Zeker, maar wel goede koffiequote:
Onderzoek naar geweest dat dat niet langdurig is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mooi he. We vullen elkaar prachtig aan
Ookquote:
In thee zit theïne dat is eigenlijk het zelfs als cafeïnequote:Op vrijdag 11 april 2008 10:11 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ook
Meestal ga ik na de lunch over van koffie op theeDan kan ik 'savonds ook nog een beetje wakker blijven
Zie je PM'squote:Op vrijdag 11 april 2008 09:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga ik vanavond toevoegen denk ik
Als jullie nog meer ideeën hebben hoor ik het wel
I knowquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
In thee zit theïne dat is eigenlijk het zelfs als cafeïne
Lekker gescheten?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ben er weer, spoedklusje tussendoor
Ach wie wil er nou langdurigquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Onderzoek naar geweest dat dat niet langdurig is.![]()
je had een sproedje?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
Ben er weer, spoedklusje tussendoor
Met de koffie die ik op mijn stage heb, drink je die echt niet voor het genotquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
Koffie moet je drinken voor het genot, niet om wakker van te worden! Maar naast mijn werk zit gelukkig een fijn Italiaans koffiehuis met uitstekende koffie.
Thee. Heb mooi een lading Pickwick geïmporteerd hierzo
Nee manquote:
Oh, bij ons zijn stagiaires om een onderzoeksvraag naar te formuleren en daarna 5 maanden weg te stoppenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee man
USB ventilatortjes testen, sommige hadden verrotte lagers en sommige waren goed, maar alles zat door elkaar in één doos...
Ben je stagaire voor
Haha, dan moet je het ook niet drinken. Maar kennelijk zijn er genoeg verslaafden die er genoegen mee nemen. Op mijn werk ook vieze oploskoffiequote:Op vrijdag 11 april 2008 10:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Met de koffie die ik op mijn stage heb, drink je die echt niet voor het genot
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh, bij ons zijn stagiaires om een onderzoeksvraag naar te formuleren en daarna 5 maanden weg te stoppen
Neejoh de rotklusjes zijn standaard voor de stagiaresquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Oh, bij ons zijn stagiaires om een onderzoeksvraag naar te formuleren en daarna 5 maanden weg te stoppen
Klinkt bekend in de orenquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Examenstunt, of gewoon een ontvoeringquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:30 schreef Mathijz het volgende:
Inmiddels zijn er een stuk of 8 leraren afgevoerd met busjes. Waar ze heen zijn weet niemand.
Weet ikquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:30 schreef Deansensitized het volgende:
Je hoeft niet alle rotklusjes aan te nemen hoor, je kan zelf ook ideeën en opdrachten en voorstellen aandragen. Ze bedenken de rotklusjes omdat ze anders niks voor je kunnen bedenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |