quote:
De StageSC, dat ben jij!quote:
Ik ben niet in mn eentjequote:Op vrijdag 11 april 2008 11:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De StageSC, dat ben jij!
Dus spammen moet je!
Ben er nog, moest koffie halen..voor mijzelfquote:
It takes two to tango. So what are we waiting forquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben niet in mn eentjeEn spammen mag niet
ik word hier dus keihard genegerd.. uhm genegeerd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
It takes two to tango. So what are we waiting for
tango met z'n 3en? Kan dat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik word hier dus keihard genegerd.. uhm genegeerd.
Neehoooorquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik word hier dus keihard genegerd.. uhm genegeerd.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:17 schreef Deansensitized het volgende:
Wij hadden op de Mavo vroeger een lift, en daar gooiden ze een rookbom in en stuurden de lift omhoog, hele eerste verdieping onder de rook
Ze zijn een week aan het boenen geweest, alle wanden, vloeren, plafond en ramen waren rood
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:17 schreef Deansensitized het volgende:
Wij hadden op de Mavo vroeger een lift, en daar gooiden ze een rookbom in en stuurden de lift omhoog, hele eerste verdieping onder de rook
Ze zijn een week aan het boenen geweest, alle wanden, vloeren, plafond en ramen waren rood
Zo'n Après Ski liedje er bij.. en het feest kan beginnenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
NeehoooorWe gaan polonaise dansen
(oh wat slecht
)
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo'n Après Ski liedje er bij.. en het feest kan beginnen
Meedoen jijquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:18 schreef Deansensitized het volgende:
Jullie dansen maar lekker even
Ga ik wel met een biertje in de hand genoegelijk toekijken.
Lekker spammen ditquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:19 schreef nicomart het volgende:
goeiemorgen ook
Weer terug van mijn interview. Ging weer lekker
Ok ok okquote:
Ik had een gesprek met de organisatie van Bavaria City Racing. Over mijn afstudeeropdracht die gaat over het informeren van bezoekers van een evenement. Dan komen zij natuurlijk wel erg goed in de richting met de halve stad die ze afsluitenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lekker spammen ditGoeiemorgen
Met wie had je interview
Toch niet die gozer van Idolsquote:
Dat is een nep excuus iedereen kan dansen. Maar je moet het vaak doen op de feeling te krijgenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ok ok ok
Maar kan voor geen meter dansen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |