Slecht over Youzny pratenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:41 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hij is een beetje zwakbegaafd volgens mij...
dyslecticiquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:37 schreef crossover het volgende:
Leer nou toch eens typen, stelletje dyslecten
(of is het dyslectici?)
Ik heb nog niemand een ballenjongen zien slaan. Wel een keer een racket die kant op maargoed. Ik vind dit eigenlijk niet getuigen van intellect. Youzny is voor de rest wel een aardige speler idd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Slecht over Youzny praten![]()
Geweldige tennisser. Alleen beetje kort lontje.. Maar hé McEnroe was het zelfde.. en dat hij zichzelf slaat is beter dan de ballenjongen aan de zijkant
zoals vaker gebeurd
Dat racket heeft vaak de ballenjongen wel geraakt hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand een ballenjongen zien slaan. Wel een keer een racket die kant op maargoed. Ik vind dit eigenlijk niet getuigen van intellect. Youzny is voor de rest wel een aardige speler idd.
quote:
Mooiste wat er isquote:
Nee ik heb er zelf al een paar gevonden. Ze doen er toch niet veel mee hierquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mooiste wat er is
Heb je trouwens die kerken in Friesland nog nodig, waar je kan spelen enzo?
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand een ballenjongen zien slaan. Wel een keer een racket die kant op maargoed. Ik vind dit eigenlijk niet getuigen van intellect. Youzny is voor de rest wel een aardige speler idd.
Kijk.. Ieder zijn ding natuurlijk. Dat is echt iets wat iedereen zelf moet weten en ik heb zelf ook wel eens een pitje meegemaakt.quote:
jazeker.. het is geen wild om je heenslaan. Ik ging een keer op mijn bek midden in mijn eerste pit zo ongeveer en dacht dat ik dood zou gaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:00 schreef G.Fawkes het volgende:
het is iig beide topsportals jij een weleens een pitje hebt meegemaakt zal je ook wel weten dat een Pit veel meer is dan om je heen slaan....
Ik denk het wel jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:17 schreef jna het volgende:
Ik heb het vermoeden dat iedereen aan het lunchen is?
en ook gewoon dik nummer 1quote:
Ik zit hier ook het langstquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit hier ook het langstOftewel ik heb het meeste stage ontwijkend gedrag vertoond
Ach ja, ik heb ook een heel kort lontje tijdens wedstrijden, dan gaat bij mij de knop om en dan ben ik plaats van een vriendelijke jongen, een onwijze eikel. Na de finish ben ik weer rustig en gewoon weer mijzelf en soms duurt het wel wat langer.. als ik slecht heb gelopen of gesprongen.. dan wil mijn bidon nog wel een vlieglesje krijgen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Slecht over Youzny praten![]()
Geweldige tennisser. Alleen beetje kort lontje.. Maar hé McEnroe was het zelfde.. en dat hij zichzelf slaat is beter dan de ballenjongen aan de zijkant
zoals vaker gebeurd
en naar school.. dan ben ik helemaal de sjaakquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
eigenlijk moet je dat lijstje naar je voorgaande stage bedrijven sturen he
toch best netjes, 7000 posts, bijna een gemiddelde van 20 in een topic...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en naar school.. dan ben ik helemaal de sjaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |