hoi hoi!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
Ik vind het wel best, ik sluit af en ga er vandoor
Even koffiedrinken bij een vriend van me en dan door naar huis, gitaartje verkopen
Tot straks
Heb jij nu al weekendquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
Even koffiedrinken bij een vriend van me en dan door naar huis, gitaartje verkopen
Tot straks
Tot straksquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef Deansensitized het volgende:
Tot straks
mijn weekend was pas om 10:15 over vanochtend!quote:
Zweedse vrouwen zijn weer in het nieuwsquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toch best netjes, 7000 posts, bijna een gemiddelde van 20 in een topic...!
whehehe, wat een domme vrouw!quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zweedse vrouwen zijn weer in het nieuws![]()
Zweedse lerares door naaktfoto's in opspraak
Die zal wel weer met haar hoofd op de voorpagina van de Aftonbladet gestaan hebben..
Aftonbladet is zeg maar de telegraaf onder de Zweedse kranten
Duitserquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mijn weekend was pas om 10:15 over vanochtend!
Kungsbacka dat is nog redelijk in de buurt bij jouquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
whehehe, wat een domme vrouw!
Ik ga er weet vandoor, nog even een lesje meepakken voor het weekend begint!
Houquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Duitser.
Ik moet mijn producten zo inleveren, daarna heb ik weekend!
Hoe komt dat dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:56 schreef plukkert het volgende:
Mijn netwerkverbinding ligt er om de 5 minuten 2 minuten uitDit is toch geen leven
Heb last van een conflicteren IP-adresquote:
* Yesse is jaloersquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:08 schreef jna het volgende:
Uitnodiging voor de perspresentatie van North Sea Jazz gekregen
Handigquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:10 schreef plukkert het volgende:
[..]
Heb last van een conflicteren IP-adresEn bij de IT afdeling ligt (om een andere reden) de boel plat dus die kunnen mijn melding niet eens registreren
Prutsers
* Yesse is voor de 1000ste x jaloersquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:18 schreef makkie88 het volgende:
ik mocht lekker om half 11 al naar huis
Nee.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:18 schreef plukkert het volgende:
[..]
Van jou hoef ik ook geen hulp te verwachten zeker?
Ik ook. Maar dan komt het nooit af natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:18 schreef makkie88 het volgende:
ik mocht lekker om half 11 al naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |