Duitserquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mijn weekend was pas om 10:15 over vanochtend!
Kungsbacka dat is nog redelijk in de buurt bij jouquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehehe, wat een domme vrouw!
Ik ga er weet vandoor, nog even een lesje meepakken voor het weekend begint!
Houquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Duitser.
Ik moet mijn producten zo inleveren, daarna heb ik weekend!
Hoe komt dat dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:56 schreef plukkert het volgende:
Mijn netwerkverbinding ligt er om de 5 minuten 2 minuten uitDit is toch geen leven
Heb last van een conflicteren IP-adresquote:
* Yesse is jaloersquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:08 schreef jna het volgende:
Uitnodiging voor de perspresentatie van North Sea Jazz gekregen
Handigquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef plukkert het volgende:
[..]
Heb last van een conflicteren IP-adresEn bij de IT afdeling ligt (om een andere reden) de boel plat dus die kunnen mijn melding niet eens registreren
Prutsers
* Yesse is voor de 1000ste x jaloersquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:18 schreef makkie88 het volgende:
ik mocht lekker om half 11 al naar huis
Nee.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:18 schreef plukkert het volgende:
[..]
Van jou hoef ik ook geen hulp te verwachten zeker?
Ik ook. Maar dan komt het nooit af natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:18 schreef makkie88 het volgende:
ik mocht lekker om half 11 al naar huis
Nou dan kan je zo solliciteren bij de IT hierquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee.Ik weet een hoop maar die IP adressen
Ja das waar, maar in een kantoor van een paar honderd man wordt 't denk ik lastig om snel een vrij IP te krijgenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:22 schreef nicomart het volgende:
zo ik ben ook weer uitgeluncht..
Kan je niet gewoon handmatig een ipadres invullen knullert? Ik weet niet hoeveel rechten je hebt op je eigen computer, maar als je zelf een ipadres kan invullen, dan kan je natuurlijk een niet conflicterend ip invullen en heb je dus geen last meer
mja.. het lijkt erop alsof er al wat mensen zijn die dat op die manier hebben gedaan, want volgens mij is het bijna onmogelijk om conflicten te krijgen als de DHCP server de ipadressen uitgeeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:26 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ja das waar, maar in een kantoor van een paar honderd man wordt 't denk ik lastig om snel een vrij IP te krijgen
Zou je denken?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:24 schreef plukkert het volgende:
[..]
Nou dan kan je zo solliciteren bij de IT hier
Ja dat moet het haast wel zijn idd, ach ik zal er es een paar keer blind op schietenquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. het lijkt erop alsof er al wat mensen zijn die dat op die manier hebben gedaan, want volgens mij is het bijna onmogelijk om conflicten te krijgen als de DHCP server de ipadressen uitgeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |