quote:
Op maandag 14 april 2008 08:44 schreef rene90 het volgende:Daar ben ik weer heb weer de weg gevonden:).
@MB, waar heb je je schoenen gekocht? ik ga zelf ook hardloop schoenen kopen alvast voor in de toekomst, en ga denk ik naar runnersworld in zaandam waar je gewoon echt goed advies krijgt, je op een spiegel gaat staan om te bepalen wat voor schoenen je nodig hebt en dergelijke. En ben je nu ook fanatiek aan het lopen? Ben wel benieuwd hoe het gaat dus laat maar horen!:D
Ik heb ze bij RunnersWorld Nijmegen gekocht

Na dus een tijdje rondhobbelen op mn K-Swiss schoenen en ik wist dat ik hiermee door zou gaan.
Kreeg erg goed advies, en was hievoor 120 euro kwijt, incl de schoenen

Heb daar eindje door de stad gerend op een paar schoenen die hen wel geschikt leek, en één paar was wel echt geweldig, en die heb ik uiteindelijk gekocht.
En fanatiek, fanatiek, misschien wel

De eerste Evy serie iig 3 keer per week gelopen, en afgesloten met de 5km op de City Pier City. Nu probeer ik rustig aan te trainen voor de 10km en uiteindelijk de 17km voor de Zeven Heuvelenloop in November. René (mn vriend) en ik lopen nu zo gemiddeld 2 keer per week, en ik ga elke donderdagavond in Nijmegen met een loopgroepje meedoen vanaf deze week

Hoop dat dat een beetje mijn niveau is (Halfgevorderden/gevorderden stond er, ze hebben geen beginnersgroep) en dat ik zo met wat anderen kan trainen voor die 17km
Vind het vooral erg verslavend omdat ik van mezelf élke les moet halen, wil echt niet afhaken, en daardoor heb ik ook nog nooit een les niet gehaald. Wel eens gedacht 'EN NU KAP IK!!!' maar uiteindelijk doorgezet en het gehaald, en dan voel je je heel goed

Sinds ik op mn Saugony's (merk schoenen) loop, is het wel een stuk fijner geworden. Zou niet zeggen dat ik 'als vanzelf' loop, maar wel een stuk soepeler dan op mn tennisschoenen, maar ben dan wel blij dat ik het verschil nu weet, geen blessures heb (*klopt af*) en weet dat ik dit vol ga houden.
Het is een leuke manier van afvallen

en vind het fijn dat ik weer zoveel beweeg.. nog even, en ik zit onder de 70kg, hoop/denk ik

en dan gaat het hopelijk alleen nog maar makkelijker/beter