Welkom terug.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
Gaat het goed met jullie, dames? En met alle voorbereide huwelijken enzo?
Ik weet niet of ik wel op de weegschaal durf; veel gelopen, maar ook veel gegeten. Het was echt heerlijk om even echt vakantie te hebben!
Mooizo! Klinkt tof!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Het was supergaaf! Ik plaats binnenkort een bescheiden fotoverslagje in de CUL-SC.
Wel lekker gegeten hoor, meeste dagen bij vriendinnetje thuis gekookt. En ik heb hardgelopen en gezommen en paard gereden (auw... spierpijn).
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ik zei toch dat je onwijze spierpijn krijgt van paardrijden?Ga dan ook kameelrijden!
![]()
quote:
Boer je je niet helemaal suf van dat spul? Ik vind dat niet-zoete smaakjeswater verder ook wel een succes, het is niet zo bitter-achtig.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Mooizo! Klinkt tof!
Ik heb een glas bar-le-duc met citroen.
Geniaal drankje. Koolzuurhoudend water met citroen en dat is het. VErder geen zooi erdoor en geen zoetigheid of iets dergelijks. Ik drink zo een hele fles leeg van dat spul
tof! Welke heb je gekocht?quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:47 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vandaag alweeeeeer gespijbeld van zwemmenMaar wel twee uur over het strand en door de duinen gebanjerd. Is ook goed toch?
![]()
Heb vandaag nieuwe camera gekocht, dus die moest even geprobeerd worden.
Ik was helemaal vergeten dat 't zwemdag was....ben echt hopeloos geloof ik
Half 9, ik moet nu wegquote:Op woensdag 16 april 2008 07:15 schreef teigan het volgende:
kwakveense, hou je taai, en probeer een beetje lief voor jezelf te zijn! En veel plezier met je festival
coldfeet, wanneer moet je voor de kijkoperatie?
quote:
Beetje laat, maar toch nog heel veel sterkte!quote:
Je mag best af en toe zeuren, hoor! Doen we allemaal. Kan me goed voorstellen dat 't je dwars zit. Hopelijk beleef je straks toch wel heel veel plezier aan het tournee.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:49 schreef kwakveense het volgende:
haai CF! welkom terug....
@ octo en moblo: ik kan altijd goed slagen voor broeken bij de WE!! pas een mooie zwarte pantalon gekocht (46, ik pas eindelijk soms in normale maten!!!) en de jeans ook, vooral model lisa!
mag ik even klagen/g*dveren hier? ik doe t toch even...
[KLB]
knipje
[/KLB]
ok. weer uitgezeurd (binennkort ben ik bijna 2 hele weken weg, hebben jullie geen last van mn gezeur)
Laxeertabletjequote:Op woensdag 16 april 2008 08:43 schreef Levitation het volgende:
Oh, het is weer woensdag... iedereen weer klaar voor "het lijstje"?![]()
Van mij mag er eindelijk weer eens een wat prettiger gewicht genoteerd worden: 87.9.
Levi's vlaai-dieet: gisteren 3 stukken vlaai op, vandaag 7 ons lichter.![]()
![]()
Al denk ik dat het laxeertabletje van gisteravond er meer mee te maken heeft.![]()
Ik denk ook niet dat Levi het gebruikt om af te vallen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Laxeertabletjedat is een ding dat ik nog niet geprobeert heb om af te vallen
Dat doe ik niet om af te vallen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Laxeertabletjedat is een ding dat ik nog niet geprobeert heb om af te vallen
Dat hoop ik ook niet, maar het viel me laatst wel op dat ze redelijk veel gebruikt worden hierquote:Op woensdag 16 april 2008 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Levi het gebruikt om af te vallen.
Ja, maar niet om af te vallen hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, maar het viel me laatst wel op dat ze redelijk veel gebruikt worden hier
wie gebruikt ze dan 'nog meer'?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet, maar het viel me laatst wel op dat ze redelijk veel gebruikt worden hier
volgens mij valt dat wel mee, dat was een gesprek over verstopping/obstipatie/poepen en hoe je de boel weer aan de gang krijgt...en hoe makkelijk het zou zijn als je altijd vanzelf goed naar de wc kan, voor de lijn,quote:Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij vergis je je... Dat er toevallig eens over gepraat wordt betekend niet dat ze veel worden gebruikt...quote:Op woensdag 16 april 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ook niet, t wordt trouwens wel moeilijker als ik niet rook en geen koffie drink. Maar momenteel ga ik 5 keer per dagquote:
Ja maar die gesprekken (verstopping) hoor je best vaak en als er dan steeds laxeermiddel gebruikt wordquote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
volgens mij valt dat wel mee, dat was een gesprek over verstopping/obstipatie/poepen en hoe je de boel weer aan de gang krijgt...en hoe makkelijk het zou zijn als je altijd vanzelf goed naar de wc kan, voor de lijn,
ik heb ook welens een poosje aan de klysma's gezeten (NO FUN!) na een antibioticakuur die mn darmflora om zeep had geholpen... maar niet in t kader van afvallen.
dat wordt er dus nietquote:Op woensdag 16 april 2008 09:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar die gesprekken (verstopping) hoor je best vaak en als er dan steeds laxeermiddel gebruikt word
En strontfetishistenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat wordt er dus niet
de volgende keer dat wij het over crash-dieten of anorexia hebben of over pedofielen, zijn we dus ineens respectievelijk crashers, anorexia-patienten of pedofielen![]()
Kom op zeg, straks ga je nog beweren dat vrouwen poepenquote:
ieow...quote:Op woensdag 16 april 2008 09:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kom op zeg, straks ga je nog beweren dat vrouwen poepen
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar die gesprekken (verstopping) hoor je best vaak en als er dan steeds laxeermiddel gebruikt word
Maar je zal vast gelijk hebbenmaar bij mij is gewoon nooit op gekomen omdat te gebruiken terwijl je ook je voeding kan aanpassen
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 16 april 2008 10:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de spastische darmen.
Denk niet dat mijn arts het met je eens is.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb ik ook
Net zoals iedereen nu ADHD heeft
En zoals bij ADHD kan voeding ook veel doen ipv pillen
wat weet een arts er nu vanquote:Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn arts het met je eens is.
Dan moet je er maar eens goed over hebbenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn arts het met je eens is.
Waar bemoei je je meequote:Op woensdag 16 april 2008 10:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan moet je er maar eens goed over hebben
Je kan natuurlijk net zoals de rest doen dat alles wat ik zeg onzin is maar dat is het niet
Of een DSquote:Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef freecell het volgende:
Ik heb ze één of twee keer gebruikt iets van een halfjaar geleden en toen was het écht nodig. Normaal regelt dat zichzelf wel bij mij
Het gaat nu wat lastiger door de zwangerschap, maar dat heb ik inmiddels opgelost. Ik ga gewoon elke ochtend met een boekje 10 minuten heel relaxed op de WC zitten. Dat helpt
Als je dat nat maakt en kneedt is het krek poepquote:Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook niet naar Peijnenburg?
[ afbeelding ]
Ik bemoei me met wat er op een forum gezegd word en vertel alleen maar dat voeding veel verschil kan maken bij verschillende klachten (zoals spastische darmen en adhd)quote:Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Waar bemoei je je mee
Laat het lekker aan de artsen over asjeblieft!
Nee, heeft volgens mij geen enkel effect trouwens. Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten waar het ligt. Ergens in een verhuisdoos of zoquote:Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef Troel het volgende:
Overigens: Rewimo, heb jij die loperamide die we van Lemmens voorgeschreven hadden gekregen wel eens gebruikt? Ik heb pas de verpakking onaangebroken maar weer ingeleverd bij de apotheek
Reclame blaadjes poepen ook goed.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of een DS
Ja, ik heb sinds een week een DS en ik kan niet meer stoppen
Op een glossy prutsblad poep ik trouwens ook altijd erg goed
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je dat nat maakt en kneedt is het krek poep
En de Quest, want dat zijn allemaal van die lekkere korte verhalenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Reclame blaadjes poepen ook goed.
Ik doe het met Donald Duck-pockets (Duitse versie)quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, heeft volgens mij geen enkel effect trouwens. Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten waar het ligt. Ergens in een verhuisdoos of zo
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef Troel het volgende:
Als jij het zo goed weet, heb je dan een dieet voor me waarmee ik mijn PDD-NOS kan oplossen?
wel goed voor de stoelgang dus at dat betreftquote:Op woensdag 16 april 2008 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook niet naar Peijnenburg?
[ afbeelding ]
Nee dat is jammer genoeg niet hetzelfde als adhdquote:Op woensdag 16 april 2008 10:10 schreef Troel het volgende:
Als jij het zo goed weet, heb je dan een dieet voor me waarmee ik mijn PDD-NOS kan oplossen?
ok.. dat gaat me weer wat verquote:Op woensdag 16 april 2008 10:12 schreef Troel het volgende:
Ik geef gewoon de fles op het toiletPuzzelboekjes doen het ook goed
Met dat verschil dat ik geen advies vroeg en jij de gene was die deze discussie op gang bracht.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik bemoei me met wat er op een forum gezegd word en vertel alleen maar dat voeding veel verschil kan maken bij verschillende klachten (zoals spastische darmen en adhd)
En artsen zijn ook niet heilig zoals vele van jullie volgens mij al achter zijn gekomen
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
iemand die ook weet hoe ik van mijn sarcasme af kom?
als je er op wachtte om dit te horen:quote:Op woensdag 16 april 2008 10:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik bemoei me met wat er op een forum gezegd word en vertel alleen maar dat voeding veel verschil kan maken bij verschillende klachten (zoals spastische darmen en adhd)
En artsen zijn ook niet heilig zoals vele van jullie volgens mij al achter zijn gekomen
Boeken en platen vooral ja. En af en toe missen we ineens dingen die kennelijk ook nog ergens in een doos zittenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef Troel het volgende:
Nog steeds niet alles uitgepaktOei, jullie hebben dan echt wel heel veel spullen (alhoewel al die platen van Frank natuurlijk ook wel heeeeeel veeeeeel dozen zijn)
Zie je nu echt niet in hoe DAT nu zou komen?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef Miss_S het volgende:
Zien jullie nu echt niet dat jullie meer een probleem hebben met mij dan ik met jullie?
Geen oordeel het zijn gewoon feitenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
wie ben jíj om daar uberhaupt een oordeel over te hebben.
*insert scheldwoord dat me een ban op zou leveren*
*heetgeblakerde kwakveense, bah*
Dieetclubbansquote:Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
je hoort er wel écht bij als je hier een ban hebt gehad kwak
Dat lijkt me nou niet echt comfyquote:Op woensdag 16 april 2008 10:12 schreef Troel het volgende:
Ik geef gewoon de fles op het toiletPuzzelboekjes doen het ook goed
Kwakkiequote:Op woensdag 16 april 2008 10:20 schreef kwakveense het volgende:
@ moblo: kwakkunnen we die erin houden?
Je moet toch íets doen voor je aanwezigheidspremiequote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
je hoort er wel écht bij als je hier een ban hebt gehad kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |