quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ik weet wie de guest is![]()
Mag niet zeggen wie, maar zal verklappen dat ze heel gaaf is...
Soms kots ik op indie en soms vind ik het heel tofquote:Op zondag 13 april 2008 23:26 schreef lienelien het volgende:
waarom stiekem?
waarom?quote:Op maandag 14 april 2008 20:37 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Soms kots ik op indie en soms vind ik het heel tof
Ik weet nog dat ik bij die post dacht aan Sinead O'Connor moest denken omdat 'ie wel vaker met Massive Attack heeft gestaan, maar Goldfrapp is ook zeer tof!quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:20 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand trouwens nog leuke tips voor Koninginnedag?
Eigenlijk niet zo heel erg trek om op 1 mei wakker te worden met een extreem droge mond en dan te beseffen dat het pauperige Ernem eigenlijk weer een tegenvaller van jewelste was...
quote:Oranjepop in Nijmegen
Koninginnedag wordt vaak geassocieerd met Nederlandstalige meezingers en onbezonnen biertjes drinken. Dat het ook anders kan bewijst Oranjepop in Nijmegen. Agua de Annique, Bloody Honkies en Friska Viljor is maar een kleine greep uit het aanbod wat het festival dit jaar bied.
Oranjepop vindt dit jaar, net als in 2007, plaats in het Hunnerpark. Naast de muziek is er ruimte voor andere activiteiten, zoals een festivalmarkt en een culturele markt waar Nijmeegse organisaties zich presenteren en kindervermaak door Grote Broer, het vroegere circusdebuut, dat een programma voor de kleintjes verzorgt. Vorig jaar werd de opzet uitgebreid met de ‘tipi’, een tent waarin artiesten intieme optredens geven. Een groot succes, dus reden voor voortzetting.
Het gratis toegankelijke openluchtfestival, dat volgend jaar zijn tienjarig jubileum viert, start op 30 april om 14.00 uur. Voor wie niet in de gelegenheid is om naar het Hunnerpark te komen, zendt de lokale zender Nijmegen1 live reportages vanaf het festivalterrein uit.
Zoiets?quote:Het volledige programma ziet er als volgt uit:
Hoofdpodium
• Overtref
• The Bloody Honkies
• The Hype
• Marike Jager
• Friska Viljor
• Flip Kowlier
• Agua de Annique
• La Melodia
• Ro Krom & BGS Beats
• The Fatty Boom Project
Tipi
• Nina van de Leest
• Piepschuim
• Eline de Bruijn
• Anavarin
• Marten de Paepe
• Daisy Chain
• Phantom Puercos
• Okieson
Ok, da's dus heel snel opgelostquote:The Bloody Honkies
The Hype
Friska Viljor
Agua de Annique
Okieson
Daisy Chain
Als je het hebt over die hyperactieve Britse new wave bandjes die als paddestoelen uit de grond schieten, dan geef ik je gelijk. Er zijn er maar weinig die ècht interessant zijn, de rest zit elkaar gewoon een potje na te spelen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:40 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik vind het een gevoelsding.. jij niet?
Nou dat kan je wel zeggen godverdomme.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:51 schreef Leonos het volgende:
Is er niemand bij the Kooks geweest gister?
Voor de liefhebbers: nieuwe liftsessiequote:Op dinsdag 15 april 2008 12:51 schreef Leonos het volgende:
Is er niemand bij the Kooks geweest gister?
quote:Op woensdag 16 april 2008 11:49 schreef lienelien het volgende:
Is hij geboren met een open gehemelte, of kan 'ie gewoon niet articuleren?
Hap hap.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef IdlersDream het volgende:
Cultuurbarbaren hier. Zeker nog nooit van Jesus & mary chain, the smiths en 50's rock 'n roll gehoord.... Succes met The Kooks en alle andere 13 in dozijn rete hippe en o zo coole new wave brit pop bandjes
hmm, oja, nee, da's best vreemd eigenlijk..quote:Op woensdag 16 april 2008 17:35 schreef JeroenV het volgende:
Nog niks bekend over het uitgestelde concert van WAS in Rotown he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |