Ja volgens mij is Justice ook veel leuker in Paradiso. Jammer dat ik daar niet bij was.quote:
Ik ga ookquote:Op woensdag 16 april 2008 19:55 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik denk dat ik ook nog maar een keer naar WAS ga in de Melkweg.
Die luisterde ik toevallig net nogquote:
Nee helaasquote:Op donderdag 17 april 2008 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die luisterde ik toevallig net nog
Patronaat zuigt wel ja, maar ik denk dat ze nog wel ergens anders komen.
Waarom niet? Haarlen is niet eens Nederlandquote:
Ach ga weg, wie woont er nou bijna in Duitsland?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom niet? Haarlen is niet eens Nederland
En ik ga waarschijnlijk ook met SnowCockroach mee als het goed is!quote:Op donderdag 17 april 2008 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga ookEn Lien ook als het lukt met haar arm
ja.. best wel.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:17 schreef NevermindMe het volgende:
Auw. Toch vrij lastig bij een concert..
Keith blijft altijd een speciaal plekje in mijn hart houden hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 17:10 schreef lienelien het volgende:
Maj geilt tegenwoordig op iemand anders
En mij herken je aan een best wel heel erg uitstekend bot, en een kutte sling om m'n arm om dat bot recht te krijgen.ofzo.of niet.waarschijnlijk.
Ja je moet echt gaanquote:Op donderdag 17 april 2008 20:38 schreef SnowCockroach het volgende:
Death Cab for Cutie moet ik eigenlijk ook wel heen.![]()
Poverty Strikes!
once again
Ik kan nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:15 schreef lienelien het volgende:
GUILLEMOTS
Datum: zaterdag 7 juni 2008
Voorverkoop vanaf: zaterdag 19 april 2008
aanvang: 20:30 uur
zaal open: 19:00 uur
entree: 13,50 excl. lidmaatschap (3,- p.m./ 18,- p.j.)
In Paradiso
Indiequote:Op vrijdag 18 april 2008 01:46 schreef Aisumasen het volgende:
1. Waarom kom ik er nu pas achter dat Snoop Dogg aanstaande dinsdag in de Melkweg komt en de kaartverkoop vanochtend gestart was?
quote:Woensdag 25 juni 2008
Paradiso - Grote Zaal - Amsterdam
Aanvang: 20:30
Hoofdprogramma:
Elbow
Prijs 18,- exclusief lidmaatschap
Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 19 april 2008 10:00 van start.
Dat vraag ik me ook af. Lijkt me echt tof, maar niet voor 55 euroquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:46 schreef Aisumasen het volgende:
2. Waarom kost Blondie in Paradiso 55 euro?
Supermayer en Mr. Oizoquote:De eerste namen van artiesten die optreden in Melkweg en Paradiso tijdens 5 days off zijn bekend. Tijdens het festival voor elektronische muziek en mediakunst vinden van woensdag 2 tot en met zondag 6 juli optredens plaats van Hercules and Love Affair, Supermayer, James Holden, Roni Size Reprazent en Mr. Oizo.
Passe-partouts voor vijf dagen Melkweg en Paradiso kosten ¤ 60 en zijn vanaf zaterdag 19 april verkrijgbaar.
Is kut ja. Steeds die 20 euro or so hakt er aardig in.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:26 schreef Grobbel het volgende:
Bleh, het wordt maar weer eens tijd voor een nieuw rijtje toffe boekingen in Doornroosje. Amsterdam is een fantastische stad, maar niet als je geen ov meer hebt.
Ik ben wel benieuwd hoe ze live zijn. En ook naar hoe t nieuwe album is natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja je moet echt gaanZo'n geweldige band en echt super live
Not to miss
Denk wel dat het snel uitverkoopt, hoewel er nu nog kaarten zijn
Ga je weer studeren?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is kut ja. Steeds die 20 euro or so hakt er aardig in.
Gelukkig over een paar maandjes weer OV
Eigenlijk weet ik het antwoord op die vraag natuurlijk wel... Die prijs komt érgens vandaan, en dat is niet van de zaalquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Lijkt me echt tof, maar niet voor 55 euro
Yups.quote:
Uiteraard. Maar da's vaker met dat soort artiesten. Eigenlijk niet meer zo heel veel om op te leunen, behalve hun naam.quote:
.
Op vrijdag 18 april 2008 20:58 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik het antwoord op die vraag natuurlijk wel... Die prijs komt érgens vandaan, en dat is niet van de zaal. Afgelopen zomer stond ze ook in de Paradiso, was toen geloof ik net zo reteduur. Smokey Robinson vorig jaar, wilde ik héél graag heen. Helaas ook iets van 50 euro. James Brown in de zomer van 2006 in de Paradiso: 80 euro!!! Ook maar overgeslagen. Al heb ik daar nu misschien wel een beetje spijt van.
Weet ik nog niet precies. Heb me al voor Filosofie, Culturele antropologie en Psychologie ingeschreven.quote:
Gebreekjes mag in het Ernemsquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:24 schreef lienelien het volgende:
gebreekjes ja
ík heb pas een gebreekje op dit moment
Hoe heb je dat nu weer uitgerekend?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:35 schreef jakkop het volgende:Top 30 posts per topic van jakkop
Positie, aantal posts, topic
01. 71 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 26
02. 57 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #25
03. 40 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 29
04. 35 Algemene Kennis Quiz Deel 928
05. 34 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 27
05. 34 Algemene kenniskwis # 930
07. 31 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 28
08. 30 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #23
08. 30 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #9
10. 29 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #21
11. 28 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #20
12. 26 Algemene Kennis Quiz Deel 634
13. 23 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #19
14. 21 Opleidingen Journalistiek VIII
14. 21 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #24
16. 20 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #22
17. 18 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #13
18. 17 Algemene Kennis Quiz Deel 631
19. 16 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #14
19. 16 Algemene kennisquiz deel 635
21. 15 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #8
21. 15 Google Adsense & dergelijke: Deel VII
21. 15 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor #17
24. 14 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #15
24. 14 I Bet Indie Sounds Good on the Dancefloor # 30
26. 13 Algemene Kennis Quiz deel 647
26. 13 London Calling #2 [Centraal]
28. 12 Arctic Monkeys #11 - 6 december HMH
29. 11 Fok! Muziek Trivia deel CMXLVI
29. 11 I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor #31
Anders lul je in je eentje bijna een kwart van een topic vol
Alex kan ook voor een meisje, maar dan is het idee wel een beetje weg.quote:Op zondag 20 april 2008 12:01 schreef frame-saw het volgende:
Is iedereen dood, of heeft iedereen zijn/haar leven weer gevonden?
Ik krijg morgen een konijntje, jammer dat het een zij is anders had ik het Alex genoemd (naar mijn 2 favoriete mannen: Alex Turner en Alex Kapranos).
En dan ontstaat er verwarringquote:Op zondag 20 april 2008 12:09 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Alex kan ook voor een meisje, maar dan is het idee wel een beetje weg.
We waren gewoon allemaal stil van het indrukwekkende lijstje van Jakkopquote:Op zondag 20 april 2008 12:01 schreef frame-saw het volgende:
Is iedereen dood, of heeft iedereen zijn/haar leven weer gevonden?
quote:Op zondag 20 april 2008 12:15 schreef frame-saw het volgende:
[..]
En dan ontstaat er verwarring![]()
Misschien noem ik het wel gewoon konijn.
Leonosquote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef Leonos het volgende:
Vanavond naar Angels and Airwaves. Nog nooit gehoord maar schijnt leuk te zijn
Grappenmakerquote:Eerst kampioensfeest van Ajax
quote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef Leonos het volgende:
Vanavond naar Angels and Airwaves. Nog nooit gehoord maar schijnt leuk te zijn
Dan zal ik vast wat houten planken voor je ramen timmeren.quote:Op zondag 20 april 2008 12:35 schreef lienelien het volgende:
Als Ajax kampioen wordt, dan gaan ze zo'n 30 meter van mijn huis op 'n rondvaartboot.En er hier ook weer af
Dus het zal wel gezellig worden hier voor de deur dan
Uhm dat zal wel meevallen. Elk willekeurig beetje nadenkend mens weet dat de kans groter is dat PSV ook maar 1 punt haalt tegen Vitesse dan dat ze verliezen.quote:Op zondag 20 april 2008 12:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dan zal ik vast wat houten planken voor je ramen timmeren.
Als Ajax geen kampioen word gaat de hel los breken in Amsterdam. Er zijn al vele supporters naar Amsterdam
Vitessequote:Op zondag 20 april 2008 13:01 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Uhm dat zal wel meevallen. Elk willekeurig beetje nadenkend mens weet dat de kans groter is dat PSV ook maar 1 punt haalt tegen Vitesse dan dat ze verliezen.
quote:Op zondag 20 april 2008 13:00 schreef JeroenV het volgende:
Voetbal is indie
Denk dat je niet de enige niet voetbalfan bent hier :pquote:Op zondag 20 april 2008 13:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
![]()
Is dit een geheim plan om mij weg te pesten ofzo?
En PSV gaat winnen, huisgenoot blij, Ajax-supporters boos, boeiend
Vandaag is Amsterdam precies 200 jaar hoofdstad van Nederland, maar helaas is de gemeente dat vergetenquote:Op zondag 20 april 2008 12:35 schreef lienelien het volgende:
Als Ajax kampioen wordt, dan gaan ze zo'n 30 meter van mijn huis op 'n rondvaartboot.En er hier ook weer af
Dus het zal wel gezellig worden hier voor de deur dan
quote:The A-side, 'J'accuse Ted Hughes' is a previously unreleased 22 minute drone-piece recorded by Sonic Youth at the All Tomorrows Parties Festival in the UK April 2001. At ATP the band previewed instrumental and early versions of songs from the then soon-to-be recorded 'NYC Ghosts and Flowers' and performed this premiere + exclusive performance of 'J'accuse Ted Hughes'.
The B-side, 'Agnes B Musique' is a soundtrack-style piece recorded at the band's own Murray Street Studio in 2001 for a never-to-be realized collaboration with French clothing designer Agnes B. This 18 minute long musical piece was recorded with a 5-piece version of SY, the 4 members of SY being joined by Jim O'Rourke who also mixed 'Agnes B Musique'.
Samenvatting: Hoogtepunt, politiepaard dat ging pissenquote:Op zondag 20 april 2008 18:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heb d'r niets van gezien, ben om 14u naar het platteland gevlucht
Nee echt nietquote:
Kom op, om te kotsen is ook wel een beetje overdrevenquote:Op maandag 21 april 2008 00:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Samenvatting: Hoogtepunt, politiepaard dat ging pissen
PS: Angels and Airwaves
Ik ben na 2 nummers naar de bar gegaan waar di-rect stond (quote:Op maandag 21 april 2008 01:50 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Kom op, om te kotsen is ook wel een beetje overdrevenHeb een vermakelijke avond gehad, helaas had Tom geen Mark en Travis bij zich om het feest compleet te maken. Hij heeft de moves en grappen nog steeds die hij ook in zijn hoogtijdagen had
Het hele gezanik over 'het leven' en 'het doel van de band' ging ook mij te ver, zonde om dat tussen de enkele catchy nummers door te gooien. Om toch nog even kotsend af te sluiten:
Emo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |