Waren Kas en Toby ook in de studio?? Paul's zoontjes met zijn man Stephan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef kaatjejannie het volgende:
Het wordt een leuke uitzending (al zeg ik het zelf) heb gelachen, heb tranen in mijn ogen gehad, we zaten qua zicht wat minder, maar qua comfort wat beter.
Na de opnames was het ook gaaf. Paul ging nog even door met nummers zingen. Erg mooi!
ja ze kwamen binnen bij de day after.. mooie kindjes!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waren Kas en Toby ook in de studio?? Paul's zoontjes met zijn man Stephan.
Ze zijn laatste tijd vaker bij Papa in de studioquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:37 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
ja ze kwamen binnen bij de day after.. mooie kindjes!
Mij zijn ze dan kwijt iigquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:24 schreef AlwaysConnected het volgende:
Gaan ze komend seizoen nu op vrijdag??? hoop echt niet
Waar maak je dat uit op?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:24 schreef AlwaysConnected het volgende:
Gaan ze komend seizoen nu op vrijdag??? hoop echt niet
hij zei 12-9 zijn we terug en dat valt op vrijdagquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:25 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op?
Leuke aflevering trouwens!
Oohw, oke... Hmmmm dat zou wel echt minder zijn...quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:27 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
hij zei 12-9 zijn we terug en dat valt op vrijdag
Hij heeft later (volgens mij wordt dat morgen uitgezonden) gezegd dat het de eerste keer op vrijdag is, en dan daarna gewoon weer zaterdag/zondagquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:29 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Oohw, oke... Hmmmm dat zou wel echt minder zijn...
ohwzoquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:34 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hij heeft later (volgens mij wordt dat morgen uitgezonden) gezegd dat het de eerste keer op vrijdag is, en dan daarna gewoon weer zaterdag/zondag
Schattig hequote:Op zaterdag 26 april 2008 21:48 schreef weasel85 het volgende:
en de opa's die even 2500 km willen afleggen met hun scootertjes
en stinken in de studio...quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:48 schreef weasel85 het volgende:
matige uitzending... stagiaire is weer leuk :p
en de opa's die even 2500 km willen afleggen met hun scootertjes
quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:34 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Hij heeft later (volgens mij wordt dat morgen uitgezonden) gezegd dat het de eerste keer op vrijdag is, en dan daarna gewoon weer zaterdag/zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |