Ja hé, echt wel een leuk nummerquote:Op zondag 27 april 2008 14:05 schreef RaymanNL het volgende:
Leuke aflevering weerEn wat een heerlijk nummer is "Een mooie nieuwe dag" toch, je wordt er zo vrolijk van
Je telt toch niet de keren mee dat tie Arjan Ederveen aanspreekt hequote:Op zondag 27 april 2008 16:55 schreef DaFrenk het volgende:
We hebben nu vaker Arijan gehoord dan Adje![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 22:23 schreef weasel85 het volgende:
de vrouwen die gesponsord worden door durex...
Eens.. het vervullen van serieuze en minder serieuze wensen is erg leuk. Maar als ik naar een talkshow wil kijken kijk ik wel naar n ander programma. Neem aan dat ze toch niet het probleem hebben dat ze anders niet genoeg materiaal hebben?quote:Op maandag 28 april 2008 10:00 schreef weasel85 het volgende:
fe males emales mocht wel wegblijven.... jantje aan toe.. 15 minuten alleen gezever over niets'
Mwa, Females Emales mag van mijn wegblijven, duurt te lang en past niet echt bij het programma.. Verder was het wel een leuke uitzending. Ook grappig om aan het eind al die oude fragmenten te zien van het seizoenquote:Op zondag 27 april 2008 22:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja hé, echt wel een leuk nummer![]()
Ik vond de 'Day After' best leuk, had gisteren op internet gekeken.
quote:Gastenboek gesloten
Beste mensen,
Vanaf nu is het gastenboek gesloten. Vanaf 12 september 2008, bij de start van ons nieuwe seizoen, zal het gastenboek waarschijnlijk terug keren in een gewijzigde vorm. Maandag 28 april 2008 j.l. was onze laatste show te zien, wij wensen iedereen een mooie zomer toe ! ! En tot volgend seizoen ! !
Groeten,
De redactie
Zag toevallig net een reclame dat het 12 september weer begint.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:39 schreef Tabloid het volgende:
Wanneer begint er trouwens weer een nieuw seizoen?
Gelukkig ,eindelijk weer hoorquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zag toevallig net een reclame dat het 12 september weer begint.
Waar zijn z'n blogs te lezen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:19 schreef RaymanNL het volgende:
Er komt dit najaar een 12 uur lang durende Mooi Weer de Leeuw las ik een tijdje terug op de blog van Paul. Da's dus wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |