Mooi he. We vullen elkaar prachtig aanquote:
Zeker, maar wel goede koffiequote:
Onderzoek naar geweest dat dat niet langdurig is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mooi he. We vullen elkaar prachtig aan
Ookquote:
In thee zit theïne dat is eigenlijk het zelfs als cafeïnequote:Op vrijdag 11 april 2008 10:11 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ook
Meestal ga ik na de lunch over van koffie op theeDan kan ik 'savonds ook nog een beetje wakker blijven
Zie je PM'squote:Op vrijdag 11 april 2008 09:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga ik vanavond toevoegen denk ik
Als jullie nog meer ideeën hebben hoor ik het wel
I knowquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
In thee zit theïne dat is eigenlijk het zelfs als cafeïne
Lekker gescheten?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ben er weer, spoedklusje tussendoor
Ach wie wil er nou langdurigquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Onderzoek naar geweest dat dat niet langdurig is.![]()
je had een sproedje?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ben er weer, spoedklusje tussendoor
Met de koffie die ik op mijn stage heb, drink je die echt niet voor het genotquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
Koffie moet je drinken voor het genot, niet om wakker van te worden! Maar naast mijn werk zit gelukkig een fijn Italiaans koffiehuis met uitstekende koffie.
Thee. Heb mooi een lading Pickwick geïmporteerd hierzo
Nee manquote:
Oh, bij ons zijn stagiaires om een onderzoeksvraag naar te formuleren en daarna 5 maanden weg te stoppenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man
USB ventilatortjes testen, sommige hadden verrotte lagers en sommige waren goed, maar alles zat door elkaar in één doos...
Ben je stagaire voor
Haha, dan moet je het ook niet drinken. Maar kennelijk zijn er genoeg verslaafden die er genoegen mee nemen. Op mijn werk ook vieze oploskoffiequote:Op vrijdag 11 april 2008 10:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met de koffie die ik op mijn stage heb, drink je die echt niet voor het genot
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh, bij ons zijn stagiaires om een onderzoeksvraag naar te formuleren en daarna 5 maanden weg te stoppen
Neejoh de rotklusjes zijn standaard voor de stagiaresquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh, bij ons zijn stagiaires om een onderzoeksvraag naar te formuleren en daarna 5 maanden weg te stoppen
Klinkt bekend in de orenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Examenstunt, of gewoon een ontvoeringquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:30 schreef Mathijz het volgende:
Inmiddels zijn er een stuk of 8 leraren afgevoerd met busjes. Waar ze heen zijn weet niemand.
Weet ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
Je hoeft niet alle rotklusjes aan te nemen hoor, je kan zelf ook ideeën en opdrachten en voorstellen aandragen. Ze bedenken de rotklusjes omdat ze anders niks voor je kunnen bedenken
Gijzelingquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:30 schreef Mathijz het volgende:
Inmiddels zijn er een stuk of 8 leraren afgevoerd met busjes. Waar ze heen zijn weet niemand.
Dat is waarquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weet ikMaar de rotklusjes doe ik tussendoor omdat ik dan van mezelf wel af en toe even mag Fok!ken
Exact. Maar ik moet nu even "uitrusten" van de usb-sticksquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is waar
En eens even wat anders tussendoor is ook wel even leuk, breekt zo lekker de sleur
Oww.quote:
Is het kolderdag ofzoquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:30 schreef Mathijz het volgende:
Hahaha en stoppen met roken en stoppen met drinken? (<<< kijk ik doe het nu wel goedquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oww.
* G.Fawkes gaat even zijn profiel en vorige posts aanpassen
Dag dat de school van de leerlingen is?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is het kolderdag ofzo![]()
En waarom ben jij aan het internetten terwijl dit de enige dag is dat de school van de leerlingen is!
For you, everything my dearestquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha en stoppen met roken en stoppen met drinken? (<<< kijk ik doe het nu wel goed)
Dat was toch het hele idee achter kolderdagquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dag dat de school van de leerlingen is?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Examenstunt/kolderdag bij ons was, als een soort van razzia de lessen in lopen en leraren natspuiten met waterpistolen en ontvoeren naar het schoolplein.. Alleen onze Duits lerares kon er minder om lachen.. die had namelijk een wit t-shirt aan..quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:40 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat was toch het hele idee achter kolderdag![]()
Anders snap ik niet waarom die leraren bij ons zich zomaar met eieren lieten bekogelen
Slimquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Examenstunt/kolderdag bij ons was, als een soort van razzia de lessen in lopen en leraren natspuiten met waterpistolen en ontvoeren naar het schoolplein.. Alleen onze Duits lerares kon er minder om lachen.. die had namelijk een wit t-shirt aan..
Pwnquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Examenstunt/kolderdag bij ons was, als een soort van razzia de lessen in lopen en leraren natspuiten met waterpistolen en ontvoeren naar het schoolplein.. Alleen onze Duits lerares kon er minder om lachen.. die had namelijk een wit t-shirt aan..
Bij ons werd er min of meer aangekondigd.. maar dat was dus alleen het programma van jaar 1-2-3. In de ochtend waren we vrij voor een examenstunt, zat in het organisatiecomite, maar ik wist dus niks van het waterpistoolgebeuren af.. dat was gewoon idee van een paar leerlingen op de dag zelf.quote:
Bij ons was het toen 30 graden, dus een beetje verkoeling was wel nodig.. De zeepstormbaan was ook wel stoer. Dezelfde van Telekidsquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:58 schreef Yesse het volgende:
Wij mochten door problemen met voorgaande jaren niets met water binnen de school doen.. En alles was sowieso aan banden gelegd. We moesten als thema een "netjes" thema kiezen.. En het was gewoon heel saai. Ik weet niet eens meer wat we precies hebben gedaan...
Bij ons ook maar dat moest persé buiten.. Ik vond het maar saai .. hahaquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij ons was het toen 30 graden, dus een beetje verkoeling was wel nodig.. De zeepstormbaan was ook wel stoer. Dezelfde van Telekids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |