Die dusquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:21 schreef Piles het volgende:
En de statistieken: http://www.piles.nl/fok/
Kunnen wel in plaats van het oude overzicht, die klopt toch niet meerquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:21 schreef Yesse het volgende:
Is het niet leuk om de statistieken van Piles ook in de OP te zetten?
betonparty heb ik ooit eens voorbij horen komen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
En weet iemand het Nederlandse woord voor Housewarming Party?
Wat houdt je tegenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:21 schreef Yesse het volgende:
Is het niet leuk om de statistieken van Piles ook in de OP te zetten?
Haha, nooit van gehoordquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
betonparty heb ik ooit eens voorbij horen komen.
Ik ook en we ondekten net foutjes in mn brief die naar de klanten zijn gegaanquote:
inwijdingsfeest, meestal betekent dat je vrienden je nieuwe huis overhoop komen halen..:')quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:30 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, nooit van gehoord![]()
Volgens wixikon (http://www.woxikon.com/eng/housewarming.php) is het trouwens een inwijdingsfeest... stom woord zeg!
Oh dan stuur ik het toch maar de deur uit als housewarmingpartyquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
inwijdingsfeest, meestal betekent dat je vrienden je nieuwe huis overhoop komen halen..:')
Dan jijquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:38 schreef Piles het volgende:
[..]
En daar kom je nu al achter
Ben toch nog wakkerder als jou
Hey Piles, is het mogelijk om een nummer boven aan te krijgen? dat ik bijvoorbeeld kan zien hoeveel topics ik geopend heb? samen met de lijst? en ook van in hoeveel topics ik gepost heb?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:21 schreef Piles het volgende:
En de statistieken: http://www.piles.nl/fok/
Ik ben net voor de eerste keer in mijn leven een dag begonnen met sinaasappel theequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
kater...!en les in 30 minuten....
nu Godverdomme KOFFIE!
Ga ik vanavond toevoegen denk ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hey Piles, is het mogelijk om een nummer boven aan te krijgen? dat ik bijvoorbeeld kan zien hoeveel topics ik geopend heb? samen met de lijst? en ook van in hoeveel topics ik gepost heb?
Kun je dan niet gelijk de crappy scripting van het hele fok forum aanpassenquote:
We have an H...! We have an O...! We have an M....! We have an O....! What do we have!!! HOMO...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben net voor de eerste keer in mijn leven een dag begonnen met sinaasappel thee
Grapjasquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Kun je dan niet gelijk de crappy scripting van het hele fok forum aanpassen
Ik had het net zo goed kunnen zeggen maar vandaag heb ik het gewoon gedronkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
We have an H...! We have an O...! We have an M....! We have an O....! What do we have!!! HOMO...!
Wheheheh sinaasappel thee...! Never leave the coffee alone mên...!
grapje natuurlijk he, over homo enzo...!
Ik zie nog steeds niet wat er nou mis aan is?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:38 schreef Piles het volgende:
[..]
En daar kom je nu al achter
Ben toch nog wakkerder als jou
Whehe. Fok hequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Grapjas
Die 2 Top 10's moeten zelfs in een bestand opgeslagen worden, omdat het realtime opvragen veel te lang duurt![]()
Trustequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet wat er nou mis aan is?
Nee, het komt allemaal uit m'n eigen databasequote:
Het moet stinkend of stikkend zijnquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet wat er nou mis aan is?
En hoe sla je de info dan op je eigen db?quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, het komt allemaal uit m'n eigen database
Maar geen idee waarom die query zoveel tijd nodig heeft
Peace!quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik had het net zo goed kunnen zeggen maar vandaag heb ik het gewoon gedronken![]()
* G.Fawkes gaat zich in een hoekje zitten schamen en gaat nadenken over wat hij net gedaan heeft
Ik ben de uberspammerquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wheheheheheheheheheheh check dit PieterBas...!![]()
Top 10 Posters
1 PieterBas - 7080
2 ReMcOrE - 6753
3 Deansensitized - 6723
4 Roycoooooo - 6111
5 Kuno_van_Dijk - 5338
6 Damzkieee - 4698
7 Luctor.et.Emergo - 4299
8 Goover - 3802
9 HansU - 2641
10 KaheemSaid - 2589
Koffiequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gewoon koffie laten staan voor thee...!! man! Wat is er mis gegaan bij jouw opvoeding!!!
En dan ook nog Sinaasappel thee...!!!
whehe wat een grap gewoon lekker schreven over iets terwijl ik ook best thee zou kunnen drinken in te morgen!
Koffie en sigarettenquote:
Mazzel!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben weg, doei doei tot strax in topic 3
quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben weg, doei doei tot strax in topic 3
Mooi he. We vullen elkaar prachtig aanquote:
Zeker, maar wel goede koffiequote:
Onderzoek naar geweest dat dat niet langdurig is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mooi he. We vullen elkaar prachtig aan
Ookquote:
In thee zit theïne dat is eigenlijk het zelfs als cafeïnequote:Op vrijdag 11 april 2008 10:11 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ook
Meestal ga ik na de lunch over van koffie op theeDan kan ik 'savonds ook nog een beetje wakker blijven
Zie je PM'squote:Op vrijdag 11 april 2008 09:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga ik vanavond toevoegen denk ik
Als jullie nog meer ideeën hebben hoor ik het wel
I knowquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
In thee zit theïne dat is eigenlijk het zelfs als cafeïne
Lekker gescheten?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ben er weer, spoedklusje tussendoor
Ach wie wil er nou langdurigquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Onderzoek naar geweest dat dat niet langdurig is.![]()
je had een sproedje?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ben er weer, spoedklusje tussendoor
Met de koffie die ik op mijn stage heb, drink je die echt niet voor het genotquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
Koffie moet je drinken voor het genot, niet om wakker van te worden! Maar naast mijn werk zit gelukkig een fijn Italiaans koffiehuis met uitstekende koffie.
Thee. Heb mooi een lading Pickwick geïmporteerd hierzo
Nee manquote:
Oh, bij ons zijn stagiaires om een onderzoeksvraag naar te formuleren en daarna 5 maanden weg te stoppenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man
USB ventilatortjes testen, sommige hadden verrotte lagers en sommige waren goed, maar alles zat door elkaar in één doos...
Ben je stagaire voor
Haha, dan moet je het ook niet drinken. Maar kennelijk zijn er genoeg verslaafden die er genoegen mee nemen. Op mijn werk ook vieze oploskoffiequote:Op vrijdag 11 april 2008 10:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met de koffie die ik op mijn stage heb, drink je die echt niet voor het genot
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh, bij ons zijn stagiaires om een onderzoeksvraag naar te formuleren en daarna 5 maanden weg te stoppen
Neejoh de rotklusjes zijn standaard voor de stagiaresquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh, bij ons zijn stagiaires om een onderzoeksvraag naar te formuleren en daarna 5 maanden weg te stoppen
Klinkt bekend in de orenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Examenstunt, of gewoon een ontvoeringquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:30 schreef Mathijz het volgende:
Inmiddels zijn er een stuk of 8 leraren afgevoerd met busjes. Waar ze heen zijn weet niemand.
Weet ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
Je hoeft niet alle rotklusjes aan te nemen hoor, je kan zelf ook ideeën en opdrachten en voorstellen aandragen. Ze bedenken de rotklusjes omdat ze anders niks voor je kunnen bedenken
Gijzelingquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:30 schreef Mathijz het volgende:
Inmiddels zijn er een stuk of 8 leraren afgevoerd met busjes. Waar ze heen zijn weet niemand.
Dat is waarquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weet ikMaar de rotklusjes doe ik tussendoor omdat ik dan van mezelf wel af en toe even mag Fok!ken
Exact. Maar ik moet nu even "uitrusten" van de usb-sticksquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is waar
En eens even wat anders tussendoor is ook wel even leuk, breekt zo lekker de sleur
Oww.quote:
Is het kolderdag ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:30 schreef Mathijz het volgende:
Hahaha en stoppen met roken en stoppen met drinken? (<<< kijk ik doe het nu wel goedquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oww.
* G.Fawkes gaat even zijn profiel en vorige posts aanpassen
Dag dat de school van de leerlingen is?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is het kolderdag ofzo![]()
En waarom ben jij aan het internetten terwijl dit de enige dag is dat de school van de leerlingen is!
For you, everything my dearestquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha en stoppen met roken en stoppen met drinken? (<<< kijk ik doe het nu wel goed)
Dat was toch het hele idee achter kolderdagquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dag dat de school van de leerlingen is?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Examenstunt/kolderdag bij ons was, als een soort van razzia de lessen in lopen en leraren natspuiten met waterpistolen en ontvoeren naar het schoolplein.. Alleen onze Duits lerares kon er minder om lachen.. die had namelijk een wit t-shirt aan..quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat was toch het hele idee achter kolderdag![]()
Anders snap ik niet waarom die leraren bij ons zich zomaar met eieren lieten bekogelen
Slimquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Examenstunt/kolderdag bij ons was, als een soort van razzia de lessen in lopen en leraren natspuiten met waterpistolen en ontvoeren naar het schoolplein.. Alleen onze Duits lerares kon er minder om lachen.. die had namelijk een wit t-shirt aan..
Pwnquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Examenstunt/kolderdag bij ons was, als een soort van razzia de lessen in lopen en leraren natspuiten met waterpistolen en ontvoeren naar het schoolplein.. Alleen onze Duits lerares kon er minder om lachen.. die had namelijk een wit t-shirt aan..
Bij ons werd er min of meer aangekondigd.. maar dat was dus alleen het programma van jaar 1-2-3. In de ochtend waren we vrij voor een examenstunt, zat in het organisatiecomite, maar ik wist dus niks van het waterpistoolgebeuren af.. dat was gewoon idee van een paar leerlingen op de dag zelf.quote:
Bij ons was het toen 30 graden, dus een beetje verkoeling was wel nodig.. De zeepstormbaan was ook wel stoer. Dezelfde van Telekidsquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:58 schreef Yesse het volgende:
Wij mochten door problemen met voorgaande jaren niets met water binnen de school doen.. En alles was sowieso aan banden gelegd. We moesten als thema een "netjes" thema kiezen.. En het was gewoon heel saai. Ik weet niet eens meer wat we precies hebben gedaan...
Bij ons ook maar dat moest persé buiten.. Ik vond het maar saai .. hahaquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij ons was het toen 30 graden, dus een beetje verkoeling was wel nodig.. De zeepstormbaan was ook wel stoer. Dezelfde van Telekids
quote:
De StageSC, dat ben jij!quote:
Ik ben niet in mn eentjequote:Op vrijdag 11 april 2008 11:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De StageSC, dat ben jij!
Dus spammen moet je!
Ben er nog, moest koffie halen..voor mijzelfquote:
It takes two to tango. So what are we waiting forquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben niet in mn eentjeEn spammen mag niet
ik word hier dus keihard genegerd.. uhm genegeerd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
It takes two to tango. So what are we waiting for
tango met z'n 3en? Kan dat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik word hier dus keihard genegerd.. uhm genegeerd.
Neehoooorquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik word hier dus keihard genegerd.. uhm genegeerd.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:17 schreef Deansensitized het volgende:
Wij hadden op de Mavo vroeger een lift, en daar gooiden ze een rookbom in en stuurden de lift omhoog, hele eerste verdieping onder de rook
Ze zijn een week aan het boenen geweest, alle wanden, vloeren, plafond en ramen waren rood
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:17 schreef Deansensitized het volgende:
Wij hadden op de Mavo vroeger een lift, en daar gooiden ze een rookbom in en stuurden de lift omhoog, hele eerste verdieping onder de rook
Ze zijn een week aan het boenen geweest, alle wanden, vloeren, plafond en ramen waren rood
Zo'n Après Ski liedje er bij.. en het feest kan beginnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
NeehoooorWe gaan polonaise dansen
(oh wat slecht
)
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo'n Après Ski liedje er bij.. en het feest kan beginnen
Meedoen jijquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie dansen maar lekker even
Ga ik wel met een biertje in de hand genoegelijk toekijken.
Lekker spammen ditquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:19 schreef nicomart het volgende:
goeiemorgen ook
Weer terug van mijn interview. Ging weer lekker
Ok ok okquote:
Ik had een gesprek met de organisatie van Bavaria City Racing. Over mijn afstudeeropdracht die gaat over het informeren van bezoekers van een evenement. Dan komen zij natuurlijk wel erg goed in de richting met de halve stad die ze afsluitenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lekker spammen ditGoeiemorgen
Met wie had je interview
Toch niet die gozer van Idolsquote:
Dat is een nep excuus iedereen kan dansen. Maar je moet het vaak doen op de feeling te krijgenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ok ok ok
Maar kan voor geen meter dansen hoor
Organisatie van Fortis Rotterdam Marathon kan het ook er goedquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik had een gesprek met de organisatie van Bavaria City Racing. Over mijn afstudeeropdracht die gaat over het informeren van bezoekers van een evenement. Dan komen zij natuurlijk wel erg goed in de richting met de halve stad die ze afsluiten
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik had een gesprek met de organisatie van Bavaria City Racing. Over mijn afstudeeropdracht die gaat over het informeren van bezoekers van een evenement. Dan komen zij natuurlijk wel erg goed in de richting met de halve stad die ze afsluiten
Ja maar iedereen moet gewoon lekker dansen vind ik. Het is iets waar je blij van wordt en het is goed voor je lichaam..quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Nee het juist anders om. Niemand kan echt dansen maar iedereen doet alsof en sommige zijn geloofwaardig, anderen minder
En daar ben ik het dan weer helemaal mee eensquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar iedereen moet gewoon lekker dansen vind ik. Het is iets waar je blij van wordt en het is goed voor je lichaam..
Ja precies.. ben alleen op zoek naar de personen die dat echt organiserenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Organisatie van Fortis Rotterdam Marathon kan het ook er goed. Moet zondag in Zuid met de auto zijn.. dat wordt vroeg me bed uit
Inderdaad! Ben er uiteraard al elk jaar bij geweest. Wel mooi om te zien dat ze daar echt gewoon 12 maanden per jaar bezig zijn met één evenement.quote:
Dean ook...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En daar ben ik het dan weer helemaal mee eens
dat is ook de reden waarom ik geregeld in de Pit sta
Dat geldt hetzelfde bij de Rotterdam marathon.. Een paar dagen evualeren en dan gaan ze al weer beginnen met editie 2009quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja precies.. ben alleen op zoek naar de personen die dat echt organiseren![]()
[..]
Inderdaad! Ben er uiteraard al elk jaar bij geweest. Wel mooi om te zien dat ze daar echt gewoon 12 maanden per jaar bezig zijn met één evenement.
Wat vind je leuke muziek?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:34 schreef plukkert het volgende:
Als er leuke muziek op staat wil ik wel dansen, maar dat gebeurt helaas erg weinig
Misschien ga ik naar de verkeerde tenten
Dat is een nieuw woordquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:37 schreef crossover het volgende:
Leer nou toch eens typen, stelletje dyslecten
(of is het dyslectici?)
Youznyquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:37 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_zichzelf_stuk.html
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat geldt hetzelfde bij de Rotterdam marathon.. Een paar dagen evualeren evalueren en dan gaan ze al weer beginnen met editie 2009
Omdat ik het beheerquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is het kolderdag ofzo![]()
En waarom ben jij aan het internetten terwijl dit de enige dag is dat de school van de leerlingen is!
Dankuquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:37 schreef crossover het volgende:
(of is het dyslectici?)
Moshpits, circlepits walls of death. Anythingquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Moshpits, circlepits walls of death. Anything
Hij is een beetje zwakbegaafd volgens mij...quote:
Donderdag 03 april hadden we zo'n toffe wall of death tijdens ensiferum in tilburgquote:
Neenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of ben jij zo'n scene karatekidje die maar wat staat te kickboksen? Zoja, dan mag je dood
Slecht over Youzny pratenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hij is een beetje zwakbegaafd volgens mij...
dyslecticiquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:37 schreef crossover het volgende:
(of is het dyslectici?)
Ik heb nog niemand een ballenjongen zien slaan. Wel een keer een racket die kant op maargoed. Ik vind dit eigenlijk niet getuigen van intellect. Youzny is voor de rest wel een aardige speler idd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Slecht over Youzny praten![]()
Geweldige tennisser. Alleen beetje kort lontje.. Maar hé McEnroe was het zelfde.. en dat hij zichzelf slaat is beter dan de ballenjongen aan de zijkant
zoals vaker gebeurd
Dat racket heeft vaak de ballenjongen wel geraakt hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand een ballenjongen zien slaan. Wel een keer een racket die kant op maargoed. Ik vind dit eigenlijk niet getuigen van intellect. Youzny is voor de rest wel een aardige speler idd.
quote:
Mooiste wat er isquote:
Nee ik heb er zelf al een paar gevonden. Ze doen er toch niet veel mee hierquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mooiste wat er is
Heb je trouwens die kerken in Friesland nog nodig, waar je kan spelen enzo?
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand een ballenjongen zien slaan. Wel een keer een racket die kant op maargoed. Ik vind dit eigenlijk niet getuigen van intellect. Youzny is voor de rest wel een aardige speler idd.
Kijk.. Ieder zijn ding natuurlijk. Dat is echt iets wat iedereen zelf moet weten en ik heb zelf ook wel eens een pitje meegemaakt.quote:
jazeker.. het is geen wild om je heenslaan. Ik ging een keer op mijn bek midden in mijn eerste pit zo ongeveer en dacht dat ik dood zou gaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:00 schreef G.Fawkes het volgende:
het is iig beide topsportals jij een weleens een pitje hebt meegemaakt zal je ook wel weten dat een Pit veel meer is dan om je heen slaan....
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef jna het volgende:
Ik heb het vermoeden dat iedereen aan het lunchen is?
en ook gewoon dik nummer 1quote:
Ik zit hier ook het langstquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit hier ook het langstOftewel ik heb het meeste stage ontwijkend gedrag vertoond
Ach ja, ik heb ook een heel kort lontje tijdens wedstrijden, dan gaat bij mij de knop om en dan ben ik plaats van een vriendelijke jongen, een onwijze eikel. Na de finish ben ik weer rustig en gewoon weer mijzelf en soms duurt het wel wat langer.. als ik slecht heb gelopen of gesprongen.. dan wil mijn bidon nog wel een vlieglesje krijgen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Slecht over Youzny praten![]()
Geweldige tennisser. Alleen beetje kort lontje.. Maar hé McEnroe was het zelfde.. en dat hij zichzelf slaat is beter dan de ballenjongen aan de zijkant
zoals vaker gebeurd
en naar school.. dan ben ik helemaal de sjaakquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
eigenlijk moet je dat lijstje naar je voorgaande stage bedrijven sturen he
toch best netjes, 7000 posts, bijna een gemiddelde van 20 in een topic...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en naar school.. dan ben ik helemaal de sjaak
hoi hoi!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
Ik vind het wel best, ik sluit af en ga er vandoor
Even koffiedrinken bij een vriend van me en dan door naar huis, gitaartje verkopen
Tot straks
Heb jij nu al weekendquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
Even koffiedrinken bij een vriend van me en dan door naar huis, gitaartje verkopen
Tot straks
Tot straksquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
Tot straks
mijn weekend was pas om 10:15 over vanochtend!quote:
Zweedse vrouwen zijn weer in het nieuwsquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toch best netjes, 7000 posts, bijna een gemiddelde van 20 in een topic...!
whehehe, wat een domme vrouw!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zweedse vrouwen zijn weer in het nieuws![]()
Zweedse lerares door naaktfoto's in opspraak
Die zal wel weer met haar hoofd op de voorpagina van de Aftonbladet gestaan hebben..
Aftonbladet is zeg maar de telegraaf onder de Zweedse kranten
Duitserquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mijn weekend was pas om 10:15 over vanochtend!
Kungsbacka dat is nog redelijk in de buurt bij jouquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehehe, wat een domme vrouw!
Ik ga er weet vandoor, nog even een lesje meepakken voor het weekend begint!
Houquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Duitser.
Ik moet mijn producten zo inleveren, daarna heb ik weekend!
Hoe komt dat dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:56 schreef plukkert het volgende:
Mijn netwerkverbinding ligt er om de 5 minuten 2 minuten uitDit is toch geen leven
Heb last van een conflicteren IP-adresquote:
* Yesse is jaloersquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:08 schreef jna het volgende:
Uitnodiging voor de perspresentatie van North Sea Jazz gekregen
Handigquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef plukkert het volgende:
[..]
Heb last van een conflicteren IP-adresEn bij de IT afdeling ligt (om een andere reden) de boel plat dus die kunnen mijn melding niet eens registreren
Prutsers
* Yesse is voor de 1000ste x jaloersquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:18 schreef makkie88 het volgende:
ik mocht lekker om half 11 al naar huis
Nee.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:18 schreef plukkert het volgende:
[..]
Van jou hoef ik ook geen hulp te verwachten zeker?
Ik ook. Maar dan komt het nooit af natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:18 schreef makkie88 het volgende:
ik mocht lekker om half 11 al naar huis
Nou dan kan je zo solliciteren bij de IT hierquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee.Ik weet een hoop maar die IP adressen
Ja das waar, maar in een kantoor van een paar honderd man wordt 't denk ik lastig om snel een vrij IP te krijgenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:22 schreef nicomart het volgende:
zo ik ben ook weer uitgeluncht..
Kan je niet gewoon handmatig een ipadres invullen knullert? Ik weet niet hoeveel rechten je hebt op je eigen computer, maar als je zelf een ipadres kan invullen, dan kan je natuurlijk een niet conflicterend ip invullen en heb je dus geen last meer
mja.. het lijkt erop alsof er al wat mensen zijn die dat op die manier hebben gedaan, want volgens mij is het bijna onmogelijk om conflicten te krijgen als de DHCP server de ipadressen uitgeeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:26 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja das waar, maar in een kantoor van een paar honderd man wordt 't denk ik lastig om snel een vrij IP te krijgen
Zou je denken?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:24 schreef plukkert het volgende:
[..]
Nou dan kan je zo solliciteren bij de IT hier
Ja dat moet het haast wel zijn idd, ach ik zal er es een paar keer blind op schietenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. het lijkt erop alsof er al wat mensen zijn die dat op die manier hebben gedaan, want volgens mij is het bijna onmogelijk om conflicten te krijgen als de DHCP server de ipadressen uitgeeft.
quote:
Oooh spannendquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:41 schreef nicomart het volgende:
Ik moest even mijn verslag van het interview afmaken en in de mail gooien naar de persoon die ik had geinterviewd.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
15 studiepunten erbij.
Project gehaald met een 8 (ik was als enige bij de bespreking door een treinongeluk, maar dat maakt niet uit, de punten zijn binnen). Hetzelfde cijfer voor aanwezigheid/inzet/samenvattingen van de stof enzo (onzin, maar ja) en het tentamen gehaald met een 6,2. Dus alle punten van de afgelopen periode zijn binnen.
Weekend.
Ja.. spammertquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
ok ok ok ok... maar het was wel kwartet
Dat voelen wij met z'n allen feilloos aanquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:42 schreef Yesse het volgende:
[..]Dat ben ik ja, elke keer als ik even wat te doen heb zit het binnen 5 minuten vol. En dan verveel ik me en dan zegt niemand wat
Dat is niet liefquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:49 schreef plukkert het volgende:
[..]
Dat voelen wij met z'n allen feilloos aan
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is niet liefHoe is het met de IP adressen?
Je hebt nog wel gepostquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:52 schreef plukkert het volgende:
[..]
Mja heb er al 12 minuten geen last van..Record!
Zal je natuurlijk zien dat net als ik dit wil posten alles in elkaar stort
quote:
oh ik dacht al.. Met mijn instellingen was dit de laatste op de vorige pagina:quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Check de laatste post van de vorige blz.
Maar het was jouwquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:22 schreef nicomart het volgende:
zo ik ben ook weer uitgeluncht..
Kan je niet gewoon handmatig een ipadres invullen knullert? Ik weet niet hoeveel rechten je hebt op je eigen computer, maar als je zelf een ipadres kan invullen, dan kan je natuurlijk een niet conflicterend ip invullen en heb je dus geen last meer
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:03 schreef nicomart het volgende:
ik zie nou pas dat ik m knullert noem ipv plukkert
Binnenkort gooi ik er een post in met de prijzenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
niet eens naar mij?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
GoedemiddagWas een FoBo post aan het terugschrijven
waarom vergader je zo lang en tot die tijd!!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben ook in een stinkend school gebouw, even een opdracht afmaken en inleveren.
Gisteravond heb ik vergadert van 17:30 tot 2:00 dat is best lang.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:16 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Nee, ze laten dit account al lang openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poekie O+
das waarquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij stuurt mij ook geen FoBo berichten
Omdat ik 2 vergaderingen van een studentenvereniging na elkaar had, dan ben je daar even bij hé. Vooral de tweede duurde behoorlijk lang.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarom vergader je zo lang en tot die tijd!!!
ok ok.. dan mag hetquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Omdat ik 2 vergaderingen van een studentenvereniging na elkaar had, dan ben je daar even bij hé. Vooral de tweede duurde behoorlijk lang.
Ik moet ook een keer een kloon maken ..quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:23 schreef rodeneus het volgende:
To kloon.. or not to kloon.. That's the question
en wat ben je daar dan allemaal mee van plan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet ook een keer een kloon maken ..
komt dat?quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Yippie.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb weinig keusquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:23 schreef rodeneus het volgende:
To kloon.. or not to kloon.. That's the question
maar dan weet toch iedereen (in ieder geval iedereen van de stage SC) wie het is?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Goed idee![]()
En omdat een kloon erbij hoort
No problemquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar dan weet toch iedereen (in ieder geval iedereen van de stage SC) wie het is?
Welnee, nergens voor nodig.quote:
whehe.. goed planquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dan een FoBo maken met plaatjes van Emile
En hippiesquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
En dan een FoBo maken met plaatjes van Emile
goed dat je het 2 keer zegtquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:52 schreef PieterBas het volgende:
ben er weer, voor even
Goed om mijn eerste plaats als uberspammer SC te verstevigenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
gelukkig wel dubbelenthousiast aanwezig
Ik ben ook altijd lief geweestquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoef nog geen kloon, ik ben altijd lief geweest op Fok!
Ik ook niet maar ik heb nu een alter egoquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik hoef nog geen kloon, ik ben altijd lief geweest op Fok!
Poekie, Poekie, Poei.. uhm foeiquote:
Jij woont in een tafel?quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:17 schreef Leinonlein het volgende:
Oh jeetje, volgende week ga ik verhuizen naar een andere tafel
Krijgen veel nieuwe collega´s erbij, drukke boel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |