Nou, het punt is dat in de vroegere wordversies het wel automatisch meeging, maar blijkbaar nu dus niet meer. Maarja, dat moet je dus net weten. Toen ik dat eenmaal wist, was het vrij makkelijk om mijn macro wat uit te breiden met de juiste andere handelingenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben hier al gebombardeerd tot software expert, maar dat had ik dus ook niet geweten
en nee, ik ben absoluut geen expert, maar vergeleken met mijn directe collega's dan weer wel
Me too maar dan in Groningenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:25 schreef Rewimo het volgende:
3 stuks, teigan? Dan waren ze zeker wel lekker bezig
Dit weekend gaan Christan en ik weer eens naar Haarlem. O.a. morgen naar Ikea
En mijn skates zijn binnen! Alleen de beschermers nog niet, dus verder dan passen ben ik nog niet gekomen. Ze passen
ja, ze waren niet echt lief, beetje het gebruikelijke gepest tegen elkaar, propjes gooien, en dergelijke.. ik had er in ieder geval geen zin in..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:25 schreef Rewimo het volgende:
3 stuks, teigan? Dan waren ze zeker wel lekker bezig
Geef maar toe, je hebt het allemaal zelf opgegeten!quote:
Mijn buik zit wel supervol maar niet met gebakquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geef maar toe, je hebt het allemaal zelf opgegeten!
Alsof je in dit topic een doos gebak onbeheerd kunt laten staanquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:09 schreef kwakveense het volgende:
er zit een bossche bol in mijn buik...
tvp
In dit topic ben ik 10 bmi punten afgevallen en heb nu al één jaar een gezond gewicht dus ja het lukt ons zekerquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef OldJeller het volgende:
Is dit hele idee van slank worden voor de meesten hier een leuke droom die je voor altijd koestert, of is het ook nog realistisch dat bepaalde mensen hier echt slank zullen worden op enig moment? Dit aangezien volgens mij de meerderheid voor altijd aan deze reeks is gekluisterd.
Het bevalt super. 3 kilo kwijt in 2 wekenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Ymme: was even benieuwd hoe het bevalt, weer bij de EGA?
En sorry dat ik nog geen receptjes had gestuurd, maar heb dus heel even andere dingen aan m'n hoofd...
Het is niet voor iedereen weggelegd om slank te zijn. We zijn nu eenmaal met een levenslange strijd bezig en dan is het toch fijn om daar met 'lotgenoten' over te kunnen praten. We hier zijn in ieder geval goed bezigquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef OldJeller het volgende:
Is dit hele idee van slank worden voor de meesten hier een leuke droom die je voor altijd koestert, of is het ook nog realistisch dat bepaalde mensen hier echt slank zullen worden op enig moment? Dit aangezien volgens mij de meerderheid voor altijd aan deze reeks is gekluisterd.
Ook ik ben inmiddels naar het Slank de blabla in topic verhuisd, en binnenkort kunnen/mogen nog een paar fervent DC'ers datquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb in dit topic een BMI van 21 bereikt hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef OldJeller het volgende:
Maar je gewicht is niet het enige wat bepalend is voor gezondheid! Iemand die te zwaar is, maar toch voldoende beweegt en gezond en gevarieerd eet, is een stuk gezonder dan iemand met een "gezond gewicht" die amper beweegt en niet gezond en gevarieerd eet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef OldJeller het volgende:
Tuurlijk, ik stel ook niet dat iedereen het model van een fotomodel kan krijgen. Het ligt aan meerdere factoren, o.a. lichaamsbouw en interne processen.
Het lijkt mij vooral belangrijk dat je een gezond gewicht krijgt en dit behoudt.
En er zijn maar weinig vrouwen die volledig tevreden zijn als ze in de spiegel kijken, dus dat is niet zo gek.
Voor de een zal gelden dat hij/zij enkel gezonde producten nuttigt en b.v. 3 a 4 keer per week moet sporten op gezond gewicht te blijven, de ander kan dagelijks frituren en sport nooit en is zo dun als een lat. Tsja, zo gaat dat nou eenmaal, en per persoon verschilt het en daar moet je je ook aan aanpassen.
Het is goed te zien dat jullie gemotiveerd zijn en dat er al veel al behoorlijk richting streefgewicht gaan.
Veel succes allemaal!
Thanks voor de succes wens, kan ik momenteel wel gebuiken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef OldJeller het volgende:
Tuurlijk, ik stel ook niet dat iedereen het model van een fotomodel kan krijgen. Het ligt aan meerdere factoren, o.a. lichaamsbouw en interne processen.
Het lijkt mij vooral belangrijk dat je een gezond gewicht krijgt en dit behoudt.
En er zijn maar weinig vrouwen die volledig tevreden zijn als ze in de spiegel kijken, dus dat is niet zo gek.
Voor de een zal gelden dat hij/zij enkel gezonde producten nuttigt en b.v. 3 a 4 keer per week moet sporten op gezond gewicht te blijven, de ander kan dagelijks frituren en sport nooit en is zo dun als een lat. Tsja, zo gaat dat nou eenmaal, en per persoon verschilt het en daar moet je je ook aan aanpassen.
Het is goed te zien dat jullie gemotiveerd zijn en dat er al veel al behoorlijk richting streefgewicht gaan.
Veel succes allemaal!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar je gewicht is niet het enige wat bepalend is voor gezondheid! Iemand die te zwaar is, maar toch voldoende beweegt en gezond en gevarieerd eet, is een stuk gezonder dan iemand met een "gezond gewicht" die amper beweegt en niet gezond en gevarieerd eet.
Gewicht is slechts een van de factoren die bijdraagt aan een goede gezondheid.
Kan je ook 2 boterhammen 'sparen' voor dat moment? Of een bakje kwark eten of iets dergelijk? Crackertjes vallen inderdaad tegen qua calorieën, dat was me al eens opgevallenquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:31 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben begonnen met afvallen.
Wil in een niet al te lange tijd van 115 naar 90 kilo.
Alleen één probleem.
Overdag gaat het allemaal prima.
Alleen ik kom om 17:30 thuis van kantoor en dan heb ik honger.
Maar mijn vriendin heeft een drukke baan dus eten we vaak pas om 20:00 uur.
Hoe ga ik die tussentijd opvullen ?
Ik heb geen trek, maar echt verschrikelijke honger.
Ik eet nu een paar pakjes crackers van lu maa dat is toch meestal 400 calorieen.
Iemand een idee ?
Ik kan wel in mee ééntje gaan eten maar:
1. dit is niet gezelllig en sociaal.
2. dan heb ik om 22:00 uur honger.
Mijn maag moet erg wennen, ik ben van 12 naar 6 boterhamen gegaan en dit gaat overdag goed.....
Echt waar? Ook nèt na het hardlopen? Dat duurt bij mij wel een uurtje of zo!quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:21 schreef freecell het volgende:
Ik had altijd best wel honger na het hardlopen hoor
haha ja, dat was gisteren ook met mijn bossche bol-drang. ik had geen nhonger, ik MOEST gewoon chcola en slagroom...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:21 schreef freecell het volgende:
Ik had altijd best wel honger na het hardlopen hoor
Gisteravond de hele tijd lekkere trek gehouden, terwijl ik echt vól zat van het eten. Erg typisch zijn dat soort dingen.
Vandaag weer helemaal niet hongerig en moet ik mezelf er weer aan herrinneren regelmatig te eten.
Ben je er toen ook echt eentje gaan kopen? of hadden jullie ze nog staanquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
haha ja, dat was gisteren ook met mijn bossche bol-drang. ik had geen nhonger, ik MOEST gewoon chcola en slagroom...
nou ja, een keertje kan geen kwaadmaar bedankt voor de water tip marijke!
ik (er is geen jullie...) moest nog boodschappen doen bij de AH vanuit mn werk. en toen heb ik ze gekocht...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ben je er toen ook echt eentje gaan kopen? of hadden jullie ze nog staan
Okquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik (er is geen jullie...) moest nog boodschappen doen bij de AH vanuit mn werk. en toen heb ik ze gekocht...
zo'n "zwakte moment" heb ik ongeveer 1 keer per week met wat dan ook, en dat sta ik mezelf ook toe.
1x in de maand of in de week (zoals in je vorige post stond) ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:49 schreef kwakveense het volgende:
ik had ge-edit terwijl je reageerde: vroeger was t nog veel gekker, dan ging ik de deur uit om vreten in te slaan... nu is t alleen dat ik soms (lees: 1 keer in de maand ofzo) in de winkel iets (of t nu egbak is of chocola,of vet broodbeleg, of chipjes) niet kan laten liggen terwijl ik t eigenlijk niet moet eten.
ik ben trouwens nie t"zomaar gebak gaan kopen" ik deed boodschappen en daar heb ik óók bossche bollen gekocht, naast toiletpapier en tandpasta....etc.
1 keer in de maand gaat t gemiddeld denk ik mis met winkelen, 1 keer in de week mag ik van mezelf sowieso iets lkkers/minder gezonds. als je t graag precies wilt wetenquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
1x in de maand of in de week (zoals in je vorige post stond) ?
Maar dat maakt ook niet uit zolang het afvallen maar lekker gaat
En met zomaar bedoelde ik zonder dat er verjaardag is ofzo
Prettig!quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:22 schreef octopussy het volgende:
ik heb net even gemeten. Ben met de laatste 3 kilo die ik ben afgevallen 5 cm kwijt op mijn buik
ik geef dit weekend en volgende zaterdag eindexamentraining aan middelbare scholieren uit heel noord nederland..quote:Op zondag 13 april 2008 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
En Teigan, waar ben je dan precies, heb je iets van een training? (lees even tussen de regels door dat je geen invloed hebt op de maaltijden ed)
Borsten bij een man zijn niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 09:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb besloten ook wat meer op mn gewicht te gaan letten... Ben niet blij met de buik en tietjes die ik sinds een paar maanden heb... Dus ik heb vanochtend maar één kroket als ontbijt gehadMaar goed, wie mooi wil zijn moet pijn lijden....
quote:Op zondag 13 april 2008 11:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Borsten bij een man zijn niet aantrekkelijk.
Wat is je lunch normaliter? 3 frikandellen speciaal? Dat zou ik ook maar halveren.
Frikandellen gaan per 4 meestal, vaak als lunch inderdaad. Maar gewoon met appelmoesquote:Op zondag 13 april 2008 11:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Borsten bij een man zijn niet aantrekkelijk.
Wat is je lunch normaliter? 3 frikandellen speciaal? Dat zou ik ook maar halveren.
quote:Op zondag 13 april 2008 11:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Kreun: Conleche is dol op frikandellen speciaal en kan zich niet meer heugen dat voor het laatst te hebben gegeten. (aan alle kanten slecht; niet biologisch; met paardenvlees en vet als bagger, maar good gracious wat zijn die krengen fijn.....)
Met curry, not ketchup
nee, t lijkt idd. allemaal niet zo belangrijk nu. het begint nu pas door te dringen dat hij er straks echt niet meer is. hij is pas twee maanden ziek en t is eigenlijk te snel gegaan om te beseffen. heb t vooral moeilijk met mijn vader, was zelf niet zo close met mn oom.quote:Op zondag 13 april 2008 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Kwakveense: wat naar joh! Misschien is dit dan ook even niet het moment om je druk te maken over de kg's, maar zorg gewoon lekker goed voor jezelf en doe wat goed voelt!
En wat leuk, die tournee's, zing je professioneel of is het een "uit de hand gelopen" hobby?
Ik had me om de een of andere stomme reden in mijn hoofd gehaald dat we daar niet voor in aanmerking komen, maar dat komen we wel! Ik zat in mijn hoofd met vernieling, maar dit is 'gewoon' schade door een ander onbekend voertuig en dat komt voor vergoeding in aanmerking. Ik heb een formulierenset besteld en ga deze week even langs het bureau voor een exemplaar van de aangifte (of, als ze er geen aangifte van hebben gemaakt, het alsnog doen van aangifte). Ik ben zelf in feite de getuige, want de auto staat op naam van D en niet van mij. Heel erg goed idee van je, bedankt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
@missdynastie: Wat vreselijk irritant dat soort mensen!!![]()
En voor zover je het nog niet wist oid, maar als er naast jou nog iemand was die kan getuigen dat je de auto heel parkeerde en beschadigd terug vond dan kun je de schade wellicht verhalen op het Waarborgfonds, weet niet hoe je verzekerd bent en of je rechtsbijstand hebt, maar die kunnen dat eventueel voor je regelen
dat zijn de leuke verrassingenquote:Op zondag 13 april 2008 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Net chinees besteld
Ik keek op internet bankieren had ik 150E gewonnen met postcode loterij
En ik woog vanochtend 74 kg ik heb heel de 75 niet gezien?? Snap er niks vanSnel maar weer aanvreten
Ondanks jouw gebagger in dit topic moet ik toegeven dat ik ooit zo geleefd heb. Kilo kipfilet in de pan en gaan.quote:Op zondag 13 april 2008 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Als avondeten heb ik 4 schnitzels, maar het kunnen er ook 6 worden, want de eerste twee smaakten erg goed
Je bent op de goede wegquote:Op zondag 13 april 2008 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat nou baggerIk wil serieus van mn tieten af. Ik heb het dus bij 4 schnitzels gelaten ipv 6
Ik geloof dat Evy veel makkelijker begint: met maar 1 minuut lopen en dan weer wandelen, misschien is dat fijner om mee te beginnen?quote:
Ik wil wel blijven genieten van het levenquote:Op zondag 13 april 2008 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Alexxxxx Ik denk dat Sometimes (en anders ik wel) bedoelt dat het eten van 4 schnitzels als avondeten, 4 frikadellen als lunch of het eten van een kroket als ontbijt niet echt getuigd van serieus willen afvallen...Maar goed dat kan aan mijn perceptie liggen... Hoeveel zou je eigenlijk kwijt willen en heb je al een idee hoe je dat wilt gaan doen?
Ga Evy doenquote:Op zondag 13 april 2008 20:11 schreef Maeghan het volgende:
Pff, ik heb vanmiddag hardloopschoenen gekocht en ben vanavond voor het eerst gaan lopen. Volgens een beginnersschema van internet moest ik 4 x 2 minuten lopen en dan 2 minuten wandelen. Nou, die 2 minuten red ik niet eens!
Ik wist niet dat Modjes mochten stangen?quote:Op zondag 13 april 2008 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb mn brood gesmerd voor morgen op t werk, heb een stuk minder hagelslag dan normaal op mn brood met ham gedaanMorgen wel verplicht saté eten op t werk....
Ik ben serieus. En als k al wilde stangen liet ik me niet tegenhouden. En over het babe magnet gehalte van mn auto heb ik het volgende te zeggen:quote:Op zondag 13 april 2008 20:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Modjes mochten stangen?
Ps: jij hebt ook een lelijke auto zeg, bepaald geen babe-magnet, ook tieten doen het niet goed bij de vrouwen, dus neem jij nu maar lekker een appeltje mee naar het werk en koop jezelf een nieuw rijtuig![]()
M'n vriendje past zich maar aan aan mij (andersom lukt toch nietquote:Op zondag 13 april 2008 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind het echt zo knap, al dat gehardloop hierEcht Maeghan, ik heb hetzelfde hardloop-conditie-niveau tot grote teleurstelling van m'n vriendje, maar ik begin er gewoon maar niet aan.. Ik heb net een uurtje gefietst, lekker naar het strand, heerlijk!
![]()
En dat is ook een hele goede manier om blessures op te lopen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
maar waarom koop je dan onwijs dure sportschoenen als je weet dat je 't wrsch niet (lang) vol gaat houden?
Ik heb pas die schoenen gekocht toen ik écht verslaafd was, maar heb de eerste 15 tot 20 lessen gewoon op mn tennisschoenen gehobbeld, omdat ik niet een hoop geld kwijt wilde zijn aan iets waar ik toch weer mee stop
Omdat ik goede schoenen nodig heb om uberhaupt te kunnen lopen. Ik heb opgerekte pezen in m'n enkel, hypermobiliteit in bijna alle gewrichten, daardoor ook bekkeninstabiliteit en een hypermobiel SI-gewricht en ik heb doorgezakte voorvoeten. Dan kan ik wel naar buiten op 'gewone' sportschoenen, maar dan weet ik zeker dat ik iets verziek. Nu heb ik Nike Zoom Vomero 3, was dan wel 130 euro, maar ik merkte in de winkel al op andere schoenen dat ik daar niet genoeg demping mee had (deed zeer met lopen, al na twee baantjes heen en weer in de winkel). Deze hebben luchtvering door de hele zool, ook onder de voorvoet. Het is écht net of je op luchtkussentjes loopt, dus voor mij ideaal. Daarnaast is het een lichte anti-pronatieschoen, omdat m'n rechterenkel dus al doorzakt is dat hard nodig.quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
maar waarom koop je dan onwijs dure sportschoenen als je weet dat je 't wrsch niet (lang) vol gaat houden?
Ik heb pas die schoenen gekocht toen ik écht verslaafd was, maar heb de eerste 15 tot 20 lessen gewoon op mn tennisschoenen gehobbeld, omdat ik niet een hoop geld kwijt wilde zijn aan iets waar ik toch weer mee stop
Ik heb een Shock Absorber intensiteit 2 en dat is dus echt niet voldoende. Ik wil eigenlijk de sterkste shock absorber, alleen die is nergens te vinden in 90C. De C is geen probleem, maar de 90 wel en die heb ik echt nodig. Die hebben ze gewoon nergens en eerlijkgezegd weet ik niet eens of die van Shock Absorber bestaan in de sterkste intensiteit. Het ligt me bij dat ik destijds de intensiteit 2 gekocht heb omdat de 4 niet gemaakt werd in 90C, volgens de achterkant van het doosje.quote:Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Maeghan, welke maat bh heb je nodig? Ik heb zelf Shock Absorber en die hebben verschillende stevigtes. Zijn te kopen bij goede lingeriewinkels, sportwinkels en de Bijenkorf. Kosten wel een euro of 40, maar het loopt een stuk lekkerder.
Owja, en check het filmpje op http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
Die dus gemaakt zijn op een zijwaartse beweging, in tegenstelling tot hardloopschoenen. Ik weet niet zeker of dat nou beter is dan AllStars.quote:Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben wel pas 'door' gaan lopen toen ik goede schoenen had. En heb 't op mn gewone schoenen rustig aan gedaan.
Merkte wel het grote verschil toen ik mijn 'dure schoenen' had gekocht en uitprobeerdeheerlijk
en tuurlijk, blessures zit niemand op te wachten, maar vroeger dacht ik altijd: als ik iets koop (hockeystick, schoenen, badpak, etc.) dan blijf ik 't vast wel doen, die sportdaar ben ik vanaf gestapt, want heb zo een hoop geld weggegooid.
Tegenwoordig dan liever op iets minder geschikte schoenen beginnen (waren wel tennisschoenen, en geen allstars) bijvoorbeeld, en pas dure aanschaffen doen op het moment dat je zeker weet dat je het vol gaat houden/leuk vindt
Sorry, maar genieten van het leven kan ook als je maar 1 schnitzel eet, dat zou namelijk ook voldoende mogen zijn... Mij bekruipt het gevoel dat je het eigenlijk niet echt serieus neemt, maar dat kan dus ook aan mij liggen. Hoe dan ook, succes!quote:Op zondag 13 april 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel blijven genieten van het levenEn ik eet dus minder dan eerst
Aan weegschalen doe ik niet, ik wil gewoon mn tieten en buik kwijt
En dat wil ik doen door gezonder te eten. Dus me inhouden bij onbeperkt schnitzel eet restaurants en zo
Mja, hangt van het formaat van de schnitzel af inderdaad... Hie rin NL heb ik aan één schnitzel echt niet genoeg... Dat zijn meer gepaneerde hamburgersquote:Op zondag 13 april 2008 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar genieten van het leven kan ook als je maar 1 schnitzel eet, dat zou namelijk ook voldoende mogen zijn... Mij bekruipt het gevoel dat je het eigenlijk niet echt serieus neemt, maar dat kan dus ook aan mij liggen. Hoe dan ook, succes!
Ik vroeg me al af of de kat de koekjes opgegeten had.quote:Op zondag 13 april 2008 16:39 schreef Yoni het volgende:Ik heb Levitation gemeet
![]()
En ik had lekker toch geen koekjes (erg ongastvrij I know)
Nee, serieus, ik wil van mn tieten en buik af. En ik wil dus gezonder gaan eten. Ik eet nu EXTREEM ongezond, en ik wil gewoon ongezond gaan eten, wat voor mijn doen dus een stuk gezonder is. Want ik was vroeger altijd graatmager, en dat hoef ik ook niet meer terugquote:
Tja, dan nog, je maakt mij niet wijs dat je serieus hier moet vragen of je beter gebakken aardappel of patat kunt eten. Je kan ook overdrijven. Het komt op mij over als stoer doen met een ongezond leefpatroon en in een topic van mensen die over het algemeen al heel lang bezig zijn om op een gezonde manier van overgewicht af te komen vind ik dat echt misplaatst. Als je gewoon zou zeggen dat je misschien niet gezond eet maar dat het voor jou gezonder is, nou ja, dat kan nog. Maar als je om de twee posts zo nodig moet vertellen hoeveel schnitzels je eet kan ik dat niet meer serieus nemen. En als je toch ongezond wil blijven eten, hoef je ook niet te vragen of je beter patat of gebakken aardappelen kan eten, want ze zijn allebei ongezond dus ze voldoen allebei aan je criterium.quote:Op zondag 13 april 2008 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik wil van mn tieten en buik af. En ik wil dus gezonder gaan eten. Ik eet nu EXTREEM ongezond, en ik wil gewoon ongezond gaan eten, wat voor mijn doen dus een stuk gezonder is. Want ik was vroeger altijd graatmager, en dat hoef ik ook niet meer terug
Ja!quote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
denk dat je dan een eigen afvaltopic moet openen, want het is echt friggin' irritant, darrrrrrrrrrrrling, dat gereutel over schnitzels en frikadellen
Ja!quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Tja, dan nog, je maakt mij niet wijs dat je serieus hier moet vragen of je beter gebakken aardappel of patat kunt eten. Je kan ook overdrijven. Het komt op mij over als stoer doen met een ongezond leefpatroon en in een topic van mensen die over het algemeen al heel lang bezig zijn om op een gezonde manier van overgewicht af te komen vind ik dat echt misplaatst.
Waarom klikte ikquote:Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en check het filmpje op http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
Nee, ik dacht..als ik nou koekjes koop, dan eten jullie er twee en ik blijf met de rest achter. Die ik dan weer allemaal achter elkaar op eetquote:Op zondag 13 april 2008 22:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of de kat de koekjes opgegeten had.![]()
Was super gezellig!
(als ik wat afwezig was, ik had knetterende hoofdpijn, maar volgens mij heb ik er aardig doorheen gekletst, was zo gezellig.)
Zo komt het niet over. Een vriendelijk doch dringend verzoek om te kappen met trollen.quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Tja, dan nog, je maakt mij niet wijs dat je serieus hier moet vragen of je beter gebakken aardappel of patat kunt eten. Je kan ook overdrijven. Het komt op mij over als stoer doen met een ongezond leefpatroon en in een topic van mensen die over het algemeen al heel lang bezig zijn om op een gezonde manier van overgewicht af te komen vind ik dat echt misplaatst. Als je gewoon zou zeggen dat je misschien niet gezond eet maar dat het voor jou gezonder is, nou ja, dat kan nog. Maar als je om de twee posts zo nodig moet vertellen hoeveel schnitzels je eet kan ik dat niet meer serieus nemen. En als je toch ongezond wil blijven eten, hoef je ook niet te vragen of je beter patat of gebakken aardappelen kan eten, want ze zijn allebei ongezond dus ze voldoen allebei aan je criterium.
Geheel eensch...quote:Alexxxx gepraat
Sterkte met je hoofd!quote:Op maandag 14 april 2008 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga voor je duimen Levi!
En dan ga ik nu heel erg hard aan het werk en heel vroeg naar huis om mn bed weer in te duiken.Migraine sucks.
Geniet van je vrije dag Teigan!
Ik heb ze bij RunnersWorld Nijmegen gekochtquote:Op maandag 14 april 2008 08:44 schreef rene90 het volgende:
Daar ben ik weer heb weer de weg gevonden:).
@MB, waar heb je je schoenen gekocht? ik ga zelf ook hardloop schoenen kopen alvast voor in de toekomst, en ga denk ik naar runnersworld in zaandam waar je gewoon echt goed advies krijgt, je op een spiegel gaat staan om te bepalen wat voor schoenen je nodig hebt en dergelijke. En ben je nu ook fanatiek aan het lopen? Ben wel benieuwd hoe het gaat dus laat maar horen!:D
5 dagen geleden ging je nog de hele badkamer verbouwen?quote:Op maandag 14 april 2008 09:51 schreef ymme het volgende:
Hier vette baaldag.
Alles zit weer eens tegen (geld en familie, bah).
En nu ben ik ook nog eens op mijn tweede dag van ongestelt zijn.Is altijd de ergste dag.
C is een duivel die moet sterven...quote:Op maandag 14 april 2008 10:13 schreef Levitation het volgende:
Thanks allemaal voor de succes wensen! Hopelijk helpt 't!
quote:Op maandag 14 april 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
C is een duivel die moet sterven...
succes![]()
En ik dacht dat je altijd alleen maar kwam om te rellenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef OldJeller het volgende:
Veel succes allemaal!
Oh niet alleen de badkamer.quote:Op maandag 14 april 2008 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
5 dagen geleden ging je nog de hele badkamer verbouwen?
Tentamen programmeren op papier is echt super lastig ja. Ik moest dat op school ook. Pascal programmeren op papier, geen idee of je alle dubbele punten, haakjes en komma's wel op de goede plek had staan. Ik run liever het programma en dan zie ik wel waar hij vastlooptquote:Op maandag 14 april 2008 10:24 schreef Levitation het volgende:
![]()
![]()
Rotte van het tentamen is dat we op papier worden getentamineerd. Je kunt toch niet programmeren op papier?Gelukkig mag ik mijn syllabus, aantekeningen en andere rotzooi er bij houden. Heb alle oude tentamens die op 't net stonden mét uitwerkingen bij me.
Over het algemeen hebben docenten toch weinig fantasie in het verzinnen van nieuwe tentamens.
Hopelijk snap ik er nu genoeg van om obv die info een voldoende te halen.
Dat hangt er van af hoeveel vreetbuien er tegenover staanquote:Op maandag 14 april 2008 16:08 schreef Liejannuh het volgende:
Hoeveel verlies je nu per week Sometimes? Als je veel sport, moet je ook wel voldoende blijven eten.
Nouja, je bent 2 meter. Ik vind 1600 calorieen dan eigenlijk best weinig. Is een hoop lichaam om te voeden hoor.quote:Op maandag 14 april 2008 16:45 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat hangt er van af hoeveel vreetbuien er tegenover staan![]()
Afgelopen week was wat dat aangaat een ramp.
Maar een goede week (geen snaaigedrag) levert 2 kilo in mindering op.
Zou ik "te weinig" eten? Voel me niet duizelig of iets dergelijks. Heb alleen ernstig last van trek in slechte dingen. Zoals de meesten hier denk ik.
Het scheelt ook dat er nog veel af moet. Dichter bij het doel (I wish...) zal het moeilijker gaan neem ik aan.
Jij mag alles op zwangerschapsdementie gooien!quote:Op maandag 14 april 2008 17:49 schreef freecell het volgende:
Ow, sometimes is een man, en nog een lange ookDaar had ik geen rekening mee gehouden.
Welnee, dat valt bij mij best meequote:Op maandag 14 april 2008 18:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij mag alles op zwangerschapsdementie gooien!
Uh ja...quote:Op maandag 14 april 2008 17:49 schreef freecell het volgende:
Ow, sometimes is een man, en nog een lange ookDaar had ik geen rekening mee gehouden.
Tja, het is wel (ongeveer) gelijk aan wat de diëtiste - die ik 2 jaar geleden bezocht - voorschreef. Sterker nog, ik zou hier de rest van mijn leven mee moeten doen.quote:Op maandag 14 april 2008 17:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nouja, je bent 2 meter. Ik vind 1600 calorieen dan eigenlijk best weinig. Is een hoop lichaam om te voeden hoor.
Ik sport ook behoorlijk intensief en heb een tijdje heel erg bijgehouden wat ik allemaal eet op een dag. Op een dag dat ik "alleen" maar 2 uur fietste ging ik voor de 1600 calorieen. Als ik ook nog ging hardlopen, ging ik voor de 1800. En ik ben een kop kleiner dan jij bent. En ik viel er mee af.![]()
Mannen hebben sowieso meer spieren en gebruiken dus ook meer calorieen. Om de snaaitrek af te laten nemen, kan het best handig zijn om wat meer te eten. Gewoon een extra boterham.
Bakje magere yoghurt - zonder toevoegingen - na het eten gaat goed, maar verder op de dag betekent dit een paar grote scheppen suiker. Die probeer ik dus te vermijden.quote:Of een bakje yoghurt ofzo.![]()
Dat zou ik ook graag willen weten. Ben een emo-eter, maar da's wel een beetje te makkelijke uitleg.quote:Waar komen die vreetbuien door trouwens?
We hebben hier wel vaker mannen hoorquote:Op maandag 14 april 2008 19:12 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Uh ja...
Had in het vorige topic (243) al eens gevraagd of ik de enige man bij de FOK! dieetclub was. Blijkbaar wel dus (het geklooi van Alexxx even niet meegerekend).
Maar als je goed bloedt val je wel afquote:
Zijn jullie er nu al uit hoe het zit met uitgekotst eten? Hoe dat zit qua calorieen?quote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar als je goed bloedt val je wel afEn met een beetje mazzel neem je ook nog wat weefsel mee bij het uittrekken
(Dat doet mij opeens denken aan een rare discussie ooit met Isabeau wat het met je BMI doet als je bij een ongeluk oid een been verliest. In één klap je overgewicht kwijt volgens de lijstjes)
Volgens mij neem je nog wel iéts op van uitgekotst eten, mits het eventjes duurt voor je het weer uitkotst.quote:Op maandag 14 april 2008 20:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zijn jullie er nu al uit hoe het zit met uitgekotst eten? Hoe dat zit qua calorieen?
Niet geheel op mij van toepassing, want ik heb gister alleen water uitgekotst. En lucht ofzo. Kotsen met een lege maag sucks.
Hoe zou het zijn gegaan met Levi's tentamen?
Het kotsen was gister. Op zich wel makkelijk, want je hoeft je bed niet uit als er toch niets uit te kotsen is.quote:Op maandag 14 april 2008 20:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij neem je nog wel iéts op van uitgekotst eten, mits het eventjes duurt voor je het weer uitkotst.
Maar kotsen met een lege maag is inderdaad niet fijn.
* freecell knuffelt Liejannuh
Hahaha hoe kom je erop! Tis wel waar inderdaad... of in ieder geval ben je een groot deel van je overgewicht kwijt. Alleen beetje érg rigoreuze manier...quote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar als je goed bloedt val je wel afEn met een beetje mazzel neem je ook nog wat weefsel mee bij het uittrekken
(Dat doet mij opeens denken aan een rare discussie ooit met Isabeau wat het met je BMI doet als je bij een ongeluk oid een been verliest. In één klap je overgewicht kwijt volgens de lijstjes)
Uit (vroegere- niemand hoeft zich zorgen te makenquote:Op maandag 14 april 2008 20:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zijn jullie er nu al uit hoe het zit met uitgekotst eten? Hoe dat zit qua calorieen?
Niet geheel op mij van toepassing, want ik heb gister alleen water uitgekotst. En lucht ofzo. Kotsen met een lege maag sucks.
Gehaald natuurlijk.quote:Hoe zou het zijn gegaan met Levi's tentamen?
Ik viel af door het vele kotsen, maarja, mijn lichaam zit wat anders in elkaarquote:Op maandag 14 april 2008 20:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hoe zou het zijn gegaan met Levi's tentamen?
Een parasietje? Volgens mij heb ik dan iets gemist of het is al heel lang geleden... Het klinkt in elk geval heel naar, ben je er weer helemaal van hersteld?quote:Op maandag 14 april 2008 21:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik viel af door het vele kotsen, maarja, mijn lichaam zit wat anders in elkaarEn het was natuurlijk ook een combinatie met een heel lief parasietje
Het parasietje heet Ruben en is een schattig ventje.quote:Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een parasietje? Volgens mij heb ik dan iets gemist of het is al heel lang geleden... Het klinkt in elk geval heel naar, ben je er weer helemaal van hersteld?
Ahjawel, dat weet je wel, maar je kent hem onder de naam Ruben, niet onder de naam parasietjequote:Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een parasietje? Volgens mij heb ik dan iets gemist of het is al heel lang geleden... Het klinkt in elk geval heel naar, ben je er weer helemaal van hersteld?
quote:Op maandag 14 april 2008 22:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ahjawel, dat weet je wel, maar je kent hem onder de naam Ruben, niet onder de naam parasietje
Ik was zwanger
Gats, naar! Ik weet hoe vreselijk dat kan zijn! Weer helemaal hoofdpijn vrij?quote:Op maandag 14 april 2008 22:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En ik had een migraine aanval en dat kan ik bij deze niemand aanraden. Gelukkig heb ik ze maar eens per 3 jaar. Maar tnx!
Ik ben bijna weer helemaal fit. Vanochtend gewerkt, rond de lunch naar huis gegaan en vanmiddag nog een paar uur geslapen. Zoek zo ook mn bed weer op. Heb er nu al zin in, nog even een mailtje afmaken.quote:Op maandag 14 april 2008 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gats, naar! Ik weet hoe vreselijk dat kan zijn! Weer helemaal hoofdpijn vrij?
Na het warme eten is magere yoghurt zonder suiker helemaal geen straf. Zelfs niet als de rest van het gezin aan de bakken met vla zit (elke avond dus).quote:Op maandag 14 april 2008 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Sometimes, waarom eet je yoghurt zonder iets erin? Daar zou ik ook suiker in willenJe zou ook magere vruchtenyoghurt kunnen nemen, dan heb je een smaakje en is de noodzaak om suiker toe te voegen er ook niet
Mijn kwartje had last van zwangerschapsdementie, dat wilde ook niet vallenquote:Op maandag 14 april 2008 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HAHAHAHA, nu valt het kwartje pas
iets met blond zijn enzo..
Goed om te horen dat het goed gaat, maar jij gaat dus ook de dam tot dam doen? met je 17 km waar je het over hebt:) Ik hem me al ingeschreven jij ook? want het zit helemaal vol al.quote:Op maandag 14 april 2008 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb ze bij RunnersWorld Nijmegen gekocht
Na dus een tijdje rondhobbelen op mn K-Swiss schoenen en ik wist dat ik hiermee door zou gaan.
Kreeg erg goed advies, en was hievoor 120 euro kwijt, incl de schoenen
Heb daar eindje door de stad gerend op een paar schoenen die hen wel geschikt leek, en één paar was wel echt geweldig, en die heb ik uiteindelijk gekocht.
En fanatiek, fanatiek, misschien welDe eerste Evy serie iig 3 keer per week gelopen, en afgesloten met de 5km op de City Pier City. Nu probeer ik rustig aan te trainen voor de 10km en uiteindelijk de 17km voor de Zeven Heuvelenloop in November. René (mn vriend) en ik lopen nu zo gemiddeld 2 keer per week, en ik ga elke donderdagavond in Nijmegen met een loopgroepje meedoen vanaf deze week
![]()
Hoop dat dat een beetje mijn niveau is (Halfgevorderden/gevorderden stond er, ze hebben geen beginnersgroep) en dat ik zo met wat anderen kan trainen voor die 17km
![]()
![]()
Vind het vooral erg verslavend omdat ik van mezelf élke les moet halen, wil echt niet afhaken, en daardoor heb ik ook nog nooit een les niet gehaald. Wel eens gedacht 'EN NU KAP IK!!!' maar uiteindelijk doorgezet en het gehaald, en dan voel je je heel goed
Sinds ik op mn Saugony's (merk schoenen) loop, is het wel een stuk fijner geworden. Zou niet zeggen dat ik 'als vanzelf' loop, maar wel een stuk soepeler dan op mn tennisschoenen, maar ben dan wel blij dat ik het verschil nu weet, geen blessures heb (*klopt af*) en weet dat ik dit vol ga houden.
Het is een leuke manier van afvallenen vind het fijn dat ik weer zoveel beweeg.. nog even, en ik zit onder de 70kg, hoop/denk ik
en dan gaat het hopelijk alleen nog maar makkelijker/beter
ik (of Faithyquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het goed gaat, maar jij gaat dus ook de dam tot dam doen? met je 17 km waar je het over hebt:) Ik hem me al ingeschreven jij ook? want het zit helemaal vol al.
Heb jij ook al op asfalt gelopen, en hoe is jou ervaring daarmee? ik heb tot nu toe eigenlijk alleen op veld gelopen en nog niet op asfalt. Heb nu beetje en blessure / pijn aan me boven been dus doe nu even wat rustiger aan, vooral de positie van het "zitten" dus bijna je onder en bovenbeen in een 90 graden hoek gaat erg slecht ,trappen aflopen is ook niet echt plezierig maar gaat al weer ietsjes beter.
Ga dus proberen de Zeven Heuvelen Loop te redden in November.. Is geen must, maar lijkt me een mooi streven. Hoef daar ook geen top-tijd neer te zetten, als ik 'm maar uitloopquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het goed gaat, maar jij gaat dus ook de dam tot dam doen? met je 17 km waar je het over hebt:) Ik hem me al ingeschreven jij ook? want het zit helemaal vol al.
Heb jij ook al op asfalt gelopen, en hoe is jou ervaring daarmee? ik heb tot nu toe eigenlijk alleen op veld gelopen en nog niet op asfalt. Heb nu beetje en blessure / pijn aan me boven been dus doe nu even wat rustiger aan, vooral de positie van het "zitten" dus bijna je onder en bovenbeen in een 90 graden hoek gaat erg slecht ,trappen aflopen is ook niet echt plezierig maar gaat al weer ietsjes beter.
Och, dat is balen. Maar wel leuk om nieuwe dingen (al is het goedkope Etam-meukquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:34 schreef Faithy het volgende:
ik heb ze alleen bjina allemaal weg gedaanen de enige die ik had bewaard, is nu ook te groot
Welkom terug.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Gaat het goed met jullie, dames? En met alle voorbereide huwelijken enzo?
Ik weet niet of ik wel op de weegschaal durf; veel gelopen, maar ook veel gegeten. Het was echt heerlijk om even echt vakantie te hebben!
Mooizo! Klinkt tof!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Het was supergaaf! Ik plaats binnenkort een bescheiden fotoverslagje in de CUL-SC.
Wel lekker gegeten hoor, meeste dagen bij vriendinnetje thuis gekookt. En ik heb hardgelopen en gezommen en paard gereden (auw... spierpijn).
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zei toch dat je onwijze spierpijn krijgt van paardrijden?Ga dan ook kameelrijden!
![]()
quote:
Boer je je niet helemaal suf van dat spul? Ik vind dat niet-zoete smaakjeswater verder ook wel een succes, het is niet zo bitter-achtig.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Mooizo! Klinkt tof!
Ik heb een glas bar-le-duc met citroen.
Geniaal drankje. Koolzuurhoudend water met citroen en dat is het. VErder geen zooi erdoor en geen zoetigheid of iets dergelijks. Ik drink zo een hele fles leeg van dat spul
tof! Welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:47 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vandaag alweeeeeer gespijbeld van zwemmenMaar wel twee uur over het strand en door de duinen gebanjerd. Is ook goed toch?
![]()
Heb vandaag nieuwe camera gekocht, dus die moest even geprobeerd worden.
Ik was helemaal vergeten dat 't zwemdag was....ben echt hopeloos geloof ik
Half 9, ik moet nu wegquote:Op woensdag 16 april 2008 07:15 schreef teigan het volgende:
kwakveense, hou je taai, en probeer een beetje lief voor jezelf te zijn! En veel plezier met je festival
coldfeet, wanneer moet je voor de kijkoperatie?
quote:
Beetje laat, maar toch nog heel veel sterkte!quote:
Je mag best af en toe zeuren, hoor! Doen we allemaal. Kan me goed voorstellen dat 't je dwars zit. Hopelijk beleef je straks toch wel heel veel plezier aan het tournee.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:49 schreef kwakveense het volgende:
haai CF! welkom terug....
@ octo en moblo: ik kan altijd goed slagen voor broeken bij de WE!! pas een mooie zwarte pantalon gekocht (46, ik pas eindelijk soms in normale maten!!!) en de jeans ook, vooral model lisa!
mag ik even klagen/g*dveren hier? ik doe t toch even...
[KLB]
knipje
[/KLB]
ok. weer uitgezeurd (binennkort ben ik bijna 2 hele weken weg, hebben jullie geen last van mn gezeur)
Laxeertabletjequote:Op woensdag 16 april 2008 08:43 schreef Levitation het volgende:
Oh, het is weer woensdag... iedereen weer klaar voor "het lijstje"?![]()
Van mij mag er eindelijk weer eens een wat prettiger gewicht genoteerd worden: 87.9.
Levi's vlaai-dieet: gisteren 3 stukken vlaai op, vandaag 7 ons lichter.![]()
![]()
Al denk ik dat het laxeertabletje van gisteravond er meer mee te maken heeft.![]()
Ik denk ook niet dat Levi het gebruikt om af te vallen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Laxeertabletjedat is een ding dat ik nog niet geprobeert heb om af te vallen
Dat doe ik niet om af te vallen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Laxeertabletjedat is een ding dat ik nog niet geprobeert heb om af te vallen
Dat hoop ik ook niet, maar het viel me laatst wel op dat ze redelijk veel gebruikt worden hierquote:Op woensdag 16 april 2008 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Levi het gebruikt om af te vallen.
Ja, maar niet om af te vallen hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, maar het viel me laatst wel op dat ze redelijk veel gebruikt worden hier
wie gebruikt ze dan 'nog meer'?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, maar het viel me laatst wel op dat ze redelijk veel gebruikt worden hier
volgens mij valt dat wel mee, dat was een gesprek over verstopping/obstipatie/poepen en hoe je de boel weer aan de gang krijgt...en hoe makkelijk het zou zijn als je altijd vanzelf goed naar de wc kan, voor de lijn,quote:Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij vergis je je... Dat er toevallig eens over gepraat wordt betekend niet dat ze veel worden gebruikt...quote:Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ook niet, t wordt trouwens wel moeilijker als ik niet rook en geen koffie drink. Maar momenteel ga ik 5 keer per dagquote:
Ja maar die gesprekken (verstopping) hoor je best vaak en als er dan steeds laxeermiddel gebruikt wordquote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
volgens mij valt dat wel mee, dat was een gesprek over verstopping/obstipatie/poepen en hoe je de boel weer aan de gang krijgt...en hoe makkelijk het zou zijn als je altijd vanzelf goed naar de wc kan, voor de lijn,
ik heb ook welens een poosje aan de klysma's gezeten (NO FUN!) na een antibioticakuur die mn darmflora om zeep had geholpen... maar niet in t kader van afvallen.
dat wordt er dus nietquote:Op woensdag 16 april 2008 09:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar die gesprekken (verstopping) hoor je best vaak en als er dan steeds laxeermiddel gebruikt word
En strontfetishistenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat wordt er dus niet
de volgende keer dat wij het over crash-dieten of anorexia hebben of over pedofielen, zijn we dus ineens respectievelijk crashers, anorexia-patienten of pedofielen![]()
Kom op zeg, straks ga je nog beweren dat vrouwen poepenquote:
ieow...quote:Op woensdag 16 april 2008 09:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom op zeg, straks ga je nog beweren dat vrouwen poepen
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar die gesprekken (verstopping) hoor je best vaak en als er dan steeds laxeermiddel gebruikt word
Maar je zal vast gelijk hebbenmaar bij mij is gewoon nooit op gekomen omdat te gebruiken terwijl je ook je voeding kan aanpassen
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 16 april 2008 10:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de spastische darmen.
Denk niet dat mijn arts het met je eens is.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Net zoals iedereen nu ADHD heeft
En zoals bij ADHD kan voeding ook veel doen ipv pillen
wat weet een arts er nu vanquote:Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn arts het met je eens is.
Dan moet je er maar eens goed over hebbenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn arts het met je eens is.
Waar bemoei je je meequote:Op woensdag 16 april 2008 10:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan moet je er maar eens goed over hebben
Je kan natuurlijk net zoals de rest doen dat alles wat ik zeg onzin is maar dat is het niet
Of een DSquote:Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef freecell het volgende:
Ik heb ze één of twee keer gebruikt iets van een halfjaar geleden en toen was het écht nodig. Normaal regelt dat zichzelf wel bij mij
Het gaat nu wat lastiger door de zwangerschap, maar dat heb ik inmiddels opgelost. Ik ga gewoon elke ochtend met een boekje 10 minuten heel relaxed op de WC zitten. Dat helpt
Als je dat nat maakt en kneedt is het krek poepquote:Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook niet naar Peijnenburg?
[ afbeelding ]
Ik bemoei me met wat er op een forum gezegd word en vertel alleen maar dat voeding veel verschil kan maken bij verschillende klachten (zoals spastische darmen en adhd)quote:Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee
Laat het lekker aan de artsen over asjeblieft!
Nee, heeft volgens mij geen enkel effect trouwens. Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten waar het ligt. Ergens in een verhuisdoos of zoquote:Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef Troel het volgende:
Overigens: Rewimo, heb jij die loperamide die we van Lemmens voorgeschreven hadden gekregen wel eens gebruikt? Ik heb pas de verpakking onaangebroken maar weer ingeleverd bij de apotheek
Reclame blaadjes poepen ook goed.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of een DS
Ja, ik heb sinds een week een DS en ik kan niet meer stoppen
Op een glossy prutsblad poep ik trouwens ook altijd erg goed
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je dat nat maakt en kneedt is het krek poep
En de Quest, want dat zijn allemaal van die lekkere korte verhalenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Reclame blaadjes poepen ook goed.
Ik doe het met Donald Duck-pockets (Duitse versie)quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, heeft volgens mij geen enkel effect trouwens. Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten waar het ligt. Ergens in een verhuisdoos of zo
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef Troel het volgende:
Als jij het zo goed weet, heb je dan een dieet voor me waarmee ik mijn PDD-NOS kan oplossen?
wel goed voor de stoelgang dus at dat betreftquote:Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook niet naar Peijnenburg?
[ afbeelding ]
Nee dat is jammer genoeg niet hetzelfde als adhdquote:Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef Troel het volgende:
Als jij het zo goed weet, heb je dan een dieet voor me waarmee ik mijn PDD-NOS kan oplossen?
ok.. dat gaat me weer wat verquote:Op woensdag 16 april 2008 10:12 schreef Troel het volgende:
Ik geef gewoon de fles op het toiletPuzzelboekjes doen het ook goed
Met dat verschil dat ik geen advies vroeg en jij de gene was die deze discussie op gang bracht.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik bemoei me met wat er op een forum gezegd word en vertel alleen maar dat voeding veel verschil kan maken bij verschillende klachten (zoals spastische darmen en adhd)
En artsen zijn ook niet heilig zoals vele van jullie volgens mij al achter zijn gekomen
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
iemand die ook weet hoe ik van mijn sarcasme af kom?
als je er op wachtte om dit te horen:quote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik bemoei me met wat er op een forum gezegd word en vertel alleen maar dat voeding veel verschil kan maken bij verschillende klachten (zoals spastische darmen en adhd)
En artsen zijn ook niet heilig zoals vele van jullie volgens mij al achter zijn gekomen
Boeken en platen vooral ja. En af en toe missen we ineens dingen die kennelijk ook nog ergens in een doos zittenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef Troel het volgende:
Nog steeds niet alles uitgepaktOei, jullie hebben dan echt wel heel veel spullen (alhoewel al die platen van Frank natuurlijk ook wel heeeeeel veeeeeel dozen zijn)
Zie je nu echt niet in hoe DAT nu zou komen?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef Miss_S het volgende:
Zien jullie nu echt niet dat jullie meer een probleem hebben met mij dan ik met jullie?
Geen oordeel het zijn gewoon feitenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wie ben jíj om daar uberhaupt een oordeel over te hebben.
*insert scheldwoord dat me een ban op zou leveren*
*heetgeblakerde kwakveense, bah*
Dieetclubbansquote:Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
je hoort er wel écht bij als je hier een ban hebt gehad kwak
Dat lijkt me nou niet echt comfyquote:Op woensdag 16 april 2008 10:12 schreef Troel het volgende:
Ik geef gewoon de fles op het toiletPuzzelboekjes doen het ook goed
Kwakkiequote:Op woensdag 16 april 2008 10:20 schreef kwakveense het volgende:
@ moblo: kwakkunnen we die erin houden?
Je moet toch íets doen voor je aanwezigheidspremiequote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
je hoort er wel écht bij als je hier een ban hebt gehad kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |