abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58029559
ik ben wel pas 'door' gaan lopen toen ik goede schoenen had. En heb 't op mn gewone schoenen rustig aan gedaan.

Merkte wel het grote verschil toen ik mijn 'dure schoenen' had gekocht en uitprobeerde heerlijk

en tuurlijk, blessures zit niemand op te wachten, maar vroeger dacht ik altijd: als ik iets koop (hockeystick, schoenen, badpak, etc.) dan blijf ik 't vast wel doen, die sport daar ben ik vanaf gestapt, want heb zo een hoop geld weggegooid.

Tegenwoordig dan liever op iets minder geschikte schoenen beginnen (waren wel tennisschoenen, en geen allstars ) bijvoorbeeld, en pas dure aanschaffen doen op het moment dat je zeker weet dat je het vol gaat houden/leuk vindt
Ja doei.
pi_58029634
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Maeghan, welke maat bh heb je nodig? Ik heb zelf Shock Absorber en die hebben verschillende stevigtes. Zijn te kopen bij goede lingeriewinkels, sportwinkels en de Bijenkorf. Kosten wel een euro of 40, maar het loopt een stuk lekkerder.
Owja, en check het filmpje op http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
Ik heb een Shock Absorber intensiteit 2 en dat is dus echt niet voldoende. Ik wil eigenlijk de sterkste shock absorber, alleen die is nergens te vinden in 90C. De C is geen probleem, maar de 90 wel en die heb ik echt nodig. Die hebben ze gewoon nergens en eerlijkgezegd weet ik niet eens of die van Shock Absorber bestaan in de sterkste intensiteit. Het ligt me bij dat ik destijds de intensiteit 2 gekocht heb omdat de 4 niet gemaakt werd in 90C, volgens de achterkant van het doosje.

Ik snap trouwens niet waarom al die merken moeten verkondigen dat ze je borsten niet platdrukken, maar dat ze er rond uit blijven zien. Dat is wel het laatste waar ik me druk om maak als het zo zeer doet.
Sanity is (not) statistical
pi_58029682
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben wel pas 'door' gaan lopen toen ik goede schoenen had. En heb 't op mn gewone schoenen rustig aan gedaan.

Merkte wel het grote verschil toen ik mijn 'dure schoenen' had gekocht en uitprobeerde heerlijk

en tuurlijk, blessures zit niemand op te wachten, maar vroeger dacht ik altijd: als ik iets koop (hockeystick, schoenen, badpak, etc.) dan blijf ik 't vast wel doen, die sport daar ben ik vanaf gestapt, want heb zo een hoop geld weggegooid.

Tegenwoordig dan liever op iets minder geschikte schoenen beginnen (waren wel tennisschoenen, en geen allstars ) bijvoorbeeld, en pas dure aanschaffen doen op het moment dat je zeker weet dat je het vol gaat houden/leuk vindt
Die dus gemaakt zijn op een zijwaartse beweging, in tegenstelling tot hardloopschoenen. Ik weet niet zeker of dat nou beter is dan AllStars.
Verder ieder zijn keuze, maar ik geef liever meer geld uit ter voorkoming van blessures. Met een hockeystick of zo vind ik het idd nog wel wat anders, maar schoenen zijn voor mij in ieder geval heel belangrijk.
  zondag 13 april 2008 @ 21:43:41 #104
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58029754
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik wil wel blijven genieten van het leven En ik eet dus minder dan eerst Aan weegschalen doe ik niet, ik wil gewoon mn tieten en buik kwijt En dat wil ik doen door gezonder te eten. Dus me inhouden bij onbeperkt schnitzel eet restaurants en zo
Sorry, maar genieten van het leven kan ook als je maar 1 schnitzel eet, dat zou namelijk ook voldoende mogen zijn... Mij bekruipt het gevoel dat je het eigenlijk niet echt serieus neemt, maar dat kan dus ook aan mij liggen. Hoe dan ook, succes!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_58029788
ik denk dat die schoenen helemaal nergens op gemaakt waren Lang leve Scapino

maargoed, inmiddels dus wel de dure schoenen (ook 120 euro ) maar ze hebben inmiddels ruim hun geld al opgebracht zou echt niet meer zonder willen
Ja doei.
  zondag 13 april 2008 @ 21:58:53 #106
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58030212
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Sorry, maar genieten van het leven kan ook als je maar 1 schnitzel eet, dat zou namelijk ook voldoende mogen zijn... Mij bekruipt het gevoel dat je het eigenlijk niet echt serieus neemt, maar dat kan dus ook aan mij liggen. Hoe dan ook, succes!
Mja, hangt van het formaat van de schnitzel af inderdaad... Hie rin NL heb ik aan één schnitzel echt niet genoeg... Dat zijn meer gepaneerde hamburgers In Duitsland heb je van die hele grote

Is het nu gezonder als ik gebakken aardappels bij mn schnitzel bestel ipv patat? Of maakt dat niet zo veel uit?
pi_58030326
Het wordt nu wel heel flauw hoor Alex.
pi_58030367
ga 's met je autootjes spelen Alexxx
Ja doei.
  zondag 13 april 2008 @ 22:09:00 #109
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58030524
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:39 schreef Yoni het volgende:
Ik heb Levitation gemeet

En ik had lekker toch geen koekjes (erg ongastvrij I know )
Ik vroeg me al af of de kat de koekjes opgegeten had.
Was super gezellig!
(als ik wat afwezig was, ik had knetterende hoofdpijn, maar volgens mij heb ik er aardig doorheen gekletst, was zo gezellig. )
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  zondag 13 april 2008 @ 22:13:06 #110
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58030668
Godver ik ben serieus hoor
pi_58030784
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik haat motorrijden
Ja doei.
  zondag 13 april 2008 @ 22:19:38 #112
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58030850
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en ik haat motorrijden
Nee, serieus, ik wil van mn tieten en buik af. En ik wil dus gezonder gaan eten. Ik eet nu EXTREEM ongezond, en ik wil gewoon ongezond gaan eten, wat voor mijn doen dus een stuk gezonder is. Want ik was vroeger altijd graatmager, en dat hoef ik ook niet meer terug
pi_58030884
denk dat je dan een eigen afvaltopic moet openen, want het is echt friggin' irritant, darrrrrrrrrrrrling, dat gereutel over schnitzels en frikadellen
Ja doei.
pi_58030987
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee, serieus, ik wil van mn tieten en buik af. En ik wil dus gezonder gaan eten. Ik eet nu EXTREEM ongezond, en ik wil gewoon ongezond gaan eten, wat voor mijn doen dus een stuk gezonder is. Want ik was vroeger altijd graatmager, en dat hoef ik ook niet meer terug
Tja, dan nog, je maakt mij niet wijs dat je serieus hier moet vragen of je beter gebakken aardappel of patat kunt eten. Je kan ook overdrijven. Het komt op mij over als stoer doen met een ongezond leefpatroon en in een topic van mensen die over het algemeen al heel lang bezig zijn om op een gezonde manier van overgewicht af te komen vind ik dat echt misplaatst. Als je gewoon zou zeggen dat je misschien niet gezond eet maar dat het voor jou gezonder is, nou ja, dat kan nog. Maar als je om de twee posts zo nodig moet vertellen hoeveel schnitzels je eet kan ik dat niet meer serieus nemen. En als je toch ongezond wil blijven eten, hoef je ook niet te vragen of je beter patat of gebakken aardappelen kan eten, want ze zijn allebei ongezond dus ze voldoen allebei aan je criterium.
  zondag 13 april 2008 @ 22:29:01 #115
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_58031173
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
denk dat je dan een eigen afvaltopic moet openen, want het is echt friggin' irritant, darrrrrrrrrrrrling, dat gereutel over schnitzels en frikadellen
Ja!
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Tja, dan nog, je maakt mij niet wijs dat je serieus hier moet vragen of je beter gebakken aardappel of patat kunt eten. Je kan ook overdrijven. Het komt op mij over als stoer doen met een ongezond leefpatroon en in een topic van mensen die over het algemeen al heel lang bezig zijn om op een gezonde manier van overgewicht af te komen vind ik dat echt misplaatst.
Ja!
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en check het filmpje op http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
Waarom klikte ik
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Hoofdredactie Fotografie zondag 13 april 2008 @ 22:34:28 #116
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58031380
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af of de kat de koekjes opgegeten had.
Was super gezellig!
(als ik wat afwezig was, ik had knetterende hoofdpijn, maar volgens mij heb ik er aardig doorheen gekletst, was zo gezellig. )
Nee, ik dacht..als ik nou koekjes koop, dan eten jullie er twee en ik blijf met de rest achter. Die ik dan weer allemaal achter elkaar op eet
Erg he

Tis me niet opgevallen dat je afwezig was, ik vond het ook echt supergezellig!
  zondag 13 april 2008 @ 22:36:20 #117
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58031438
quote:
Ja, en ik ben maagd

pi_58031954
niet dan?
Ja doei.
pi_58032130
onbevlekte ontvangenis...je weetz
2x
pi_58032218
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:58 schreef octopussy het volgende:
onbevlekte ontvangenis...je weetz
2x
ja, dat dacht is dus...

Jojo en seks.. nee.. da's de heilige maagd maria revisited
Ja doei.
  zondag 13 april 2008 @ 23:40:57 #121
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58033515
Zo er is weer flink gepost zie ik!
Nou ik ben dit weekend best braaf geweest. Gister alleen 2 corona's gehad en een heel klein beetje chips.
Mijn mama heeft me getrakteerd op een nieuw bha!
Maar heb nu dus net 85d

Maar komt wel goed, alhoewel ik deze week 2 keer uit eten ga!

Wil iedereen morgen duimen alsjeblief!
The girl that lost her mind
  zondag 13 april 2008 @ 23:52:52 #122
16715 Mylene
*schatje*
pi_58033884
quote:
Zo komt het niet over. Een vriendelijk doch dringend verzoek om te kappen met trollen.

Ik ben het wat dat betreft eens met de volgende poster:
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Tja, dan nog, je maakt mij niet wijs dat je serieus hier moet vragen of je beter gebakken aardappel of patat kunt eten. Je kan ook overdrijven. Het komt op mij over als stoer doen met een ongezond leefpatroon en in een topic van mensen die over het algemeen al heel lang bezig zijn om op een gezonde manier van overgewicht af te komen vind ik dat echt misplaatst. Als je gewoon zou zeggen dat je misschien niet gezond eet maar dat het voor jou gezonder is, nou ja, dat kan nog. Maar als je om de twee posts zo nodig moet vertellen hoeveel schnitzels je eet kan ik dat niet meer serieus nemen. En als je toch ongezond wil blijven eten, hoef je ook niet te vragen of je beter patat of gebakken aardappelen kan eten, want ze zijn allebei ongezond dus ze voldoen allebei aan je criterium.
pi_58036332
Goedemorgen

Ik ben wat afwezig wegens vrij verregaande drukte hier, maar vanaf morgen wel weer wat actiever.
Nu eerst ontbijt met die vezelvit crackottes van Brinta. Die zijn best lekker! (En met een plakje kaas uiteraard )
  maandag 14 april 2008 @ 07:33:34 #124
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58036470
Goedemorgen allemaal
Zit nu aan een heerlijk ontbijt van aardbeitjes een peer in stukjes en 2 bruine bammetjes met boter en rosbief, mjum!
Vannacht heerlijk naast m'n vriendje geslapen, we hebben besloten het nog 1 keer te proberen Ik hoop gewoon dat we samen wat rust vinden...
En dan nu naar Utrecht, heb daar een afspraak voor m'n stage en daarna weer door naar Zwolle

@de rest
quote:
Alexxxx gepraat
Geheel eensch...

@Zeeltje: ik zal voor je duimen!
  maandag 14 april 2008 @ 08:41:49 #125
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58036896
Aankomen sucks. Heb me eigenlijk best netjes gedragen dit weekend... op de zelf gebakken appeltaart na.
Maar ik word momenteel alleen maar zwaarder. Hopelijk zet het niet door, moet over 2,5 week wel in mijn jurk passen! Heb vandaag dus maar een berg fruit meegenomen, liever veel fruit dan honger krijgen en naar koekjes ed grijpen.

Vanavond tentamen C programmeren, heb er zo'n hard hoofd in dat het gaat lukken. Heb hard geoefend, maar het is gewoon niet mijn denkwijze... ben blijkbaar toch écht een alfa.
***Levi was here***
pi_58036918
Daar ben ik weer heb weer de weg gevonden:).

@MB, waar heb je je schoenen gekocht? ik ga zelf ook hardloop schoenen kopen alvast voor in de toekomst, en ga denk ik naar runnersworld in zaandam waar je gewoon echt goed advies krijgt, je op een spiegel gaat staan om te bepalen wat voor schoenen je nodig hebt en dergelijke. En ben je nu ook fanatiek aan het lopen? Ben wel benieuwd hoe het gaat dus laat maar horen!:D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Hoofdredactie Fotografie maandag 14 april 2008 @ 08:57:46 #127
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58037041
Heeel veel succes alvast met je tentamen Levi!
pi_58037111
Succes alvast Levi!

Ik ben vandaag gelukkig vrij, en ik heb me voorgenomen om er ook even van te genieten, dit weekend was best pittig, maar ik vond het wel leuk..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58037159
Ik ga voor je duimen Levi!
En dan ga ik nu heel erg hard aan het werk en heel vroeg naar huis om mn bed weer in te duiken. Migraine sucks.

Geniet van je vrije dag Teigan!
  maandag 14 april 2008 @ 09:08:09 #130
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58037183
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga voor je duimen Levi!
En dan ga ik nu heel erg hard aan het werk en heel vroeg naar huis om mn bed weer in te duiken. Migraine sucks.

Geniet van je vrije dag Teigan!
Sterkte met je hoofd! Hoofdpijn is zo iets ellendigs!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 april 2008 @ 09:13:32 #131
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58037260
Levi, succes vast!

Liejannuh, beterschap!

Hier niks te melden. Weegschaal staat nog altijd batterijloos

Moet vanmiddag naar de orthopeed. Hopelijk schiet ik er wat mee op. Ik ben die hele schouder vreselijk zat
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58037577
Levi Heel veel succes vanavond

Liejannuh beterschap, doe rustig aan vandaag

Rewimo sterkte met je schouder
  Hoofdredactie Fotografie maandag 14 april 2008 @ 09:44:02 #133
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58037729
Brrrr, mijn weegschaal is echt nieeeeeeeet lief!

Eigen schuld, heb ook weer veels te veel gezondigd

En ik heb ook geen zin in werken! Gelukkig vanmiddag OR vergadering, dus ik mag om 13.00 al pleitos richting Rotterdam
pi_58037859
Hier vette baaldag.
Alles zit weer eens tegen (geld en familie, bah).
En nu ben ik ook nog eens op mijn tweede dag van ongestelt zijn. Is altijd de ergste dag.
pi_58038022
quote:
Op maandag 14 april 2008 08:44 schreef rene90 het volgende:
Daar ben ik weer heb weer de weg gevonden:).

@MB, waar heb je je schoenen gekocht? ik ga zelf ook hardloop schoenen kopen alvast voor in de toekomst, en ga denk ik naar runnersworld in zaandam waar je gewoon echt goed advies krijgt, je op een spiegel gaat staan om te bepalen wat voor schoenen je nodig hebt en dergelijke. En ben je nu ook fanatiek aan het lopen? Ben wel benieuwd hoe het gaat dus laat maar horen!:D
Ik heb ze bij RunnersWorld Nijmegen gekocht
Na dus een tijdje rondhobbelen op mn K-Swiss schoenen en ik wist dat ik hiermee door zou gaan.
Kreeg erg goed advies, en was hievoor 120 euro kwijt, incl de schoenen

Heb daar eindje door de stad gerend op een paar schoenen die hen wel geschikt leek, en één paar was wel echt geweldig, en die heb ik uiteindelijk gekocht.

En fanatiek, fanatiek, misschien wel De eerste Evy serie iig 3 keer per week gelopen, en afgesloten met de 5km op de City Pier City. Nu probeer ik rustig aan te trainen voor de 10km en uiteindelijk de 17km voor de Zeven Heuvelenloop in November. René (mn vriend) en ik lopen nu zo gemiddeld 2 keer per week, en ik ga elke donderdagavond in Nijmegen met een loopgroepje meedoen vanaf deze week Hoop dat dat een beetje mijn niveau is (Halfgevorderden/gevorderden stond er, ze hebben geen beginnersgroep) en dat ik zo met wat anderen kan trainen voor die 17km

Vind het vooral erg verslavend omdat ik van mezelf élke les moet halen, wil echt niet afhaken, en daardoor heb ik ook nog nooit een les niet gehaald. Wel eens gedacht 'EN NU KAP IK!!!' maar uiteindelijk doorgezet en het gehaald, en dan voel je je heel goed

Sinds ik op mn Saugony's (merk schoenen) loop, is het wel een stuk fijner geworden. Zou niet zeggen dat ik 'als vanzelf' loop, maar wel een stuk soepeler dan op mn tennisschoenen, maar ben dan wel blij dat ik het verschil nu weet, geen blessures heb (*klopt af*) en weet dat ik dit vol ga houden.

Het is een leuke manier van afvallen en vind het fijn dat ik weer zoveel beweeg.. nog even, en ik zit onder de 70kg, hoop/denk ik en dan gaat het hopelijk alleen nog maar makkelijker/beter
Ja doei.
pi_58038043
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:51 schreef ymme het volgende:
Hier vette baaldag.
Alles zit weer eens tegen (geld en familie, bah).
En nu ben ik ook nog eens op mijn tweede dag van ongestelt zijn. Is altijd de ergste dag.
5 dagen geleden ging je nog de hele badkamer verbouwen?
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 10:11:14 #137
43556 miss_dynastie
pi_58038188
Succes levi!
  maandag 14 april 2008 @ 10:13:38 #138
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58038232
Thanks allemaal voor de succes wensen! Hopelijk helpt 't!
***Levi was here***
pi_58038310
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:13 schreef Levitation het volgende:
Thanks allemaal voor de succes wensen! Hopelijk helpt 't!
C is een duivel die moet sterven...

succes
Ja doei.
  maandag 14 april 2008 @ 10:24:29 #140
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58038419
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

C is een duivel die moet sterven...

succes

Rotte van het tentamen is dat we op papier worden getentamineerd. Je kunt toch niet programmeren op papier? Gelukkig mag ik mijn syllabus, aantekeningen en andere rotzooi er bij houden. Heb alle oude tentamens die op 't net stonden mét uitwerkingen bij me. Over het algemeen hebben docenten toch weinig fantasie in het verzinnen van nieuwe tentamens. Hopelijk snap ik er nu genoeg van om obv die info een voldoende te halen.
***Levi was here***
  maandag 14 april 2008 @ 10:28:56 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_58038519
Ik kan ook niet programmeren op een computer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58038590
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef OldJeller het volgende:
Tuurlijk, ik stel ook niet dat iedereen het model van een fotomodel kan krijgen. Het ligt aan meerdere factoren, o.a. lichaamsbouw en interne processen.
Het lijkt mij vooral belangrijk dat je een gezond gewicht krijgt en dit behoudt.
En er zijn maar weinig vrouwen die volledig tevreden zijn als ze in de spiegel kijken, dus dat is niet zo gek.

Voor de een zal gelden dat hij/zij enkel gezonde producten nuttigt en b.v. 3 a 4 keer per week moet sporten op gezond gewicht te blijven, de ander kan dagelijks frituren en sport nooit en is zo dun als een lat. Tsja, zo gaat dat nou eenmaal, en per persoon verschilt het en daar moet je je ook aan aanpassen.
Het is goed te zien dat jullie gemotiveerd zijn en dat er al veel al behoorlijk richting streefgewicht gaan.
Veel succes allemaal!
En ik dacht dat je altijd alleen maar kwam om te rellen
pi_58040610
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

5 dagen geleden ging je nog de hele badkamer verbouwen?
Oh niet alleen de badkamer.
Ik bedoel familie en als het op geld draait.

De broer van mijn vriend loopt te zieken.... Vanwege de verdeling etc.
Bah, kunnen zulke dingen nooit normaal gaan. Dat bedoel ik d'r mee.
pi_58040641
vertel dan duidelijk wat er aan de hand is en niet een loze kreet, want dat zaait verwarring is ook wat 'leuker', als je vertelt wat er speelt, dan dat je alleen iets roept en vervolgens weer verdwijnt
Ja doei.
pi_58040882
Ja ik weet 't.
Maar moest ff van me af kreten

Heb alleen maar zin in eten nu. En vooral veel ongezond. Maar ik geef d'r niet aan toe.

Maar bah, wat lopen er een hoop gevoelsloze mensen rond in onze omgeving.
In nare tijden leer je de mensen pas echt kennen.
  maandag 14 april 2008 @ 13:18:08 #146
159662 J1981
Supermama!
pi_58041675
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:24 schreef Levitation het volgende:

Rotte van het tentamen is dat we op papier worden getentamineerd. Je kunt toch niet programmeren op papier? Gelukkig mag ik mijn syllabus, aantekeningen en andere rotzooi er bij houden. Heb alle oude tentamens die op 't net stonden mét uitwerkingen bij me. Over het algemeen hebben docenten toch weinig fantasie in het verzinnen van nieuwe tentamens. Hopelijk snap ik er nu genoeg van om obv die info een voldoende te halen.
Tentamen programmeren op papier is echt super lastig ja. Ik moest dat op school ook. Pascal programmeren op papier, geen idee of je alle dubbele punten, haakjes en komma's wel op de goede plek had staan. Ik run liever het programma en dan zie ik wel waar hij vastloopt Maar goed, heel veel succes!

Hier gaat het inmiddels weer wat beter. Mams is weer thuis uit het ziekenhuis, alleen nog een aantal onderzoeken aan het einde van de maand. Die wachten we dus maar af.
De kilo's gaan er gelukkig nog wel af. Ben deze week ook weer wat gaan sporten. Dat heb ik een hele tijd niet kunnen/durven doen i.v.m. veel rugklachten. Ben nu weer een beetje aan het dansen. Lekker dansles geven aan een stel kids. Ik voel nu wel dat ik dat een hele tijd niet meer gedaan heb. Ik heb echt in elk spiertje van mijn lichaam spierpijn.....
pi_58041897
Levi, succes met dat tentamen!
  maandag 14 april 2008 @ 15:36:23 #148
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58044209
succes levi!

ik zit te emo eten momenteel (mergpijpje). vanmiddag gehoord dat mn oom ecth t einde van de week ws. niet gaat halen. hij is afscheid aan het nemen. erg verdrietig word ik er van. en ik weet dat eten niet de oplossing is, maar, echt, ik heb zo'n behoefte eraan nu...ik weet in elk eval waarom ik het doe, volgende keer maar proberen het dan ook nog te voorkomen of een andere afleiding te vinden...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_58044239
Vandaag eens geteld hoeveel calorieën ik nu eigenlijk op een gemiddelde dag naar binnen werk (met de huidige levensstijl dus, niet die van vroeger). Met het weegschaaltje erbij op tafel zelfs dus.

Kom ik in totaal op 1600 calorieën. Veel minder dan ik verwacht had. Laat ik stellen dat ik wat waarden verkeerd genomen heb en uitgaan van 1800 op een dag.
Snap ik ineens dat mijn gewicht soms best hard naar beneden gaat als ik 's avonds 1000 calorieën verbrand bij de fitness (volgens de waarde die het apparaat vermeldt).
It was delicious.
pi_58044764
Hoeveel verlies je nu per week Sometimes? Als je veel sport, moet je ook wel voldoende blijven eten.
pi_58045392
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:08 schreef Liejannuh het volgende:
Hoeveel verlies je nu per week Sometimes? Als je veel sport, moet je ook wel voldoende blijven eten.
Dat hangt er van af hoeveel vreetbuien er tegenover staan
Afgelopen week was wat dat aangaat een ramp.

Maar een goede week (geen snaaigedrag) levert 2 kilo in mindering op.

Zou ik "te weinig" eten? Voel me niet duizelig of iets dergelijks. Heb alleen ernstig last van trek in slechte dingen. Zoals de meesten hier denk ik.

Het scheelt ook dat er nog veel af moet. Dichter bij het doel (I wish...) zal het moeilijker gaan neem ik aan.
It was delicious.
pi_58045884
Extra (lekkere) trek hebben de meesten wel eens inderdaad denk ik
Echt honger is natuurlijk absoluut NIET de bedoeling.

Maar op zich zou jou aantal Kcal wel genoeg moeten zijn op een dag

Ik zit hier nu lekker te eten. Vanmiddag als extra tussendoortje een hele komkommer opgeknaagd Ze waren hier in de aanbieding.
Echt lekker!
pi_58046371
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:45 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Dat hangt er van af hoeveel vreetbuien er tegenover staan
Afgelopen week was wat dat aangaat een ramp.

Maar een goede week (geen snaaigedrag) levert 2 kilo in mindering op.

Zou ik "te weinig" eten? Voel me niet duizelig of iets dergelijks. Heb alleen ernstig last van trek in slechte dingen. Zoals de meesten hier denk ik.

Het scheelt ook dat er nog veel af moet. Dichter bij het doel (I wish...) zal het moeilijker gaan neem ik aan.
Nouja, je bent 2 meter. Ik vind 1600 calorieen dan eigenlijk best weinig. Is een hoop lichaam om te voeden hoor.
Ik sport ook behoorlijk intensief en heb een tijdje heel erg bijgehouden wat ik allemaal eet op een dag. Op een dag dat ik "alleen" maar 2 uur fietste ging ik voor de 1600 calorieen. Als ik ook nog ging hardlopen, ging ik voor de 1800. En ik ben een kop kleiner dan jij bent. En ik viel er mee af.
Mannen hebben sowieso meer spieren en gebruiken dus ook meer calorieen. Om de snaaitrek af te laten nemen, kan het best handig zijn om wat meer te eten. Gewoon een extra boterham. Of een bakje yoghurt ofzo.

Waar komen die vreetbuien door trouwens?
pi_58046497
Ow, sometimes is een man, en nog een lange ook Daar had ik geen rekening mee gehouden.
pi_58046732
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:49 schreef freecell het volgende:
Ow, sometimes is een man, en nog een lange ook Daar had ik geen rekening mee gehouden.
Jij mag alles op zwangerschapsdementie gooien!
pi_58046850
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:01 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jij mag alles op zwangerschapsdementie gooien!
Welnee, dat valt bij mij best mee
Mijn onhandigheid daarentegen reist rijst de pan uit
  maandag 14 april 2008 @ 18:27:08 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58047216
Buik(je) helemaal vol... Toch wel weer teveel gegeten maar dit is toch niet zo ernstig?
200 gr. gebakken aardappelen (in weinig olijfolie) halve krop ijsbergsla en een halve blik sperzieboontjes... Wel veel maar vrij gezond denk ik zo? Had erg veel honger, vanaf 4 uur al in de weer, veel op het werk gelopen en Evy 1 deel 2
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_58048131
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:49 schreef freecell het volgende:
Uh ja...
Had in het vorige topic (243) al eens gevraagd of ik de enige man bij de FOK! dieetclub was. Blijkbaar wel dus (het geklooi van Alexxx even niet meegerekend ).
It was delicious.
pi_58048208
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:43 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Nouja, je bent 2 meter. Ik vind 1600 calorieen dan eigenlijk best weinig. Is een hoop lichaam om te voeden hoor.
Ik sport ook behoorlijk intensief en heb een tijdje heel erg bijgehouden wat ik allemaal eet op een dag. Op een dag dat ik "alleen" maar 2 uur fietste ging ik voor de 1600 calorieen. Als ik ook nog ging hardlopen, ging ik voor de 1800. En ik ben een kop kleiner dan jij bent. En ik viel er mee af.
Mannen hebben sowieso meer spieren en gebruiken dus ook meer calorieen. Om de snaaitrek af te laten nemen, kan het best handig zijn om wat meer te eten. Gewoon een extra boterham.
Tja, het is wel (ongeveer) gelijk aan wat de diëtiste - die ik 2 jaar geleden bezocht - voorschreef. Sterker nog, ik zou hier de rest van mijn leven mee moeten doen.
Maar met een paar kleine extra's gaat het trouwens best nog hard omhoog.
quote:
Of een bakje yoghurt ofzo.
Bakje magere yoghurt - zonder toevoegingen - na het eten gaat goed, maar verder op de dag betekent dit een paar grote scheppen suiker. Die probeer ik dus te vermijden.
quote:
Waar komen die vreetbuien door trouwens?
Dat zou ik ook graag willen weten. Ben een emo-eter, maar da's wel een beetje te makkelijke uitleg.

Afgelopen week had ik elke dag een excuus om iets lekkers te gaan halen (a raison van een verdubbeling van de eerder genoemde daghoeveelheid calorieën ).
It was delicious.
pi_58048318
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:12 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Uh ja...
Had in het vorige topic (243) al eens gevraagd of ik de enige man bij de FOK! dieetclub was. Blijkbaar wel dus (het geklooi van Alexxx even niet meegerekend ).
We hebben hier wel vaker mannen hoor En ook wel eens voor een langere periode. Maar volgens mij ben je nu tijdelijk inderdaad even de enige.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 april 2008 @ 19:48:04 #161
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58049003
kwakveense, nogmaals sterkte

Sometimes, waarom eet je yoghurt zonder iets erin? Daar zou ik ook suiker in willen Je zou ook magere vruchtenyoghurt kunnen nemen, dan heb je een smaakje en is de noodzaak om suiker toe te voegen er ook niet
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 14 april 2008 @ 20:08:21 #162
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58049740
Een punaise in je voet doet best auw
pi_58049995
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:08 schreef Yoni het volgende:
Een punaise in je voet doet best auw
Maar als je goed bloedt val je wel af En met een beetje mazzel neem je ook nog wat weefsel mee bij het uittrekken

(Dat doet mij opeens denken aan een rare discussie ooit met Isabeau wat het met je BMI doet als je bij een ongeluk oid een been verliest. In één klap je overgewicht kwijt volgens de lijstjes)
pi_58050292
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Maar als je goed bloedt val je wel af En met een beetje mazzel neem je ook nog wat weefsel mee bij het uittrekken

(Dat doet mij opeens denken aan een rare discussie ooit met Isabeau wat het met je BMI doet als je bij een ongeluk oid een been verliest. In één klap je overgewicht kwijt volgens de lijstjes)
Zijn jullie er nu al uit hoe het zit met uitgekotst eten? Hoe dat zit qua calorieen?
Niet geheel op mij van toepassing, want ik heb gister alleen water uitgekotst. En lucht ofzo. Kotsen met een lege maag sucks.

Hoe zou het zijn gegaan met Levi's tentamen?
pi_58050367
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:22 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Zijn jullie er nu al uit hoe het zit met uitgekotst eten? Hoe dat zit qua calorieen?
Niet geheel op mij van toepassing, want ik heb gister alleen water uitgekotst. En lucht ofzo. Kotsen met een lege maag sucks.

Volgens mij neem je nog wel iéts op van uitgekotst eten, mits het eventjes duurt voor je het weer uitkotst.
Maar kotsen met een lege maag is inderdaad niet fijn.
* freecell knuffelt Liejannuh
pi_58050601
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:25 schreef freecell het volgende:

[..]

Volgens mij neem je nog wel iéts op van uitgekotst eten, mits het eventjes duurt voor je het weer uitkotst.
Maar kotsen met een lege maag is inderdaad niet fijn.
* freecell knuffelt Liejannuh
Het kotsen was gister. Op zich wel makkelijk, want je hoeft je bed niet uit als er toch niets uit te kotsen is. Maar afijn, jij hebt volgens mij veel meer gekotst dan ik in de afgelopen maanden, dus jij bent degene die een knuffel verdient!
pi_58050880
Ik ben inmiddels helemaal gestopt met kotsen sinds vorige week, dus hier gaat ook alles prima

Mijn maag heeft zelfs de halve-pizza-met-een-ijsje-na-proef overleefd met slechts een lichte misselijkheid.
  maandag 14 april 2008 @ 20:39:38 #168
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58050910
Vertel Levi! Hoe ging het?

Kotsen is zo vervelend. Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik dat met crackers heb kunnen verminderen.

Yoghurt zonder iets is ook lekker, eet ik vaak.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Hoofdredactie Fotografie maandag 14 april 2008 @ 20:50:46 #169
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58051245
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef freecell het volgende:

[..]

Hahaha hoe kom je erop! Tis wel waar inderdaad... of in ieder geval ben je een groot deel van je overgewicht kwijt. Alleen beetje érg rigoreuze manier...
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 21:28:02 #170
43556 miss_dynastie
pi_58052606
quote:

[..]

Uit (vroegere- niemand hoeft zich zorgen te maken ) ervaring kan ik vertellen dat je prima op gewicht kan blijven als je het snel uitkotst (binnen een uurtje, zeg maar).
quote:
Gehaald natuurlijk.
  maandag 14 april 2008 @ 21:35:33 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_58052892
quote:

[..]

Ik viel af door het vele kotsen, maarja, mijn lichaam zit wat anders in elkaar En het was natuurlijk ook een combinatie met een heel lief parasietje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 14 april 2008 @ 21:58:52 #172
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58053801
Wat een K*&*$# dag zeg... Maar dat was dan ook mijn eigen schuld Heb me echt helemaal volgepropt, en waarom? Ik denk een stukje spanning wat wegviel en dat moet dan even gecompenseerd worden ofzo... Argh, een hoop frustratie nu, op zich wel goed heb namelijk maar afgesproken dat dit de laatste vreetbui voor de komende tijd/een lange tijd is

@Yoni, zo'n punaise is echt niet tof inderdaad! Is me minimaal al twee keer overkomen (ben een beetje klunzig...), auch

@Liejannuh: beterschap! Had je iets onder de leden?

@freecell: hahaha Ik hoop toch niet m'n been te hoeven verliezen voor dat gezonde gewicht En zal het eens met m'n vreselijk-veel-humor-hebbende-eenbenige-ex-collega bespreken, kan ie vast om lachen (oh en even voor de context, want ik lijk zo vast heel harteloos: hij maakt zelf ook constant van die grapjes. Met de Tai Chi moeten we klopbewegingen maken op onze benen en dan gaat ie expres op het kunstoffen holle deel kloppen, dan heeft ie een lol en er was volgens hem iets misgegaan met de acupunctuur , wel erg leuk om dan te weten dat de acupuncturist blind is, dus dat was ook een foutje , briljant die 2 bij elkaar)
  maandag 14 april 2008 @ 21:59:33 #173
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58053824
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:35 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik viel af door het vele kotsen, maarja, mijn lichaam zit wat anders in elkaar En het was natuurlijk ook een combinatie met een heel lief parasietje
Een parasietje? Volgens mij heb ik dan iets gemist of het is al heel lang geleden... Het klinkt in elk geval heel naar, ben je er weer helemaal van hersteld?
pi_58054014
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Een parasietje? Volgens mij heb ik dan iets gemist of het is al heel lang geleden... Het klinkt in elk geval heel naar, ben je er weer helemaal van hersteld?
Het parasietje heet Ruben en is een schattig ventje.
En ik had een migraine aanval en dat kan ik bij deze niemand aanraden. Gelukkig heb ik ze maar eens per 3 jaar. Maar tnx!
  maandag 14 april 2008 @ 22:06:47 #175
35189 Troel
scherp en bot
pi_58054058
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:59 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ahjawel, dat weet je wel, maar je kent hem onder de naam Ruben, niet onder de naam parasietje
Ik was zwanger
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 14 april 2008 @ 22:09:15 #176
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58054149
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Ahjawel, dat weet je wel, maar je kent hem onder de naam Ruben, niet onder de naam parasietje
Ik was zwanger
HAHAHAHA, nu valt het kwartje pas iets met blond zijn enzo..
  maandag 14 april 2008 @ 22:09:55 #177
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58054170
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:05 schreef Liejannuh het volgende:

[..]
En ik had een migraine aanval en dat kan ik bij deze niemand aanraden. Gelukkig heb ik ze maar eens per 3 jaar. Maar tnx!
Gats, naar! Ik weet hoe vreselijk dat kan zijn! Weer helemaal hoofdpijn vrij?
pi_58054325
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Gats, naar! Ik weet hoe vreselijk dat kan zijn! Weer helemaal hoofdpijn vrij?
Ik ben bijna weer helemaal fit. Vanochtend gewerkt, rond de lunch naar huis gegaan en vanmiddag nog een paar uur geslapen. Zoek zo ook mn bed weer op. Heb er nu al zin in, nog even een mailtje afmaken.
pi_58054997
Oeh, migraine. Dat heb ik alleen als ik langere tijd gestrest of te druk ben.
Heel naar inderdaad.
pi_58055241
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:48 schreef Rewimo het volgende:
Sometimes, waarom eet je yoghurt zonder iets erin? Daar zou ik ook suiker in willen Je zou ook magere vruchtenyoghurt kunnen nemen, dan heb je een smaakje en is de noodzaak om suiker toe te voegen er ook niet
Na het warme eten is magere yoghurt zonder suiker helemaal geen straf. Zelfs niet als de rest van het gezin aan de bakken met vla zit (elke avond dus).

Op andere momenten kan het dan weer niet zoet genoeg zijn (denk aan slagroomvla met, eh, slagroom).
Het zit gewoon tussen mijn oren...
It was delicious.
  maandag 14 april 2008 @ 22:48:18 #181
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58055524
quote:
Op maandag 14 april 2008 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

HAHAHAHA, nu valt het kwartje pas iets met blond zijn enzo..
Mijn kwartje had last van zwangerschapsdementie, dat wilde ook niet vallen
pi_58057631
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb ze bij RunnersWorld Nijmegen gekocht
Na dus een tijdje rondhobbelen op mn K-Swiss schoenen en ik wist dat ik hiermee door zou gaan.
Kreeg erg goed advies, en was hievoor 120 euro kwijt, incl de schoenen

Heb daar eindje door de stad gerend op een paar schoenen die hen wel geschikt leek, en één paar was wel echt geweldig, en die heb ik uiteindelijk gekocht.

En fanatiek, fanatiek, misschien wel De eerste Evy serie iig 3 keer per week gelopen, en afgesloten met de 5km op de City Pier City. Nu probeer ik rustig aan te trainen voor de 10km en uiteindelijk de 17km voor de Zeven Heuvelenloop in November. René (mn vriend) en ik lopen nu zo gemiddeld 2 keer per week, en ik ga elke donderdagavond in Nijmegen met een loopgroepje meedoen vanaf deze week Hoop dat dat een beetje mijn niveau is (Halfgevorderden/gevorderden stond er, ze hebben geen beginnersgroep) en dat ik zo met wat anderen kan trainen voor die 17km

Vind het vooral erg verslavend omdat ik van mezelf élke les moet halen, wil echt niet afhaken, en daardoor heb ik ook nog nooit een les niet gehaald. Wel eens gedacht 'EN NU KAP IK!!!' maar uiteindelijk doorgezet en het gehaald, en dan voel je je heel goed

Sinds ik op mn Saugony's (merk schoenen) loop, is het wel een stuk fijner geworden. Zou niet zeggen dat ik 'als vanzelf' loop, maar wel een stuk soepeler dan op mn tennisschoenen, maar ben dan wel blij dat ik het verschil nu weet, geen blessures heb (*klopt af*) en weet dat ik dit vol ga houden.

Het is een leuke manier van afvallen en vind het fijn dat ik weer zoveel beweeg.. nog even, en ik zit onder de 70kg, hoop/denk ik en dan gaat het hopelijk alleen nog maar makkelijker/beter
Goed om te horen dat het goed gaat, maar jij gaat dus ook de dam tot dam doen? met je 17 km waar je het over hebt:) Ik hem me al ingeschreven jij ook? want het zit helemaal vol al.

Heb jij ook al op asfalt gelopen, en hoe is jou ervaring daarmee? ik heb tot nu toe eigenlijk alleen op veld gelopen en nog niet op asfalt. Heb nu beetje en blessure / pijn aan me boven been dus doe nu even wat rustiger aan, vooral de positie van het "zitten" dus bijna je onder en bovenbeen in een 90 graden hoek gaat erg slecht ,trappen aflopen is ook niet echt plezierig maar gaat al weer ietsjes beter.
Top 5 China producten
  dinsdag 15 april 2008 @ 08:35:07 #183
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58059966
Goeiemorgen
Tentamen ging... tja... geen idee eigenlijk... raakte een beetje in de war van alle sterretjes, accolades, puntkomma's, haakjes enzo.
{
//Samengevat: ik snapte er geen zak meer van.
}
***Levi was here***
pi_58060221
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

Goed om te horen dat het goed gaat, maar jij gaat dus ook de dam tot dam doen? met je 17 km waar je het over hebt:) Ik hem me al ingeschreven jij ook? want het zit helemaal vol al.

Heb jij ook al op asfalt gelopen, en hoe is jou ervaring daarmee? ik heb tot nu toe eigenlijk alleen op veld gelopen en nog niet op asfalt. Heb nu beetje en blessure / pijn aan me boven been dus doe nu even wat rustiger aan, vooral de positie van het "zitten" dus bijna je onder en bovenbeen in een 90 graden hoek gaat erg slecht ,trappen aflopen is ook niet echt plezierig maar gaat al weer ietsjes beter.
ik (of Faithy ) gaat vanmiddag even antwoorden, moet nu als de sodemieter de deur uit, eigenlijk

maar nee, niet de dam tot dam, wilde in november de Zeven Heuvelen Loop gaan opteren
Ja doei.
pi_58065865
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:03 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ga dus proberen de Zeven Heuvelen Loop te redden in November.. Is geen must, maar lijkt me een mooi streven. Hoef daar ook geen top-tijd neer te zetten, als ik 'm maar uitloop Dam tot Dam kan volgend jaar nog, en wil volgend jaar de 10km op de City Pier City doen

Ik loop enkel en alleen op asfalt/gewoon op straat. Ik begin gewoon bij mn deur, loop door Arnhem/Velp en dan weer terug. Maar vanaf donderdag ga ik meedoen met een hardlooptraining vanuit het Universitair sportcentrum, en het zou kunnen zijn dat dat op de baan gaat. Maar volgens mij gaan die het grootste gedeelte op de straat ook lopen. Ik weet dus niet anders, eigenlijk

Wilde vanavond na 't werk en voor het eten hardlopen, maar heb gisteren bij het squashen spieren in mn kont gebruikt die ik blijkbaar nooit heb gebruikt, want kan amper zitten de motor zat ook lekker dus maar even rust, want moet morgen ook nog spinnen

Wel was de weegschaal weer lief: 74,5 dus het gaat nog steeds lekker hier
Doei.
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:27:57 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58066734
Wij kunnen nu goed wipwappen Moblo, zijn even zwaar alleen ben ik wat kleiner
Kan mijn spijkerbroeken (cecil) van 3 jaar geleden weer aan, makkelijk zelfs maar mijn bovenbenen zijn echt dik geworden door lopen en fietsen, pfff tis nooi goed ook
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_58066860
heerlijk hè? Dat je oude broeken weer aan kunt?

ik heb ze alleen bjina allemaal weg gedaan en de enige die ik had bewaard, is nu ook te groot

wel tof, dat ik nu dunner ben dan tijdens mn eindexamen, 4 jaar geleden

Binnenkort ga ik eens even de stad in voor wat 'tijdelijke' broeken... goedkope etam-meuk voor nu, die iig niet afzakken
Doei.
  dinsdag 15 april 2008 @ 14:59:45 #189
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58067309
Wat is het hier vandaag enorm stil, heeft iedereen het zo druk?
***Levi was here***
pi_58067395
Ik heb het vandaag redelijk rustig, ik zit nu net een half uurtje thuis, en ik moet nog even 1 les grondig voorbereiden, en wat eindexamenopgaven opzoeken voor mijn bijles van morgen..

Maar ik heb eigenlijk weinig te melden over afvallen, de laatste week ging het wat minder, en nu ben ik haast automatisch weer op het goede patroon aan het overstappen... Alleen moet ik nog even wat meer drinken, dus ik ben energie aan het verzamelen om de waterkoker te gaan vullen en aan te gaan zetten..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:38:59 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58067941
Ben vrij vandaag, moet het weekend werken..
Ben net dorp in geweest, een badpak gehaald en nieuw asics hardloopschoenen... Bankrekening is weer leeg...
Had een leuke badpak aan, 70 E, ja doei ben niet helemaal gek. Nu een paars/roze speedo
  dinsdag 15 april 2008 @ 17:56:08 #192
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58070340
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 14:34 schreef Faithy het volgende:
ik heb ze alleen bjina allemaal weg gedaan en de enige die ik had bewaard, is nu ook te groot
Och, dat is balen. Maar wel leuk om nieuwe dingen (al is het goedkope Etam-meuk ) te kopen die dan nog past ook.

Ik had gelukkig m'n hele wijde broeken weggedaan, dus er paste echt bijna niets meer. Ik moest wel weer aan de bak.....

En vooralsnog gaat het niet slecht: 5 kilo kwijt in 2 weken, met daar tussenin nog een verblijf in een hotel en m'n verjaardag ook. Ik moet wel weer even wennen: zoals ik een tijdje terug al schreef was ik begonnen met WW, maar omdat ik erg gewend ben aan Amerikaanse produkten en maten, had ik die gekozen. Helaas bleek pas dat dat niet kon toen de proefperiode was afgelopen en tot m'n grote verbazing zitten er flinke verschillen tussen de NLse en Amerikaanse WW. Naja, het is wat minder ideaal, maar het zal wel wennen....
pi_58073160
Wat voor verschillen zitten er dan tussen de Amerikaanse en Nederlandse WW Gao?
pi_58073619
Goed om te horen Faithy, USC bij WTC trouwens?

Morgen heb ik mijn stage weer, 10 personen (8 kids) en moet een bepaald simpel recept zijn, uit een specifiek land, met een beperkt budget. Wie weet wat lekkers? India, Griekenland, Nederland, en Italie zijn al geweest, ben benieuwd wat voor dingen er naar boven komen:)
Top 5 China producten
pi_58073968
Rene90, misschien Hongaarse goulash ofzo?

Faithy, met jouw lijntje hoef je echt niet naar de miss Etam voor goedkope meuk. Bij de H&M en de WE hebben ze veel leukere kleding voor een klein prijsje En ze hebben bij de H&M tegenwoordig ook hardlooptights

* octopussy is er achter gekomen dat ze maat 42 heeft van broeken
Ik loop nu echt kwijlend langs de uitverkopende mexx en esprit te wachten tot ik kan gaan shoppen. Ik heb echt 2! broeken die me nog passen
pi_58074148
@rene90: USC in Nijmegen niet bij het WTC dus

@octo: Etam heeft wel meer outletshizzle over het algemeen goedkoop enzo.. maar H&M ga ik ook wel even kijken. Geen idee welke maat ik nu pas/moet hebben.. heb sinds de laatste broek die ik kocht, maat42, niet meer geshopt

ik hoop op een 40.. dat lijkt me tof
Ja doei.
pi_58074375
Volgens mij moet jij dat makkelijk halen hoor Moblo. Pas wel een beetje op met de vorm van de broek. Ik heb een zooitje broeken aangepast die bij mijn bovenbenen 'rond' waren genaaid waardoor ik echt enorme zadeltassen leek te hebben. Terwijl ik die ECHT niet heb.
Ik zat trouwens eerst met een 46 in mijn handen, en had voor de zekerheid maar een 44 meegenomen de paskamer in. Natuurlijk niemand in de buurt die even een 42 voor me kon halen

Echt er gaat een wereld open als je weer in normale maten past

btw. Liejannuh, heb je de wijnvlekken nog uit je shirtje gekregen? Het is zo'n tof shirtje
pi_58074434
ik herken de verschillen niet maar ik zal wel weer voor een zwarte nette broek met krijtstreep gaan ofzo

wil als ik in een 38 pas wel een mooie spijkerbroek kopen, eigenlijk, maar dat moest nog even wat wachten denk ik eerst maar 's wat goedkoper broeken
Ja doei.
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:34:29 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_58074965
ymme, ik ben bang dat je die magnetron voor die prijs niet gaat verkopen, soortgelijke magnetrons kun je nieuw voor 30 euro aanschaffen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58075164
Mijn moeder heeft zich ontfermd over het shirtje Octo, dus ik denk dat het wel goed gaat komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')