Ze zijn vorig jaar nog geweestquote:Op woensdag 23 april 2008 13:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik acht de kans best groot eigenlijkIs inderdaad 3 jaar geleden en ze hebben inmiddels een nieuw album uit (had ze eigenlijk vorig jaar al verwacht maar goed). Laten we het hopen
Het ging over Lowlands, en daar waren ze niet.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:06 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ze zijn vorig jaar nog geweest![]()
Je hebt het over MP neem ik aan. Ik ben vorig jaar nog naar een showcase geweest, ergens in maart/april, in die week stonden ze ook in de Melkweg of Paradiso.
O ik dacht al. Pling.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het ging over Lowlands, en daar waren ze niet.
Dat dusquote:Op woensdag 23 april 2008 14:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Het ging over Lowlands, en daar waren ze niet.
Lowlands is drie dagen, dus het kan nog steeds.quote:Op woensdag 23 april 2008 18:53 schreef jakkop het volgende:
Kleine kans dat Maximo Park op LL komt. Ze staan dan ook op V Festival en ook nog eens op een Oostenrijks festival. Weinig tijd nog over iig.
Vooral Reverend van R&TM, die wou zelfs zijn album naar het Nederlands vertalen.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:48 schreef frame-saw het volgende:
Ah joh, zeggen ze niet altijd 'Holland is great!'?
Oja, elke band zegt dat
En Infadels, waarvan de bassist een huis in Utrecht wilde gaan kopenquote:Op donderdag 24 april 2008 14:58 schreef Sautor het volgende:
[..]
Vooral Reverend van R&TM, die wou zelfs zijn album naar het Nederlands vertalen.
Oja, Maximo Park![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:51 schreef Lieke_K het volgende:
Elbow in Doornroosje, ik zeg hemel op aarde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |