Organisatie van Fortis Rotterdam Marathon kan het ook er goedquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik had een gesprek met de organisatie van Bavaria City Racing. Over mijn afstudeeropdracht die gaat over het informeren van bezoekers van een evenement. Dan komen zij natuurlijk wel erg goed in de richting met de halve stad die ze afsluiten
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik had een gesprek met de organisatie van Bavaria City Racing. Over mijn afstudeeropdracht die gaat over het informeren van bezoekers van een evenement. Dan komen zij natuurlijk wel erg goed in de richting met de halve stad die ze afsluiten
Ja maar iedereen moet gewoon lekker dansen vind ik. Het is iets waar je blij van wordt en het is goed voor je lichaam..quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:30 schreef G.Fawkes het volgende:
Nee het juist anders om. Niemand kan echt dansen maar iedereen doet alsof en sommige zijn geloofwaardig, anderen minder
En daar ben ik het dan weer helemaal mee eensquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar iedereen moet gewoon lekker dansen vind ik. Het is iets waar je blij van wordt en het is goed voor je lichaam..
Ja precies.. ben alleen op zoek naar de personen die dat echt organiserenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Organisatie van Fortis Rotterdam Marathon kan het ook er goed. Moet zondag in Zuid met de auto zijn.. dat wordt vroeg me bed uit
Inderdaad! Ben er uiteraard al elk jaar bij geweest. Wel mooi om te zien dat ze daar echt gewoon 12 maanden per jaar bezig zijn met één evenement.quote:
Dean ook...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En daar ben ik het dan weer helemaal mee eens
dat is ook de reden waarom ik geregeld in de Pit sta
Dat geldt hetzelfde bij de Rotterdam marathon.. Een paar dagen evualeren en dan gaan ze al weer beginnen met editie 2009quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja precies.. ben alleen op zoek naar de personen die dat echt organiseren![]()
[..]
Inderdaad! Ben er uiteraard al elk jaar bij geweest. Wel mooi om te zien dat ze daar echt gewoon 12 maanden per jaar bezig zijn met één evenement.
Wat vind je leuke muziek?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:34 schreef plukkert het volgende:
Als er leuke muziek op staat wil ik wel dansen, maar dat gebeurt helaas erg weinig
Misschien ga ik naar de verkeerde tenten
Dat is een nieuw woordquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:37 schreef crossover het volgende:
Leer nou toch eens typen, stelletje dyslecten
(of is het dyslectici?)
Youznyquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:37 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_zichzelf_stuk.html
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat geldt hetzelfde bij de Rotterdam marathon.. Een paar dagen evualeren evalueren en dan gaan ze al weer beginnen met editie 2009
Omdat ik het beheerquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is het kolderdag ofzo![]()
En waarom ben jij aan het internetten terwijl dit de enige dag is dat de school van de leerlingen is!
Dankuquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:37 schreef crossover het volgende:
Leer nou toch eens typen, stelletje dyslecten
(of is het dyslectici?)
Moshpits, circlepits walls of death. Anythingquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Moshpits, circlepits walls of death. Anything
Hij is een beetje zwakbegaafd volgens mij...quote:
Donderdag 03 april hadden we zo'n toffe wall of death tijdens ensiferum in tilburgquote:
Neenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Of ben jij zo'n scene karatekidje die maar wat staat te kickboksen? Zoja, dan mag je dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |