abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 april 2008 @ 21:48:44 #201
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58075341
Ik ben momenteel dol op de MissEtam Outlet (hier blakbij in Katwijk zit er ook 1). Ze hebben er ook zwangerschapkleding en dingen uit de lange mensen collectie. Allebei ideaal voor nu, over m'n buik. Laatst nog een broek, een rok en 8 truitjes/shirtjes/vesten etc. gescoord voor net over de 100 euro.
Ik denk dat ik vlak voor onze vakantie nog maar even langs ga om te kijken of ze dan nog wat zomerser spul hebben.

M'n zwangerschapsbroeken van de vorige keer zakken trouwens allemaal nog af. Sowieso zitten ze ook best ruim rond m'n bovenbenen enzo
pi_58075455
Lekker Jojo, dat je broeken van de vorige zwangerschap nog veel te wijd zijn!
pi_58075824
Gaat het goed met jullie, dames? En met alle voorbereide huwelijken enzo?

Ik weet niet of ik wel op de weegschaal durf; veel gelopen, maar ook veel gegeten. Het was echt heerlijk om even echt vakantie te hebben!
pi_58075913
Welkom terug!

heb je genoten? Veel gezien? In ieder geval wel ontzettend LEKKER gegeten? etc?

Ja doei.
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:11:53 #205
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58075996
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Gaat het goed met jullie, dames? En met alle voorbereide huwelijken enzo?

Ik weet niet of ik wel op de weegschaal durf; veel gelopen, maar ook veel gegeten. Het was echt heerlijk om even echt vakantie te hebben!
Welkom terug. Hoe was je vakantie?
Voorbereidingen gaan wel goed. Moet alleen nog een kapster hebben en dan heb ik alles geregeld. Zelfs iemand om te filmen. Nog maar 2,5 week!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_58076011
Het was supergaaf! Ik plaats binnenkort een bescheiden fotoverslagje in de CUL-SC.

Wel lekker gegeten hoor, meeste dagen bij vriendinnetje thuis gekookt. En ik heb hardgelopen en gezommen en paard gereden (auw... spierpijn).
pi_58076074
Ik zei toch dat je onwijze spierpijn krijgt van paardrijden? Ga dan ook kameelrijden!
pi_58076084
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Het was supergaaf! Ik plaats binnenkort een bescheiden fotoverslagje in de CUL-SC.

Wel lekker gegeten hoor, meeste dagen bij vriendinnetje thuis gekookt. En ik heb hardgelopen en gezommen en paard gereden (auw... spierpijn).
Mooizo! Klinkt tof!

Ik heb een glas bar-le-duc met citroen.
Geniaal drankje. Koolzuurhoudend water met citroen en dat is het. VErder geen zooi erdoor en geen zoetigheid of iets dergelijks. Ik drink zo een hele fles leeg van dat spul
pi_58076190
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zei toch dat je onwijze spierpijn krijgt van paardrijden? Ga dan ook kameelrijden!

kamelen in IJsland
Ja doei.
pi_58076235
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

kamelen in IJsland

dat zou toch best kunnen in IJsland? En ziet het er niet ontzettend relaxed uit?
pi_58076250
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:16 schreef freecell het volgende:

[..]

Mooizo! Klinkt tof!

Ik heb een glas bar-le-duc met citroen.
Geniaal drankje. Koolzuurhoudend water met citroen en dat is het. VErder geen zooi erdoor en geen zoetigheid of iets dergelijks. Ik drink zo een hele fles leeg van dat spul
Boer je je niet helemaal suf van dat spul? Ik vind dat niet-zoete smaakjeswater verder ook wel een succes, het is niet zo bitter-achtig.
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 15 april 2008 @ 22:47:15 #212
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58076863
Ik heb vandaag alweeeeeer gespijbeld van zwemmen Maar wel twee uur over het strand en door de duinen gebanjerd. Is ook goed toch?

Heb vandaag nieuwe camera gekocht, dus die moest even geprobeerd worden.
Ik was helemaal vergeten dat 't zwemdag was....ben echt hopeloos geloof ik
pi_58077126
Welkom terug in Nederland CF . Mooi dat je lekker genoten hebt daar. Was het nog lekker weer?

Ik kan me niet herinneren dat ik spierpijn heb gekregen van die camelsafari in Jaisalmer. Dus: ga kameelrijden, veel beter

Yoni: als je je zwemavondje in je agenda of op de kalender schrijft, is het makkelijk om er heen te gaan. Naja, ik zeg het wel zo simpel maar na 2 weken bijkomen van vakantie en 2 weken ziek zijn heb ik ook een flinke schop onder de kont nodig .
pi_58077254
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:47 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vandaag alweeeeeer gespijbeld van zwemmen Maar wel twee uur over het strand en door de duinen gebanjerd. Is ook goed toch?

Heb vandaag nieuwe camera gekocht, dus die moest even geprobeerd worden.
Ik was helemaal vergeten dat 't zwemdag was....ben echt hopeloos geloof ik
tof! Welke heb je gekocht?

Zit ontzettend te twijfelen hier.. heb 't geld, en wil weer gaan fotograferen, en zit de hele tijd op D70s'jes te marktplaatsen... maar ben er nog niet uit over of ik daar genoeg tijd in ga kunnen steken om het geld eruit te halen... zeg maar...
Ja doei.
pi_58078049
CF, welkom terug. En heel veel succes morgen

Pandorah, voel je je al weer wat beter? 2 weken ziek is best wel heftig! Had je de griep te pakken? Ook voor jou even een
  woensdag 16 april 2008 @ 00:49:05 #216
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58079474
haai CF! welkom terug....

@ octo en moblo: ik kan altijd goed slagen voor broeken bij de WE!! pas een mooie zwarte pantalon gekocht (46, ik pas eindelijk soms in normale maten!!!) en de jeans ook, vooral model lisa!

mag ik even klagen/g*dveren hier? ik doe t toch even...

[KLB]
donderdag ga ik dus op tournee met een projectkoor naar Slovenie om mee te doen aan een korenfestival. Leuk en aardig, maar door de familieomstandigheden heb ik er niet heel veel zin in, en boevndien ben ik vet gestresst, want heb geen tijd om in te pakken, veel te veel te doen, etc... stress alom.
Ik moest moeilijk doen met werken om de bus te halen, we vertrekken donderdagavond om half acht.

hoor ik vanavond ineens "ja, eehhh we vertrekken anderhalf uur vroeger want de busmaatschappij had een foutje gemaakt". JA HALLO!! dan moet ik dus serieus eerder weg van mn werk, en net deze donderdag kan dat niet. t is echt supervervelend om ineens 2 dagen van te voren vrij te moeten rvagen, en t kan ook eigenlijk niet want ik moet naar een uitreiking... gvdgvd... ik ben altijd al degene die vanwege zang-dingen mn snor drukt bij bepaalde werk-dingen en nu komt t weer zo uit...

naja, ze gaan proberen t toch op half acht te houden, aangezien t een koor is van volwassen mensen, met banen, sollicitatiegesprekken en tentamens, en de helft gewoon niet eerder weg kan... dus ik was niet de enige die volledig in de stress schoot

dit soort dingen kan ik er echt niet bij hebben getver! ik moest er onwijs van huilen lekker genant

[/KLB]

ok. weer uitgezeurd (binennkort ben ik bijna 2 hele weken weg, hebben jullie geen last van mn gezeur)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 16 april 2008 @ 04:29:45 #217
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58080211
Je loopt echt een beetje op je laatste benen he Kwakveense? Hoe gaat het nu met je oom? Sterkte joh. Pas een beetje op jezelf.

Liejannuh: ik ging er bijvoorbeeld 5 punten op achteruit. Nu was ik ondertussen jarig geweest en had ik m'n US lengte iets naar boven afgerond, maar 5 punten vond ik wel veel. Ook kun je bij de NL WW points sparen, maar bij de VS WW krijg je gewoon wekelijks 35 points extra (+ points die je spaart door te sporten, evenals bij de NLse).

Toch blijkt, na de eerste schok , de NL WW wel te doen, want er zijn veel meer 'gratis' voedingsmiddelen. Een appel bijvoorbeeld, kost bij de VS WW wel points, maar bij de NLse niet. Een guave kost in de VS 2 points (geloof ik), en in NL maar 1. Daarbij heeft de NLse een systeem waarbij je sommige, gezonde, voedingsmiddelen (aardappelen, bruine rijst, magere vlees- en vissoorten) kunt eten tot je verzadigd bent voor niet al te veel points. In de VS bestaat dat helemaal niet.

Waar ik echt van baal is de receptendatabase. Die is in de VS veel groter, en ook veel meer geschikt voor dingen die ik hier kan kopen/normaal gesproken koop. Maar goed, het helpt me wel weer terug op de rit.
pi_58080495
Kwakveense, hopelijk kun je wel genieten van je korenfestival, meid. Ik vond korenfestivals altijd superleuk (heb ook lang gezongen, binnenkort weer eens beginnen!).

Gaoxing, waar woon je dan?
  woensdag 16 april 2008 @ 07:02:36 #219
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_58080516
In Bangkok ColdFeet.
pi_58080528
Ah, OK!

Ik begin een klein beetje zenuwachtig te worden voor die kijkoperatie... Maar het is vast niet heel erg pijnlijk.
pi_58080556
kwakveense, hou je taai, en probeer een beetje lief voor jezelf te zijn! En veel plezier met je festival

coldfeet, wanneer moet je voor de kijkoperatie?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58080560
quote:
Op woensdag 16 april 2008 07:15 schreef teigan het volgende:
kwakveense, hou je taai, en probeer een beetje lief voor jezelf te zijn! En veel plezier met je festival

coldfeet, wanneer moet je voor de kijkoperatie?
Half 9, ik moet nu weg
pi_58080618
Sterkte dan!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58080668
Colfeed, voor nu sterkte. Laat je ons weten hoe het gegaan is.
pi_58081053
quote:
Op woensdag 16 april 2008 07:02 schreef Gaoxing het volgende:
In Bangkok ColdFeet.
Bangkok ik hou van die stad
***Levi was here***
pi_58081061
quote:
Op woensdag 16 april 2008 07:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Half 9, ik moet nu weg
Beetje laat, maar toch nog heel veel sterkte!
***Levi was here***
pi_58081217
Octo: Ik voel me nu gelukkig stukken beter . ik ben een weekje goed ziek geweest. En daarna heb ik nog een week flink lopen hoesten en dat is ook erg vermoeiend...

Succes CF met de operatie

Kwakveense: sterkte en toch veel plezier tijdens het festival!
pi_58081318
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:49 schreef kwakveense het volgende:
haai CF! welkom terug....

@ octo en moblo: ik kan altijd goed slagen voor broeken bij de WE!! pas een mooie zwarte pantalon gekocht (46, ik pas eindelijk soms in normale maten!!!) en de jeans ook, vooral model lisa!

mag ik even klagen/g*dveren hier? ik doe t toch even...

[KLB]
knipje
[/KLB]

ok. weer uitgezeurd (binennkort ben ik bijna 2 hele weken weg, hebben jullie geen last van mn gezeur)
Je mag best af en toe zeuren, hoor! Doen we allemaal. Kan me goed voorstellen dat 't je dwars zit. Hopelijk beleef je straks toch wel heel veel plezier aan het tournee.
***Levi was here***
pi_58081353
Oh, het is weer woensdag... iedereen weer klaar voor "het lijstje"?
Van mij mag er eindelijk weer eens een wat prettiger gewicht genoteerd worden: 87.9.
Levi's vlaai-dieet: gisteren 3 stukken vlaai op, vandaag 7 ons lichter.
Al denk ik dat het laxeertabletje van gisteravond er meer mee te maken heeft.
***Levi was here***
  woensdag 16 april 2008 @ 09:16:25 #230
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58081842
ik ga me zo eens wegen. wees niet verbaasd als er een kilo bij zit...

dank voor de lieve woorden mensen. ik ben alweer een beetje afgekoeld. mocht de bus zo vroeg blijven dan moet ik een half uurtje eerder weg van mijn werk, dus de schade valt mee...

het is idd beetje achterste benen periode gaoxing (hoe spreek je dat uit? dzousjin? *talennerd, plus chinees studerende vriend die me soms probeert wat te leren...ik onthou alleen niks*) ik hoop dat t snel voorbij is allemaal (mag tussen de twee tournees nog voor een terugkomgesprek naar de psych, dus miss heeft die nog wat tips).
pi_58081890
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:43 schreef Levitation het volgende:
Oh, het is weer woensdag... iedereen weer klaar voor "het lijstje"?
Van mij mag er eindelijk weer eens een wat prettiger gewicht genoteerd worden: 87.9.
Levi's vlaai-dieet: gisteren 3 stukken vlaai op, vandaag 7 ons lichter.
Al denk ik dat het laxeertabletje van gisteravond er meer mee te maken heeft.
Laxeertabletje dat is een ding dat ik nog niet geprobeert heb om af te vallen
  woensdag 16 april 2008 @ 09:27:45 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_58082027
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat Levi het gebruikt om af te vallen.
disclaimer
pi_58082030
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat doe ik niet om af te vallen. Dat doe ik omdat ik spastische darmen heb en er soms niet aan ontkom.
***Levi was here***
pi_58082045
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat Levi het gebruikt om af te vallen.
Dat hoop ik ook niet, maar het viel me laatst wel op dat ze redelijk veel gebruikt worden hier
  woensdag 16 april 2008 @ 09:29:07 #235
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58082056
vrij bizar... niks kilo erbij.... kwakveense weegt vanmorgen 84.4 kg...

mijn lijf maakt rare sprongen, en dat terwijl ik ook nog ongesteld meoet worden...blijkbaar floreer ik op fastfood, mergpijpjes en chips :S
pi_58082063
niet eens?
Ja doei.
  woensdag 16 april 2008 @ 09:29:36 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_58082065
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook niet, maar het viel me laatst wel op dat ze redelijk veel gebruikt worden hier
Ja, maar niet om af te vallen hoor
disclaimer
pi_58082066
quote:

[..]

wie gebruikt ze dan 'nog meer'?

Ik kan écht niemand bedenken
Ja doei.
pi_58082085
ik ga zo wel even poepen denk ik

gisteren was ook een goede darm-flora-dag en nu hopelijk ook
Ja doei.
  woensdag 16 april 2008 @ 09:31:07 #240
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58082095
quote:

[..]

volgens mij valt dat wel mee, dat was een gesprek over verstopping/obstipatie/poepen en hoe je de boel weer aan de gang krijgt...en hoe makkelijk het zou zijn als je altijd vanzelf goed naar de wc kan, voor de lijn,

ik heb ook welens een poosje aan de klysma's gezeten (NO FUN!) na een antibioticakuur die mn darmflora om zeep had geholpen... maar niet in t kader van afvallen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 april 2008 @ 09:33:53 #241
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58082147
Ik heb ze niet nodig
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58082164
quote:

[..]

volgens mij vergis je je... Dat er toevallig eens over gepraat wordt betekend niet dat ze veel worden gebruikt...
  woensdag 16 april 2008 @ 09:35:04 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_58082167
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb ze niet nodig
Ik ook niet, t wordt trouwens wel moeilijker als ik niet rook en geen koffie drink. Maar momenteel ga ik 5 keer per dag
disclaimer
pi_58082235
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef kwakveense het volgende:

[..]

volgens mij valt dat wel mee, dat was een gesprek over verstopping/obstipatie/poepen en hoe je de boel weer aan de gang krijgt...en hoe makkelijk het zou zijn als je altijd vanzelf goed naar de wc kan, voor de lijn,

ik heb ook welens een poosje aan de klysma's gezeten (NO FUN!) na een antibioticakuur die mn darmflora om zeep had geholpen... maar niet in t kader van afvallen.
Ja maar die gesprekken (verstopping) hoor je best vaak en als er dan steeds laxeermiddel gebruikt word
Maar je zal vast gelijk hebben maar bij mij is gewoon nooit op gekomen omdat te gebruiken terwijl je ook je voeding kan aanpassen
  woensdag 16 april 2008 @ 09:42:23 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_58082287
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
disclaimer
pi_58082305
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

74,4 net overigens
Ja doei.
pi_58082316
Gaat goed deze week. Nog 4,2 kilo en dan heb ik volgens de geldende (BMI) tabelletjes geen Obesitas meer (maar "gewoon" overgewicht).
Het slaat op zich natuurlijk nergens op dat dat op 1 onsje (verschil tussen 119,9 - overgewicht en 120,0 - obesitas fase 1) hangt, maar toch is het een waarde waar ik wel naartoe leef.

Helaas zijn de vooruitzichten de komende maand niet echt gunstig (feestdagen, etentjes, vakantie zonder sportmogelijkheid), dus als ik half mei nog even zwaar ben als nu dan hoor je mij niet al te hard klagen.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_58082426
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja maar die gesprekken (verstopping) hoor je best vaak en als er dan steeds laxeermiddel gebruikt word
dat wordt er dus niet

de volgende keer dat wij het over crash-dieten of anorexia hebben of over pedofielen, zijn we dus ineens respectievelijk crashers, anorexia-patienten of pedofielen
Ja doei.
  woensdag 16 april 2008 @ 09:52:42 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_58082475
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat wordt er dus niet

de volgende keer dat wij het over crash-dieten of anorexia hebben of over pedofielen, zijn we dus ineens respectievelijk crashers, anorexia-patienten of pedofielen
En strontfetishisten
disclaimer
pi_58082482
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En strontfetishisten
dat staat sowieso buiten kijf
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 april 2008 @ 09:57:58 #251
13151 crew  Rewimo
pi_58082567
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
En strontfetishisten
Kom op zeg, straks ga je nog beweren dat vrouwen poepen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58082606
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:57 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Kom op zeg, straks ga je nog beweren dat vrouwen poepen
ieow... poepen
Ja doei.
pi_58082624
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar je zal vast gelijk hebben maar bij mij is gewoon nooit op gekomen omdat te gebruiken terwijl je ook je voeding kan aanpassen
Welkom in de wereld van de spastische darmen.
***Levi was here***
pi_58082643
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Welkom in de wereld van de spastische darmen.
Dat heb ik ook
Net zoals iedereen nu ADHD heeft
En zoals bij ADHD kan voeding ook veel doen ipv pillen
pi_58082663
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat heb ik ook
Net zoals iedereen nu ADHD heeft
En zoals bij ADHD kan voeding ook veel doen ipv pillen
Denk niet dat mijn arts het met je eens is.
***Levi was here***
pi_58082678
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

wat weet een arts er nu van
Ja doei.
pi_58082692
Denk eigenlijk dat ik nu wel genoeg aandacht voor mijn darmwerking heb gehad. Zullen we het weer over afvallen hebben?
***Levi was here***
pi_58082694
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dan moet je er maar eens goed over hebben
Je kan natuurlijk net zoals de rest doen dat alles wat ik zeg onzin is maar dat is het niet
  woensdag 16 april 2008 @ 10:06:10 #259
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58082712
ik ga niet meer happen ook...
  woensdag 16 april 2008 @ 10:07:00 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_58082727
Ik heb ADHD darmen
disclaimer
pi_58082738
Ik heb ze één of twee keer gebruikt iets van een halfjaar geleden en toen was het écht nodig. Normaal regelt dat zichzelf wel bij mij
Het gaat nu wat lastiger door de zwangerschap, maar dat heb ik inmiddels opgelost. Ik ga gewoon elke ochtend met een boekje 10 minuten heel relaxed op de WC zitten. Dat helpt
  woensdag 16 april 2008 @ 10:07:32 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_58082739
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dan moet je er maar eens goed over hebben
Je kan natuurlijk net zoals de rest doen dat alles wat ik zeg onzin is maar dat is het niet
Waar bemoei je je mee
Laat het lekker aan de artsen over asjeblieft!

Overigens: Rewimo, heb jij die loperamide die we van Lemmens voorgeschreven hadden gekregen wel eens gebruikt? Ik heb pas de verpakking onaangebroken maar weer ingeleverd bij de apotheek
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58082740
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:06 schreef kwakveense het volgende:
ik ga niet meer happen ook...
ook niet naar Peijnenburg?

Ja doei.
  woensdag 16 april 2008 @ 10:08:36 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_58082758
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef freecell het volgende:
Ik heb ze één of twee keer gebruikt iets van een halfjaar geleden en toen was het écht nodig. Normaal regelt dat zichzelf wel bij mij
Het gaat nu wat lastiger door de zwangerschap, maar dat heb ik inmiddels opgelost. Ik ga gewoon elke ochtend met een boekje 10 minuten heel relaxed op de WC zitten. Dat helpt
Of een DS

Ja, ik heb sinds een week een DS en ik kan niet meer stoppen

Op een glossy prutsblad poep ik trouwens ook altijd erg goed
disclaimer
  woensdag 16 april 2008 @ 10:09:00 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_58082770
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als je dat nat maakt en kneedt is het krek poep
disclaimer
pi_58082779
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Waar bemoei je je mee
Laat het lekker aan de artsen over asjeblieft!

Ik bemoei me met wat er op een forum gezegd word en vertel alleen maar dat voeding veel verschil kan maken bij verschillende klachten (zoals spastische darmen en adhd)
En artsen zijn ook niet heilig zoals vele van jullie volgens mij al achter zijn gekomen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 april 2008 @ 10:10:03 #267
13151 crew  Rewimo
pi_58082796
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef Troel het volgende:
Overigens: Rewimo, heb jij die loperamide die we van Lemmens voorgeschreven hadden gekregen wel eens gebruikt? Ik heb pas de verpakking onaangebroken maar weer ingeleverd bij de apotheek
Nee, heeft volgens mij geen enkel effect trouwens. Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten waar het ligt. Ergens in een verhuisdoos of zo
pi_58082808
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Of een DS

Ja, ik heb sinds een week een DS en ik kan niet meer stoppen

Op een glossy prutsblad poep ik trouwens ook altijd erg goed
Reclame blaadjes poepen ook goed.
***Levi was here***
  woensdag 16 april 2008 @ 10:10:41 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_58082812
Als jij het zo goed weet, heb je dan een dieet voor me waarmee ik mijn PDD-NOS kan oplossen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58082818
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Als je dat nat maakt en kneedt is het krek poep
Ja doei.
  woensdag 16 april 2008 @ 10:11:00 #271
149959 SQ
snelle trees
pi_58082824
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

En de Quest, want dat zijn allemaal van die lekkere korte verhalen
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 april 2008 @ 10:11:29 #272
13151 crew  Rewimo
pi_58082833
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef Levitation het volgende:
Ik doe het met Donald Duck-pockets (Duitse versie)

Daar hebben we een tijdje terug een heel krat van gekocht op een rommelmarkt, voorlopig kan ik voort
  woensdag 16 april 2008 @ 10:11:32 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_58082834
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, heeft volgens mij geen enkel effect trouwens. Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten waar het ligt. Ergens in een verhuisdoos of zo

Nog steeds niet alles uitgepakt Oei, jullie hebben dan echt wel heel veel spullen (alhoewel al die platen van Frank natuurlijk ook wel heeeeeel veeeeeel dozen zijn)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58082840
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef Troel het volgende:
Als jij het zo goed weet, heb je dan een dieet voor me waarmee ik mijn PDD-NOS kan oplossen?
!

iemand die ook weet hoe ik van mijn sarcasme af kom?
Ja doei.
  woensdag 16 april 2008 @ 10:11:57 #275
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58082844
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wel goed voor de stoelgang dus at dat betreft
  woensdag 16 april 2008 @ 10:12:36 #276
35189 Troel
scherp en bot
pi_58082859
Ik geef gewoon de fles op het toilet Puzzelboekjes doen het ook goed
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58082875
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef Troel het volgende:
Nee dat is jammer genoeg niet hetzelfde als adhd
pi_58082878
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:12 schreef Troel het volgende:
ok.. dat gaat me weer wat ver
Ja doei.
pi_58082894
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik bemoei me met wat er op een forum gezegd word en vertel alleen maar dat voeding veel verschil kan maken bij verschillende klachten (zoals spastische darmen en adhd)
En artsen zijn ook niet heilig zoals vele van jullie volgens mij al achter zijn gekomen
Met dat verschil dat ik geen advies vroeg en jij de gene was die deze discussie op gang bracht.
***Levi was here***
pi_58082900
het ging gewoon, zoals altijd, over poepen
Ja doei.
pi_58082914
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

!

iemand die ook weet hoe ik van mijn sarcasme af kom?
Sarcasme rocks.
***Levi was here***
  woensdag 16 april 2008 @ 10:15:57 #282
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58082924
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als je er op wachtte om dit te horen:

nee, je bemoeit je alleen met dingen als je de kans ziet om een vuurtje te stoken of lekker ergesn op te hakken, of te laten merken dat jíj het allemaal natuurlijk wel weet, en dat wij hier allemaal ongezond bezig zijn, met laxeermiddelen, met taart kopen, met vreten, met crashen etc. etc.

en uiteraard weten de mensen emt een spastische darm allang welke dingen t voor hen erger maken en welke dingen makkelijker. maar je zou je misschien, heel misschien, eens kunnen inleven in mensen die er niet op die manier uit komen, en die dus van de dokter horen dat ze dan af en toe maar een laxeermiddel moeten nemen.

wie ben jíj om daar uberhaupt een oordeel over te hebben.

*insert scheldwoord dat me een ban op zou leveren*

*heetgeblakerde kwakveense, bah*
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 april 2008 @ 10:16:49 #283
13151 crew  Rewimo
pi_58082945
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef Troel het volgende:
Nog steeds niet alles uitgepakt Oei, jullie hebben dan echt wel heel veel spullen (alhoewel al die platen van Frank natuurlijk ook wel heeeeeel veeeeeel dozen zijn)
Boeken en platen vooral ja. En af en toe missen we ineens dingen die kennelijk ook nog ergens in een doos zitten
pi_58082954
Zien jullie nu echt niet dat jullie meer een probleem hebben met mij dan ik met jullie?
Wat ik zeg is echt helemaal niet raar
pi_58082962
je hoort er wel écht bij als je hier een ban hebt gehad kwak
Ja doei.
pi_58082973
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef Miss_S het volgende:
Zien jullie nu echt niet dat jullie meer een probleem hebben met mij dan ik met jullie?
Zie je nu echt niet in hoe DAT nu zou komen?
Ja doei.
pi_58082974
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:15 schreef kwakveense het volgende:

[..]

wie ben jíj om daar uberhaupt een oordeel over te hebben.

*insert scheldwoord dat me een ban op zou leveren*

*heetgeblakerde kwakveense, bah*
Geen oordeel het zijn gewoon feiten
pi_58082988
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Geen oordeel het zijn gewoon feiten
jij kent Levi niet, dus je kent Levi's feiten niet
Ja doei.
  woensdag 16 april 2008 @ 10:19:54 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_58083012
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Dieetclubbans
Poepdiscussies
disclaimer
  woensdag 16 april 2008 @ 10:20:07 #290
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58083024
@ moblo: kwak kunnen we die erin houden?

hmmm voor een ban ben ik toch een beetje te braaf... en misschien is het woord relteef daar ook wel niet shockerend genoeg voor...
pi_58083039
voor jou wel
Ja doei.
  woensdag 16 april 2008 @ 10:20:33 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_58083045
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:12 schreef Troel het volgende:
Dat lijkt me nou niet echt comfy
disclaimer
  woensdag 16 april 2008 @ 10:20:51 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_58083050
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:20 schreef kwakveense het volgende:
@ moblo: kwak kunnen we die erin houden?
Kwakkie
disclaimer
pi_58083059
ga alleen wel zo weg

de zon schijnt hier weer heeeeeeeeeeeeeeerlijk en ga zo even langs de motordealert met de motor, nieuwe koppelingskabel bestellen en dan een hele dag rijden

fijne dag allemaal
Ja doei.
  woensdag 16 april 2008 @ 10:22:30 #295
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58083075
ik ga ook maar eens naar mn werk
  woensdag 16 april 2008 @ 10:23:23 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_58083093
nu al?
disclaimer
pi_58083099
en oh ja:

mn motorbroek heb ik twee weken geleden aangesnoerd (klittenband) en dat moet ik inmiddels weer doen
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 16 april 2008 @ 10:24:13 #298
13151 crew  Rewimo
pi_58083112
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
nu al?
Je moet toch íets doen voor je aanwezigheidspremie
pi_58083122
Fijne dag motorbloempje!!

En Miss_S, aangezien jij je er altijd zo op beroept dat je hier al zo lang post en meeleest, dan wist je ook wel hoeveel problemen Levi met haar darmen heeft, en dat er al flink wat onderzoeken naar gedaan zijn.. Maarja, dat past weer niet in jouw straatje...
pi_58083382
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg je nu dat ik er niet bij hoor?
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')