week
Daar hoop ik ook opquote:Op zondag 20 april 2008 23:40 schreef DaFrenk het volgende:
Ben echt blij dat volgende week voorlopig de laatste is. Misschien dat het in het nieuwe seizoen weer leuk aanvoelt omdat je het een tijdje niet gezien hebt.
Erg jammer!
Waren Kas en Toby ook in de studio?? Paul's zoontjes met zijn man Stephan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef kaatjejannie het volgende:
Het wordt een leuke uitzending (al zeg ik het zelf) heb gelachen, heb tranen in mijn ogen gehad, we zaten qua zicht wat minder, maar qua comfort wat beter.
Na de opnames was het ook gaaf. Paul ging nog even door met nummers zingen. Erg mooi!
ja ze kwamen binnen bij de day after.. mooie kindjes!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waren Kas en Toby ook in de studio?? Paul's zoontjes met zijn man Stephan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |