FF=Foo Fighters???!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:12 schreef lienelien het volgende:
oja, help me even.
Ik heb al zo'n half jaar geen nieuwe muziek mee gedownload. En iedere keer als ik nu m'n ipod aanzet, zie ik niets leuks om te luisteren
Dus wie fixt er even een leuk lijstje voor me zodat ik weer leuke nieuew dingen kan aanhoren ipv FF maar weer uit de oude doos te halen?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:34 schreef MaJo het volgende:
Damn Soulwax met koninginnenacht in de HMH is verplaatst naar de dag ervoor in ParadisoEn dan ga ik naar We are Scientists dus dat gaat niet lukken
Jawel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nu is het zeker niet zo'n avond lange show tot zes uur in de ochtend ofzo, met 2 Many Djs, Goose en alles erbij?
Ik heb die track op 7" gekocht. Ik dacht dat het een side-project van The Village People was.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar.![]()
FF = Full Force, natuurlijk.![]()
Yup nog steedsquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ik wil ik wil ik wil
Nu is het zeker niet zo'n avond lange show tot zes uur in de ochtend ofzo, met 2 Many Djs, Goose en alles erbij?
Ook ik was in het begin nogal sceptisch over Di-rect, maar ik werd omver geblazen door hun eerste twee/drie nummers, die rockten keihard. Helaas kwamen daarna weer nummers als Adrenaline en Rollercoaster die ik automatisch weer associeer met hun zoetsappige geneuzel en dutte de boel voor mij een beetje in.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:06 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Maar het feit dat de band helemaal los ging, spike het publiek in sprong en een groot deel vam de zaal meekreeg deed ook vermoeden dat een groot deel van de bezoekers zijn/haar vooroordelen goed overboord kon zetten en mee kon gaan in de rockshow die DI-RECT verzorgde...
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:18 schreef Aisumasen het volgende:
Ik heb die track op 7" gekocht. Ik dacht dat het een side-project van The Village People was.
[ afbeelding ]
Neem dat maar even onder de loep, ja.
Wel gaaf, ik ga eens kijken of ik iemand mee kan krijgenquote:Op woensdag 23 april 2008 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup nog steedsAlleen Joost van Bellen kan nu niet. Trouwens wel bizar dat ze zo'n avond nu inplannen op een reguliere maandagavond
En Vitalicquote:Op woensdag 23 april 2008 00:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yup nog steedsAlleen Joost van Bellen kan nu niet.
Wat een kutdatum, wat een kutprijs, wat een toffe band...quote:Maxïmo Park
Support nnb
Datum: Zondag 10 Augustus 2008
Zaal: Grote Zaal
VVK: 03-05
Aanvang: 20:30 uur
Open: 19:00 uur
Toegang: ¤ 20,00 + lidm
Enig idee tot hoe laat dat duurt in Paradiso? Dan weet ik of ik rekening moet houden met wat rondstruinen in Amsterdam in de nacht tot de trein gaatquote:Op woensdag 23 april 2008 12:40 schreef -skippybal- het volgende:
Blergh geen Vitalic, dus ook geen Skippybal.
Ik had ineens een ingeving (geen idee hoe ik dat zo bedacht, vast iets spiritueels...) om op de site van Paradiso te kijken en, wat een verrassing, daar staat dit:quote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Enig idee tot hoe laat dat duurt in Paradiso? Dan weet ik of ik rekening moet houden met wat rondstruinen in Amsterdam in de nacht tot de trein gaat
Helaas, geen stiekeme bezoekjes aan Yab Yum voor jou! Tenminste, niet uit verveling door het wachten op de eerste trein van dinsdag...quote:zaal open: 20.00 - 06.00 uur
En Goosequote:Op woensdag 23 april 2008 11:19 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wel gaaf, ik ga eens kijken of ik iemand mee kan krijgen
Alleen is het idd wel op een normale maandagavond
Ah, Vitalic kan niet, geen JvB. Das wel jammer...
Ik zie dat ze eerst de film van A part of the weekend never dies gaan uitzenden, dan live optreden van Soulwax, De Jeugd, Leleen Aka The Junkies (konijntje wiebelen
). En dan 2 many djs en de rest van de djs
![]()
Maxïmo Parkquote:Op woensdag 23 april 2008 12:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat een kutdatum, wat een kutprijs, wat een toffe band...
Ik acht de kans best groot eigenlijkquote:Op woensdag 23 april 2008 13:23 schreef Grobbel het volgende:
Lowlands, dat kan natuurlijk ook.Zou op zich ook wel weer welkom zijn op Lowlands, laatste keer was 3 jaar geleden. En toen waren ze nog niet echt bekend (stonden op het Charlie podium).
Hmm, ik wou dat ik van die spirituele ingevingen had...quote:Op woensdag 23 april 2008 13:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik had ineens een ingeving (geen idee hoe ik dat zo bedacht, vast iets spiritueels...) om op de site van Paradiso te kijken en, wat een verrassing, daar staat dit:
[..]
Helaas, geen stiekeme bezoekjes aan Yab Yum voor jou! Tenminste, niet uit verveling door het wachten op de eerste trein van dinsdag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |