Ik had me om de een of andere stomme reden in mijn hoofd gehaald dat we daar niet voor in aanmerking komen, maar dat komen we wel! Ik zat in mijn hoofd met vernieling, maar dit is 'gewoon' schade door een ander onbekend voertuig en dat komt voor vergoeding in aanmerking. Ik heb een formulierenset besteld en ga deze week even langs het bureau voor een exemplaar van de aangifte (of, als ze er geen aangifte van hebben gemaakt, het alsnog doen van aangifte). Ik ben zelf in feite de getuige, want de auto staat op naam van D en niet van mij. Heel erg goed idee van je, bedankt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
@missdynastie: Wat vreselijk irritant dat soort mensen!!![]()
En voor zover je het nog niet wist oid, maar als er naast jou nog iemand was die kan getuigen dat je de auto heel parkeerde en beschadigd terug vond dan kun je de schade wellicht verhalen op het Waarborgfonds, weet niet hoe je verzekerd bent en of je rechtsbijstand hebt, maar die kunnen dat eventueel voor je regelen
dat zijn de leuke verrassingenquote:Op zondag 13 april 2008 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Net chinees besteld
Ik keek op internet bankieren had ik 150E gewonnen met postcode loterij
En ik woog vanochtend 74 kg ik heb heel de 75 niet gezien?? Snap er niks vanSnel maar weer aanvreten
Ondanks jouw gebagger in dit topic moet ik toegeven dat ik ooit zo geleefd heb. Kilo kipfilet in de pan en gaan.quote:Op zondag 13 april 2008 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Als avondeten heb ik 4 schnitzels, maar het kunnen er ook 6 worden, want de eerste twee smaakten erg goed
Je bent op de goede wegquote:Op zondag 13 april 2008 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat nou baggerIk wil serieus van mn tieten af. Ik heb het dus bij 4 schnitzels gelaten ipv 6
Ik geloof dat Evy veel makkelijker begint: met maar 1 minuut lopen en dan weer wandelen, misschien is dat fijner om mee te beginnen?quote:
Ik wil wel blijven genieten van het levenquote:Op zondag 13 april 2008 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Alexxxxx Ik denk dat Sometimes (en anders ik wel) bedoelt dat het eten van 4 schnitzels als avondeten, 4 frikadellen als lunch of het eten van een kroket als ontbijt niet echt getuigd van serieus willen afvallen...Maar goed dat kan aan mijn perceptie liggen... Hoeveel zou je eigenlijk kwijt willen en heb je al een idee hoe je dat wilt gaan doen?
Ga Evy doenquote:Op zondag 13 april 2008 20:11 schreef Maeghan het volgende:
Pff, ik heb vanmiddag hardloopschoenen gekocht en ben vanavond voor het eerst gaan lopen. Volgens een beginnersschema van internet moest ik 4 x 2 minuten lopen en dan 2 minuten wandelen. Nou, die 2 minuten red ik niet eens!
Ik wist niet dat Modjes mochten stangen?quote:Op zondag 13 april 2008 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb mn brood gesmerd voor morgen op t werk, heb een stuk minder hagelslag dan normaal op mn brood met ham gedaanMorgen wel verplicht saté eten op t werk....
Ik ben serieus. En als k al wilde stangen liet ik me niet tegenhouden. En over het babe magnet gehalte van mn auto heb ik het volgende te zeggen:quote:Op zondag 13 april 2008 20:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Modjes mochten stangen?
Ps: jij hebt ook een lelijke auto zeg, bepaald geen babe-magnet, ook tieten doen het niet goed bij de vrouwen, dus neem jij nu maar lekker een appeltje mee naar het werk en koop jezelf een nieuw rijtuig![]()
M'n vriendje past zich maar aan aan mij (andersom lukt toch nietquote:Op zondag 13 april 2008 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind het echt zo knap, al dat gehardloop hierEcht Maeghan, ik heb hetzelfde hardloop-conditie-niveau tot grote teleurstelling van m'n vriendje, maar ik begin er gewoon maar niet aan.. Ik heb net een uurtje gefietst, lekker naar het strand, heerlijk!
![]()
En dat is ook een hele goede manier om blessures op te lopen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
maar waarom koop je dan onwijs dure sportschoenen als je weet dat je 't wrsch niet (lang) vol gaat houden?
Ik heb pas die schoenen gekocht toen ik écht verslaafd was, maar heb de eerste 15 tot 20 lessen gewoon op mn tennisschoenen gehobbeld, omdat ik niet een hoop geld kwijt wilde zijn aan iets waar ik toch weer mee stop
Omdat ik goede schoenen nodig heb om uberhaupt te kunnen lopen. Ik heb opgerekte pezen in m'n enkel, hypermobiliteit in bijna alle gewrichten, daardoor ook bekkeninstabiliteit en een hypermobiel SI-gewricht en ik heb doorgezakte voorvoeten. Dan kan ik wel naar buiten op 'gewone' sportschoenen, maar dan weet ik zeker dat ik iets verziek. Nu heb ik Nike Zoom Vomero 3, was dan wel 130 euro, maar ik merkte in de winkel al op andere schoenen dat ik daar niet genoeg demping mee had (deed zeer met lopen, al na twee baantjes heen en weer in de winkel). Deze hebben luchtvering door de hele zool, ook onder de voorvoet. Het is écht net of je op luchtkussentjes loopt, dus voor mij ideaal. Daarnaast is het een lichte anti-pronatieschoen, omdat m'n rechterenkel dus al doorzakt is dat hard nodig.quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
maar waarom koop je dan onwijs dure sportschoenen als je weet dat je 't wrsch niet (lang) vol gaat houden?
Ik heb pas die schoenen gekocht toen ik écht verslaafd was, maar heb de eerste 15 tot 20 lessen gewoon op mn tennisschoenen gehobbeld, omdat ik niet een hoop geld kwijt wilde zijn aan iets waar ik toch weer mee stop
Ik heb een Shock Absorber intensiteit 2 en dat is dus echt niet voldoende. Ik wil eigenlijk de sterkste shock absorber, alleen die is nergens te vinden in 90C. De C is geen probleem, maar de 90 wel en die heb ik echt nodig. Die hebben ze gewoon nergens en eerlijkgezegd weet ik niet eens of die van Shock Absorber bestaan in de sterkste intensiteit. Het ligt me bij dat ik destijds de intensiteit 2 gekocht heb omdat de 4 niet gemaakt werd in 90C, volgens de achterkant van het doosje.quote:Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Maeghan, welke maat bh heb je nodig? Ik heb zelf Shock Absorber en die hebben verschillende stevigtes. Zijn te kopen bij goede lingeriewinkels, sportwinkels en de Bijenkorf. Kosten wel een euro of 40, maar het loopt een stuk lekkerder.
Owja, en check het filmpje op http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
Die dus gemaakt zijn op een zijwaartse beweging, in tegenstelling tot hardloopschoenen. Ik weet niet zeker of dat nou beter is dan AllStars.quote:Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben wel pas 'door' gaan lopen toen ik goede schoenen had. En heb 't op mn gewone schoenen rustig aan gedaan.
Merkte wel het grote verschil toen ik mijn 'dure schoenen' had gekocht en uitprobeerdeheerlijk
en tuurlijk, blessures zit niemand op te wachten, maar vroeger dacht ik altijd: als ik iets koop (hockeystick, schoenen, badpak, etc.) dan blijf ik 't vast wel doen, die sportdaar ben ik vanaf gestapt, want heb zo een hoop geld weggegooid.
Tegenwoordig dan liever op iets minder geschikte schoenen beginnen (waren wel tennisschoenen, en geen allstars) bijvoorbeeld, en pas dure aanschaffen doen op het moment dat je zeker weet dat je het vol gaat houden/leuk vindt
Sorry, maar genieten van het leven kan ook als je maar 1 schnitzel eet, dat zou namelijk ook voldoende mogen zijn... Mij bekruipt het gevoel dat je het eigenlijk niet echt serieus neemt, maar dat kan dus ook aan mij liggen. Hoe dan ook, succes!quote:Op zondag 13 april 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel blijven genieten van het levenEn ik eet dus minder dan eerst
Aan weegschalen doe ik niet, ik wil gewoon mn tieten en buik kwijt
En dat wil ik doen door gezonder te eten. Dus me inhouden bij onbeperkt schnitzel eet restaurants en zo
Mja, hangt van het formaat van de schnitzel af inderdaad... Hie rin NL heb ik aan één schnitzel echt niet genoeg... Dat zijn meer gepaneerde hamburgersquote:Op zondag 13 april 2008 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, maar genieten van het leven kan ook als je maar 1 schnitzel eet, dat zou namelijk ook voldoende mogen zijn... Mij bekruipt het gevoel dat je het eigenlijk niet echt serieus neemt, maar dat kan dus ook aan mij liggen. Hoe dan ook, succes!
Ik vroeg me al af of de kat de koekjes opgegeten had.quote:Op zondag 13 april 2008 16:39 schreef Yoni het volgende:Ik heb Levitation gemeet
![]()
En ik had lekker toch geen koekjes (erg ongastvrij I know)
Nee, serieus, ik wil van mn tieten en buik af. En ik wil dus gezonder gaan eten. Ik eet nu EXTREEM ongezond, en ik wil gewoon ongezond gaan eten, wat voor mijn doen dus een stuk gezonder is. Want ik was vroeger altijd graatmager, en dat hoef ik ook niet meer terugquote:
Tja, dan nog, je maakt mij niet wijs dat je serieus hier moet vragen of je beter gebakken aardappel of patat kunt eten. Je kan ook overdrijven. Het komt op mij over als stoer doen met een ongezond leefpatroon en in een topic van mensen die over het algemeen al heel lang bezig zijn om op een gezonde manier van overgewicht af te komen vind ik dat echt misplaatst. Als je gewoon zou zeggen dat je misschien niet gezond eet maar dat het voor jou gezonder is, nou ja, dat kan nog. Maar als je om de twee posts zo nodig moet vertellen hoeveel schnitzels je eet kan ik dat niet meer serieus nemen. En als je toch ongezond wil blijven eten, hoef je ook niet te vragen of je beter patat of gebakken aardappelen kan eten, want ze zijn allebei ongezond dus ze voldoen allebei aan je criterium.quote:Op zondag 13 april 2008 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik wil van mn tieten en buik af. En ik wil dus gezonder gaan eten. Ik eet nu EXTREEM ongezond, en ik wil gewoon ongezond gaan eten, wat voor mijn doen dus een stuk gezonder is. Want ik was vroeger altijd graatmager, en dat hoef ik ook niet meer terug
Ja!quote:Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
denk dat je dan een eigen afvaltopic moet openen, want het is echt friggin' irritant, darrrrrrrrrrrrling, dat gereutel over schnitzels en frikadellen
Ja!quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Tja, dan nog, je maakt mij niet wijs dat je serieus hier moet vragen of je beter gebakken aardappel of patat kunt eten. Je kan ook overdrijven. Het komt op mij over als stoer doen met een ongezond leefpatroon en in een topic van mensen die over het algemeen al heel lang bezig zijn om op een gezonde manier van overgewicht af te komen vind ik dat echt misplaatst.
Waarom klikte ikquote:Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en check het filmpje op http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
Nee, ik dacht..als ik nou koekjes koop, dan eten jullie er twee en ik blijf met de rest achter. Die ik dan weer allemaal achter elkaar op eetquote:Op zondag 13 april 2008 22:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of de kat de koekjes opgegeten had.![]()
Was super gezellig!
(als ik wat afwezig was, ik had knetterende hoofdpijn, maar volgens mij heb ik er aardig doorheen gekletst, was zo gezellig.)
Zo komt het niet over. Een vriendelijk doch dringend verzoek om te kappen met trollen.quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Tja, dan nog, je maakt mij niet wijs dat je serieus hier moet vragen of je beter gebakken aardappel of patat kunt eten. Je kan ook overdrijven. Het komt op mij over als stoer doen met een ongezond leefpatroon en in een topic van mensen die over het algemeen al heel lang bezig zijn om op een gezonde manier van overgewicht af te komen vind ik dat echt misplaatst. Als je gewoon zou zeggen dat je misschien niet gezond eet maar dat het voor jou gezonder is, nou ja, dat kan nog. Maar als je om de twee posts zo nodig moet vertellen hoeveel schnitzels je eet kan ik dat niet meer serieus nemen. En als je toch ongezond wil blijven eten, hoef je ook niet te vragen of je beter patat of gebakken aardappelen kan eten, want ze zijn allebei ongezond dus ze voldoen allebei aan je criterium.
Geheel eensch...quote:Alexxxx gepraat
Sterkte met je hoofd!quote:Op maandag 14 april 2008 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga voor je duimen Levi!
En dan ga ik nu heel erg hard aan het werk en heel vroeg naar huis om mn bed weer in te duiken.Migraine sucks.
Geniet van je vrije dag Teigan!
Ik heb ze bij RunnersWorld Nijmegen gekochtquote:Op maandag 14 april 2008 08:44 schreef rene90 het volgende:
Daar ben ik weer heb weer de weg gevonden:).
@MB, waar heb je je schoenen gekocht? ik ga zelf ook hardloop schoenen kopen alvast voor in de toekomst, en ga denk ik naar runnersworld in zaandam waar je gewoon echt goed advies krijgt, je op een spiegel gaat staan om te bepalen wat voor schoenen je nodig hebt en dergelijke. En ben je nu ook fanatiek aan het lopen? Ben wel benieuwd hoe het gaat dus laat maar horen!:D
5 dagen geleden ging je nog de hele badkamer verbouwen?quote:Op maandag 14 april 2008 09:51 schreef ymme het volgende:
Hier vette baaldag.
Alles zit weer eens tegen (geld en familie, bah).
En nu ben ik ook nog eens op mijn tweede dag van ongestelt zijn.Is altijd de ergste dag.
C is een duivel die moet sterven...quote:Op maandag 14 april 2008 10:13 schreef Levitation het volgende:
Thanks allemaal voor de succes wensen! Hopelijk helpt 't!
quote:Op maandag 14 april 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
C is een duivel die moet sterven...
succes![]()
En ik dacht dat je altijd alleen maar kwam om te rellenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef OldJeller het volgende:
Tuurlijk, ik stel ook niet dat iedereen het model van een fotomodel kan krijgen. Het ligt aan meerdere factoren, o.a. lichaamsbouw en interne processen.
Het lijkt mij vooral belangrijk dat je een gezond gewicht krijgt en dit behoudt.
En er zijn maar weinig vrouwen die volledig tevreden zijn als ze in de spiegel kijken, dus dat is niet zo gek.
Voor de een zal gelden dat hij/zij enkel gezonde producten nuttigt en b.v. 3 a 4 keer per week moet sporten op gezond gewicht te blijven, de ander kan dagelijks frituren en sport nooit en is zo dun als een lat. Tsja, zo gaat dat nou eenmaal, en per persoon verschilt het en daar moet je je ook aan aanpassen.
Het is goed te zien dat jullie gemotiveerd zijn en dat er al veel al behoorlijk richting streefgewicht gaan.
Veel succes allemaal!
Oh niet alleen de badkamer.quote:Op maandag 14 april 2008 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
5 dagen geleden ging je nog de hele badkamer verbouwen?
Tentamen programmeren op papier is echt super lastig ja. Ik moest dat op school ook. Pascal programmeren op papier, geen idee of je alle dubbele punten, haakjes en komma's wel op de goede plek had staan. Ik run liever het programma en dan zie ik wel waar hij vastlooptquote:Op maandag 14 april 2008 10:24 schreef Levitation het volgende:
![]()
![]()
Rotte van het tentamen is dat we op papier worden getentamineerd. Je kunt toch niet programmeren op papier?Gelukkig mag ik mijn syllabus, aantekeningen en andere rotzooi er bij houden. Heb alle oude tentamens die op 't net stonden mét uitwerkingen bij me.
Over het algemeen hebben docenten toch weinig fantasie in het verzinnen van nieuwe tentamens.
Hopelijk snap ik er nu genoeg van om obv die info een voldoende te halen.
Dat hangt er van af hoeveel vreetbuien er tegenover staanquote:Op maandag 14 april 2008 16:08 schreef Liejannuh het volgende:
Hoeveel verlies je nu per week Sometimes? Als je veel sport, moet je ook wel voldoende blijven eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |