Hehe, wat vond di-rect zelf van hun optreden? Het boegeroep en de glazen bij hun opkomst gaven al lichtjes aan dat de 14-jarige emo-meisjes van tegenwoordig niet meer zitten te wachten op Jamiequote:Op maandag 21 april 2008 12:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik ben na 2 nummers naar de bar gegaan waar di-rect stond () en daar mee even bier zitten drinken.
Daarna kleine dronken emo meisjes versierd
quote:Op maandag 21 april 2008 23:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]![]()
![]()
Uit de Doornroosje nieuwsbrief:
08.jun.2008 20:00 GUILLEMOTS
Nice =Dquote:Op zondag 20 april 2008 19:46 schreef -skippybal- het volgende:
Tokkie eens even op met jevoetbal
Straks gaat het nog over autotuning, Costa's, religie en andere vieze, enge dingen.
Wat dan wel weer tof is, is dat er over 2 dagen nieuw Sonic Youth gerag aan komt
Nummertje 7 in de SYR-serie
[..]
Maar het feit dat de band helemaal los ging, spike het publiek in sprong en een groot deel vam de zaal meekreeg deed ook vermoeden dat een groot deel van de bezoekers zijn/haar vooroordelen goed overboord kon zetten en mee kon gaan in de rockshow die DI-RECT verzorgde...quote:Op maandag 21 april 2008 17:34 schreef Thijsssss het volgende:
[..]
Hehe, wat vond di-rect zelf van hun optreden? Het boegeroep en de glazen bij hun opkomst gaven al lichtjes aan dat de 14-jarige emo-meisjes van tegenwoordig niet meer zitten te wachten op Jamie
Ik nu anderhalve week vakantie, en dan nog 4 weken school, en dan weer tentamenweek.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:10 schreef frame-saw het volgende:
Tss, ik moet nog 4 weken school, en 2 tentamenweken!
Details.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:17 schreef jakkop het volgende:
Ja nou ik zeg dan wel zomervakantie, maar ik moet nog wat formaliteiten regelen. examens enzo.
Oja ik heb volgende week ook vakantiequote:Op dinsdag 22 april 2008 17:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik nu anderhalve week vakantie, en dan nog 4 weken school, en dan weer tentamenweek.
Dat was ook het eerste wat ik dacht jaquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:45 schreef Aisumasen het volgende:
Oei, kaartverkoop viel flink tegen dus. "Volgens de organisatie zijn er 'nog enkele' kaarten verkrijgbaar voor het feest in Paradiso". Oftewel: Een week voor aanvang waren er krap 1500 kaarten van de 5500 verkocht.
Jammer voor de mensen die gehoopt hadden op een leuke koninginnenacht, al is Paradiso wel 100 keer leuker. Het is dat ze amper 4 maanden eerder op precies dezelfde plek stonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |