Valt wel mee, hoogtepunt van hun populariteit is alweer van rond de eeuwwisseling. Beetje ondergesneeuwde band onder het hoekige new wave geweld van de laatste paar jaar, maar ze blijven erg goed.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
Is het heel erg dat ik Elbows niet ken?
* MaJo gaat het vanavond checken
-squote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
Verrek, inderdaad!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:10 schreef frame-saw het volgende:
Ik ken Elbow ook niet, de naam komt me niet eens bekend voor.![]()
Ik las op last.fm dat het op Lowlands komt
quote:Futureheads en Elbow op Lowlands (bron: gesprek van Henk (Kink fm) met de zangers van beide bands.)
Voorprogramma om 20:30, dus ik gok dat Boris rond 21:45 wel zal beginnen.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:24 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laat begint Boris eigenlijk? Ik kan hier niet op Doornroosje.nl
quote:!!!(Chk Chk Chk) - "Yadnus (Still Going to the Roadhouse mix)"
Cheeseburger - "Cocaine"
Deluka - "Sleep Is Impossible"
Greenskeepers - "Vagabond"
Juliette & The Licks - "Inside The Cage (David Gilmour Girls Remix)"
LCD Soundsystem - "Get Innocuous"
Les Savy Fav - "Raging In The Plague Age"
Ralph Myerz - "The Teacher"
Teenager - "Pony"
The Black Keys - "Strange Times"
The Boggs - "Arm In Arm (Shy Child Mix)"
The Pistolas - "Take It With A Kiss"
The Prairi Cartel - "Homicide"
The Rapture - "No Sex For Ben"
Tom Vek - "One Horse Race"
Unkle Featuring The Duke Spirit - "Mayday"
White Light Parade - "Riot In The City"
Whitey - "Wrap It Up"
Gewoon de trein door lopen en als je een of hij/zij het erg vindt als je zegt dat je met hem/haar reist bij een bezoekje van de conducteur.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:56 schreef TomR het volgende:
gaat er iemand van hier toevallig naar lc met ov vanuit arnhem? Zit beetje krap met geld
hmz,dat valt ook nog te proberenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gewoon de trein door lopen en als je een of hij/zij het erg vindt als je zegt dat je met hem/haar reist bij een bezoekje van de conducteur.
Doet niemand moeilijk over. En zowel, door lopen naar de volgende
Hmm, ga ik wel een kaartje voor kopen denk ik. Als ze niet op lowlands komen iig.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:05 schreef Evertje het volgende:
Paradiso, Amsterdam
10-08-2008
MAXIMO PARK
aanvang: 20.30 uur
zaal open: 19.00 uur
entree: 20,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Voorverkoop vanaf zaterdag 03 mei.
18 juni, dus dat mis ik net. Maar volgens mij komen ze hier ook, even zien of ik het geld er voor over heb, moet eerlijk toegeven dat ik nog niet heel erg vol ben van Guillemots.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, wanneer kom je weer terug naar Nederland? Op 8 juni staat namelijk Guillemots in Doornroosje.
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef MaJo het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
18 juni, dus dat mis ik net. Maar volgens mij komen ze hier ook, even zien of ik het geld er voor over heb, moet eerlijk toegeven dat ik nog niet heel erg vol ben van Guillemots.![]()
Attik Monkies met Teddie Pikkert zitten er ook in, maar staat niet in de lijstquote:Op donderdag 24 april 2008 22:20 schreef -skippybal- het volgende:
GTA 4 (voor de meisjes: vredig computerspelletje waar je veulentjes moet opvoeden tot grote, sterke merries) heeft gewoon een indie-radiostation
Naja, soort van...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |