Welkom terug.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Gaat het goed met jullie, dames? En met alle voorbereide huwelijken enzo?
Ik weet niet of ik wel op de weegschaal durf; veel gelopen, maar ook veel gegeten. Het was echt heerlijk om even echt vakantie te hebben!
Mooizo! Klinkt tof!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Het was supergaaf! Ik plaats binnenkort een bescheiden fotoverslagje in de CUL-SC.
Wel lekker gegeten hoor, meeste dagen bij vriendinnetje thuis gekookt. En ik heb hardgelopen en gezommen en paard gereden (auw... spierpijn).
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zei toch dat je onwijze spierpijn krijgt van paardrijden?Ga dan ook kameelrijden!
![]()
quote:
Boer je je niet helemaal suf van dat spul? Ik vind dat niet-zoete smaakjeswater verder ook wel een succes, het is niet zo bitter-achtig.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Mooizo! Klinkt tof!
Ik heb een glas bar-le-duc met citroen.
Geniaal drankje. Koolzuurhoudend water met citroen en dat is het. VErder geen zooi erdoor en geen zoetigheid of iets dergelijks. Ik drink zo een hele fles leeg van dat spul
tof! Welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:47 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vandaag alweeeeeer gespijbeld van zwemmenMaar wel twee uur over het strand en door de duinen gebanjerd. Is ook goed toch?
![]()
Heb vandaag nieuwe camera gekocht, dus die moest even geprobeerd worden.
Ik was helemaal vergeten dat 't zwemdag was....ben echt hopeloos geloof ik
Half 9, ik moet nu wegquote:Op woensdag 16 april 2008 07:15 schreef teigan het volgende:
kwakveense, hou je taai, en probeer een beetje lief voor jezelf te zijn! En veel plezier met je festival
coldfeet, wanneer moet je voor de kijkoperatie?
quote:
Beetje laat, maar toch nog heel veel sterkte!quote:
Je mag best af en toe zeuren, hoor! Doen we allemaal. Kan me goed voorstellen dat 't je dwars zit. Hopelijk beleef je straks toch wel heel veel plezier aan het tournee.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:49 schreef kwakveense het volgende:
haai CF! welkom terug....
@ octo en moblo: ik kan altijd goed slagen voor broeken bij de WE!! pas een mooie zwarte pantalon gekocht (46, ik pas eindelijk soms in normale maten!!!) en de jeans ook, vooral model lisa!
mag ik even klagen/g*dveren hier? ik doe t toch even...
[KLB]
knipje
[/KLB]
ok. weer uitgezeurd (binennkort ben ik bijna 2 hele weken weg, hebben jullie geen last van mn gezeur)
Laxeertabletjequote:Op woensdag 16 april 2008 08:43 schreef Levitation het volgende:
Oh, het is weer woensdag... iedereen weer klaar voor "het lijstje"?![]()
Van mij mag er eindelijk weer eens een wat prettiger gewicht genoteerd worden: 87.9.
Levi's vlaai-dieet: gisteren 3 stukken vlaai op, vandaag 7 ons lichter.![]()
![]()
Al denk ik dat het laxeertabletje van gisteravond er meer mee te maken heeft.![]()
Ik denk ook niet dat Levi het gebruikt om af te vallen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Laxeertabletjedat is een ding dat ik nog niet geprobeert heb om af te vallen
Dat doe ik niet om af te vallen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Laxeertabletjedat is een ding dat ik nog niet geprobeert heb om af te vallen
Dat hoop ik ook niet, maar het viel me laatst wel op dat ze redelijk veel gebruikt worden hierquote:Op woensdag 16 april 2008 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Levi het gebruikt om af te vallen.
Ja, maar niet om af te vallen hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, maar het viel me laatst wel op dat ze redelijk veel gebruikt worden hier
wie gebruikt ze dan 'nog meer'?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, maar het viel me laatst wel op dat ze redelijk veel gebruikt worden hier
volgens mij valt dat wel mee, dat was een gesprek over verstopping/obstipatie/poepen en hoe je de boel weer aan de gang krijgt...en hoe makkelijk het zou zijn als je altijd vanzelf goed naar de wc kan, voor de lijn,quote:Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij vergis je je... Dat er toevallig eens over gepraat wordt betekend niet dat ze veel worden gebruikt...quote:Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ook niet, t wordt trouwens wel moeilijker als ik niet rook en geen koffie drink. Maar momenteel ga ik 5 keer per dagquote:
Ja maar die gesprekken (verstopping) hoor je best vaak en als er dan steeds laxeermiddel gebruikt wordquote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
volgens mij valt dat wel mee, dat was een gesprek over verstopping/obstipatie/poepen en hoe je de boel weer aan de gang krijgt...en hoe makkelijk het zou zijn als je altijd vanzelf goed naar de wc kan, voor de lijn,
ik heb ook welens een poosje aan de klysma's gezeten (NO FUN!) na een antibioticakuur die mn darmflora om zeep had geholpen... maar niet in t kader van afvallen.
dat wordt er dus nietquote:Op woensdag 16 april 2008 09:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar die gesprekken (verstopping) hoor je best vaak en als er dan steeds laxeermiddel gebruikt word
En strontfetishistenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat wordt er dus niet
de volgende keer dat wij het over crash-dieten of anorexia hebben of over pedofielen, zijn we dus ineens respectievelijk crashers, anorexia-patienten of pedofielen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |