Ja volgens mij is Justice ook veel leuker in Paradiso. Jammer dat ik daar niet bij was.quote:
Ik ga ookquote:Op woensdag 16 april 2008 19:55 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik denk dat ik ook nog maar een keer naar WAS ga in de Melkweg.
Die luisterde ik toevallig net nogquote:
Nee helaasquote:Op donderdag 17 april 2008 15:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die luisterde ik toevallig net nog
Patronaat zuigt wel ja, maar ik denk dat ze nog wel ergens anders komen.
Waarom niet? Haarlen is niet eens Nederlandquote:
Ach ga weg, wie woont er nou bijna in Duitsland?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom niet? Haarlen is niet eens Nederland
En ik ga waarschijnlijk ook met SnowCockroach mee als het goed is!quote:Op donderdag 17 april 2008 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga ookEn Lien ook als het lukt met haar arm
ja.. best wel.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:17 schreef NevermindMe het volgende:
Auw. Toch vrij lastig bij een concert..
Keith blijft altijd een speciaal plekje in mijn hart houden hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 17:10 schreef lienelien het volgende:
Maj geilt tegenwoordig op iemand anders
En mij herken je aan een best wel heel erg uitstekend bot, en een kutte sling om m'n arm om dat bot recht te krijgen.ofzo.of niet.waarschijnlijk.
Ja je moet echt gaanquote:Op donderdag 17 april 2008 20:38 schreef SnowCockroach het volgende:
Death Cab for Cutie moet ik eigenlijk ook wel heen.![]()
Poverty Strikes!
once again
Ik kan nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:15 schreef lienelien het volgende:
GUILLEMOTS
Datum: zaterdag 7 juni 2008
Voorverkoop vanaf: zaterdag 19 april 2008
aanvang: 20:30 uur
zaal open: 19:00 uur
entree: 13,50 excl. lidmaatschap (3,- p.m./ 18,- p.j.)
In Paradiso
Indiequote:Op vrijdag 18 april 2008 01:46 schreef Aisumasen het volgende:
1. Waarom kom ik er nu pas achter dat Snoop Dogg aanstaande dinsdag in de Melkweg komt en de kaartverkoop vanochtend gestart was?
quote:Woensdag 25 juni 2008
Paradiso - Grote Zaal - Amsterdam
Aanvang: 20:30
Hoofdprogramma:
Elbow
Prijs 18,- exclusief lidmaatschap
Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op zaterdag 19 april 2008 10:00 van start.
Dat vraag ik me ook af. Lijkt me echt tof, maar niet voor 55 euroquote:Op vrijdag 18 april 2008 01:46 schreef Aisumasen het volgende:
2. Waarom kost Blondie in Paradiso 55 euro?
Supermayer en Mr. Oizoquote:De eerste namen van artiesten die optreden in Melkweg en Paradiso tijdens 5 days off zijn bekend. Tijdens het festival voor elektronische muziek en mediakunst vinden van woensdag 2 tot en met zondag 6 juli optredens plaats van Hercules and Love Affair, Supermayer, James Holden, Roni Size Reprazent en Mr. Oizo.
Passe-partouts voor vijf dagen Melkweg en Paradiso kosten ¤ 60 en zijn vanaf zaterdag 19 april verkrijgbaar.
Is kut ja. Steeds die 20 euro or so hakt er aardig in.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:26 schreef Grobbel het volgende:
Bleh, het wordt maar weer eens tijd voor een nieuw rijtje toffe boekingen in Doornroosje. Amsterdam is een fantastische stad, maar niet als je geen ov meer hebt.
Ik ben wel benieuwd hoe ze live zijn. En ook naar hoe t nieuwe album is natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja je moet echt gaanZo'n geweldige band en echt super live
Not to miss
Denk wel dat het snel uitverkoopt, hoewel er nu nog kaarten zijn
Ga je weer studeren?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is kut ja. Steeds die 20 euro or so hakt er aardig in.
Gelukkig over een paar maandjes weer OV
Eigenlijk weet ik het antwoord op die vraag natuurlijk wel... Die prijs komt érgens vandaan, en dat is niet van de zaalquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:24 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Lijkt me echt tof, maar niet voor 55 euro
Yups.quote:
Uiteraard. Maar da's vaker met dat soort artiesten. Eigenlijk niet meer zo heel veel om op te leunen, behalve hun naam.quote:
.
Op vrijdag 18 april 2008 20:58 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik het antwoord op die vraag natuurlijk wel... Die prijs komt érgens vandaan, en dat is niet van de zaal. Afgelopen zomer stond ze ook in de Paradiso, was toen geloof ik net zo reteduur. Smokey Robinson vorig jaar, wilde ik héél graag heen. Helaas ook iets van 50 euro. James Brown in de zomer van 2006 in de Paradiso: 80 euro!!! Ook maar overgeslagen. Al heb ik daar nu misschien wel een beetje spijt van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |