quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:03 schreef nicomart het volgende:
ik zie nou pas dat ik m knullert noem ipv plukkert
Binnenkort gooi ik er een post in met de prijzenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
niet eens naar mij?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
GoedemiddagWas een FoBo post aan het terugschrijven
waarom vergader je zo lang en tot die tijd!!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben ook in een stinkend school gebouw, even een opdracht afmaken en inleveren.
Gisteravond heb ik vergadert van 17:30 tot 2:00 dat is best lang.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:16 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Nee, ze laten dit account al lang openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poekie O+
das waarquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij stuurt mij ook geen FoBo berichten
Omdat ik 2 vergaderingen van een studentenvereniging na elkaar had, dan ben je daar even bij hé. Vooral de tweede duurde behoorlijk lang.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarom vergader je zo lang en tot die tijd!!!
ok ok.. dan mag hetquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Omdat ik 2 vergaderingen van een studentenvereniging na elkaar had, dan ben je daar even bij hé. Vooral de tweede duurde behoorlijk lang.
Ik moet ook een keer een kloon maken ..quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:23 schreef rodeneus het volgende:
To kloon.. or not to kloon.. That's the question
en wat ben je daar dan allemaal mee van plan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet ook een keer een kloon maken ..
komt dat?quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik moet ook een keer een kloon maken ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |