abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58029559
ik ben wel pas 'door' gaan lopen toen ik goede schoenen had. En heb 't op mn gewone schoenen rustig aan gedaan.

Merkte wel het grote verschil toen ik mijn 'dure schoenen' had gekocht en uitprobeerde heerlijk

en tuurlijk, blessures zit niemand op te wachten, maar vroeger dacht ik altijd: als ik iets koop (hockeystick, schoenen, badpak, etc.) dan blijf ik 't vast wel doen, die sport daar ben ik vanaf gestapt, want heb zo een hoop geld weggegooid.

Tegenwoordig dan liever op iets minder geschikte schoenen beginnen (waren wel tennisschoenen, en geen allstars ) bijvoorbeeld, en pas dure aanschaffen doen op het moment dat je zeker weet dat je het vol gaat houden/leuk vindt
Ja doei.
pi_58029634
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Maeghan, welke maat bh heb je nodig? Ik heb zelf Shock Absorber en die hebben verschillende stevigtes. Zijn te kopen bij goede lingeriewinkels, sportwinkels en de Bijenkorf. Kosten wel een euro of 40, maar het loopt een stuk lekkerder.
Owja, en check het filmpje op http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
Ik heb een Shock Absorber intensiteit 2 en dat is dus echt niet voldoende. Ik wil eigenlijk de sterkste shock absorber, alleen die is nergens te vinden in 90C. De C is geen probleem, maar de 90 wel en die heb ik echt nodig. Die hebben ze gewoon nergens en eerlijkgezegd weet ik niet eens of die van Shock Absorber bestaan in de sterkste intensiteit. Het ligt me bij dat ik destijds de intensiteit 2 gekocht heb omdat de 4 niet gemaakt werd in 90C, volgens de achterkant van het doosje.

Ik snap trouwens niet waarom al die merken moeten verkondigen dat ze je borsten niet platdrukken, maar dat ze er rond uit blijven zien. Dat is wel het laatste waar ik me druk om maak als het zo zeer doet.
Sanity is (not) statistical
pi_58029682
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben wel pas 'door' gaan lopen toen ik goede schoenen had. En heb 't op mn gewone schoenen rustig aan gedaan.

Merkte wel het grote verschil toen ik mijn 'dure schoenen' had gekocht en uitprobeerde heerlijk

en tuurlijk, blessures zit niemand op te wachten, maar vroeger dacht ik altijd: als ik iets koop (hockeystick, schoenen, badpak, etc.) dan blijf ik 't vast wel doen, die sport daar ben ik vanaf gestapt, want heb zo een hoop geld weggegooid.

Tegenwoordig dan liever op iets minder geschikte schoenen beginnen (waren wel tennisschoenen, en geen allstars ) bijvoorbeeld, en pas dure aanschaffen doen op het moment dat je zeker weet dat je het vol gaat houden/leuk vindt
Die dus gemaakt zijn op een zijwaartse beweging, in tegenstelling tot hardloopschoenen. Ik weet niet zeker of dat nou beter is dan AllStars.
Verder ieder zijn keuze, maar ik geef liever meer geld uit ter voorkoming van blessures. Met een hockeystick of zo vind ik het idd nog wel wat anders, maar schoenen zijn voor mij in ieder geval heel belangrijk.
  zondag 13 april 2008 @ 21:43:41 #104
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58029754
quote:
Op zondag 13 april 2008 20:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Ik wil wel blijven genieten van het leven En ik eet dus minder dan eerst Aan weegschalen doe ik niet, ik wil gewoon mn tieten en buik kwijt En dat wil ik doen door gezonder te eten. Dus me inhouden bij onbeperkt schnitzel eet restaurants en zo
Sorry, maar genieten van het leven kan ook als je maar 1 schnitzel eet, dat zou namelijk ook voldoende mogen zijn... Mij bekruipt het gevoel dat je het eigenlijk niet echt serieus neemt, maar dat kan dus ook aan mij liggen. Hoe dan ook, succes!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_58029788
ik denk dat die schoenen helemaal nergens op gemaakt waren Lang leve Scapino

maargoed, inmiddels dus wel de dure schoenen (ook 120 euro ) maar ze hebben inmiddels ruim hun geld al opgebracht zou echt niet meer zonder willen
Ja doei.
  zondag 13 april 2008 @ 21:58:53 #106
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58030212
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Sorry, maar genieten van het leven kan ook als je maar 1 schnitzel eet, dat zou namelijk ook voldoende mogen zijn... Mij bekruipt het gevoel dat je het eigenlijk niet echt serieus neemt, maar dat kan dus ook aan mij liggen. Hoe dan ook, succes!
Mja, hangt van het formaat van de schnitzel af inderdaad... Hie rin NL heb ik aan één schnitzel echt niet genoeg... Dat zijn meer gepaneerde hamburgers In Duitsland heb je van die hele grote

Is het nu gezonder als ik gebakken aardappels bij mn schnitzel bestel ipv patat? Of maakt dat niet zo veel uit?
pi_58030326
Het wordt nu wel heel flauw hoor Alex.
pi_58030367
ga 's met je autootjes spelen Alexxx
Ja doei.
  zondag 13 april 2008 @ 22:09:00 #109
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58030524
quote:
Op zondag 13 april 2008 16:39 schreef Yoni het volgende:
Ik heb Levitation gemeet

En ik had lekker toch geen koekjes (erg ongastvrij I know )
Ik vroeg me al af of de kat de koekjes opgegeten had.
Was super gezellig!
(als ik wat afwezig was, ik had knetterende hoofdpijn, maar volgens mij heb ik er aardig doorheen gekletst, was zo gezellig. )
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  zondag 13 april 2008 @ 22:13:06 #110
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58030668
Godver ik ben serieus hoor
pi_58030784
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik haat motorrijden
Ja doei.
  zondag 13 april 2008 @ 22:19:38 #112
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58030850
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en ik haat motorrijden
Nee, serieus, ik wil van mn tieten en buik af. En ik wil dus gezonder gaan eten. Ik eet nu EXTREEM ongezond, en ik wil gewoon ongezond gaan eten, wat voor mijn doen dus een stuk gezonder is. Want ik was vroeger altijd graatmager, en dat hoef ik ook niet meer terug
pi_58030884
denk dat je dan een eigen afvaltopic moet openen, want het is echt friggin' irritant, darrrrrrrrrrrrling, dat gereutel over schnitzels en frikadellen
Ja doei.
pi_58030987
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee, serieus, ik wil van mn tieten en buik af. En ik wil dus gezonder gaan eten. Ik eet nu EXTREEM ongezond, en ik wil gewoon ongezond gaan eten, wat voor mijn doen dus een stuk gezonder is. Want ik was vroeger altijd graatmager, en dat hoef ik ook niet meer terug
Tja, dan nog, je maakt mij niet wijs dat je serieus hier moet vragen of je beter gebakken aardappel of patat kunt eten. Je kan ook overdrijven. Het komt op mij over als stoer doen met een ongezond leefpatroon en in een topic van mensen die over het algemeen al heel lang bezig zijn om op een gezonde manier van overgewicht af te komen vind ik dat echt misplaatst. Als je gewoon zou zeggen dat je misschien niet gezond eet maar dat het voor jou gezonder is, nou ja, dat kan nog. Maar als je om de twee posts zo nodig moet vertellen hoeveel schnitzels je eet kan ik dat niet meer serieus nemen. En als je toch ongezond wil blijven eten, hoef je ook niet te vragen of je beter patat of gebakken aardappelen kan eten, want ze zijn allebei ongezond dus ze voldoen allebei aan je criterium.
  zondag 13 april 2008 @ 22:29:01 #115
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_58031173
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
denk dat je dan een eigen afvaltopic moet openen, want het is echt friggin' irritant, darrrrrrrrrrrrling, dat gereutel over schnitzels en frikadellen
Ja!
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Tja, dan nog, je maakt mij niet wijs dat je serieus hier moet vragen of je beter gebakken aardappel of patat kunt eten. Je kan ook overdrijven. Het komt op mij over als stoer doen met een ongezond leefpatroon en in een topic van mensen die over het algemeen al heel lang bezig zijn om op een gezonde manier van overgewicht af te komen vind ik dat echt misplaatst.
Ja!
quote:
Op zondag 13 april 2008 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en check het filmpje op http://www.shockabsorber.co.uk/bounceometer/shock.html
Waarom klikte ik
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  Hoofdredactie Fotografie zondag 13 april 2008 @ 22:34:28 #116
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58031380
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af of de kat de koekjes opgegeten had.
Was super gezellig!
(als ik wat afwezig was, ik had knetterende hoofdpijn, maar volgens mij heb ik er aardig doorheen gekletst, was zo gezellig. )
Nee, ik dacht..als ik nou koekjes koop, dan eten jullie er twee en ik blijf met de rest achter. Die ik dan weer allemaal achter elkaar op eet
Erg he

Tis me niet opgevallen dat je afwezig was, ik vond het ook echt supergezellig!
  zondag 13 april 2008 @ 22:36:20 #117
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58031438
quote:
Ja, en ik ben maagd

pi_58031954
niet dan?
Ja doei.
pi_58032130
onbevlekte ontvangenis...je weetz
2x
pi_58032218
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:58 schreef octopussy het volgende:
onbevlekte ontvangenis...je weetz
2x
ja, dat dacht is dus...

Jojo en seks.. nee.. da's de heilige maagd maria revisited
Ja doei.
  zondag 13 april 2008 @ 23:40:57 #121
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58033515
Zo er is weer flink gepost zie ik!
Nou ik ben dit weekend best braaf geweest. Gister alleen 2 corona's gehad en een heel klein beetje chips.
Mijn mama heeft me getrakteerd op een nieuw bha!
Maar heb nu dus net 85d

Maar komt wel goed, alhoewel ik deze week 2 keer uit eten ga!

Wil iedereen morgen duimen alsjeblief!
The girl that lost her mind
  zondag 13 april 2008 @ 23:52:52 #122
16715 Mylene
*schatje*
pi_58033884
quote:
Zo komt het niet over. Een vriendelijk doch dringend verzoek om te kappen met trollen.

Ik ben het wat dat betreft eens met de volgende poster:
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:23 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Tja, dan nog, je maakt mij niet wijs dat je serieus hier moet vragen of je beter gebakken aardappel of patat kunt eten. Je kan ook overdrijven. Het komt op mij over als stoer doen met een ongezond leefpatroon en in een topic van mensen die over het algemeen al heel lang bezig zijn om op een gezonde manier van overgewicht af te komen vind ik dat echt misplaatst. Als je gewoon zou zeggen dat je misschien niet gezond eet maar dat het voor jou gezonder is, nou ja, dat kan nog. Maar als je om de twee posts zo nodig moet vertellen hoeveel schnitzels je eet kan ik dat niet meer serieus nemen. En als je toch ongezond wil blijven eten, hoef je ook niet te vragen of je beter patat of gebakken aardappelen kan eten, want ze zijn allebei ongezond dus ze voldoen allebei aan je criterium.
pi_58036332
Goedemorgen

Ik ben wat afwezig wegens vrij verregaande drukte hier, maar vanaf morgen wel weer wat actiever.
Nu eerst ontbijt met die vezelvit crackottes van Brinta. Die zijn best lekker! (En met een plakje kaas uiteraard )
  maandag 14 april 2008 @ 07:33:34 #124
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58036470
Goedemorgen allemaal
Zit nu aan een heerlijk ontbijt van aardbeitjes een peer in stukjes en 2 bruine bammetjes met boter en rosbief, mjum!
Vannacht heerlijk naast m'n vriendje geslapen, we hebben besloten het nog 1 keer te proberen Ik hoop gewoon dat we samen wat rust vinden...
En dan nu naar Utrecht, heb daar een afspraak voor m'n stage en daarna weer door naar Zwolle

@de rest
quote:
Alexxxx gepraat
Geheel eensch...

@Zeeltje: ik zal voor je duimen!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  maandag 14 april 2008 @ 08:41:49 #125
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58036896
Aankomen sucks. Heb me eigenlijk best netjes gedragen dit weekend... op de zelf gebakken appeltaart na.
Maar ik word momenteel alleen maar zwaarder. Hopelijk zet het niet door, moet over 2,5 week wel in mijn jurk passen! Heb vandaag dus maar een berg fruit meegenomen, liever veel fruit dan honger krijgen en naar koekjes ed grijpen.

Vanavond tentamen C programmeren, heb er zo'n hard hoofd in dat het gaat lukken. Heb hard geoefend, maar het is gewoon niet mijn denkwijze... ben blijkbaar toch écht een alfa.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')