Nou, het punt is dat in de vroegere wordversies het wel automatisch meeging, maar blijkbaar nu dus niet meer. Maarja, dat moet je dus net weten. Toen ik dat eenmaal wist, was het vrij makkelijk om mijn macro wat uit te breiden met de juiste andere handelingenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben hier al gebombardeerd tot software expert, maar dat had ik dus ook niet geweten
en nee, ik ben absoluut geen expert, maar vergeleken met mijn directe collega's dan weer wel
Me too maar dan in Groningenquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:25 schreef Rewimo het volgende:
3 stuks, teigan? Dan waren ze zeker wel lekker bezig
Dit weekend gaan Christan en ik weer eens naar Haarlem. O.a. morgen naar Ikea
En mijn skates zijn binnen! Alleen de beschermers nog niet, dus verder dan passen ben ik nog niet gekomen. Ze passen
ja, ze waren niet echt lief, beetje het gebruikelijke gepest tegen elkaar, propjes gooien, en dergelijke.. ik had er in ieder geval geen zin in..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:25 schreef Rewimo het volgende:
3 stuks, teigan? Dan waren ze zeker wel lekker bezig
Geef maar toe, je hebt het allemaal zelf opgegeten!quote:
Mijn buik zit wel supervol maar niet met gebakquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:29 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Geef maar toe, je hebt het allemaal zelf opgegeten!
Alsof je in dit topic een doos gebak onbeheerd kunt laten staanquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:09 schreef kwakveense het volgende:
er zit een bossche bol in mijn buik...
tvp
In dit topic ben ik 10 bmi punten afgevallen en heb nu al één jaar een gezond gewicht dus ja het lukt ons zekerquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef OldJeller het volgende:
Is dit hele idee van slank worden voor de meesten hier een leuke droom die je voor altijd koestert, of is het ook nog realistisch dat bepaalde mensen hier echt slank zullen worden op enig moment? Dit aangezien volgens mij de meerderheid voor altijd aan deze reeks is gekluisterd.
Het bevalt super. 3 kilo kwijt in 2 wekenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Ymme: was even benieuwd hoe het bevalt, weer bij de EGA?
En sorry dat ik nog geen receptjes had gestuurd, maar heb dus heel even andere dingen aan m'n hoofd...
Het is niet voor iedereen weggelegd om slank te zijn. We zijn nu eenmaal met een levenslange strijd bezig en dan is het toch fijn om daar met 'lotgenoten' over te kunnen praten. We hier zijn in ieder geval goed bezigquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef OldJeller het volgende:
Is dit hele idee van slank worden voor de meesten hier een leuke droom die je voor altijd koestert, of is het ook nog realistisch dat bepaalde mensen hier echt slank zullen worden op enig moment? Dit aangezien volgens mij de meerderheid voor altijd aan deze reeks is gekluisterd.
Ook ik ben inmiddels naar het Slank de blabla in topic verhuisd, en binnenkort kunnen/mogen nog een paar fervent DC'ers datquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef OldJeller het volgende:
Ik heb in dit topic een BMI van 21 bereikt hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef OldJeller het volgende:
Maar je gewicht is niet het enige wat bepalend is voor gezondheid! Iemand die te zwaar is, maar toch voldoende beweegt en gezond en gevarieerd eet, is een stuk gezonder dan iemand met een "gezond gewicht" die amper beweegt en niet gezond en gevarieerd eet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef OldJeller het volgende:
Tuurlijk, ik stel ook niet dat iedereen het model van een fotomodel kan krijgen. Het ligt aan meerdere factoren, o.a. lichaamsbouw en interne processen.
Het lijkt mij vooral belangrijk dat je een gezond gewicht krijgt en dit behoudt.
En er zijn maar weinig vrouwen die volledig tevreden zijn als ze in de spiegel kijken, dus dat is niet zo gek.
Voor de een zal gelden dat hij/zij enkel gezonde producten nuttigt en b.v. 3 a 4 keer per week moet sporten op gezond gewicht te blijven, de ander kan dagelijks frituren en sport nooit en is zo dun als een lat. Tsja, zo gaat dat nou eenmaal, en per persoon verschilt het en daar moet je je ook aan aanpassen.
Het is goed te zien dat jullie gemotiveerd zijn en dat er al veel al behoorlijk richting streefgewicht gaan.
Veel succes allemaal!
Thanks voor de succes wens, kan ik momenteel wel gebuiken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef OldJeller het volgende:
Tuurlijk, ik stel ook niet dat iedereen het model van een fotomodel kan krijgen. Het ligt aan meerdere factoren, o.a. lichaamsbouw en interne processen.
Het lijkt mij vooral belangrijk dat je een gezond gewicht krijgt en dit behoudt.
En er zijn maar weinig vrouwen die volledig tevreden zijn als ze in de spiegel kijken, dus dat is niet zo gek.
Voor de een zal gelden dat hij/zij enkel gezonde producten nuttigt en b.v. 3 a 4 keer per week moet sporten op gezond gewicht te blijven, de ander kan dagelijks frituren en sport nooit en is zo dun als een lat. Tsja, zo gaat dat nou eenmaal, en per persoon verschilt het en daar moet je je ook aan aanpassen.
Het is goed te zien dat jullie gemotiveerd zijn en dat er al veel al behoorlijk richting streefgewicht gaan.
Veel succes allemaal!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar je gewicht is niet het enige wat bepalend is voor gezondheid! Iemand die te zwaar is, maar toch voldoende beweegt en gezond en gevarieerd eet, is een stuk gezonder dan iemand met een "gezond gewicht" die amper beweegt en niet gezond en gevarieerd eet.
Gewicht is slechts een van de factoren die bijdraagt aan een goede gezondheid.
Kan je ook 2 boterhammen 'sparen' voor dat moment? Of een bakje kwark eten of iets dergelijk? Crackertjes vallen inderdaad tegen qua calorieën, dat was me al eens opgevallenquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:31 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben begonnen met afvallen.
Wil in een niet al te lange tijd van 115 naar 90 kilo.
Alleen één probleem.
Overdag gaat het allemaal prima.
Alleen ik kom om 17:30 thuis van kantoor en dan heb ik honger.
Maar mijn vriendin heeft een drukke baan dus eten we vaak pas om 20:00 uur.
Hoe ga ik die tussentijd opvullen ?
Ik heb geen trek, maar echt verschrikelijke honger.
Ik eet nu een paar pakjes crackers van lu maa dat is toch meestal 400 calorieen.
Iemand een idee ?
Ik kan wel in mee ééntje gaan eten maar:
1. dit is niet gezelllig en sociaal.
2. dan heb ik om 22:00 uur honger.
Mijn maag moet erg wennen, ik ben van 12 naar 6 boterhamen gegaan en dit gaat overdag goed.....
Echt waar? Ook nèt na het hardlopen? Dat duurt bij mij wel een uurtje of zo!quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:21 schreef freecell het volgende:
Ik had altijd best wel honger na het hardlopen hoor
haha ja, dat was gisteren ook met mijn bossche bol-drang. ik had geen nhonger, ik MOEST gewoon chcola en slagroom...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:21 schreef freecell het volgende:
Ik had altijd best wel honger na het hardlopen hoor
Gisteravond de hele tijd lekkere trek gehouden, terwijl ik echt vól zat van het eten. Erg typisch zijn dat soort dingen.
Vandaag weer helemaal niet hongerig en moet ik mezelf er weer aan herrinneren regelmatig te eten.
Ben je er toen ook echt eentje gaan kopen? of hadden jullie ze nog staanquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:39 schreef kwakveense het volgende:
[..]
haha ja, dat was gisteren ook met mijn bossche bol-drang. ik had geen nhonger, ik MOEST gewoon chcola en slagroom...
nou ja, een keertje kan geen kwaadmaar bedankt voor de water tip marijke!
ik (er is geen jullie...) moest nog boodschappen doen bij de AH vanuit mn werk. en toen heb ik ze gekocht...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ben je er toen ook echt eentje gaan kopen? of hadden jullie ze nog staan
Okquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik (er is geen jullie...) moest nog boodschappen doen bij de AH vanuit mn werk. en toen heb ik ze gekocht...
zo'n "zwakte moment" heb ik ongeveer 1 keer per week met wat dan ook, en dat sta ik mezelf ook toe.
1x in de maand of in de week (zoals in je vorige post stond) ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:49 schreef kwakveense het volgende:
ik had ge-edit terwijl je reageerde: vroeger was t nog veel gekker, dan ging ik de deur uit om vreten in te slaan... nu is t alleen dat ik soms (lees: 1 keer in de maand ofzo) in de winkel iets (of t nu egbak is of chocola,of vet broodbeleg, of chipjes) niet kan laten liggen terwijl ik t eigenlijk niet moet eten.
ik ben trouwens nie t"zomaar gebak gaan kopen" ik deed boodschappen en daar heb ik óók bossche bollen gekocht, naast toiletpapier en tandpasta....etc.
1 keer in de maand gaat t gemiddeld denk ik mis met winkelen, 1 keer in de week mag ik van mezelf sowieso iets lkkers/minder gezonds. als je t graag precies wilt wetenquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
1x in de maand of in de week (zoals in je vorige post stond) ?
Maar dat maakt ook niet uit zolang het afvallen maar lekker gaat
En met zomaar bedoelde ik zonder dat er verjaardag is ofzo
Prettig!quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:22 schreef octopussy het volgende:
ik heb net even gemeten. Ben met de laatste 3 kilo die ik ben afgevallen 5 cm kwijt op mijn buik
ik geef dit weekend en volgende zaterdag eindexamentraining aan middelbare scholieren uit heel noord nederland..quote:Op zondag 13 april 2008 09:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
En Teigan, waar ben je dan precies, heb je iets van een training? (lees even tussen de regels door dat je geen invloed hebt op de maaltijden ed)
Borsten bij een man zijn niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 13 april 2008 09:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb besloten ook wat meer op mn gewicht te gaan letten... Ben niet blij met de buik en tietjes die ik sinds een paar maanden heb... Dus ik heb vanochtend maar één kroket als ontbijt gehadMaar goed, wie mooi wil zijn moet pijn lijden....
quote:Op zondag 13 april 2008 11:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Borsten bij een man zijn niet aantrekkelijk.
Wat is je lunch normaliter? 3 frikandellen speciaal? Dat zou ik ook maar halveren.
Frikandellen gaan per 4 meestal, vaak als lunch inderdaad. Maar gewoon met appelmoesquote:Op zondag 13 april 2008 11:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Borsten bij een man zijn niet aantrekkelijk.
Wat is je lunch normaliter? 3 frikandellen speciaal? Dat zou ik ook maar halveren.
quote:Op zondag 13 april 2008 11:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Kreun: Conleche is dol op frikandellen speciaal en kan zich niet meer heugen dat voor het laatst te hebben gegeten. (aan alle kanten slecht; niet biologisch; met paardenvlees en vet als bagger, maar good gracious wat zijn die krengen fijn.....)
Met curry, not ketchup
nee, t lijkt idd. allemaal niet zo belangrijk nu. het begint nu pas door te dringen dat hij er straks echt niet meer is. hij is pas twee maanden ziek en t is eigenlijk te snel gegaan om te beseffen. heb t vooral moeilijk met mijn vader, was zelf niet zo close met mn oom.quote:Op zondag 13 april 2008 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Kwakveense: wat naar joh! Misschien is dit dan ook even niet het moment om je druk te maken over de kg's, maar zorg gewoon lekker goed voor jezelf en doe wat goed voelt!
En wat leuk, die tournee's, zing je professioneel of is het een "uit de hand gelopen" hobby?
Ik had me om de een of andere stomme reden in mijn hoofd gehaald dat we daar niet voor in aanmerking komen, maar dat komen we wel! Ik zat in mijn hoofd met vernieling, maar dit is 'gewoon' schade door een ander onbekend voertuig en dat komt voor vergoeding in aanmerking. Ik heb een formulierenset besteld en ga deze week even langs het bureau voor een exemplaar van de aangifte (of, als ze er geen aangifte van hebben gemaakt, het alsnog doen van aangifte). Ik ben zelf in feite de getuige, want de auto staat op naam van D en niet van mij. Heel erg goed idee van je, bedankt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
@missdynastie: Wat vreselijk irritant dat soort mensen!!![]()
En voor zover je het nog niet wist oid, maar als er naast jou nog iemand was die kan getuigen dat je de auto heel parkeerde en beschadigd terug vond dan kun je de schade wellicht verhalen op het Waarborgfonds, weet niet hoe je verzekerd bent en of je rechtsbijstand hebt, maar die kunnen dat eventueel voor je regelen
dat zijn de leuke verrassingenquote:Op zondag 13 april 2008 18:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Net chinees besteld
Ik keek op internet bankieren had ik 150E gewonnen met postcode loterij
En ik woog vanochtend 74 kg ik heb heel de 75 niet gezien?? Snap er niks vanSnel maar weer aanvreten
Ondanks jouw gebagger in dit topic moet ik toegeven dat ik ooit zo geleefd heb. Kilo kipfilet in de pan en gaan.quote:Op zondag 13 april 2008 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Als avondeten heb ik 4 schnitzels, maar het kunnen er ook 6 worden, want de eerste twee smaakten erg goed
Je bent op de goede wegquote:Op zondag 13 april 2008 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat nou baggerIk wil serieus van mn tieten af. Ik heb het dus bij 4 schnitzels gelaten ipv 6
Ik geloof dat Evy veel makkelijker begint: met maar 1 minuut lopen en dan weer wandelen, misschien is dat fijner om mee te beginnen?quote:
Ik wil wel blijven genieten van het levenquote:Op zondag 13 april 2008 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
@Alexxxxx Ik denk dat Sometimes (en anders ik wel) bedoelt dat het eten van 4 schnitzels als avondeten, 4 frikadellen als lunch of het eten van een kroket als ontbijt niet echt getuigd van serieus willen afvallen...Maar goed dat kan aan mijn perceptie liggen... Hoeveel zou je eigenlijk kwijt willen en heb je al een idee hoe je dat wilt gaan doen?
Ga Evy doenquote:Op zondag 13 april 2008 20:11 schreef Maeghan het volgende:
Pff, ik heb vanmiddag hardloopschoenen gekocht en ben vanavond voor het eerst gaan lopen. Volgens een beginnersschema van internet moest ik 4 x 2 minuten lopen en dan 2 minuten wandelen. Nou, die 2 minuten red ik niet eens!
Ik wist niet dat Modjes mochten stangen?quote:Op zondag 13 april 2008 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Heb mn brood gesmerd voor morgen op t werk, heb een stuk minder hagelslag dan normaal op mn brood met ham gedaanMorgen wel verplicht saté eten op t werk....
Ik ben serieus. En als k al wilde stangen liet ik me niet tegenhouden. En over het babe magnet gehalte van mn auto heb ik het volgende te zeggen:quote:Op zondag 13 april 2008 20:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Modjes mochten stangen?
Ps: jij hebt ook een lelijke auto zeg, bepaald geen babe-magnet, ook tieten doen het niet goed bij de vrouwen, dus neem jij nu maar lekker een appeltje mee naar het werk en koop jezelf een nieuw rijtuig![]()
M'n vriendje past zich maar aan aan mij (andersom lukt toch nietquote:Op zondag 13 april 2008 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind het echt zo knap, al dat gehardloop hierEcht Maeghan, ik heb hetzelfde hardloop-conditie-niveau tot grote teleurstelling van m'n vriendje, maar ik begin er gewoon maar niet aan.. Ik heb net een uurtje gefietst, lekker naar het strand, heerlijk!
![]()
En dat is ook een hele goede manier om blessures op te lopen.quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
maar waarom koop je dan onwijs dure sportschoenen als je weet dat je 't wrsch niet (lang) vol gaat houden?
Ik heb pas die schoenen gekocht toen ik écht verslaafd was, maar heb de eerste 15 tot 20 lessen gewoon op mn tennisschoenen gehobbeld, omdat ik niet een hoop geld kwijt wilde zijn aan iets waar ik toch weer mee stop
Omdat ik goede schoenen nodig heb om uberhaupt te kunnen lopen. Ik heb opgerekte pezen in m'n enkel, hypermobiliteit in bijna alle gewrichten, daardoor ook bekkeninstabiliteit en een hypermobiel SI-gewricht en ik heb doorgezakte voorvoeten. Dan kan ik wel naar buiten op 'gewone' sportschoenen, maar dan weet ik zeker dat ik iets verziek. Nu heb ik Nike Zoom Vomero 3, was dan wel 130 euro, maar ik merkte in de winkel al op andere schoenen dat ik daar niet genoeg demping mee had (deed zeer met lopen, al na twee baantjes heen en weer in de winkel). Deze hebben luchtvering door de hele zool, ook onder de voorvoet. Het is écht net of je op luchtkussentjes loopt, dus voor mij ideaal. Daarnaast is het een lichte anti-pronatieschoen, omdat m'n rechterenkel dus al doorzakt is dat hard nodig.quote:Op zondag 13 april 2008 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
maar waarom koop je dan onwijs dure sportschoenen als je weet dat je 't wrsch niet (lang) vol gaat houden?
Ik heb pas die schoenen gekocht toen ik écht verslaafd was, maar heb de eerste 15 tot 20 lessen gewoon op mn tennisschoenen gehobbeld, omdat ik niet een hoop geld kwijt wilde zijn aan iets waar ik toch weer mee stop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |