abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58036918
Daar ben ik weer heb weer de weg gevonden:).

@MB, waar heb je je schoenen gekocht? ik ga zelf ook hardloop schoenen kopen alvast voor in de toekomst, en ga denk ik naar runnersworld in zaandam waar je gewoon echt goed advies krijgt, je op een spiegel gaat staan om te bepalen wat voor schoenen je nodig hebt en dergelijke. En ben je nu ook fanatiek aan het lopen? Ben wel benieuwd hoe het gaat dus laat maar horen!:D
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Hoofdredactie Fotografie maandag 14 april 2008 @ 08:57:46 #127
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58037041
Heeel veel succes alvast met je tentamen Levi!
pi_58037111
Succes alvast Levi!

Ik ben vandaag gelukkig vrij, en ik heb me voorgenomen om er ook even van te genieten, dit weekend was best pittig, maar ik vond het wel leuk..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58037159
Ik ga voor je duimen Levi!
En dan ga ik nu heel erg hard aan het werk en heel vroeg naar huis om mn bed weer in te duiken. Migraine sucks.

Geniet van je vrije dag Teigan!
  maandag 14 april 2008 @ 09:08:09 #130
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58037183
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga voor je duimen Levi!
En dan ga ik nu heel erg hard aan het werk en heel vroeg naar huis om mn bed weer in te duiken. Migraine sucks.

Geniet van je vrije dag Teigan!
Sterkte met je hoofd! Hoofdpijn is zo iets ellendigs!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 april 2008 @ 09:13:32 #131
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58037260
Levi, succes vast!

Liejannuh, beterschap!

Hier niks te melden. Weegschaal staat nog altijd batterijloos

Moet vanmiddag naar de orthopeed. Hopelijk schiet ik er wat mee op. Ik ben die hele schouder vreselijk zat
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58037577
Levi Heel veel succes vanavond

Liejannuh beterschap, doe rustig aan vandaag

Rewimo sterkte met je schouder
  Hoofdredactie Fotografie maandag 14 april 2008 @ 09:44:02 #133
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58037729
Brrrr, mijn weegschaal is echt nieeeeeeeet lief!

Eigen schuld, heb ook weer veels te veel gezondigd

En ik heb ook geen zin in werken! Gelukkig vanmiddag OR vergadering, dus ik mag om 13.00 al pleitos richting Rotterdam
pi_58037859
Hier vette baaldag.
Alles zit weer eens tegen (geld en familie, bah).
En nu ben ik ook nog eens op mijn tweede dag van ongestelt zijn. Is altijd de ergste dag.
pi_58038022
quote:
Op maandag 14 april 2008 08:44 schreef rene90 het volgende:
Daar ben ik weer heb weer de weg gevonden:).

@MB, waar heb je je schoenen gekocht? ik ga zelf ook hardloop schoenen kopen alvast voor in de toekomst, en ga denk ik naar runnersworld in zaandam waar je gewoon echt goed advies krijgt, je op een spiegel gaat staan om te bepalen wat voor schoenen je nodig hebt en dergelijke. En ben je nu ook fanatiek aan het lopen? Ben wel benieuwd hoe het gaat dus laat maar horen!:D
Ik heb ze bij RunnersWorld Nijmegen gekocht
Na dus een tijdje rondhobbelen op mn K-Swiss schoenen en ik wist dat ik hiermee door zou gaan.
Kreeg erg goed advies, en was hievoor 120 euro kwijt, incl de schoenen

Heb daar eindje door de stad gerend op een paar schoenen die hen wel geschikt leek, en één paar was wel echt geweldig, en die heb ik uiteindelijk gekocht.

En fanatiek, fanatiek, misschien wel De eerste Evy serie iig 3 keer per week gelopen, en afgesloten met de 5km op de City Pier City. Nu probeer ik rustig aan te trainen voor de 10km en uiteindelijk de 17km voor de Zeven Heuvelenloop in November. René (mn vriend) en ik lopen nu zo gemiddeld 2 keer per week, en ik ga elke donderdagavond in Nijmegen met een loopgroepje meedoen vanaf deze week Hoop dat dat een beetje mijn niveau is (Halfgevorderden/gevorderden stond er, ze hebben geen beginnersgroep) en dat ik zo met wat anderen kan trainen voor die 17km

Vind het vooral erg verslavend omdat ik van mezelf élke les moet halen, wil echt niet afhaken, en daardoor heb ik ook nog nooit een les niet gehaald. Wel eens gedacht 'EN NU KAP IK!!!' maar uiteindelijk doorgezet en het gehaald, en dan voel je je heel goed

Sinds ik op mn Saugony's (merk schoenen) loop, is het wel een stuk fijner geworden. Zou niet zeggen dat ik 'als vanzelf' loop, maar wel een stuk soepeler dan op mn tennisschoenen, maar ben dan wel blij dat ik het verschil nu weet, geen blessures heb (*klopt af*) en weet dat ik dit vol ga houden.

Het is een leuke manier van afvallen en vind het fijn dat ik weer zoveel beweeg.. nog even, en ik zit onder de 70kg, hoop/denk ik en dan gaat het hopelijk alleen nog maar makkelijker/beter
Ja doei.
pi_58038043
quote:
Op maandag 14 april 2008 09:51 schreef ymme het volgende:
Hier vette baaldag.
Alles zit weer eens tegen (geld en familie, bah).
En nu ben ik ook nog eens op mijn tweede dag van ongestelt zijn. Is altijd de ergste dag.
5 dagen geleden ging je nog de hele badkamer verbouwen?
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 14 april 2008 @ 10:11:14 #137
43556 miss_dynastie
pi_58038188
Succes levi!
  maandag 14 april 2008 @ 10:13:38 #138
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58038232
Thanks allemaal voor de succes wensen! Hopelijk helpt 't!
***Levi was here***
pi_58038310
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:13 schreef Levitation het volgende:
Thanks allemaal voor de succes wensen! Hopelijk helpt 't!
C is een duivel die moet sterven...

succes
Ja doei.
  maandag 14 april 2008 @ 10:24:29 #140
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58038419
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

C is een duivel die moet sterven...

succes

Rotte van het tentamen is dat we op papier worden getentamineerd. Je kunt toch niet programmeren op papier? Gelukkig mag ik mijn syllabus, aantekeningen en andere rotzooi er bij houden. Heb alle oude tentamens die op 't net stonden mét uitwerkingen bij me. Over het algemeen hebben docenten toch weinig fantasie in het verzinnen van nieuwe tentamens. Hopelijk snap ik er nu genoeg van om obv die info een voldoende te halen.
***Levi was here***
  maandag 14 april 2008 @ 10:28:56 #141
35189 Troel
scherp en bot
pi_58038519
Ik kan ook niet programmeren op een computer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58038590
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef OldJeller het volgende:
Tuurlijk, ik stel ook niet dat iedereen het model van een fotomodel kan krijgen. Het ligt aan meerdere factoren, o.a. lichaamsbouw en interne processen.
Het lijkt mij vooral belangrijk dat je een gezond gewicht krijgt en dit behoudt.
En er zijn maar weinig vrouwen die volledig tevreden zijn als ze in de spiegel kijken, dus dat is niet zo gek.

Voor de een zal gelden dat hij/zij enkel gezonde producten nuttigt en b.v. 3 a 4 keer per week moet sporten op gezond gewicht te blijven, de ander kan dagelijks frituren en sport nooit en is zo dun als een lat. Tsja, zo gaat dat nou eenmaal, en per persoon verschilt het en daar moet je je ook aan aanpassen.
Het is goed te zien dat jullie gemotiveerd zijn en dat er al veel al behoorlijk richting streefgewicht gaan.
Veel succes allemaal!
En ik dacht dat je altijd alleen maar kwam om te rellen
pi_58040610
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

5 dagen geleden ging je nog de hele badkamer verbouwen?
Oh niet alleen de badkamer.
Ik bedoel familie en als het op geld draait.

De broer van mijn vriend loopt te zieken.... Vanwege de verdeling etc.
Bah, kunnen zulke dingen nooit normaal gaan. Dat bedoel ik d'r mee.
pi_58040641
vertel dan duidelijk wat er aan de hand is en niet een loze kreet, want dat zaait verwarring is ook wat 'leuker', als je vertelt wat er speelt, dan dat je alleen iets roept en vervolgens weer verdwijnt
Ja doei.
pi_58040882
Ja ik weet 't.
Maar moest ff van me af kreten

Heb alleen maar zin in eten nu. En vooral veel ongezond. Maar ik geef d'r niet aan toe.

Maar bah, wat lopen er een hoop gevoelsloze mensen rond in onze omgeving.
In nare tijden leer je de mensen pas echt kennen.
  maandag 14 april 2008 @ 13:18:08 #146
159662 J1981
Supermama!
pi_58041675
quote:
Op maandag 14 april 2008 10:24 schreef Levitation het volgende:

Rotte van het tentamen is dat we op papier worden getentamineerd. Je kunt toch niet programmeren op papier? Gelukkig mag ik mijn syllabus, aantekeningen en andere rotzooi er bij houden. Heb alle oude tentamens die op 't net stonden mét uitwerkingen bij me. Over het algemeen hebben docenten toch weinig fantasie in het verzinnen van nieuwe tentamens. Hopelijk snap ik er nu genoeg van om obv die info een voldoende te halen.
Tentamen programmeren op papier is echt super lastig ja. Ik moest dat op school ook. Pascal programmeren op papier, geen idee of je alle dubbele punten, haakjes en komma's wel op de goede plek had staan. Ik run liever het programma en dan zie ik wel waar hij vastloopt Maar goed, heel veel succes!

Hier gaat het inmiddels weer wat beter. Mams is weer thuis uit het ziekenhuis, alleen nog een aantal onderzoeken aan het einde van de maand. Die wachten we dus maar af.
De kilo's gaan er gelukkig nog wel af. Ben deze week ook weer wat gaan sporten. Dat heb ik een hele tijd niet kunnen/durven doen i.v.m. veel rugklachten. Ben nu weer een beetje aan het dansen. Lekker dansles geven aan een stel kids. Ik voel nu wel dat ik dat een hele tijd niet meer gedaan heb. Ik heb echt in elk spiertje van mijn lichaam spierpijn.....
pi_58041897
Levi, succes met dat tentamen!
  maandag 14 april 2008 @ 15:36:23 #148
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58044209
succes levi!

ik zit te emo eten momenteel (mergpijpje). vanmiddag gehoord dat mn oom ecth t einde van de week ws. niet gaat halen. hij is afscheid aan het nemen. erg verdrietig word ik er van. en ik weet dat eten niet de oplossing is, maar, echt, ik heb zo'n behoefte eraan nu...ik weet in elk eval waarom ik het doe, volgende keer maar proberen het dan ook nog te voorkomen of een andere afleiding te vinden...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_58044239
Vandaag eens geteld hoeveel calorieën ik nu eigenlijk op een gemiddelde dag naar binnen werk (met de huidige levensstijl dus, niet die van vroeger). Met het weegschaaltje erbij op tafel zelfs dus.

Kom ik in totaal op 1600 calorieën. Veel minder dan ik verwacht had. Laat ik stellen dat ik wat waarden verkeerd genomen heb en uitgaan van 1800 op een dag.
Snap ik ineens dat mijn gewicht soms best hard naar beneden gaat als ik 's avonds 1000 calorieën verbrand bij de fitness (volgens de waarde die het apparaat vermeldt).
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_58044764
Hoeveel verlies je nu per week Sometimes? Als je veel sport, moet je ook wel voldoende blijven eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')