quote:Zaterdag 12 april:
13.00-14.00 uur Jamie Lidell
14.40-15.00 uur Shout Out Louds
15.40-16.00 uur Efterklang
16.40-17.00 uur Foy Vance
17.40-18.00 uur Black Lips
18.40-19.00 uur Simone White
19.40-20.00 uur Charles Frail
quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:58 schreef Aisumasen het volgende:
Waar waren we gebleven?
Nare meneer in Nijmegen gaf de stuk of 10 (!?) setlisten aan één groepje aan de andere kant van het publiek.Ach, ik heb die van vorig jaar gesigneerd en wel
.
Tip voor de mensen die in de omgeving Rotterdam wonen en niet naar Motel Mozaique gaan. 3VOOR12 heeft een speciaal podium in Museum TENT. Op dat podium doen morgen een aantal acts, die later op de dag op Motel Mozaique spelen, een speciale set voor 3VOOR12. Jamie Lidell doet een lange set. En het leuke is, entree is gratis.
[..]
Sukkellllll!quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:51 schreef Thijsssss het volgende:
Kan iemand alsjeblieft vertellen hoe stom het wel niet is geweest om Foals vandaag over te slaan en naar een verjaardag te gaan?
Valt wel mee hoor, zo geweldig zijn die nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 02:51 schreef Thijsssss het volgende:
Kan iemand alsjeblieft vertellen hoe stom het wel niet is geweest om Foals vandaag over te slaan en naar een verjaardag te gaan?
Niet zoveel drinken op de vroege avondquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:29 schreef frame-saw het volgende:
Hallo.
Ik voel me brak, terwijl ik gister netjes om half 12 naar bed ben gegaan
Ik heb alleen maar cocktailnootjes gehad.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:31 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet zoveel drinken op de vroege avond
Waarom zo snel al? De breuk moet toch eerst helen? Dit is niet tof neequote:Op zaterdag 12 april 2008 15:10 schreef lienelien het volgende:
hallo,
mijn brace mocht af en nu voelt 't alsof m'n arm d'r af valt en alles vanaf m'n rechter schouder tot aan m'n wang tintelt
doeii
ja dat mocht van de dokter.. na een weekje zit het nl alweer een beetje aan elkaar. En dat ding mag niet te lang om omdat ik dan m'n spieren bijna niet meer gebruik.. Heb wel een mitalla, maar da's kutquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom zo snel al? De breuk moet toch eerst helen? Dit is niet tof nee![]()
Aw meis tochquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja dat mocht van de dokter.. na een weekje zit het nl alweer een beetje aan elkaar. En dat ding mag niet te lang om omdat ik dan m'n spieren bijna niet meer gebruik.. Heb wel een mitalla, maar da's kut
4 weken niet te veel bewegen, geen dingen tillen, geen kracht zetten... Ja denk niet dat WAS gaat lukken ivm mensen die tegen me aan staan/springen..quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aw meis tochEn wat houdt die 4 weken rust in? Mag je dan echt helemaal niks doen?
zou het jammer vinden als je niet mee kan naar WAS
Parijs, sowieso. Makkelijke keuze, al ga ik wss wel naar MGMT, maar als ik die keuze had zou ik het wel wetenquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:47 schreef SnowCockroach het volgende:
Nouja sfeerloos hok met podium, maar dat had ik al ooit eens gezegd. Zal ik een dag naar Parijs gaan of naar MGMT?
Ze speelden inderdaad vrij kort.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:25 schreef SnowCockroach het volgende:
Rifles gisteren was wel leuk, maar ze speelden naar mijn idee wel echt kort.En ik vind de Helling nu officieel kut.
Amai zeg! En al dit schoons kunt ge al bezien voor 27 euhroojsquote:Lokerse Feesten
Zaterdag 2 augustus
The Kids
Buzzcocks
The New York Dolls
Sex Pistols
quote:Goldfrapp doet voorprogramma Massive Attack
Afgelopen zaterdag stond Goldfrapp nog op Motel Mozaique in Rotterdam. Vandaag maakt Mojo bekend dat de band onder leiding van Alison Goldfrapp special guest is bij het concert dat Massive Attack op 3 juli in het Westerpark geeft. Goldfrapp bracht onlangs haar vierde studioalbum Seventh Tree uit. Kaarten voor dit concert zijn nog volop verkrijgbaar bij de reguliere voorverkoopadressen.
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ik weet wie de guest is![]()
Mag niet zeggen wie, maar zal verklappen dat ze heel gaaf is...
Soms kots ik op indie en soms vind ik het heel tofquote:Op zondag 13 april 2008 23:26 schreef lienelien het volgende:
waarom stiekem?
waarom?quote:Op maandag 14 april 2008 20:37 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Soms kots ik op indie en soms vind ik het heel tof
Ik weet nog dat ik bij die post dacht aan Sinead O'Connor moest denken omdat 'ie wel vaker met Massive Attack heeft gestaan, maar Goldfrapp is ook zeer tof!quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:20 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand trouwens nog leuke tips voor Koninginnedag?
Eigenlijk niet zo heel erg trek om op 1 mei wakker te worden met een extreem droge mond en dan te beseffen dat het pauperige Ernem eigenlijk weer een tegenvaller van jewelste was...
quote:Oranjepop in Nijmegen
Koninginnedag wordt vaak geassocieerd met Nederlandstalige meezingers en onbezonnen biertjes drinken. Dat het ook anders kan bewijst Oranjepop in Nijmegen. Agua de Annique, Bloody Honkies en Friska Viljor is maar een kleine greep uit het aanbod wat het festival dit jaar bied.
Oranjepop vindt dit jaar, net als in 2007, plaats in het Hunnerpark. Naast de muziek is er ruimte voor andere activiteiten, zoals een festivalmarkt en een culturele markt waar Nijmeegse organisaties zich presenteren en kindervermaak door Grote Broer, het vroegere circusdebuut, dat een programma voor de kleintjes verzorgt. Vorig jaar werd de opzet uitgebreid met de ‘tipi’, een tent waarin artiesten intieme optredens geven. Een groot succes, dus reden voor voortzetting.
Het gratis toegankelijke openluchtfestival, dat volgend jaar zijn tienjarig jubileum viert, start op 30 april om 14.00 uur. Voor wie niet in de gelegenheid is om naar het Hunnerpark te komen, zendt de lokale zender Nijmegen1 live reportages vanaf het festivalterrein uit.
Zoiets?quote:Het volledige programma ziet er als volgt uit:
Hoofdpodium
• Overtref
• The Bloody Honkies
• The Hype
• Marike Jager
• Friska Viljor
• Flip Kowlier
• Agua de Annique
• La Melodia
• Ro Krom & BGS Beats
• The Fatty Boom Project
Tipi
• Nina van de Leest
• Piepschuim
• Eline de Bruijn
• Anavarin
• Marten de Paepe
• Daisy Chain
• Phantom Puercos
• Okieson
Ok, da's dus heel snel opgelostquote:The Bloody Honkies
The Hype
Friska Viljor
Agua de Annique
Okieson
Daisy Chain
Als je het hebt over die hyperactieve Britse new wave bandjes die als paddestoelen uit de grond schieten, dan geef ik je gelijk. Er zijn er maar weinig die ècht interessant zijn, de rest zit elkaar gewoon een potje na te spelen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:40 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik vind het een gevoelsding.. jij niet?
Nou dat kan je wel zeggen godverdomme.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:51 schreef Leonos het volgende:
Is er niemand bij the Kooks geweest gister?
Voor de liefhebbers: nieuwe liftsessiequote:Op dinsdag 15 april 2008 12:51 schreef Leonos het volgende:
Is er niemand bij the Kooks geweest gister?
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:49 schreef lienelien het volgende:
Is hij geboren met een open gehemelte, of kan 'ie gewoon niet articuleren?
Hap hap.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef IdlersDream het volgende:
Cultuurbarbaren hier. Zeker nog nooit van Jesus & mary chain, the smiths en 50's rock 'n roll gehoord.... Succes met The Kooks en alle andere 13 in dozijn rete hippe en o zo coole new wave brit pop bandjes
hmm, oja, nee, da's best vreemd eigenlijk..quote:Op woensdag 16 april 2008 17:35 schreef JeroenV het volgende:
Nog niks bekend over het uitgestelde concert van WAS in Rotown he?
Ja volgens mij is Justice ook veel leuker in Paradiso. Jammer dat ik daar niet bij was.quote:
Ik ga ookquote:Op woensdag 16 april 2008 19:55 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik denk dat ik ook nog maar een keer naar WAS ga in de Melkweg.
Die luisterde ik toevallig net nogquote:
Nee helaasquote:Op donderdag 17 april 2008 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die luisterde ik toevallig net nog
Patronaat zuigt wel ja, maar ik denk dat ze nog wel ergens anders komen.
Waarom niet? Haarlen is niet eens Nederlandquote:
Ach ga weg, wie woont er nou bijna in Duitsland?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom niet? Haarlen is niet eens Nederland
En ik ga waarschijnlijk ook met SnowCockroach mee als het goed is!quote:Op donderdag 17 april 2008 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga ookEn Lien ook als het lukt met haar arm
ja.. best wel.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:17 schreef NevermindMe het volgende:
Auw. Toch vrij lastig bij een concert..
Keith blijft altijd een speciaal plekje in mijn hart houden hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 17:10 schreef lienelien het volgende:
Maj geilt tegenwoordig op iemand anders
En mij herken je aan een best wel heel erg uitstekend bot, en een kutte sling om m'n arm om dat bot recht te krijgen.ofzo.of niet.waarschijnlijk.
Ja je moet echt gaanquote:Op donderdag 17 april 2008 20:38 schreef SnowCockroach het volgende:
Death Cab for Cutie moet ik eigenlijk ook wel heen.![]()
Poverty Strikes!
once again
Ik kan nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:15 schreef lienelien het volgende:
GUILLEMOTS
Datum: zaterdag 7 juni 2008
Voorverkoop vanaf: zaterdag 19 april 2008
aanvang: 20:30 uur
zaal open: 19:00 uur
entree: 13,50 excl. lidmaatschap (3,- p.m./ 18,- p.j.)
In Paradiso
Indiequote:Op vrijdag 18 april 2008 01:46 schreef Aisumasen het volgende:
1. Waarom kom ik er nu pas achter dat Snoop Dogg aanstaande dinsdag in de Melkweg komt en de kaartverkoop vanochtend gestart was?
quote:Woensdag 25 juni 2008
Paradiso - Grote Zaal - Amsterdam
Aanvang: 20:30
Hoofdprogramma:
Elbow
Prijs 18,- exclusief lidmaatschap
Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 19 april 2008 10:00 van start.
Dat vraag ik me ook af. Lijkt me echt tof, maar niet voor 55 euroquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:46 schreef Aisumasen het volgende:
2. Waarom kost Blondie in Paradiso 55 euro?
Supermayer en Mr. Oizoquote:De eerste namen van artiesten die optreden in Melkweg en Paradiso tijdens 5 days off zijn bekend. Tijdens het festival voor elektronische muziek en mediakunst vinden van woensdag 2 tot en met zondag 6 juli optredens plaats van Hercules and Love Affair, Supermayer, James Holden, Roni Size Reprazent en Mr. Oizo.
Passe-partouts voor vijf dagen Melkweg en Paradiso kosten ¤ 60 en zijn vanaf zaterdag 19 april verkrijgbaar.
Is kut ja. Steeds die 20 euro or so hakt er aardig in.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:26 schreef Grobbel het volgende:
Bleh, het wordt maar weer eens tijd voor een nieuw rijtje toffe boekingen in Doornroosje. Amsterdam is een fantastische stad, maar niet als je geen ov meer hebt.
Ik ben wel benieuwd hoe ze live zijn. En ook naar hoe t nieuwe album is natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja je moet echt gaanZo'n geweldige band en echt super live
Not to miss
Denk wel dat het snel uitverkoopt, hoewel er nu nog kaarten zijn
Ga je weer studeren?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is kut ja. Steeds die 20 euro or so hakt er aardig in.
Gelukkig over een paar maandjes weer OV
Eigenlijk weet ik het antwoord op die vraag natuurlijk wel... Die prijs komt érgens vandaan, en dat is niet van de zaalquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Lijkt me echt tof, maar niet voor 55 euro
Yups.quote:
Uiteraard. Maar da's vaker met dat soort artiesten. Eigenlijk niet meer zo heel veel om op te leunen, behalve hun naam.quote:
.
Op vrijdag 18 april 2008 20:58 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik het antwoord op die vraag natuurlijk wel... Die prijs komt érgens vandaan, en dat is niet van de zaal. Afgelopen zomer stond ze ook in de Paradiso, was toen geloof ik net zo reteduur. Smokey Robinson vorig jaar, wilde ik héél graag heen. Helaas ook iets van 50 euro. James Brown in de zomer van 2006 in de Paradiso: 80 euro!!! Ook maar overgeslagen. Al heb ik daar nu misschien wel een beetje spijt van.
Weet ik nog niet precies. Heb me al voor Filosofie, Culturele antropologie en Psychologie ingeschreven.quote:
Gebreekjes mag in het Ernemsquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:24 schreef lienelien het volgende:
gebreekjes ja
ík heb pas een gebreekje op dit moment
Hoe heb je dat nu weer uitgerekend?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:35 schreef jakkop het volgende:Top 30 posts per topic van jakkop
Positie, aantal posts, topic
01. 71 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 26
02. 57 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #25
03. 40 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 29
04. 35 Algemene Kennis Quiz Deel 928
05. 34 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 27
05. 34 Algemene kenniskwis # 930
07. 31 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 28
08. 30 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #23
08. 30 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #9
10. 29 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #21
11. 28 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #20
12. 26 Algemene Kennis Quiz Deel 634
13. 23 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #19
14. 21 Opleidingen Journalistiek VIII
14. 21 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #24
16. 20 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #22
17. 18 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #13
18. 17 Algemene Kennis Quiz Deel 631
19. 16 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #14
19. 16 Algemene kennisquiz deel 635
21. 15 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #8
21. 15 Google Adsense & dergelijke: Deel VII
21. 15 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #17
24. 14 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #15
24. 14 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 30
26. 13 Algemene Kennis Quiz deel 647
26. 13 London Calling #2 [Centraal]
28. 12 Arctic Monkeys #11 - 6 december HMH
29. 11 Fok! Muziek Trivia deel CMXLVI
29. 11 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #31
Anders lul je in je eentje bijna een kwart van een topic vol
Alex kan ook voor een meisje, maar dan is het idee wel een beetje weg.quote:Op zondag 20 april 2008 12:01 schreef frame-saw het volgende:
Is iedereen dood, of heeft iedereen zijn/haar leven weer gevonden?
Ik krijg morgen een konijntje, jammer dat het een zij is anders had ik het Alex genoemd (naar mijn 2 favoriete mannen: Alex Turner en Alex Kapranos).
En dan ontstaat er verwarringquote:Op zondag 20 april 2008 12:09 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Alex kan ook voor een meisje, maar dan is het idee wel een beetje weg.
We waren gewoon allemaal stil van het indrukwekkende lijstje van Jakkopquote:Op zondag 20 april 2008 12:01 schreef frame-saw het volgende:
Is iedereen dood, of heeft iedereen zijn/haar leven weer gevonden?
quote:Op zondag 20 april 2008 12:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
En dan ontstaat er verwarring![]()
Misschien noem ik het wel gewoon konijn.
Leonosquote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef Leonos het volgende:
Vanavond naar Angels and Airwaves. Nog nooit gehoord maar schijnt leuk te zijn
Grappenmakerquote:Eerst kampioensfeest van Ajax
quote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef Leonos het volgende:
Vanavond naar Angels and Airwaves. Nog nooit gehoord maar schijnt leuk te zijn
Dan zal ik vast wat houten planken voor je ramen timmeren.quote:Op zondag 20 april 2008 12:35 schreef lienelien het volgende:
Als Ajax kampioen wordt, dan gaan ze zo'n 30 meter van mijn huis op 'n rondvaartboot.En er hier ook weer af
Dus het zal wel gezellig worden hier voor de deur dan
Uhm dat zal wel meevallen. Elk willekeurig beetje nadenkend mens weet dat de kans groter is dat PSV ook maar 1 punt haalt tegen Vitesse dan dat ze verliezen.quote:Op zondag 20 april 2008 12:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan zal ik vast wat houten planken voor je ramen timmeren.
Als Ajax geen kampioen word gaat de hel los breken in Amsterdam. Er zijn al vele supporters naar Amsterdam
Vitessequote:Op zondag 20 april 2008 13:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Uhm dat zal wel meevallen. Elk willekeurig beetje nadenkend mens weet dat de kans groter is dat PSV ook maar 1 punt haalt tegen Vitesse dan dat ze verliezen.
quote:Op zondag 20 april 2008 13:00 schreef JeroenV het volgende:
Voetbal is indie
Denk dat je niet de enige niet voetbalfan bent hier :pquote:Op zondag 20 april 2008 13:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
![]()
Is dit een geheim plan om mij weg te pesten ofzo?
En PSV gaat winnen, huisgenoot blij, Ajax-supporters boos, boeiend
Vandaag is Amsterdam precies 200 jaar hoofdstad van Nederland, maar helaas is de gemeente dat vergetenquote:Op zondag 20 april 2008 12:35 schreef lienelien het volgende:
Als Ajax kampioen wordt, dan gaan ze zo'n 30 meter van mijn huis op 'n rondvaartboot.En er hier ook weer af
Dus het zal wel gezellig worden hier voor de deur dan
quote:The A-side, 'J'accuse Ted Hughes' is a previously unreleased 22 minute drone-piece recorded by Sonic Youth at the All Tomorrows Parties Festival in the UK April 2001. At ATP the band previewed instrumental and early versions of songs from the then soon-to-be recorded 'NYC Ghosts and Flowers' and performed this premiere + exclusive performance of 'J'accuse Ted Hughes'.
The B-side, 'Agnes B Musique' is a soundtrack-style piece recorded at the band's own Murray Street Studio in 2001 for a never-to-be realized collaboration with French clothing designer Agnes B. This 18 minute long musical piece was recorded with a 5-piece version of SY, the 4 members of SY being joined by Jim O'Rourke who also mixed 'Agnes B Musique'.
Samenvatting: Hoogtepunt, politiepaard dat ging pissenquote:Op zondag 20 april 2008 18:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heb d'r niets van gezien, ben om 14u naar het platteland gevlucht
Nee echt nietquote:
Kom op, om te kotsen is ook wel een beetje overdrevenquote:Op maandag 21 april 2008 00:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Samenvatting: Hoogtepunt, politiepaard dat ging pissen
PS: Angels and Airwaves
Ik ben na 2 nummers naar de bar gegaan waar di-rect stond (quote:Op maandag 21 april 2008 01:50 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Kom op, om te kotsen is ook wel een beetje overdrevenHeb een vermakelijke avond gehad, helaas had Tom geen Mark en Travis bij zich om het feest compleet te maken. Hij heeft de moves en grappen nog steeds die hij ook in zijn hoogtijdagen had
Het hele gezanik over 'het leven' en 'het doel van de band' ging ook mij te ver, zonde om dat tussen de enkele catchy nummers door te gooien. Om toch nog even kotsend af te sluiten:
Emo's
Hehe, wat vond di-rect zelf van hun optreden? Het boegeroep en de glazen bij hun opkomst gaven al lichtjes aan dat de 14-jarige emo-meisjes van tegenwoordig niet meer zitten te wachten op Jamiequote:Op maandag 21 april 2008 12:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik ben na 2 nummers naar de bar gegaan waar di-rect stond () en daar mee even bier zitten drinken.
Daarna kleine dronken emo meisjes versierd
quote:Op maandag 21 april 2008 23:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]![]()
![]()
Uit de Doornroosje nieuwsbrief:
08.jun.2008 20:00 GUILLEMOTS
Nice =Dquote:Op zondag 20 april 2008 19:46 schreef -skippybal- het volgende:
Tokkie eens even op met jevoetbal
Straks gaat het nog over autotuning, Costa's, religie en andere vieze, enge dingen.
Wat dan wel weer tof is, is dat er over 2 dagen nieuw Sonic Youth gerag aan komt
Nummertje 7 in de SYR-serie
[..]
Maar het feit dat de band helemaal los ging, spike het publiek in sprong en een groot deel vam de zaal meekreeg deed ook vermoeden dat een groot deel van de bezoekers zijn/haar vooroordelen goed overboord kon zetten en mee kon gaan in de rockshow die DI-RECT verzorgde...quote:Op maandag 21 april 2008 17:34 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Hehe, wat vond di-rect zelf van hun optreden? Het boegeroep en de glazen bij hun opkomst gaven al lichtjes aan dat de 14-jarige emo-meisjes van tegenwoordig niet meer zitten te wachten op Jamie
Ik nu anderhalve week vakantie, en dan nog 4 weken school, en dan weer tentamenweek.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:10 schreef frame-saw het volgende:
Tss, ik moet nog 4 weken school, en 2 tentamenweken!
Details.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:17 schreef jakkop het volgende:
Ja nou ik zeg dan wel zomervakantie, maar ik moet nog wat formaliteiten regelen. examens enzo.
Oja ik heb volgende week ook vakantiequote:Op dinsdag 22 april 2008 17:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik nu anderhalve week vakantie, en dan nog 4 weken school, en dan weer tentamenweek.
Dat was ook het eerste wat ik dacht jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:45 schreef Aisumasen het volgende:
Oei, kaartverkoop viel flink tegen dus. "Volgens de organisatie zijn er 'nog enkele' kaarten verkrijgbaar voor het feest in Paradiso". Oftewel: Een week voor aanvang waren er krap 1500 kaarten van de 5500 verkocht.
Jammer voor de mensen die gehoopt hadden op een leuke koninginnenacht, al is Paradiso wel 100 keer leuker. Het is dat ze amper 4 maanden eerder op precies dezelfde plek stonden...
FF=Foo Fighters???!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:12 schreef lienelien het volgende:
oja, help me even.
Ik heb al zo'n half jaar geen nieuwe muziek mee gedownload. En iedere keer als ik nu m'n ipod aanzet, zie ik niets leuks om te luisteren
Dus wie fixt er even een leuk lijstje voor me zodat ik weer leuke nieuew dingen kan aanhoren ipv FF maar weer uit de oude doos te halen?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:34 schreef MaJo het volgende:
Damn Soulwax met koninginnenacht in de HMH is verplaatst naar de dag ervoor in ParadisoEn dan ga ik naar We are Scientists dus dat gaat niet lukken
Jawel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nu is het zeker niet zo'n avond lange show tot zes uur in de ochtend ofzo, met 2 Many Djs, Goose en alles erbij?
Ik heb die track op 7" gekocht. Ik dacht dat het een side-project van The Village People was.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.![]()
FF = Full Force, natuurlijk.![]()
Yup nog steedsquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ik wil ik wil ik wil
Nu is het zeker niet zo'n avond lange show tot zes uur in de ochtend ofzo, met 2 Many Djs, Goose en alles erbij?
Ook ik was in het begin nogal sceptisch over Di-rect, maar ik werd omver geblazen door hun eerste twee/drie nummers, die rockten keihard. Helaas kwamen daarna weer nummers als Adrenaline en Rollercoaster die ik automatisch weer associeer met hun zoetsappige geneuzel en dutte de boel voor mij een beetje in.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:06 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Maar het feit dat de band helemaal los ging, spike het publiek in sprong en een groot deel vam de zaal meekreeg deed ook vermoeden dat een groot deel van de bezoekers zijn/haar vooroordelen goed overboord kon zetten en mee kon gaan in de rockshow die DI-RECT verzorgde...
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Aisumasen het volgende:
Ik heb die track op 7" gekocht. Ik dacht dat het een side-project van The Village People was.
[ afbeelding ]
Neem dat maar even onder de loep, ja.
Wel gaaf, ik ga eens kijken of ik iemand mee kan krijgenquote:Op woensdag 23 april 2008 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup nog steedsAlleen Joost van Bellen kan nu niet. Trouwens wel bizar dat ze zo'n avond nu inplannen op een reguliere maandagavond
En Vitalicquote:Op woensdag 23 april 2008 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup nog steedsAlleen Joost van Bellen kan nu niet.
Wat een kutdatum, wat een kutprijs, wat een toffe band...quote:Maxïmo Park
Support nnb
Datum: Zondag 10 Augustus 2008
Zaal: Grote Zaal
VVK: 03-05
Aanvang: 20:30 uur
Open: 19:00 uur
Toegang: ¤ 20,00 + lidm
Enig idee tot hoe laat dat duurt in Paradiso? Dan weet ik of ik rekening moet houden met wat rondstruinen in Amsterdam in de nacht tot de trein gaatquote:Op woensdag 23 april 2008 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
Blergh geen Vitalic, dus ook geen Skippybal.
Ik had ineens een ingeving (geen idee hoe ik dat zo bedacht, vast iets spiritueels...) om op de site van Paradiso te kijken en, wat een verrassing, daar staat dit:quote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Enig idee tot hoe laat dat duurt in Paradiso? Dan weet ik of ik rekening moet houden met wat rondstruinen in Amsterdam in de nacht tot de trein gaat
Helaas, geen stiekeme bezoekjes aan Yab Yum voor jou! Tenminste, niet uit verveling door het wachten op de eerste trein van dinsdag...quote:zaal open: 20.00 - 06.00 uur
En Goosequote:Op woensdag 23 april 2008 11:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wel gaaf, ik ga eens kijken of ik iemand mee kan krijgen
Alleen is het idd wel op een normale maandagavond
Ah, Vitalic kan niet, geen JvB. Das wel jammer...
Ik zie dat ze eerst de film van A part of the weekend never dies gaan uitzenden, dan live optreden van Soulwax, De Jeugd, Leleen Aka The Junkies (konijntje wiebelen
). En dan 2 many djs en de rest van de djs
![]()
Maxïmo Parkquote:Op woensdag 23 april 2008 12:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een kutdatum, wat een kutprijs, wat een toffe band...
Ik acht de kans best groot eigenlijkquote:Op woensdag 23 april 2008 13:23 schreef Grobbel het volgende:
Lowlands, dat kan natuurlijk ook.Zou op zich ook wel weer welkom zijn op Lowlands, laatste keer was 3 jaar geleden. En toen waren ze nog niet echt bekend (stonden op het Charlie podium).
Hmm, ik wou dat ik van die spirituele ingevingen had...quote:Op woensdag 23 april 2008 13:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik had ineens een ingeving (geen idee hoe ik dat zo bedacht, vast iets spiritueels...) om op de site van Paradiso te kijken en, wat een verrassing, daar staat dit:
[..]
Helaas, geen stiekeme bezoekjes aan Yab Yum voor jou! Tenminste, niet uit verveling door het wachten op de eerste trein van dinsdag...
Ze zijn vorig jaar nog geweestquote:Op woensdag 23 april 2008 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik acht de kans best groot eigenlijkIs inderdaad 3 jaar geleden en ze hebben inmiddels een nieuw album uit (had ze eigenlijk vorig jaar al verwacht maar goed). Laten we het hopen
Het ging over Lowlands, en daar waren ze niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:06 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ze zijn vorig jaar nog geweest![]()
Je hebt het over MP neem ik aan. Ik ben vorig jaar nog naar een showcase geweest, ergens in maart/april, in die week stonden ze ook in de Melkweg of Paradiso.
O ik dacht al. Pling.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het ging over Lowlands, en daar waren ze niet.
Dat dusquote:Op woensdag 23 april 2008 14:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het ging over Lowlands, en daar waren ze niet.
Lowlands is drie dagen, dus het kan nog steeds.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef jakkop het volgende:
Kleine kans dat Maximo Park op LL komt. Ze staan dan ook op V Festival en ook nog eens op een Oostenrijks festival. Weinig tijd nog over iig.
Vooral Reverend van R&TM, die wou zelfs zijn album naar het Nederlands vertalen.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:48 schreef frame-saw het volgende:
Ah joh, zeggen ze niet altijd 'Holland is great!'?
Oja, elke band zegt dat
En Infadels, waarvan de bassist een huis in Utrecht wilde gaan kopenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vooral Reverend van R&TM, die wou zelfs zijn album naar het Nederlands vertalen.
Oja, Maximo Park![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:51 schreef Lieke_K het volgende:
Elbow in Doornroosje, ik zeg hemel op aarde!
Valt wel mee, hoogtepunt van hun populariteit is alweer van rond de eeuwwisseling. Beetje ondergesneeuwde band onder het hoekige new wave geweld van de laatste paar jaar, maar ze blijven erg goed.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
Is het heel erg dat ik Elbows niet ken?
* MaJo gaat het vanavond checken
-squote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
Verrek, inderdaad!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:10 schreef frame-saw het volgende:
Ik ken Elbow ook niet, de naam komt me niet eens bekend voor.![]()
Ik las op last.fm dat het op Lowlands komt
quote:Futureheads en Elbow op Lowlands (bron: gesprek van Henk (Kink fm) met de zangers van beide bands.)
Voorprogramma om 20:30, dus ik gok dat Boris rond 21:45 wel zal beginnen.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:24 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laat begint Boris eigenlijk? Ik kan hier niet op Doornroosje.nl
quote:!!!(Chk Chk Chk) - "Yadnus (Still Going to the Roadhouse mix)"
Cheeseburger - "Cocaine"
Deluka - "Sleep Is Impossible"
Greenskeepers - "Vagabond"
Juliette & The Licks - "Inside The Cage (David Gilmour Girls Remix)"
LCD Soundsystem - "Get Innocuous"
Les Savy Fav - "Raging In The Plague Age"
Ralph Myerz - "The Teacher"
Teenager - "Pony"
The Black Keys - "Strange Times"
The Boggs - "Arm In Arm (Shy Child Mix)"
The Pistolas - "Take It With A Kiss"
The Prairi Cartel - "Homicide"
The Rapture - "No Sex For Ben"
Tom Vek - "One Horse Race"
Unkle Featuring The Duke Spirit - "Mayday"
White Light Parade - "Riot In The City"
Whitey - "Wrap It Up"
Gewoon de trein door lopen en als je een of hij/zij het erg vindt als je zegt dat je met hem/haar reist bij een bezoekje van de conducteur.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:56 schreef TomR het volgende:
gaat er iemand van hier toevallig naar lc met ov vanuit arnhem? Zit beetje krap met geld
hmz,dat valt ook nog te proberenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gewoon de trein door lopen en als je een of hij/zij het erg vindt als je zegt dat je met hem/haar reist bij een bezoekje van de conducteur.
Doet niemand moeilijk over. En zowel, door lopen naar de volgende
Hmm, ga ik wel een kaartje voor kopen denk ik. Als ze niet op lowlands komen iig.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:05 schreef Evertje het volgende:
Paradiso, Amsterdam
10-08-2008
MAXIMO PARK
aanvang: 20.30 uur
zaal open: 19.00 uur
entree: 20,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Voorverkoop vanaf zaterdag 03 mei.
18 juni, dus dat mis ik net. Maar volgens mij komen ze hier ook, even zien of ik het geld er voor over heb, moet eerlijk toegeven dat ik nog niet heel erg vol ben van Guillemots.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, wanneer kom je weer terug naar Nederland? Op 8 juni staat namelijk Guillemots in Doornroosje.
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
18 juni, dus dat mis ik net. Maar volgens mij komen ze hier ook, even zien of ik het geld er voor over heb, moet eerlijk toegeven dat ik nog niet heel erg vol ben van Guillemots.![]()
Attik Monkies met Teddie Pikkert zitten er ook in, maar staat niet in de lijstquote:Op donderdag 24 april 2008 22:20 schreef -skippybal- het volgende:
GTA 4 (voor de meisjes: vredig computerspelletje waar je veulentjes moet opvoeden tot grote, sterke merries) heeft gewoon een indie-radiostation
Naja, soort van...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |