Nouja, je bent 2 meter. Ik vind 1600 calorieen dan eigenlijk best weinig. Is een hoop lichaam om te voeden hoor.quote:Op maandag 14 april 2008 16:45 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dat hangt er van af hoeveel vreetbuien er tegenover staan![]()
Afgelopen week was wat dat aangaat een ramp.
Maar een goede week (geen snaaigedrag) levert 2 kilo in mindering op.
Zou ik "te weinig" eten? Voel me niet duizelig of iets dergelijks. Heb alleen ernstig last van trek in slechte dingen. Zoals de meesten hier denk ik.
Het scheelt ook dat er nog veel af moet. Dichter bij het doel (I wish...) zal het moeilijker gaan neem ik aan.
Jij mag alles op zwangerschapsdementie gooien!quote:Op maandag 14 april 2008 17:49 schreef freecell het volgende:
Ow, sometimes is een man, en nog een lange ookDaar had ik geen rekening mee gehouden.
Welnee, dat valt bij mij best meequote:Op maandag 14 april 2008 18:01 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jij mag alles op zwangerschapsdementie gooien!
Uh ja...quote:Op maandag 14 april 2008 17:49 schreef freecell het volgende:
Ow, sometimes is een man, en nog een lange ookDaar had ik geen rekening mee gehouden.
Tja, het is wel (ongeveer) gelijk aan wat de diëtiste - die ik 2 jaar geleden bezocht - voorschreef. Sterker nog, ik zou hier de rest van mijn leven mee moeten doen.quote:Op maandag 14 april 2008 17:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nouja, je bent 2 meter. Ik vind 1600 calorieen dan eigenlijk best weinig. Is een hoop lichaam om te voeden hoor.
Ik sport ook behoorlijk intensief en heb een tijdje heel erg bijgehouden wat ik allemaal eet op een dag. Op een dag dat ik "alleen" maar 2 uur fietste ging ik voor de 1600 calorieen. Als ik ook nog ging hardlopen, ging ik voor de 1800. En ik ben een kop kleiner dan jij bent. En ik viel er mee af.![]()
Mannen hebben sowieso meer spieren en gebruiken dus ook meer calorieen. Om de snaaitrek af te laten nemen, kan het best handig zijn om wat meer te eten. Gewoon een extra boterham.
Bakje magere yoghurt - zonder toevoegingen - na het eten gaat goed, maar verder op de dag betekent dit een paar grote scheppen suiker. Die probeer ik dus te vermijden.quote:Of een bakje yoghurt ofzo.![]()
Dat zou ik ook graag willen weten. Ben een emo-eter, maar da's wel een beetje te makkelijke uitleg.quote:Waar komen die vreetbuien door trouwens?
We hebben hier wel vaker mannen hoorquote:Op maandag 14 april 2008 19:12 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Uh ja...
Had in het vorige topic (243) al eens gevraagd of ik de enige man bij de FOK! dieetclub was. Blijkbaar wel dus (het geklooi van Alexxx even niet meegerekend).
Maar als je goed bloedt val je wel afquote:
Zijn jullie er nu al uit hoe het zit met uitgekotst eten? Hoe dat zit qua calorieen?quote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar als je goed bloedt val je wel afEn met een beetje mazzel neem je ook nog wat weefsel mee bij het uittrekken
(Dat doet mij opeens denken aan een rare discussie ooit met Isabeau wat het met je BMI doet als je bij een ongeluk oid een been verliest. In één klap je overgewicht kwijt volgens de lijstjes)
Volgens mij neem je nog wel iéts op van uitgekotst eten, mits het eventjes duurt voor je het weer uitkotst.quote:Op maandag 14 april 2008 20:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zijn jullie er nu al uit hoe het zit met uitgekotst eten? Hoe dat zit qua calorieen?
Niet geheel op mij van toepassing, want ik heb gister alleen water uitgekotst. En lucht ofzo. Kotsen met een lege maag sucks.
Hoe zou het zijn gegaan met Levi's tentamen?
Het kotsen was gister. Op zich wel makkelijk, want je hoeft je bed niet uit als er toch niets uit te kotsen is.quote:Op maandag 14 april 2008 20:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij neem je nog wel iéts op van uitgekotst eten, mits het eventjes duurt voor je het weer uitkotst.
Maar kotsen met een lege maag is inderdaad niet fijn.
* freecell knuffelt Liejannuh
Hahaha hoe kom je erop! Tis wel waar inderdaad... of in ieder geval ben je een groot deel van je overgewicht kwijt. Alleen beetje érg rigoreuze manier...quote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar als je goed bloedt val je wel afEn met een beetje mazzel neem je ook nog wat weefsel mee bij het uittrekken
(Dat doet mij opeens denken aan een rare discussie ooit met Isabeau wat het met je BMI doet als je bij een ongeluk oid een been verliest. In één klap je overgewicht kwijt volgens de lijstjes)
Uit (vroegere- niemand hoeft zich zorgen te makenquote:Op maandag 14 april 2008 20:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zijn jullie er nu al uit hoe het zit met uitgekotst eten? Hoe dat zit qua calorieen?
Niet geheel op mij van toepassing, want ik heb gister alleen water uitgekotst. En lucht ofzo. Kotsen met een lege maag sucks.
Gehaald natuurlijk.quote:Hoe zou het zijn gegaan met Levi's tentamen?
Ik viel af door het vele kotsen, maarja, mijn lichaam zit wat anders in elkaarquote:Op maandag 14 april 2008 20:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Hoe zou het zijn gegaan met Levi's tentamen?
Een parasietje? Volgens mij heb ik dan iets gemist of het is al heel lang geleden... Het klinkt in elk geval heel naar, ben je er weer helemaal van hersteld?quote:Op maandag 14 april 2008 21:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik viel af door het vele kotsen, maarja, mijn lichaam zit wat anders in elkaarEn het was natuurlijk ook een combinatie met een heel lief parasietje
Het parasietje heet Ruben en is een schattig ventje.quote:Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een parasietje? Volgens mij heb ik dan iets gemist of het is al heel lang geleden... Het klinkt in elk geval heel naar, ben je er weer helemaal van hersteld?
Ahjawel, dat weet je wel, maar je kent hem onder de naam Ruben, niet onder de naam parasietjequote:Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een parasietje? Volgens mij heb ik dan iets gemist of het is al heel lang geleden... Het klinkt in elk geval heel naar, ben je er weer helemaal van hersteld?
quote:Op maandag 14 april 2008 22:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Ahjawel, dat weet je wel, maar je kent hem onder de naam Ruben, niet onder de naam parasietje
Ik was zwanger
Gats, naar! Ik weet hoe vreselijk dat kan zijn! Weer helemaal hoofdpijn vrij?quote:Op maandag 14 april 2008 22:05 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
En ik had een migraine aanval en dat kan ik bij deze niemand aanraden. Gelukkig heb ik ze maar eens per 3 jaar. Maar tnx!
Ik ben bijna weer helemaal fit. Vanochtend gewerkt, rond de lunch naar huis gegaan en vanmiddag nog een paar uur geslapen. Zoek zo ook mn bed weer op. Heb er nu al zin in, nog even een mailtje afmaken.quote:Op maandag 14 april 2008 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gats, naar! Ik weet hoe vreselijk dat kan zijn! Weer helemaal hoofdpijn vrij?
Na het warme eten is magere yoghurt zonder suiker helemaal geen straf. Zelfs niet als de rest van het gezin aan de bakken met vla zit (elke avond dus).quote:Op maandag 14 april 2008 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Sometimes, waarom eet je yoghurt zonder iets erin? Daar zou ik ook suiker in willenJe zou ook magere vruchtenyoghurt kunnen nemen, dan heb je een smaakje en is de noodzaak om suiker toe te voegen er ook niet
Mijn kwartje had last van zwangerschapsdementie, dat wilde ook niet vallenquote:Op maandag 14 april 2008 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HAHAHAHA, nu valt het kwartje pas
iets met blond zijn enzo..
Goed om te horen dat het goed gaat, maar jij gaat dus ook de dam tot dam doen? met je 17 km waar je het over hebt:) Ik hem me al ingeschreven jij ook? want het zit helemaal vol al.quote:Op maandag 14 april 2008 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb ze bij RunnersWorld Nijmegen gekocht
Na dus een tijdje rondhobbelen op mn K-Swiss schoenen en ik wist dat ik hiermee door zou gaan.
Kreeg erg goed advies, en was hievoor 120 euro kwijt, incl de schoenen
Heb daar eindje door de stad gerend op een paar schoenen die hen wel geschikt leek, en één paar was wel echt geweldig, en die heb ik uiteindelijk gekocht.
En fanatiek, fanatiek, misschien welDe eerste Evy serie iig 3 keer per week gelopen, en afgesloten met de 5km op de City Pier City. Nu probeer ik rustig aan te trainen voor de 10km en uiteindelijk de 17km voor de Zeven Heuvelenloop in November. René (mn vriend) en ik lopen nu zo gemiddeld 2 keer per week, en ik ga elke donderdagavond in Nijmegen met een loopgroepje meedoen vanaf deze week
![]()
Hoop dat dat een beetje mijn niveau is (Halfgevorderden/gevorderden stond er, ze hebben geen beginnersgroep) en dat ik zo met wat anderen kan trainen voor die 17km
![]()
![]()
Vind het vooral erg verslavend omdat ik van mezelf élke les moet halen, wil echt niet afhaken, en daardoor heb ik ook nog nooit een les niet gehaald. Wel eens gedacht 'EN NU KAP IK!!!' maar uiteindelijk doorgezet en het gehaald, en dan voel je je heel goed
Sinds ik op mn Saugony's (merk schoenen) loop, is het wel een stuk fijner geworden. Zou niet zeggen dat ik 'als vanzelf' loop, maar wel een stuk soepeler dan op mn tennisschoenen, maar ben dan wel blij dat ik het verschil nu weet, geen blessures heb (*klopt af*) en weet dat ik dit vol ga houden.
Het is een leuke manier van afvallenen vind het fijn dat ik weer zoveel beweeg.. nog even, en ik zit onder de 70kg, hoop/denk ik
en dan gaat het hopelijk alleen nog maar makkelijker/beter
ik (of Faithyquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het goed gaat, maar jij gaat dus ook de dam tot dam doen? met je 17 km waar je het over hebt:) Ik hem me al ingeschreven jij ook? want het zit helemaal vol al.
Heb jij ook al op asfalt gelopen, en hoe is jou ervaring daarmee? ik heb tot nu toe eigenlijk alleen op veld gelopen en nog niet op asfalt. Heb nu beetje en blessure / pijn aan me boven been dus doe nu even wat rustiger aan, vooral de positie van het "zitten" dus bijna je onder en bovenbeen in een 90 graden hoek gaat erg slecht ,trappen aflopen is ook niet echt plezierig maar gaat al weer ietsjes beter.
Ga dus proberen de Zeven Heuvelen Loop te redden in November.. Is geen must, maar lijkt me een mooi streven. Hoef daar ook geen top-tijd neer te zetten, als ik 'm maar uitloopquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:03 schreef rene90 het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het goed gaat, maar jij gaat dus ook de dam tot dam doen? met je 17 km waar je het over hebt:) Ik hem me al ingeschreven jij ook? want het zit helemaal vol al.
Heb jij ook al op asfalt gelopen, en hoe is jou ervaring daarmee? ik heb tot nu toe eigenlijk alleen op veld gelopen en nog niet op asfalt. Heb nu beetje en blessure / pijn aan me boven been dus doe nu even wat rustiger aan, vooral de positie van het "zitten" dus bijna je onder en bovenbeen in een 90 graden hoek gaat erg slecht ,trappen aflopen is ook niet echt plezierig maar gaat al weer ietsjes beter.
Och, dat is balen. Maar wel leuk om nieuwe dingen (al is het goedkope Etam-meukquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:34 schreef Faithy het volgende:
ik heb ze alleen bjina allemaal weg gedaanen de enige die ik had bewaard, is nu ook te groot
Welkom terug.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Gaat het goed met jullie, dames? En met alle voorbereide huwelijken enzo?
Ik weet niet of ik wel op de weegschaal durf; veel gelopen, maar ook veel gegeten. Het was echt heerlijk om even echt vakantie te hebben!
Mooizo! Klinkt tof!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Het was supergaaf! Ik plaats binnenkort een bescheiden fotoverslagje in de CUL-SC.
Wel lekker gegeten hoor, meeste dagen bij vriendinnetje thuis gekookt. En ik heb hardgelopen en gezommen en paard gereden (auw... spierpijn).
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zei toch dat je onwijze spierpijn krijgt van paardrijden?Ga dan ook kameelrijden!
![]()
quote:
Boer je je niet helemaal suf van dat spul? Ik vind dat niet-zoete smaakjeswater verder ook wel een succes, het is niet zo bitter-achtig.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Mooizo! Klinkt tof!
Ik heb een glas bar-le-duc met citroen.
Geniaal drankje. Koolzuurhoudend water met citroen en dat is het. VErder geen zooi erdoor en geen zoetigheid of iets dergelijks. Ik drink zo een hele fles leeg van dat spul
tof! Welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:47 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vandaag alweeeeeer gespijbeld van zwemmenMaar wel twee uur over het strand en door de duinen gebanjerd. Is ook goed toch?
![]()
Heb vandaag nieuwe camera gekocht, dus die moest even geprobeerd worden.
Ik was helemaal vergeten dat 't zwemdag was....ben echt hopeloos geloof ik
Half 9, ik moet nu wegquote:Op woensdag 16 april 2008 07:15 schreef teigan het volgende:
kwakveense, hou je taai, en probeer een beetje lief voor jezelf te zijn! En veel plezier met je festival
coldfeet, wanneer moet je voor de kijkoperatie?
quote:
Beetje laat, maar toch nog heel veel sterkte!quote:
Je mag best af en toe zeuren, hoor! Doen we allemaal. Kan me goed voorstellen dat 't je dwars zit. Hopelijk beleef je straks toch wel heel veel plezier aan het tournee.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:49 schreef kwakveense het volgende:
haai CF! welkom terug....
@ octo en moblo: ik kan altijd goed slagen voor broeken bij de WE!! pas een mooie zwarte pantalon gekocht (46, ik pas eindelijk soms in normale maten!!!) en de jeans ook, vooral model lisa!
mag ik even klagen/g*dveren hier? ik doe t toch even...
[KLB]
knipje
[/KLB]
ok. weer uitgezeurd (binennkort ben ik bijna 2 hele weken weg, hebben jullie geen last van mn gezeur)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |