abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58046371
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:45 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Dat hangt er van af hoeveel vreetbuien er tegenover staan
Afgelopen week was wat dat aangaat een ramp.

Maar een goede week (geen snaaigedrag) levert 2 kilo in mindering op.

Zou ik "te weinig" eten? Voel me niet duizelig of iets dergelijks. Heb alleen ernstig last van trek in slechte dingen. Zoals de meesten hier denk ik.

Het scheelt ook dat er nog veel af moet. Dichter bij het doel (I wish...) zal het moeilijker gaan neem ik aan.
Nouja, je bent 2 meter. Ik vind 1600 calorieen dan eigenlijk best weinig. Is een hoop lichaam om te voeden hoor.
Ik sport ook behoorlijk intensief en heb een tijdje heel erg bijgehouden wat ik allemaal eet op een dag. Op een dag dat ik "alleen" maar 2 uur fietste ging ik voor de 1600 calorieen. Als ik ook nog ging hardlopen, ging ik voor de 1800. En ik ben een kop kleiner dan jij bent. En ik viel er mee af.
Mannen hebben sowieso meer spieren en gebruiken dus ook meer calorieen. Om de snaaitrek af te laten nemen, kan het best handig zijn om wat meer te eten. Gewoon een extra boterham. Of een bakje yoghurt ofzo.

Waar komen die vreetbuien door trouwens?
pi_58046497
Ow, sometimes is een man, en nog een lange ook Daar had ik geen rekening mee gehouden.
pi_58046732
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:49 schreef freecell het volgende:
Ow, sometimes is een man, en nog een lange ook Daar had ik geen rekening mee gehouden.
Jij mag alles op zwangerschapsdementie gooien!
pi_58046850
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jij mag alles op zwangerschapsdementie gooien!
Welnee, dat valt bij mij best mee
Mijn onhandigheid daarentegen reist rijst de pan uit
  maandag 14 april 2008 @ 18:27:08 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58047216
Buik(je) helemaal vol... Toch wel weer teveel gegeten maar dit is toch niet zo ernstig?
200 gr. gebakken aardappelen (in weinig olijfolie) halve krop ijsbergsla en een halve blik sperzieboontjes... Wel veel maar vrij gezond denk ik zo? Had erg veel honger, vanaf 4 uur al in de weer, veel op het werk gelopen en Evy 1 deel 2
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_58048131
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:49 schreef freecell het volgende:
Uh ja...
Had in het vorige topic (243) al eens gevraagd of ik de enige man bij de FOK! dieetclub was. Blijkbaar wel dus (het geklooi van Alexxx even niet meegerekend ).
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_58048208
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:43 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nouja, je bent 2 meter. Ik vind 1600 calorieen dan eigenlijk best weinig. Is een hoop lichaam om te voeden hoor.
Ik sport ook behoorlijk intensief en heb een tijdje heel erg bijgehouden wat ik allemaal eet op een dag. Op een dag dat ik "alleen" maar 2 uur fietste ging ik voor de 1600 calorieen. Als ik ook nog ging hardlopen, ging ik voor de 1800. En ik ben een kop kleiner dan jij bent. En ik viel er mee af.
Mannen hebben sowieso meer spieren en gebruiken dus ook meer calorieen. Om de snaaitrek af te laten nemen, kan het best handig zijn om wat meer te eten. Gewoon een extra boterham.
Tja, het is wel (ongeveer) gelijk aan wat de diëtiste - die ik 2 jaar geleden bezocht - voorschreef. Sterker nog, ik zou hier de rest van mijn leven mee moeten doen.
Maar met een paar kleine extra's gaat het trouwens best nog hard omhoog.
quote:
Of een bakje yoghurt ofzo.
Bakje magere yoghurt - zonder toevoegingen - na het eten gaat goed, maar verder op de dag betekent dit een paar grote scheppen suiker. Die probeer ik dus te vermijden.
quote:
Waar komen die vreetbuien door trouwens?
Dat zou ik ook graag willen weten. Ben een emo-eter, maar da's wel een beetje te makkelijke uitleg.

Afgelopen week had ik elke dag een excuus om iets lekkers te gaan halen (a raison van een verdubbeling van de eerder genoemde daghoeveelheid calorieën ).
It was delicious.
pi_58048318
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:12 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Uh ja...
Had in het vorige topic (243) al eens gevraagd of ik de enige man bij de FOK! dieetclub was. Blijkbaar wel dus (het geklooi van Alexxx even niet meegerekend ).
We hebben hier wel vaker mannen hoor En ook wel eens voor een langere periode. Maar volgens mij ben je nu tijdelijk inderdaad even de enige.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 april 2008 @ 19:48:04 #161
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58049003
kwakveense, nogmaals sterkte

Sometimes, waarom eet je yoghurt zonder iets erin? Daar zou ik ook suiker in willen Je zou ook magere vruchtenyoghurt kunnen nemen, dan heb je een smaakje en is de noodzaak om suiker toe te voegen er ook niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 14 april 2008 @ 20:08:21 #162
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58049740
Een punaise in je voet doet best auw
pi_58049995
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:08 schreef Yoni het volgende:
Een punaise in je voet doet best auw
Maar als je goed bloedt val je wel af En met een beetje mazzel neem je ook nog wat weefsel mee bij het uittrekken

(Dat doet mij opeens denken aan een rare discussie ooit met Isabeau wat het met je BMI doet als je bij een ongeluk oid een been verliest. In één klap je overgewicht kwijt volgens de lijstjes)
pi_58050292
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar als je goed bloedt val je wel af En met een beetje mazzel neem je ook nog wat weefsel mee bij het uittrekken

(Dat doet mij opeens denken aan een rare discussie ooit met Isabeau wat het met je BMI doet als je bij een ongeluk oid een been verliest. In één klap je overgewicht kwijt volgens de lijstjes)
Zijn jullie er nu al uit hoe het zit met uitgekotst eten? Hoe dat zit qua calorieen?
Niet geheel op mij van toepassing, want ik heb gister alleen water uitgekotst. En lucht ofzo. Kotsen met een lege maag sucks.

Hoe zou het zijn gegaan met Levi's tentamen?
pi_58050367
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:22 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Zijn jullie er nu al uit hoe het zit met uitgekotst eten? Hoe dat zit qua calorieen?
Niet geheel op mij van toepassing, want ik heb gister alleen water uitgekotst. En lucht ofzo. Kotsen met een lege maag sucks.

Volgens mij neem je nog wel iéts op van uitgekotst eten, mits het eventjes duurt voor je het weer uitkotst.
Maar kotsen met een lege maag is inderdaad niet fijn.
* freecell knuffelt Liejannuh
pi_58050601
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Volgens mij neem je nog wel iéts op van uitgekotst eten, mits het eventjes duurt voor je het weer uitkotst.
Maar kotsen met een lege maag is inderdaad niet fijn.
* freecell knuffelt Liejannuh
Het kotsen was gister. Op zich wel makkelijk, want je hoeft je bed niet uit als er toch niets uit te kotsen is. Maar afijn, jij hebt volgens mij veel meer gekotst dan ik in de afgelopen maanden, dus jij bent degene die een knuffel verdient!
pi_58050880
Ik ben inmiddels helemaal gestopt met kotsen sinds vorige week, dus hier gaat ook alles prima

Mijn maag heeft zelfs de halve-pizza-met-een-ijsje-na-proef overleefd met slechts een lichte misselijkheid.
  maandag 14 april 2008 @ 20:39:38 #168
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58050910
Vertel Levi! Hoe ging het?

Kotsen is zo vervelend. Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik dat met crackers heb kunnen verminderen.

Yoghurt zonder iets is ook lekker, eet ik vaak.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Hoofdredactie Fotografie maandag 14 april 2008 @ 20:50:46 #169
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58051245
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Hahaha hoe kom je erop! Tis wel waar inderdaad... of in ieder geval ben je een groot deel van je overgewicht kwijt. Alleen beetje érg rigoreuze manier...
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 21:28:02 #170
43556 miss_dynastie
pi_58052606
quote:

[..]

Uit (vroegere- niemand hoeft zich zorgen te maken ) ervaring kan ik vertellen dat je prima op gewicht kan blijven als je het snel uitkotst (binnen een uurtje, zeg maar).
quote:
Gehaald natuurlijk.
  maandag 14 april 2008 @ 21:35:33 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_58052892
quote:

[..]

Ik viel af door het vele kotsen, maarja, mijn lichaam zit wat anders in elkaar En het was natuurlijk ook een combinatie met een heel lief parasietje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 14 april 2008 @ 21:58:52 #172
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58053801
Wat een K*&*$# dag zeg... Maar dat was dan ook mijn eigen schuld Heb me echt helemaal volgepropt, en waarom? Ik denk een stukje spanning wat wegviel en dat moet dan even gecompenseerd worden ofzo... Argh, een hoop frustratie nu, op zich wel goed heb namelijk maar afgesproken dat dit de laatste vreetbui voor de komende tijd/een lange tijd is

@Yoni, zo'n punaise is echt niet tof inderdaad! Is me minimaal al twee keer overkomen (ben een beetje klunzig...), auch

@Liejannuh: beterschap! Had je iets onder de leden?

@freecell: hahaha Ik hoop toch niet m'n been te hoeven verliezen voor dat gezonde gewicht En zal het eens met m'n vreselijk-veel-humor-hebbende-eenbenige-ex-collega bespreken, kan ie vast om lachen (oh en even voor de context, want ik lijk zo vast heel harteloos: hij maakt zelf ook constant van die grapjes. Met de Tai Chi moeten we klopbewegingen maken op onze benen en dan gaat ie expres op het kunstoffen holle deel kloppen, dan heeft ie een lol en er was volgens hem iets misgegaan met de acupunctuur , wel erg leuk om dan te weten dat de acupuncturist blind is, dus dat was ook een foutje , briljant die 2 bij elkaar)
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  maandag 14 april 2008 @ 21:59:33 #173
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58053824
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:35 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik viel af door het vele kotsen, maarja, mijn lichaam zit wat anders in elkaar En het was natuurlijk ook een combinatie met een heel lief parasietje
Een parasietje? Volgens mij heb ik dan iets gemist of het is al heel lang geleden... Het klinkt in elk geval heel naar, ben je er weer helemaal van hersteld?
pi_58054014
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Een parasietje? Volgens mij heb ik dan iets gemist of het is al heel lang geleden... Het klinkt in elk geval heel naar, ben je er weer helemaal van hersteld?
Het parasietje heet Ruben en is een schattig ventje.
En ik had een migraine aanval en dat kan ik bij deze niemand aanraden. Gelukkig heb ik ze maar eens per 3 jaar. Maar tnx!
  maandag 14 april 2008 @ 22:06:47 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_58054058
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ahjawel, dat weet je wel, maar je kent hem onder de naam Ruben, niet onder de naam parasietje
Ik was zwanger
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 14 april 2008 @ 22:09:15 #176
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58054149
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Ahjawel, dat weet je wel, maar je kent hem onder de naam Ruben, niet onder de naam parasietje
Ik was zwanger
HAHAHAHA, nu valt het kwartje pas iets met blond zijn enzo..
  maandag 14 april 2008 @ 22:09:55 #177
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58054170
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:05 schreef Liejannuh het volgende:

[..]
En ik had een migraine aanval en dat kan ik bij deze niemand aanraden. Gelukkig heb ik ze maar eens per 3 jaar. Maar tnx!
Gats, naar! Ik weet hoe vreselijk dat kan zijn! Weer helemaal hoofdpijn vrij?
pi_58054325
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Gats, naar! Ik weet hoe vreselijk dat kan zijn! Weer helemaal hoofdpijn vrij?
Ik ben bijna weer helemaal fit. Vanochtend gewerkt, rond de lunch naar huis gegaan en vanmiddag nog een paar uur geslapen. Zoek zo ook mn bed weer op. Heb er nu al zin in, nog even een mailtje afmaken.
pi_58054997
Oeh, migraine. Dat heb ik alleen als ik langere tijd gestrest of te druk ben.
Heel naar inderdaad.
pi_58055241
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Sometimes, waarom eet je yoghurt zonder iets erin? Daar zou ik ook suiker in willen Je zou ook magere vruchtenyoghurt kunnen nemen, dan heb je een smaakje en is de noodzaak om suiker toe te voegen er ook niet
Na het warme eten is magere yoghurt zonder suiker helemaal geen straf. Zelfs niet als de rest van het gezin aan de bakken met vla zit (elke avond dus).

Op andere momenten kan het dan weer niet zoet genoeg zijn (denk aan slagroomvla met, eh, slagroom).
Het zit gewoon tussen mijn oren...
It was delicious.
  maandag 14 april 2008 @ 22:48:18 #181
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58055524
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

HAHAHAHA, nu valt het kwartje pas iets met blond zijn enzo..
Mijn kwartje had last van zwangerschapsdementie, dat wilde ook niet vallen
pi_58057631
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb ze bij RunnersWorld Nijmegen gekocht
Na dus een tijdje rondhobbelen op mn K-Swiss schoenen en ik wist dat ik hiermee door zou gaan.
Kreeg erg goed advies, en was hievoor 120 euro kwijt, incl de schoenen

Heb daar eindje door de stad gerend op een paar schoenen die hen wel geschikt leek, en één paar was wel echt geweldig, en die heb ik uiteindelijk gekocht.

En fanatiek, fanatiek, misschien wel De eerste Evy serie iig 3 keer per week gelopen, en afgesloten met de 5km op de City Pier City. Nu probeer ik rustig aan te trainen voor de 10km en uiteindelijk de 17km voor de Zeven Heuvelenloop in November. René (mn vriend) en ik lopen nu zo gemiddeld 2 keer per week, en ik ga elke donderdagavond in Nijmegen met een loopgroepje meedoen vanaf deze week Hoop dat dat een beetje mijn niveau is (Halfgevorderden/gevorderden stond er, ze hebben geen beginnersgroep) en dat ik zo met wat anderen kan trainen voor die 17km

Vind het vooral erg verslavend omdat ik van mezelf élke les moet halen, wil echt niet afhaken, en daardoor heb ik ook nog nooit een les niet gehaald. Wel eens gedacht 'EN NU KAP IK!!!' maar uiteindelijk doorgezet en het gehaald, en dan voel je je heel goed

Sinds ik op mn Saugony's (merk schoenen) loop, is het wel een stuk fijner geworden. Zou niet zeggen dat ik 'als vanzelf' loop, maar wel een stuk soepeler dan op mn tennisschoenen, maar ben dan wel blij dat ik het verschil nu weet, geen blessures heb (*klopt af*) en weet dat ik dit vol ga houden.

Het is een leuke manier van afvallen en vind het fijn dat ik weer zoveel beweeg.. nog even, en ik zit onder de 70kg, hoop/denk ik en dan gaat het hopelijk alleen nog maar makkelijker/beter
Goed om te horen dat het goed gaat, maar jij gaat dus ook de dam tot dam doen? met je 17 km waar je het over hebt:) Ik hem me al ingeschreven jij ook? want het zit helemaal vol al.

Heb jij ook al op asfalt gelopen, en hoe is jou ervaring daarmee? ik heb tot nu toe eigenlijk alleen op veld gelopen en nog niet op asfalt. Heb nu beetje en blessure / pijn aan me boven been dus doe nu even wat rustiger aan, vooral de positie van het "zitten" dus bijna je onder en bovenbeen in een 90 graden hoek gaat erg slecht ,trappen aflopen is ook niet echt plezierig maar gaat al weer ietsjes beter.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 15 april 2008 @ 08:35:07 #183
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58059966
Goeiemorgen
Tentamen ging... tja... geen idee eigenlijk... raakte een beetje in de war van alle sterretjes, accolades, puntkomma's, haakjes enzo.
{
//Samengevat: ik snapte er geen zak meer van.
}
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_58060221
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

Goed om te horen dat het goed gaat, maar jij gaat dus ook de dam tot dam doen? met je 17 km waar je het over hebt:) Ik hem me al ingeschreven jij ook? want het zit helemaal vol al.

Heb jij ook al op asfalt gelopen, en hoe is jou ervaring daarmee? ik heb tot nu toe eigenlijk alleen op veld gelopen en nog niet op asfalt. Heb nu beetje en blessure / pijn aan me boven been dus doe nu even wat rustiger aan, vooral de positie van het "zitten" dus bijna je onder en bovenbeen in een 90 graden hoek gaat erg slecht ,trappen aflopen is ook niet echt plezierig maar gaat al weer ietsjes beter.
ik (of Faithy ) gaat vanmiddag even antwoorden, moet nu als de sodemieter de deur uit, eigenlijk

maar nee, niet de dam tot dam, wilde in november de Zeven Heuvelen Loop gaan opteren
Ja doei.
pi_58065865
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ga dus proberen de Zeven Heuvelen Loop te redden in November.. Is geen must, maar lijkt me een mooi streven. Hoef daar ook geen top-tijd neer te zetten, als ik 'm maar uitloop Dam tot Dam kan volgend jaar nog, en wil volgend jaar de 10km op de City Pier City doen

Ik loop enkel en alleen op asfalt/gewoon op straat. Ik begin gewoon bij mn deur, loop door Arnhem/Velp en dan weer terug. Maar vanaf donderdag ga ik meedoen met een hardlooptraining vanuit het Universitair sportcentrum, en het zou kunnen zijn dat dat op de baan gaat. Maar volgens mij gaan die het grootste gedeelte op de straat ook lopen. Ik weet dus niet anders, eigenlijk

Wilde vanavond na 't werk en voor het eten hardlopen, maar heb gisteren bij het squashen spieren in mn kont gebruikt die ik blijkbaar nooit heb gebruikt, want kan amper zitten de motor zat ook lekker dus maar even rust, want moet morgen ook nog spinnen

Wel was de weegschaal weer lief: 74,5 dus het gaat nog steeds lekker hier
Doei.
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:27:57 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58066734
Wij kunnen nu goed wipwappen Moblo, zijn even zwaar alleen ben ik wat kleiner
Kan mijn spijkerbroeken (cecil) van 3 jaar geleden weer aan, makkelijk zelfs maar mijn bovenbenen zijn echt dik geworden door lopen en fietsen, pfff tis nooi goed ook
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_58066860
heerlijk hè? Dat je oude broeken weer aan kunt?

ik heb ze alleen bjina allemaal weg gedaan en de enige die ik had bewaard, is nu ook te groot

wel tof, dat ik nu dunner ben dan tijdens mn eindexamen, 4 jaar geleden

Binnenkort ga ik eens even de stad in voor wat 'tijdelijke' broeken... goedkope etam-meuk voor nu, die iig niet afzakken
Doei.
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:59:45 #189
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58067309
Wat is het hier vandaag enorm stil, heeft iedereen het zo druk?
***Levi was here***
pi_58067395
Ik heb het vandaag redelijk rustig, ik zit nu net een half uurtje thuis, en ik moet nog even 1 les grondig voorbereiden, en wat eindexamenopgaven opzoeken voor mijn bijles van morgen..

Maar ik heb eigenlijk weinig te melden over afvallen, de laatste week ging het wat minder, en nu ben ik haast automatisch weer op het goede patroon aan het overstappen... Alleen moet ik nog even wat meer drinken, dus ik ben energie aan het verzamelen om de waterkoker te gaan vullen en aan te gaan zetten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:38:59 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58067941
Ben vrij vandaag, moet het weekend werken..
Ben net dorp in geweest, een badpak gehaald en nieuw asics hardloopschoenen... Bankrekening is weer leeg...
Had een leuke badpak aan, 70 E, ja doei ben niet helemaal gek. Nu een paars/roze speedo
  dinsdag 15 april 2008 @ 17:56:08 #192
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58070340
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:34 schreef Faithy het volgende:
ik heb ze alleen bjina allemaal weg gedaan en de enige die ik had bewaard, is nu ook te groot
Och, dat is balen. Maar wel leuk om nieuwe dingen (al is het goedkope Etam-meuk ) te kopen die dan nog past ook.

Ik had gelukkig m'n hele wijde broeken weggedaan, dus er paste echt bijna niets meer. Ik moest wel weer aan de bak.....

En vooralsnog gaat het niet slecht: 5 kilo kwijt in 2 weken, met daar tussenin nog een verblijf in een hotel en m'n verjaardag ook. Ik moet wel weer even wennen: zoals ik een tijdje terug al schreef was ik begonnen met WW, maar omdat ik erg gewend ben aan Amerikaanse produkten en maten, had ik die gekozen. Helaas bleek pas dat dat niet kon toen de proefperiode was afgelopen en tot m'n grote verbazing zitten er flinke verschillen tussen de NLse en Amerikaanse WW. Naja, het is wat minder ideaal, maar het zal wel wennen....
pi_58073160
Wat voor verschillen zitten er dan tussen de Amerikaanse en Nederlandse WW Gao?
pi_58073619
Goed om te horen Faithy, USC bij WTC trouwens?

Morgen heb ik mijn stage weer, 10 personen (8 kids) en moet een bepaald simpel recept zijn, uit een specifiek land, met een beperkt budget. Wie weet wat lekkers? India, Griekenland, Nederland, en Italie zijn al geweest, ben benieuwd wat voor dingen er naar boven komen:)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_58073968
Rene90, misschien Hongaarse goulash ofzo?

Faithy, met jouw lijntje hoef je echt niet naar de miss Etam voor goedkope meuk. Bij de H&M en de WE hebben ze veel leukere kleding voor een klein prijsje En ze hebben bij de H&M tegenwoordig ook hardlooptights

* octopussy is er achter gekomen dat ze maat 42 heeft van broeken
Ik loop nu echt kwijlend langs de uitverkopende mexx en esprit te wachten tot ik kan gaan shoppen. Ik heb echt 2! broeken die me nog passen
pi_58074148
@rene90: USC in Nijmegen niet bij het WTC dus

@octo: Etam heeft wel meer outletshizzle over het algemeen goedkoop enzo.. maar H&M ga ik ook wel even kijken. Geen idee welke maat ik nu pas/moet hebben.. heb sinds de laatste broek die ik kocht, maat42, niet meer geshopt

ik hoop op een 40.. dat lijkt me tof
Ja doei.
pi_58074375
Volgens mij moet jij dat makkelijk halen hoor Moblo. Pas wel een beetje op met de vorm van de broek. Ik heb een zooitje broeken aangepast die bij mijn bovenbenen 'rond' waren genaaid waardoor ik echt enorme zadeltassen leek te hebben. Terwijl ik die ECHT niet heb.
Ik zat trouwens eerst met een 46 in mijn handen, en had voor de zekerheid maar een 44 meegenomen de paskamer in. Natuurlijk niemand in de buurt die even een 42 voor me kon halen

Echt er gaat een wereld open als je weer in normale maten past

btw. Liejannuh, heb je de wijnvlekken nog uit je shirtje gekregen? Het is zo'n tof shirtje
pi_58074434
ik herken de verschillen niet maar ik zal wel weer voor een zwarte nette broek met krijtstreep gaan ofzo

wil als ik in een 38 pas wel een mooie spijkerbroek kopen, eigenlijk, maar dat moest nog even wat wachten denk ik eerst maar 's wat goedkoper broeken
Ja doei.
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:34:29 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_58074965
ymme, ik ben bang dat je die magnetron voor die prijs niet gaat verkopen, soortgelijke magnetrons kun je nieuw voor 30 euro aanschaffen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58075164
Mijn moeder heeft zich ontfermd over het shirtje Octo, dus ik denk dat het wel goed gaat komen.
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:48:44 #201
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58075341
Ik ben momenteel dol op de MissEtam Outlet (hier blakbij in Katwijk zit er ook 1). Ze hebben er ook zwangerschapkleding en dingen uit de lange mensen collectie. Allebei ideaal voor nu, over m'n buik. Laatst nog een broek, een rok en 8 truitjes/shirtjes/vesten etc. gescoord voor net over de 100 euro.
Ik denk dat ik vlak voor onze vakantie nog maar even langs ga om te kijken of ze dan nog wat zomerser spul hebben.

M'n zwangerschapsbroeken van de vorige keer zakken trouwens allemaal nog af. Sowieso zitten ze ook best ruim rond m'n bovenbenen enzo
pi_58075455
Lekker Jojo, dat je broeken van de vorige zwangerschap nog veel te wijd zijn!
pi_58075824
Gaat het goed met jullie, dames? En met alle voorbereide huwelijken enzo?

Ik weet niet of ik wel op de weegschaal durf; veel gelopen, maar ook veel gegeten. Het was echt heerlijk om even echt vakantie te hebben!
pi_58075913
Welkom terug!

heb je genoten? Veel gezien? In ieder geval wel ontzettend LEKKER gegeten? etc?

Ja doei.
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:11:53 #205
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58075996
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Gaat het goed met jullie, dames? En met alle voorbereide huwelijken enzo?

Ik weet niet of ik wel op de weegschaal durf; veel gelopen, maar ook veel gegeten. Het was echt heerlijk om even echt vakantie te hebben!
Welkom terug. Hoe was je vakantie?
Voorbereidingen gaan wel goed. Moet alleen nog een kapster hebben en dan heb ik alles geregeld. Zelfs iemand om te filmen. Nog maar 2,5 week!
***Levi was here***
pi_58076011
Het was supergaaf! Ik plaats binnenkort een bescheiden fotoverslagje in de CUL-SC.

Wel lekker gegeten hoor, meeste dagen bij vriendinnetje thuis gekookt. En ik heb hardgelopen en gezommen en paard gereden (auw... spierpijn).
pi_58076074
Ik zei toch dat je onwijze spierpijn krijgt van paardrijden? Ga dan ook kameelrijden!
pi_58076084
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Het was supergaaf! Ik plaats binnenkort een bescheiden fotoverslagje in de CUL-SC.

Wel lekker gegeten hoor, meeste dagen bij vriendinnetje thuis gekookt. En ik heb hardgelopen en gezommen en paard gereden (auw... spierpijn).
Mooizo! Klinkt tof!

Ik heb een glas bar-le-duc met citroen.
Geniaal drankje. Koolzuurhoudend water met citroen en dat is het. VErder geen zooi erdoor en geen zoetigheid of iets dergelijks. Ik drink zo een hele fles leeg van dat spul
pi_58076190
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zei toch dat je onwijze spierpijn krijgt van paardrijden? Ga dan ook kameelrijden!

kamelen in IJsland
Ja doei.
pi_58076235
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kamelen in IJsland

dat zou toch best kunnen in IJsland? En ziet het er niet ontzettend relaxed uit?
pi_58076250
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:16 schreef freecell het volgende:

[..]

Mooizo! Klinkt tof!

Ik heb een glas bar-le-duc met citroen.
Geniaal drankje. Koolzuurhoudend water met citroen en dat is het. VErder geen zooi erdoor en geen zoetigheid of iets dergelijks. Ik drink zo een hele fles leeg van dat spul
Boer je je niet helemaal suf van dat spul? Ik vind dat niet-zoete smaakjeswater verder ook wel een succes, het is niet zo bitter-achtig.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 15 april 2008 @ 22:47:15 #212
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58076863
Ik heb vandaag alweeeeeer gespijbeld van zwemmen Maar wel twee uur over het strand en door de duinen gebanjerd. Is ook goed toch?

Heb vandaag nieuwe camera gekocht, dus die moest even geprobeerd worden.
Ik was helemaal vergeten dat 't zwemdag was....ben echt hopeloos geloof ik
pi_58077126
Welkom terug in Nederland CF . Mooi dat je lekker genoten hebt daar. Was het nog lekker weer?

Ik kan me niet herinneren dat ik spierpijn heb gekregen van die camelsafari in Jaisalmer. Dus: ga kameelrijden, veel beter

Yoni: als je je zwemavondje in je agenda of op de kalender schrijft, is het makkelijk om er heen te gaan. Naja, ik zeg het wel zo simpel maar na 2 weken bijkomen van vakantie en 2 weken ziek zijn heb ik ook een flinke schop onder de kont nodig .
pi_58077254
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:47 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vandaag alweeeeeer gespijbeld van zwemmen Maar wel twee uur over het strand en door de duinen gebanjerd. Is ook goed toch?

Heb vandaag nieuwe camera gekocht, dus die moest even geprobeerd worden.
Ik was helemaal vergeten dat 't zwemdag was....ben echt hopeloos geloof ik
tof! Welke heb je gekocht?

Zit ontzettend te twijfelen hier.. heb 't geld, en wil weer gaan fotograferen, en zit de hele tijd op D70s'jes te marktplaatsen... maar ben er nog niet uit over of ik daar genoeg tijd in ga kunnen steken om het geld eruit te halen... zeg maar...
Ja doei.
pi_58078049
CF, welkom terug. En heel veel succes morgen

Pandorah, voel je je al weer wat beter? 2 weken ziek is best wel heftig! Had je de griep te pakken? Ook voor jou even een
  woensdag 16 april 2008 @ 00:49:05 #216
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58079474
haai CF! welkom terug....

@ octo en moblo: ik kan altijd goed slagen voor broeken bij de WE!! pas een mooie zwarte pantalon gekocht (46, ik pas eindelijk soms in normale maten!!!) en de jeans ook, vooral model lisa!

mag ik even klagen/g*dveren hier? ik doe t toch even...

[KLB]
donderdag ga ik dus op tournee met een projectkoor naar Slovenie om mee te doen aan een korenfestival. Leuk en aardig, maar door de familieomstandigheden heb ik er niet heel veel zin in, en boevndien ben ik vet gestresst, want heb geen tijd om in te pakken, veel te veel te doen, etc... stress alom.
Ik moest moeilijk doen met werken om de bus te halen, we vertrekken donderdagavond om half acht.

hoor ik vanavond ineens "ja, eehhh we vertrekken anderhalf uur vroeger want de busmaatschappij had een foutje gemaakt". JA HALLO!! dan moet ik dus serieus eerder weg van mn werk, en net deze donderdag kan dat niet. t is echt supervervelend om ineens 2 dagen van te voren vrij te moeten rvagen, en t kan ook eigenlijk niet want ik moet naar een uitreiking... gvdgvd... ik ben altijd al degene die vanwege zang-dingen mn snor drukt bij bepaalde werk-dingen en nu komt t weer zo uit...

naja, ze gaan proberen t toch op half acht te houden, aangezien t een koor is van volwassen mensen, met banen, sollicitatiegesprekken en tentamens, en de helft gewoon niet eerder weg kan... dus ik was niet de enige die volledig in de stress schoot

dit soort dingen kan ik er echt niet bij hebben getver! ik moest er onwijs van huilen lekker genant

[/KLB]

ok. weer uitgezeurd (binennkort ben ik bijna 2 hele weken weg, hebben jullie geen last van mn gezeur)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 16 april 2008 @ 04:29:45 #217
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58080211
Je loopt echt een beetje op je laatste benen he Kwakveense? Hoe gaat het nu met je oom? Sterkte joh. Pas een beetje op jezelf.

Liejannuh: ik ging er bijvoorbeeld 5 punten op achteruit. Nu was ik ondertussen jarig geweest en had ik m'n US lengte iets naar boven afgerond, maar 5 punten vond ik wel veel. Ook kun je bij de NL WW points sparen, maar bij de VS WW krijg je gewoon wekelijks 35 points extra (+ points die je spaart door te sporten, evenals bij de NLse).

Toch blijkt, na de eerste schok , de NL WW wel te doen, want er zijn veel meer 'gratis' voedingsmiddelen. Een appel bijvoorbeeld, kost bij de VS WW wel points, maar bij de NLse niet. Een guave kost in de VS 2 points (geloof ik), en in NL maar 1. Daarbij heeft de NLse een systeem waarbij je sommige, gezonde, voedingsmiddelen (aardappelen, bruine rijst, magere vlees- en vissoorten) kunt eten tot je verzadigd bent voor niet al te veel points. In de VS bestaat dat helemaal niet.

Waar ik echt van baal is de receptendatabase. Die is in de VS veel groter, en ook veel meer geschikt voor dingen die ik hier kan kopen/normaal gesproken koop. Maar goed, het helpt me wel weer terug op de rit.
pi_58080495
Kwakveense, hopelijk kun je wel genieten van je korenfestival, meid. Ik vond korenfestivals altijd superleuk (heb ook lang gezongen, binnenkort weer eens beginnen!).

Gaoxing, waar woon je dan?
  woensdag 16 april 2008 @ 07:02:36 #219
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58080516
In Bangkok ColdFeet.
pi_58080528
Ah, OK!

Ik begin een klein beetje zenuwachtig te worden voor die kijkoperatie... Maar het is vast niet heel erg pijnlijk.
pi_58080556
kwakveense, hou je taai, en probeer een beetje lief voor jezelf te zijn! En veel plezier met je festival

coldfeet, wanneer moet je voor de kijkoperatie?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58080560
quote:
Op woensdag 16 april 2008 07:15 schreef teigan het volgende:
kwakveense, hou je taai, en probeer een beetje lief voor jezelf te zijn! En veel plezier met je festival

coldfeet, wanneer moet je voor de kijkoperatie?
Half 9, ik moet nu weg
pi_58080618
Sterkte dan!
pi_58080668
Colfeed, voor nu sterkte. Laat je ons weten hoe het gegaan is.
pi_58081053
quote:
Op woensdag 16 april 2008 07:02 schreef Gaoxing het volgende:
In Bangkok ColdFeet.
Bangkok ik hou van die stad
***Levi was here***
pi_58081061
quote:
Op woensdag 16 april 2008 07:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Half 9, ik moet nu weg
Beetje laat, maar toch nog heel veel sterkte!
***Levi was here***
pi_58081217
Octo: Ik voel me nu gelukkig stukken beter . ik ben een weekje goed ziek geweest. En daarna heb ik nog een week flink lopen hoesten en dat is ook erg vermoeiend...

Succes CF met de operatie

Kwakveense: sterkte en toch veel plezier tijdens het festival!
pi_58081318
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:49 schreef kwakveense het volgende:
haai CF! welkom terug....

@ octo en moblo: ik kan altijd goed slagen voor broeken bij de WE!! pas een mooie zwarte pantalon gekocht (46, ik pas eindelijk soms in normale maten!!!) en de jeans ook, vooral model lisa!

mag ik even klagen/g*dveren hier? ik doe t toch even...

[KLB]
knipje
[/KLB]

ok. weer uitgezeurd (binennkort ben ik bijna 2 hele weken weg, hebben jullie geen last van mn gezeur)
Je mag best af en toe zeuren, hoor! Doen we allemaal. Kan me goed voorstellen dat 't je dwars zit. Hopelijk beleef je straks toch wel heel veel plezier aan het tournee.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')